@sophia: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en wat een rare verloskundige heb je,sorry hoor maar dat moets ik effe kwijt. Waarom kijken ze niet verder?
MUPKUH! Ik wilde dat gaan uitzoeken die luierservice. Weet niet of het voordeliger is, maar lijkt me wel wat!
@ Sophia, ik heb net even gekeken op een luiervergelijksite. Maar de prijzen schelen niet heel veel, als je tenminste met aanbiedingen vergelijkt. Ik denk dat als ik het doe het meer voor de makkelijkheid is. Want dat scheelt een hoop zeg niet sjauwen met die luiers.
Hey meiden, Nou, ik hang nog even in het midden. In principe nu geen reden tot ongerustheid, maar wel reden om me scherper te controleren. Ze gaan een aantal bloedtests uitvoeren en ik moet wat vaker op controle komen. Maar verder gaat het eigenlijk best wel. Met de babies is alles goed, alleen het begint z'n tol te eisen, een tweeling dragen! Ze nemen het er in ieder geval goed van, waardoor ik nu wel aanvullende supplementen krijg om niet helemaal zonder vitamientjes te komen te zitten, haha. En ik moet meer blijven drinken, vooral omdat mijn lever nu zwaarder belast wordt. Maar het zal wel goed komen, ik voel me iig weer flink gerustgesteld nu ik wat meer in de gaten wordt gehouden. Wat betreft vergetende mannen: ik heb er ook zo een hoor. Maar weet je wat werkt? Een to-do lijstje. Gewoon een lijstje maken met dingen die echt gedaan moeten worden, dat ophangen waar hij er regelmatig op kan kijken en hem z'n ding laten doen (en af en toe herinneren dat ie moet kijken en taken moet uitvoeren). Dat scheelt ontieglijk met de ergernissen! Die van mij heeft zijn lijstje nu klaar, de meest dringende klussen zijn gedaan en nu heb ik gewoon een whiteboardje hangen waar ik kleine dingen op kan schrijven. Werkt echt prima. Nou, ik moet nog even wat tijd uitzitten op het werk, pffff. Ik vind het maar zwaar worden nu. Ik heb dan wel een kantoorbaantje, maar mijn billen en rug doen pijn en ik kan hier niet effe ongeneerd op de bank gaan hangen ofzo. Nog even... De rest van jullie geef ik even een dikke knuff, ik lees het allemaal bij maar ik heb niet de puf om overal op te reageren nu. Maar ik vind het wel supergezellie om dit allemaal zo met jullie te kunnen delen
Oke, eens zien wat ik allemaal nog weet Amom ziet er erg functioneel uit die commode Balen van die hypotheek. Hey een vk? Nu al? heerlijk dat dat eindelijk geregeld is heb je nu dan ook meer een aftelgevoel nu dat is geregeld? Kon ze iets voelen kwa tweeling? Synove najaa wat een verhaal, rare arts daar zou ik dus ook echt niet meer terug willen. Ben je nog van slag ervan? Of ben je alweer gerustgesteld? Sophia hmm jaja groeipijn...zou er toch eens achteraan gaan, want zo'n pijn mag dat toch niet doen? Zou dat dan ook niet aan beide kanten zijn? Was bij 1e zwangerschap ook best mager, maar ik had helemaal niet zulke erge groeipijnen. Toch wel verstandig om wat rustiger aan te doen denk ik. Mo wat een mooi lief kamertje Jodie succes bij de na controle, laat je weten hoe het was? Spekkie poeh klinkt wel zwaar allemaal, wel fijn die extra controles. Mag je nu met een tweeling ook eerder met verlof? Krijg je dan meer weken ofzo? euh de rest ben ik ff vergeten en moet ff dochter van school halen, dus reageer later weer.
@sophia. ik moet toch niet met deze ijzel en weersomstandigheden naar je toe moeten komen om je bij je nekvelletje naar je bank / bed toe te slapen he? denk aan het grote plaatje meid, NU effe rustig aan doen kan betekenen dat je langer doorkan (in elk geval op een leukere manier) je moet aan je beebje denken die verdiend een vrolijke, gezonde en uitgeruste mama (wat al moeilijk genoeg is zwanger en al) dus denk goed om jezelf en een keertje niet aan anderen (die komen later wel weer aande beurt NU ben jij belangrijk) kom op meissie je bent het helemaal waard om goed voor jezelf te zorgen hoor en als iemand anders je anders wijsmaakt stuur ze maar door naar dit boerengehucht (hormonen genoeg in huis haha)
Hallo! FF snel... Vanmorgen op controle geweest..Alles was goed..kindje groeit goed..In totaal 5 kilo aangekomen nu.. .. Niet alles gelezen ...beetje druk met ziek kindje hier.. Komt wel weer.. Dikke knuffel aan iedereen
Het is echt alleen rechts, als ik bed lig is het ook echt naar. Maakt niet uit welke kant ik dan lig. En de bovenkant van mijn baarmoder ook hoor. Echt de spieren die vanuit het middenrif komen en dan vooral naar rechts. Misschien is dat gewoon een zwakke kant.
Nee hoor lieverd, blijf in godsnaam thuis. WIl geen gebroken botten op mijn geweten hebben Ik zal vanavond eens met manllief praten............ Gelukkig is het bij ons op het reisburo te rustig voor de tijd van het jaar. Maar dan voel ik me niet zo schuldig!
Je hebt gewoon ANDERE prioriteiten op het moment daar moet je je niet schuldig om voelen. Hoe harder je ertegen vecht des te meer energie DAAR in gaat zitten terwijl als je werkt een beter werkend schema (je bent niet ziek maar zeker wel zwanger en daar gaat energie inzitten!) dan ie iedereen een stuk blijer en zul je zien dat je uiteindelijk zelfs meer kan als op dit moment. Pffff scheelt me weer een gekneusde kont van het vallen op de sneeuw (okay ik heb kussen genoeg maar toch )
hallo he! Ik ben ff met mijn zoontje boven aan t spelen, kom ik terug hebben jullie alweer 2 pagina's vol gekletst @Wwjc gelijk heb je...lekker ontspannen met een goed boek! @eenwondertje bah wat irritant, lekkere service...zo werd mijn wasmachine dus afgeleverd, bij de voordeur gedumpt....alsof ik met de buik dat ding de heel woonkamer naar de keuken ga duwen beetje service van de zaak toch...hoort erbij! @sophia... heb je een bult in je lies (sorry stukje gemist ergens) Ik heb dit bij mijn zoontje ook gehad, erg pijnlijk en niemand kon zeggen wat het was, maar na de bevalling was het weg (ik denk er nu pas weer aan ) Maar idd wat de anderen ook zeggen...RUSTEN JIJ! Je kunt nu beter ff rustig doen, dan dat je straks volledige rust moet ofzo... @mupkuh grappige chaffeur! @spekkie gelukkig zeg dat alles goed was! ennuh die foto? waar blijft ie Krijg je ook meer kraamzorg? @pientje Hij doet idd wat ie moet doen stom he hoe ik met zoiets blij kan zijn... Ze heeft alleen naar de hoogte van de baarmoeder gekeken dus weet ik niet...totaal vergeten...begin februari maar eens vragen of ze wat beter wil voelen Trouwens die hyptoheek is ng niet helemal definitief, want een hypotheekadviseur had gezegd "bied maar vast want die hypotheek komt wel goed" alleen nog niks van hem gehoord!
Hihihihih Je slaat wel de spijker op de kop, inderdaad ben ik niet ziek maar wel zwanger. Maar dat is nou net zo lastig. Ik voel me niet ziek Sjonge jonge wat ben ik toch een draalkont!
Had zo de pe in van die eethoek, dat ik uit frustratie een broodje met leverworst heb gegeten . Frustratie-voedsel! Ach, zo af en toe kan geen kwaad toch? Ga nu op zoek naar chips en chocola.... Waar zouden die 9 kilo's extra nu vandaan komen, snap er niets van . Op naar de 1000 pagina's, voor 16.00 uur?
Sophia: lang leven de hormonen ! Maar wel lekker rustig aan doen hoor, je hebt maar een lichaampje en daar moet je nog een hele poos mee doen. Bijna pagina 1000 ladies !
heerlijk leverworst! kan echt geen kwaad een keertje! als je maar niet het hele pakje naar binnenwerkt... haha idd bijna op de 1000!
He gelukkig nog iemand die het ook heeft gehad Mijn HA (was er wel en in opleiding ) kon er ook niks van maken. Maar ondertussen doet ie wel pijn.........
Ik dacht zelf toen een liesbreuk, had ik nooit eerder gehad dus wist ook neit hoe dat moest voelen... en ineens foetsie...Ik had het ook wel een klein beetje net voor de zwangerschap, maar tijdens de zwangerschap groeide die tot ei formaat.