April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Jodie; idd heel goed dat je het aan ons verteld.. We gaan vaak maar door, onder het motto; het kan allemaal nog wel.
    Maar we moeten idd onzelf en ons kleintje beschermen...

Verder ben ik na vandaag nóg meer verliefd op ons kleine hummeltje...
    We hadden een 4-d echo, en wat was het een schatje zeg! Hij heeft mij vriends lippen, en mijn ronde gezicht..:)
    Wat een schatje, en hij was een druktemakertje in mijn buik..;)

2. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @Jodie.
    Je hebt helemaal gelijk.
    Ik ga me er ook echt aan houden want heb bij inspanning al een harde buik.
    Ik zit nu 2 weken verplicht thuis en hopen dat dat helpt en ik weer kan gaan werken.
    Liefs Jes

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Danielle Gaaffff zeg was het allemaal zo goed te zien? Ik heb zaterdag een 3D echo ben zo benieuwd kan gewoon niet wachten.

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja, alles was heel goed te zien, op het onderlijfje na, omdat dat gewoonweg te link was, omdat we het geslacht nog niet willen weten.
    Maar hij liet zich heel erg goed zien, het is echt een supermooi beebje! (al zegt elke ouder dat natuurlijk..:))
    Zijn echt supertrots! Op een gegeven moment begon hij ook nog eens uitgebreid te gapen, erg schattig!

Geniet ervan zaterdag, het is zo weer voorbij... :( ;)

5. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Jodie, ik ben het helemaal met je eens meis. Ik word ook erg goed voor regelmatig terugkerende harde buiken gewaarschuwd ivm kans op vroeggeboorte bij een meerling, het is echt een teken dat je rustig aan moet doen. Dan maar geen spik en span huis, ik erger me kapot aan de kleine dingen (stof op de trap, ieeeek!) maar mijn mams en schoonmams komen me regelmatig helpen, dat scheelt enorm.

En tot nu toe valt het reuze mee met de harde buiken, gelukkig! Af en toe bij het opstaan, verder niks merkbaar.

Danielle, tof van de echo! Ik wil ook nog een keer terug, ben erg benieuwd hoe ze nu veranderd zijn :)

Zo, ik ga mijn bed in voor vandaag. Buik is topzwaar vandaag, en ik ben kortademig van de verminderde longinhoud. Dus ik ga naar bed met een schaaltje vanillevla en een Rennie, en ik lees het morgen wel weer!

6. leuk danielle!

... foto's..?

wat eten jullie vanavond? hier maissoep.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

idd jodie, ik moet ook minderen maar is moeilijk als je anderhalve week geen harde buiken meer hebt gehad, dan denk je...ach kan wel weer! Maar ben bang dat ik er morgen toch de dupe van ben.
    Eigenlijk stom dat je nesteldrang krijgt in de tijd dat je ook harde buiken krijgt....kunnen die harde buiken niet verplaatst worden naar het eerste trimester :D

oh alweer die maissoep ;) lijkt me errug lekker. Hier een ovenschotel met kool en aardappelpuree

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hier lekkere eigengemaakte Hollandse pot: hutspot met spekkies en rookworst (laatste is mijn verslaving sinds ik zwanger ben, al wil ik er niet teveel van eten, schijnt niet zo verstandig te zijn). Verder natuurlijk met augurken en mosterd. Hmmmmm :D

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wij hadden garnalencocktail vooraf. (Had ik eigenlijk t weekend willen maken, maar geen puf voor gehad) En daarna Chicken Tonight Hawaii. En nu ga ik toetje pakken. Ik heb al weken zin in blikfruit; mandarijnen, perzik, ananas, etc. Lekker koud en zoet!
    Heb nog steeds buikpijn, zou dit komen van het groeien van de buik? Het zijn geen harde buiken en zit rond mijn navel.
    (Stomme neus zit trouwens ook steeds dicht, dus hier ook kortademig en droge lippen...)

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@wwjx zou het kunnen zijn dat je navel meer naar buiten komt?

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Niet dat ik kan zien...

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Lynn : zo dat was wel even schrikken dan zeg! Zelfs aan de CTG…had je iets heel raars gegeten?
    @Sushi : grote schoonmaak als je thuis moet rusten? Doe je wel rustig aan?
    @Een wondertje : Het kan best zijn dat de kleine gewoon even zo ligt dat je het weinig voelt toch? Ik voel het de ene dag ook meer als de andere dag. Mijn placenta ligt dan wel voor….Je hebt een mooi buikje! O ik zie dat je je kindje toch weer hebt gevoeld!
    @Lien : Ik ben erg benieuwd wat de fysio zegt! Misschien heb ik ook nog wat aan de tips…
    @amom : Zo jij bent goed bezig zeg! Ik heb nog helemaal geen nesteldrang…pfff ik denk dat ik het ook niet krijg hihi. MOOI HUIS!
    @Ska : Jij ook rust moet je nemen toch? Eigenwijs zijn jullie hoor!
    @Luiers : Ja hier ook wegwerp. Ik begreep wel dat er nu biologisch afbreekbare luiers zijn?
    O en pampers doneert ook nog aan het goede doel….dus dat voelt dan ook wel goed.
    @Spekkie : Ik vind je stoer hoor! Ik vind 1 al heel wat!
    @CHEY : WELKOM! En gefeliciteerd natuurlijk!

Verder niet zoveel nieuws...Precies vandaag nog 3 maanden (tot 5 april!) bizar toch? En nog 9 weken werken tot zwangerschapsverlof....Het gaat errug snel nu zeg!
    Doei

13. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @ coto
    ik moet nog 8 weken tot verlof...maar ik moet verplicht 6 weken voor nemen.

neem jij er 4 voor?

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Hier ook nog regelmatig menstruatie krampen (maar vooral me darmen). De vk zei dat ik een flinke buik gaat krijgen en dat zal echt niet gepaard gaan zonder pijn. Alles moet rekken en opzij natuurlijk hehe.

Vandaag 26 weken :D en vanavond het kamertje inrichten.

15. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeiemorgen,

@pricsilla: Leuk zeg vanavond kamertje inrichten! Ik wou dat ik al zover was..... Maak je er ook nog wat foto's van? Zal me benieuwen....

@zag dat er een nieuw iemand is, Welkom!

Nog mooie buikfoto's gezien!

Hier is het niet zo wild, ben weer een beetje ziek, dat schiet echt niet op maar afgezien daarvan gaat het wel goed hoor. Gister bij vk geweest en alles was goed (bloeddruk, groei baarmoeder/kindje, en hartje weer gehoord) Nu weer over 3 weken een afspraak, gaat het toch snel dan he.....

Morgen gaan we als het goed is de babykamer schilderen, heb ik wel zin in, wil zo graag dat het af is maar er moet nog veel gebeuren.

Fijne dag allemaal!

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja maak er zekers foto's van.

Het gaat inderdaad allemaal erg snel. Nu zelfs al om de 3 weken naar de vk. :D Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden haha

17. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Het gaat erg snel.
    Lijkt nog gisteren dat ik met een positieve test in mijn handen stond en nu......morgen al weer 26 weken!

18. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Gaat snel he dat gevoel heb ik ook.
    ben morgen 26 weken zwanger en ik vind dat de weken voorbij vliegen

19. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @ lolifant.
    Oooo wat toevallig...ikke morgen ook 26 weken.

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    ff hier weer ego.... Heb vannacht weer bagger geslapen met die RL (pas na 5 uur sliep ik) en zolang ik bleef liggen ging het wel, maar ik ben net opgestaan en heb me toch pijn aan mijn buik. :( Weet niet of ik nu wel of niet moet gaan werken. Heb eigenlijk hubbie beloofd niet te gaan als ik nog last had en heb nu juist meer pijn dan gister. (Trekt ook door naar mijn rug.) Wat denken jullie ervan?

Deel Deze Pagina