Ok ben dus niet de enige die 'problemen' heeft met het UWV. Via mijn werk is alles netjes doorgegeven, ik werk sinds nov halve dagen en dat weten ze....heb zelfs brief daarover gehad van het UWV en dan nog bellen wanneer ik weer 100^% ga werken en dat daar maar naartoe moet werken heb dus bij ieder gesprek al verteld dat ik niet meer 100 % mag werken tot de bevalling.......zijn niet zo snugger daar. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen want zit nu 2 weken verplicht thuis....raken ze weer helemaal in de war en krijg ik weer rare brieven hahaha.
Jeetje wat gaat het snel hier met het antwoorden hihi Hebben al veel van jullie een 3-4D echo laten maken? Ik zit te twijfelen moet ik zeggen, vooral over welke 'week' het beste is om te doen. Morgen alweer 27 weekjes, het gaat nu wel snel zeg. Moet zeggen dat ik nog niet een 'harde buik' heb gehad denk ik? Soms denk ik dat want dan voel ik het op een bepaalde plek hard worden maar dat is met een paar seconde weer weg en breid zich ook niet uit dus denk eerder dat dat mevrouw zelf is.
ik heb met 20 weken een 3d/4d echo laten maken...echt zo bijzonder. Maar ik wil nog een x dus moet snel maar een afpsraak maken. Beste is voor de 30 weken heb ik gehoord.
ik kom ff stoom afblazen hoor! Krijg net een mailtje van het ziekenhuis, naar wie ik dus die brief heb gestuurd voor een vk.... sorry wij kunnen niks voor je doen, je moet maar een independent midwife regelen (kost 3000 pond....!) IK HEB ER GEWOON RECHT OP GRRRRRRRRR....echt ik ben het zooooooo zat! ik lees later wel weer ff terug en reageer ik wel, ga nu eerst hier weer achteraan....
Wij gaan over ruim 2 weken, als ik 28 weken zwanger ben. Inderdaad wordt aangeraden tussen de 26 en 30 weken. Kost 110 euro bij ons en op zaterdag 120 euro. Heb er nu al zin in
oh ik ziet het al! Nee nog nooit gebruik van gemaakt van de luierservice is me eerste kindje. Amom das lekker dan zou er inderdaad ook achteraan gaan staat ze netjes.
Pfff uwv, dat werkt ook allemaal langs elkaar, of weten niet eens waar ze het over hebben.Heb een keer meegemaakt dat ik het beter wist als zon medewerkster!Ze wilde het niet geloven en na 2 tel. verders zei ze me toch dat iIK gelijk head...nou dat noemt men ervaren personeel!nee niet veel goeds over de uwv, maar das mijn mening....
Berichtje namens mijn buddy Juud: Met Juud gaat het even niet zo goed. Het gaat goed met de zwangerschap, op wat lichamelijke kwaaltjes na, maar ze voelt zich even niet zo goed in haar vel. Ze kan het even niet opbrengen om op het forum te komen, en om mee te lezen/te reageren. Ze vroeg me om dit even te melden hier, dus bij deze...! Zodra het beter gaat zal ze weer een bericht plaatsen, maar ze voelt zich op dit moment er niet goed genoeg voor.
das duur....hoellang krijg je dan....? hier kost het 110 euro en dan heb je 1 2d echo incl. dvd half uurtje en daarna met 29 weken een 3/d/4/d dvd in een half uurtje... juud sterkte hopelijk ben je snel weer hier!
Ik ga op 28 jan met 29wk. Bij ons is het een half uur 3D-echo met alle beelden op cd, 3D in kleur en 3 foto's voor 75 euro. Ben net bij de gyn geweest en heb uitgebreid onderzoek gehad, dus hoef morgen niet naar mijn eigen gyn. Het zijn harde buiken/weeen, maar baarmoeder zat potdicht, dus dat was goed. Moest het dus "gewoon" nog rustiger aan gaan doen. Manlief zei al heel lief dat ik eens wat vaker moest zeggen dat hij dingen moest doen ipv dat ik het zelf deed.... Wat is het toch een schatje! Ow, hij had buikje gemeten, maar kwam maar uit op 24wk 3dg ipv de bijna 26 weken die ik ben. Ben dus benieuwd naar de volgende keer...
Wat wij krijgen voor die 110 euro.... 3D-4D pakket Echoconsult (20 min. 2D en 15 min. 3D en 4D) 3 zwart/wit foto's (2D) 3 kleurenfoto's (3D) Geslachtsbepaling (indien gewenst) Fotomapje DVD/Videoregistratie met geluid Tja, goedkoop is anders, maar er is hier weinig anders en goeds in de buurt.
Goh, wat naar voor Juud zeg. Wel begrijpelijk (had het zelf ook) en ik hoop dat we weer snel van haar kunnen horen.
*bleeh* ik voel me vandaag heeeel ongelukkig met mijn lichaam......ik zou het liefst gaan lijnen en flink gaan sporten.....en JA ik weet dat ik dit niet moet doen en doe het ook niet maar heb ff een dipje.....mijn benen houden vocht vast en mijn dubbele kin gaat tegen me praten in de spiegel... ik moet nog even door zetten ik weet het maar het is ook wel even lekker om te kunnen klagen.....ik wil mijn eigen gezicht terug en ik wil mijn eigen kleding weer aan kunnen... einde zeur bericht sorry
Die gevoelens horen er ook bij en klagen helpt hahaha Hier begint vanavond de eerste yogales ben benieuwd hehe kijken wat voor rare posities we moeten doen. Kan me er nu even niets bij voorstellen.