April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Beterschap voor je zoontje Eefje.

Zo hier ligt lekker veel sneeuw :D en het gaat nu weer beginnen zie ik net LeuKK. Krijg er een wintersportvakantie gevoel van.

2. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Ja mooi is het he,heb ik ook als ik naar buiten kijk.
    Wij wonen in een apartement aan een boulevard dus kijken uit over een meertje zooo leuk om te zien en ook om iedereen te zien schaatsen.
    Zal zo een foto proberen te maken.
    Liefs
    Jes

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen dames,

Hier gaat het weer niet lekker met onze zoon!
    Vannacht hele nacht wakker (neurologische onrust noemen ze dat...) Nu 39 graden verhoging, aanvallen en niet eten en drinken, maar hij moet wel zijn medicijnen krijgen en dat gaat niet op een lege maag........ net 1 stukje brood erin gestopt plus medicijnen krijgt hij weer een aanval...

Om een zeer lang verhaal wat korter te maken;) Ziekenhuis gebeld, als straks zijn neuroloog binnen is belt hij en moeten we naar het VU en dan wordt hij waarschijnlijk opgenomen omdat het al tijden onrustig is.... Dan gaan ze kijken of ze nog iets voor hem kunnen doen om het wat rustiger te maken.

Ik ben zooooooo moe, niet geslapen vannacht natuurlijk maarja voor mijn zoontje nog veel vervelender. Sorry voor het ego bericht maar het moest even van mijn hart!

Zag trouwens nog een mooie kinderwagen en babykamer voorbij komen..... erg mooi.
    Dames met brandend maagzuur....heel veel sterkte. Ik had daar mijn vorige zwangerschap ook erg veel last van, nu bijna niet( klopklop)

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @eefje, sterkte met je zoontje, zielig he als ze zo ziek zijn...

5. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @mamafiona:
    Sterkte met je zoontje, ik hoop dat ze wat kunnen doen.
    Liefs
    Jes

6. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    Mogguhhh

@mamafiona en Eefje28: beterschap voor jullie zoontjes!

Ik moet zeggen dat ik zelf goeie griep had met oud&nieuw en dat ik nu nog steeds niet echt lekker en fit ben, normaal duurt het 2 dagen en dan ben ik er vanaf maar nu niet pfff

Brandend maagzuur heb ik gelukkig weinig last van, zo heel af en toe als ik op de bank of in bed lig maar das te doen.
    Bij mij is het meer benauwdheid enzo, maar is ook wel logisch want ben 'hartpatient' dus ja hihi.

Ik ga de doggies uitlaten maar heb er geeeen zin in :( erg he :p

7. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Ik blijf ook maar snotteren maar komt door het weer denk weet t ook niet.
    En iedereen in m'n omgeving blijft ook maar ziek worden dus denk dat we elkaar steeds weer aansteken hahaha

8. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    haha ja zo blijf je bezig, mijn ventje en ik steken elkaar ook steeds weer aan!

ik ga eens even kijken of ik het een en ander kan wijzigen in me profiel en wat foto's in het album kan zetten

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mogge!

@eefje en fiona: beterschap voor jullie zoontjes. ik hoop dat het gauw opknapt bij beiden!

@rest: ook hier sneeuw, een dun laagje weliswaar, maar moooooi!

gister ook onze Luvion-babyfoon binnengekregen (is met camera-functie). vannacht getest op de hond (hihi, camera gericht op haar slaapplek, en unit mee naar boven genomen). werkt perfect!
    bij uitlaatrondje doet ie het alleen als ons huis in zicht is; als er huizen tussen staan doet ie het niet. nouja, dat is steeds max. 1 minuut, dus lijkt me geen punt. hele rondje is misschien 5 minuten.

vandaag komen ze onze zoldertrap bekleden (was al 3 jaar met lijmresten en niks meer aan gedaan :oops: ). daarna naar mijn moeder toe, want de hulp komt en zij doet maar de helft van wat ze normaal doet als ik thuis ben (dan kletst ze alleen maar).
    ga denk ik beginnen met mijn maxicosi-bekleding op te leuken. ben benieuwd! als het af is post ik wel een foto.

doegggg!

10. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    @ Lien: gebruik je die babyfoon omdat je straks ermee zit dat je ook de hond uit moet laten als de kleine slaapt?

Ik zit erg in dubio hoe ik het zal doen straks, aan de ene kant vind ik het eng idee en aan de andere kant, met babyfoon en het rondje is ook max 5 min... majah misschien is het ook niet nodig, gezien mijn vriend wisselende diensten draait.

Krijg trouwens mijn profielnaam niet gewijzigd en de foto's zijn te groot die ik wil uploaden, doe ik ze verkleinen krijg ik een fatal error! zucht

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @chey: nou, we wilden zowiezo een babyfoon, en vriendinnetje van me had deze, en bevalt hun erg goed. camera is handig, want als je gepruttel hoort kijk je even op het schermpje of er wat is. zo niet: hoef je niet te gaan kijken (met risico dat je je kind onnodig wakker maakt).
    ik had bedacht 'm ook mee te nemen bij woef uitlaten. dat is een rondje van max. 5 minuten om ons blok huizen heen. en ja: als het kan zal ik de baby meenemen, maar nee: ik ga hem niet iedere keer wakker maken als hij net slaapt en de hond moiet plassen. ik kan bijna steeds het huis zien, dus wát kan er dan gebeuren? als je zelf slaapt heb je immers ook geen toezicht. ;)
    maar goed: de babyfoon doet het dus maar 1/3 van het rondje, maar ik betwijfel eigenlijk of dat erg is.

andere vriendin woont buitenaf en heeft een walkie-talkie voor als ze op het erf is en de baby ligt binnen. zo kan ze bijv. ook paardrijden (staan aan huis) en als er wat is kan ze er gelijk heen. ook slim bedacht!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik loop ook wel eens even naar voren (mijn ouders en kantoor toe) als Dean op bed ligt (zelfs zonder babyfoon die heb ik nooit gehad tot een paar maanden geleden en nog nooit (okay 1 keer geloof ik) verder hebben onze honden een grote ren dus das wel zo makkelijk in mijn geval, ik zou niet ver weg gaan maar 5 minuutjes heb ik niet zo'n moeite mee..

13. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    Ik voelde me al slecht dat ik uberhaupt erover dacht even heel snel de doggies te laten plassen en dan snel weer terug.
    En natuurlijk had iedereen daar zijn mening weer over dus ja..begon wel te twijfelen.
    Wij wonen in een appartement en ik hoef de straat niet uit als ik ze wil laten plassen, wij hebben op de hoek een heel mooi ´tussenstukje´´met gras en bomen dus das perfect en ben dan echt amper 5 minuten weg. Tuurlijk neem ik der liever mee, maar ja wat je zegt als ze net slapen dan vind ik wakker maken ook niet echt een optie!

14. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik wil even met jullie delen dat ik vandaag 27 weken ben!

Vanacht vanaf 4 uur, en gisteravond ook al wat last van mijn onderbuik. Kan heel goed bandenpijn zijn, maar na alles wat er gebeurd is vind ik alles eng. Lig nu lekker in mijn bedje beneden, moest vandaag wat extra rust nemen van mijn mannetje.
    Heb net de vaatwasser aangezet en kreeg eens een keertje niet een harde buik :D

15. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    begrijpelijk hoor Jodie dat je het eng vind dat gevoel.

Maar geweldig.....geen harde buik met inladen vaatwasser! Is toch ook weer goed teken.
    Ik had 't gister wel na uit en inruimen vaatwasser maar ging wel heb ze erger gehad die buiken.

Jij 27 weekies!Gefeliciteerd!
    Ik ben vandaag precies 26 weekies zwanger,yippie!
    Liefs
    Jes

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Lees net in Sam haar topic dat haar cervix (baarmoederhals) verstreken is naar 1,4 cm, ze moet nu opgenomen worden tot aan de bevalling.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemig zeg...... wat erg voor haar, jammer dat ik haar adres of nummer niet heb anders zou ik haar even smsje sturen kreeg haar al niet te pakken via PM's...

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zo wat keltsen jullie veel op de vroege ochtend (voor mij nog vroeg, uurtje eerder hier)
    Beterschap voor de zoontjes gewenst (fiona je hebt een pb-tje)

Poeh wat spannend met Sam zeg! Elke dag is er weer eentje bij.... hoop dat ze nog ff blijft zitten bij mams in de buik!

sorry heb niet alles teruggelezen

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat is dat regla=ph en waar kan ik dat kopen ? Gaan we gewoon proberen en anders ga ik naar de huisarts denk ik. Wordt er echt beetje gek van namelijk....

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen.....ik heb mijn leipe doos net opgehaald...zitten weer allemaal leuke dingen in ....en heb een nieuwe broek gekocht....een zwarte maat xl...maar eigenlijk is ie te groot...nu zit ik te twijfellen of ik hem moet ruilen....want dan heb ik nog mooi wat groei ruimte ;)...
    Heb ook een foto boek gekocht...zo'n blauwe ruitje met een knuffel konijn erin....
    en als ik straks met verlof ga hoop ik dat ik nog wat tijd krijg om te leren scrappen.....

Hier de boeken ook gehaald van de kaarten dadelijk met mijn man lekker kijken....dies nog thuis van zijn griep...

Wat erg voor Sam zeg...die van mij is 44 mm...dus dat van haar is echt niet goed....:(

Verder gaan wij ook die babyfoon bestellen maar wij hebben geen honden...wij zijn gewoon te lui om elke keer naar boven te lopen :p

Deel Deze Pagina