April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @ all: Ben helemaal hieperdepiep. Mijn man heeft de muren van de baby-kamer helemaal af. Het ziet er zo leuk uit. Zoals iemand eerder al zei: je krijgt meer overzicht nu. Op dit moment staat alles nog verspreid over het huis.....en daar word ik knap onrustig van.

De commode staat er al in en in denk dat we vanavond de kledingkast erin zetten. Dan het ledikant in elkaar zetten. Je ziet dan direct wat je allemaal nog moet kopen. Nieuwe gordijnen, een lamp en een nieuw hemeltje, nieuwe lakentjes enzo. Zo leuk allemaal. Kan ik lekker tutten in de baby-kamer. Als het helemaal klaar is, zal ik een foto maken zodat jullie het ook kunnen zien.

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    WWjc pijn is meestal een teken dat je niet verder moet gaan en moet rusten. Dus zou lekker rustig aan doen.

Synove ben benieuwd naar het resultaat :D Het geeft mij ook een geruster gevoel vooral ik nu al wat minder kan. De laatste weken zal ik dan wel helemaal niet veel meer kunnen en wil niet dat iemand anders het kamertje inricht :D hahaha muts ben ik ook

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wat een rotpijn. :( Kon niet afwachten, trekt naar mijn bovenbeen en rug. Heb de gyn maar gebeld. Eigenlijk moest ik morgen, maar kan vanmiddag om 14.15 bij spreekuur terecht. (Een andere gyn)
    Ehm en ga dus idd niet werken.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Succes bij de Gyn en hopelijk vinden ze de oorzaak zodat er wat aan gedaan kan worden. Is ook niet prettig zo natuurlijk.

5. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @wwjc Niet gaan werken,je moet rust houden.
    Geloof me als je gaat wordt het alleen maar erger had ik ook.
    liefs Jes

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Probleem is alleen dat ik papiertje met afspraak bedrijfsarts op mijn werk in mijn kluisje heb zitten en ik er volgens mij do naartoe moet, maar ik weet dat niet zeker en ook niet hoe laat.
    Heb net supervisor weten te bereiken en die gaat kijken of zij het kunnen opvragen.
    De rest van de dingen die ik wilde regelen moeten dan maar even wachten.

Oftewel, ik heb mijn werk al afgebeld. Doet echt te zeer. :(

7. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @ wwjc:
    Hebben ze geen nr voor je van de bedrijfsarts?
    Ik vind het zo raar ik hoef daar helemaal niet heen en hoor iedereen erover en ik werk toch al van nov halve dagen.
    Heb het ook nagevraagd bij mijn baas of ik er niet heen moet maar hij zei ook nee hoor hoeft niet? ? ? ? ? ? ?

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb vast wel ergens nr liggen, dus kan ik altijd nog bellen. Maar volgens mij krijgen zij het ook door als ik die afspraak heb. Dus dat was makkelijker.
    Ik sta ook al va begin nov ziek geloof ik. Ik heb toen de eerste dag een gesprek met hem gehad. Daarna nog een keer formulieren en een telefonische afspraak en nu een uitnodiging om op zijn "spreekuur" te komen. Zal wel verplicht zijn bij ons bedrijf ofzo....

9. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Ok
    Ik wordt wel regelmatig door het UWV gebeld.
    Morgen weer....vage mensen zijn dat,weten niet waar ze mee bezig zijn daar .

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben ik pas 1x door gebeld en die bellen 26 jan. weer.

11. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    ze bellen mij om de 2-3 weken....steeds met dezelfde vraag....wanneer gaat u weer 100% werken....uhhh niet.

12. amom, ik heb de link van je huis niet bekeken, kan je die nog even plaatsen?
    Vannochtend weer moeten overgeven :sick:
    Ik werkte maar 2 ochtenden in de week, en vanaf volgende week word dat 1 ochtend en over een maand stop ik helemaal.

Trouwens net een brief gekregen dat de blije doos voor me klaar ligt.
    wie heeft m al opgehaald en word je er echt blij van?

13. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi meiden.
    iedereen nog de beste wensen.

hier gaat het allemaal ookniet zo als ik zou willen.
    had van de week veel last van mijn buik.
    kan het geen harde buiken noemen.
    had gewoon een heel raar gevoel,leek een beetje op lichte weeen.voelde niet prettig.
    nu heel veel pijn in mijn maag.
    en ik begin last te krijgen van mijn rechter heup.
    had ik bij devana ook.

met de kleine gaat het gelukkig allemaal goed.
    voel hem nu een keer of 7 per dag bewegen.

heeft jullie kleintje ook zo vaak de hik?
    hier wel een keer of 5 per dag.

14. nee nog nooit de hik gevoeld.
    Maar ik voel de baby hier zo vaak dat het niet meer te tellen is. gewoon de hele dag door schopjes, stootjes, bewegen, draaien etc.

15. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    BRRRRR, wat is het koud buiten! Lekker weer warm binnen.

Ik ben nog maar 1 keer gebeld door het UWV en ze bellen begin februari weer. Ik denk dat het eraan ligt hoe je werkgever het heeft doorgegeven. Ik ben direct voor 100% ziek gemeld, tot aan de start van mijn zwangerschapsverlof. Ik denk dat dat veel duidelijkheid geeft.

@WWJC: verstandig dat je thuis blijft! Zo wil het toch ook niet? Luister naar je lichaam (ik weet, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan).

@All: ik voel sinds zondagavond de baby veel minder. Hij is zo rustig, gewoon raar. Twee weken lang voetbalsessies en nu af en toe met moeite een schopje/vuistje en dat is het. Ook als ik rustig in bed of op de bank lig :cry: . Ik heb de verloskundige hierover gesproken en die zegt dat dit normaal kan zijn, maar toch vertrouw ik het niet. Wat vinden jullie? Hebben jullie ook wel eens in dit stadium van die rustige dagen? Misschien overdrijf ik, maar het zit me niet lekker. Oh ja, en de hik heeft die van mij nog nooit gehad?

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Heb ik vorige week ook een paar dagen gehad. Bij mij reageerde ie toen wel heftig op het muziekdoosje, dus heb ik die erop gezet en toen was ie idd juist heel actief.
    Nu is het wat Rach zegt af en toe een schopje, duw, of wat dan ook.... Erg rustig dus eigenlijk.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even :)

Vanavond heb ik een afspraak bij de verloskundige. Kan mijn mannetje een keertje mee :D

Ik denk dat wij beginnen met Pampers. Daarna wil ik wel iets anders goedkopers gaan proberen. Maar wij zijn allebei vrij allergies aangelegd. Dus ben benieuwd...

@ UWV, word gek van ze. Heb ze nu gelukkig al even niet meer gehoord. Ik zit al bijna 2 jaar in de ziektewet. En nu vonden ze laatst dat ik nog wel kon werken voordat ik moest bevallen :s Niet dus!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames,

Ik ben weer iets beter....wat een stomme mensen zeg bij de huisartsen post...door hun werden we bang gemaakt...ze dacht dat ik weeen had en dat ze d8 dat ik aan het infuus moest...gelukkig heb ik een fikse buikgriep....en vriend ligt nu ook ziek naast me in bed...die kotst niet normaal....

Verder hebben we voor 19 jan...een 3d echo..heb er nu al zin in...verder gaat alles redelijk mijn bi lijkt wel met de week erger te worden en moet eerlijk bekennen dat ik nu wel aan het aftellen begin.....
    volgende week voor het eerst gym ben benieuwd....

hoe is ie hier verder?

amon leuk huisje...en heb ook een mooie babykamer gezien!

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik ben gister voor het eerst in de babykamer geweest na de ziekenhuisopname, was even een moeilijk moment. Besefte ineens dat de kleine er al had kunnen zijn...

Ik heb mijn rompers maat 56 geteld, 14....oeps ik denk een beetje veel...
    Stel je hebt een baby van 9 pond past die dan in 56?

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben wel bij de bedrijfsarts geweest (stelde geen piep voor, ben er in totaal denk ik 3 min binnen geweest en hij stelde wat vragen en mocht weer gaan) maar volgens mij is het voor mijn baas zijn bescherming tegen het uwv...die bellen mij volgende week woensdag weer op....controlle voor de baas...maar goed altijd leuk als er mensen aan je denken als je ziek bent :)

Deel Deze Pagina