ik vind het echt vreselijk dat wachten, heb echt geen geduld...ben dus alle kleertjes aan het wassen en vind de tijd nu echt voorbij kruipen omdat ik zo dom ben geweest om te gaan aftellen. Straks is alles klaar...en dan!? wachten wachten wachten...laat mij maar lekker maart mama worden
Ik ben weer terug. De heenreis 1 uur en 3 kwartier over gedaan (normaal 50 minuten) stonden in de file. Toen in een rolstoel naar de poli. We waren te laat, maar had vanuit de auto gebeld. Ik kon wel janken, had flink last en ben niet gewend zo lang te zitten. Nou ja in elk geval alles was nog mooi dicht, baarmoederhals mooi op lengte. Kindje lag met het koppie naar beneden, maar kan nog wel draaien, mag nu niet gaan indalen. Hij zag wel wat vruchtwater laag zitten maar daar moest ik me niet al te veel zorgen om maken. Advies: voornamelijk liggen, meer liggen dan wat doen zeg maar. Nu deed ik dat ook al hoor. Maar zoals de afwasmachine aanzetten enz. kan ik de komende weken beter laten. Hmmmmfffffff. Tot nu heb ik het goed gedaan, want beeb zit er nog in en heb nog een lange baarmoedermond. Volgende week weer controle maar dan gewoon hier in het ziekenhuis. Nu maar verder duimen dat hij nog zo mooi blijft zitten Heel spannend allemaal en het valt niet mee. Zit er behoorlijk doorheen nu, ben kapot van de reis. Oja had daar in het ziekenhuis behoorlijke harde buiken, zichtbaar en voelbaar, dus kon de gyn mooi zien en beoordelen In combi met de de buikpijn die ik had dus veel bedrust..... Ik voel me even *** Maar ben blij dat het tot nu toe goed blijft gaan.....
Jodie jeetje zou ik er ook ff doorheen zitten hoor als ik jou. lekker rusten nu! hopelijk blijft het heel lang goed gaan.
wat toevallig ik denk dat ie daarna naar mij is gereden want ik heb hem ook binnen rond een uurtje of kwart over 2.....en over de luier service...zag er erg aantrekkelijk uit.... nu ga ik weer verder lezen
Mo, leuk kamertje. (heb hetzelfde ) Is het turkoois op de muur of licht blauw? Wij hebben turkoois,lijkt op foto allemaal op elkaar vind ik. Leuk beetje zelfde smaak! Amom, fijn dat je goed gesprek hebt gehad met de vk. Komt ze nou nog een keer voordat je bevalt of hoe gaat het nu verder? Mupkuh, vriend al iets gevonden wat hem leuk lijkt? Wat een grappige opmerking van die chauffeur! Wendy, knuffel voor jou! Eenwondertje, wat flauw zeg van die mannen. Heb ook al vaker mee gemaakt dat ze strikt met de regels omgaan. Aan de ene kant begrijpelijk maar een zwangere vrouw kunnen ze toch wel even helpen?! Spekkie, fijn dat er niet ergs/ ongerust uit is gekomen vanmiddag. Inderdaad wel belangrijk om nu extra op te letten. Tot hoeveel weken is eigenlijk de planning dat jij doorwerkt? Aangezien de babies waarschijnlijk eerder komen.. Sophia, ik zou er meer achteraan gaan hoor. Niet normaal dat je zo'n pijn hebt! Eefje, fijn dat bij controle alles goed was! Ramoontje, wat een schattige foto zeg! Jodie, fijn dat de controle goed was! Dikke knuffel!' Zo , volgens mij iedereen gehad waar ik op kon reageren. Als ik je ben vergeten, probeer ik het volgende keer weer! 8) Met mij gaat het nu redelijk. Vanmiddag zwaar migraineaanval gehad en lastig dat je nu geen medicijnen kunt nemen. Vond het wel heel spannend, raak namelijk meestal voor de helft verlamd als dat gebeurt en was bang dat baby er last van zou hebben maar deze schopt nu weer volop dus dat zit ook wel goed. Maar zie dat het al later is dan ik dacht dus ga gtst kijken, ben ik echt verslaafd aan. Liefs voor iedereen!
luierservice lijkt me helemaal niets, ik heb zoiets liever zelf in de hand en meenemen met boodschappen is kleine moeite, ik wil zelf mijn merk kiezen, maat, type e.d. en moet toch de deur uit voor boodschappen dus kan dit net zo makkelijk.. als ik de aanbiedingen afwacht is het niet veel goedkoper volgens mij... op het KDV zijn luiers trouwens gratis (tenminste hier wel) dus zou ik ze niet daar af laten leveren... Ik ga straks de mentalist kijken wel leuke serie alleen vind het zielig dat zijn vrouw en kindje zijn gedood (moet ik weer janken als ze daar teveel op ingaan, JEMIG hormonen!) ik ben desperate housweives aan het downloaden maar het schiet niet op en moet seizoen 4 nog steeds kijken (en seizoen 5 is al bezig) haha ik loop achter! ach we halen het wel weer in
Amom: gelukkig heb je eindelijk een VK. Jodie: Gelukkig was de controle goed, wel balen dat je in de file kwam. Vandaag de blije doos opgehaald, lang lopen is niet echt meer een pretje.
goedemorgen, is een tijdje geleden dat ik hier was, moest even tot mijzelf komen. Met gevolg dat de depressies zo goed als met de dag verdwijnen. Heerlijk om weer wat lekkerder in mijn vel te zitten. Hoop dat het hier allemaal goed gaat met jullie. Heb mooie buikfoto's gezien en kinderkamers. Ziet er goed uit Ik zal zo even een buikfoto plaatsen. Heb inmiddels een kussen onder mijn matras vanwege het maagzuur. Slaapt echt heerlijk, nu kan ik tenminste s'nachts wat langer slapen. Lopen wordt idd echt stukken minder, moest dinsdag naar het cwi in dokkum en heb daarna nog geshopt met mijn zus geen goed idee. voelde me net een oud mensje en de dag daarna heb ik het nog lang nagevoeld. Nou jah hoort erbij he Zal straks even kraampakket ophalen, vrijdags staat bij ons een bus van de friesland in het dorp. Daar kun je hem ophalen als je je pas hebt laten zien. Voor nu eerst een dikke knuf voor jullie allemaal. Ps let bij de buifoto maar niet op de mooie oma onderbroek (bangmaker) Die zitten nu zo lekker
ik wil ook wel maart mama worden hoor ik mag 17 maart al bevallen dus wat mij betreft gebeurd het dan al Kleertjes wassen? moet je dat dan over een paar weken niet weer doen? ik denk dat ik dat pas ga doen met 35 weken. trouwens, a.s. dinsdag weer controle bij de gyn. hoop dat ik weer een echo krijg.
Goedemorgen! Volgende week naar de chirurg, HA denkt toch dat het een liesbreuk is. Ze heeft er geen andere verklaring voor. Ze vond dat die echo veel te lang op zich liet wachten en heeft een afspraak met de chirurg voor me geregeld. Dus weer afwachten! LIEFS
mogguhh! zo ik kan eindelijk zeggen dat ik eens redelijk geslapen heb! ook weleens fijn zeg wel nieuw kwaaltje erbij hihi, als ik opsta sinds 2 dagen lijkt het net of de achterkant van mijn onderbenen helemaal verkrampt zijn..lijk net een omaatje als ik loop haha. gaat wel over met een klein uurtje, heb ik gelopen enzo. heb ook maar wat fotootjes gemaakt van ons kamertje, is nog niet helemaal af maar het schiet aardig op nu
@rach ik ga vanaf 36 weken thuis bevallen dus dan is 35 weken een beetje laat...28 weken is idd wel een beetje erg vroeg maar ik kon het gewoon niet meer laten!
hey meiden. wij kunnen eindelijk volgende week zaterdag,het kamertje in elkaar zetten. ik had 25 nov een kamertje besteld bij grenenstunter. zou ongeveer 3½ week duren. ik dus wachten,en wachten. maar geen bericht. ik van de week bellen. geen gehoor. ik dus maar een mailtje sturen,met de vraag:wanneer is de babykamer ongeveer klaar? krijg ik dus net bericht,dat ze mijn mailtje kwijt waren,en dat ze ervoor zorgen,dat de babykamer uiterlijk woensdag klaar is,voorgemonteerd,zodat we hem snel in elkaar kunnen zetten. ben zooo blij,dat ik hun gemaild heb.
Wassen van de kleertje doe ik pas tijdens mijn verlof want anders zijn ze niet emer fris. Hier geen klachten, mankementen ed. Ik geniet alleen maar (wderom). Ben wel vreselijk moe....dat zal met de nieuwe baby helaas niet veel beter worden. Maar veel tussen doorslapen dus waar mogelijk. Nog 10 weken en dan ga ik met verlof. Daar kijk ik wel naar uit want dan kan ik een beetje meer rusten. Jodie: fijn dat de controle goed was. Dan weet je wat je te doen staat! Allemaal weer leuke kamertje en buikfoto's!
Ik heb vandaag beetje hormonale dag.. ik ben heel veel aangekomen de laatste tijd (in de laatste week 5 ! kilo terwijl ik net zoveel (zelfs minder doordat ik het zo zuur heb heel de dag door denk ik) ik begin ook op te zwellen als een tonnetje qua vocht, blegh voel me effe heel BLEGH (betere omschrijving kan ik niet vinden) Martin zegt dat mijn buik veel gegroeid is en dat ik veel vocht vasthoud (doet ook ontzettend pijn sinds een paar dagen, steeds een beetje erger word het) ZO moest gewoon effe klagen ik zag al zo op tegen die laatste 10 weken vanwege hoe ik me bij Dean voelde en toen had ik anti depresiva (en was zelfs depresief toen) ik ben gewoon een beetje bang (omdat ik nu geen medicatie heb) ben altijd heel positief en probeer dat echt te blijven doen maar gaat vandaag effe niet, misschien omdat ik ook moe ben en spierpijn heb en alles bij elkaar komt enzo. gewoon effe baaldagje dus, maar mijn manneke is thuis dus is wel gezellig! Ik weeg nu 109 kilo (nog steeds 2 kilo onder mijn startgewicht) bij de laatste check van de VK woog ik 104 en 02.12 woog ik 102 nog... gaat wel opeens erg snel (maar mijn broeken zitten niet strakker eigenlijk..)
@ happy, waar ik ook benieuwd naar ben is de opzegtermijn. Stel dat het niet bevalt of het kindje allergies is voor die luiers. Zal zo eens zoeken of ik het ergens zie staan. YOEHOE alweer over de 1000 pagina's. doen we goed
@ Lynn, dat is zeker toevallig maar we schelen ook niet veel kwa due date @ Leonie, nog niets gevonden maar wel al 5 gesprekken gepland Hij is opzoek naar een baan als lasser/constructiebankwerker of monteur ofzo.
Hoi dames! Gister voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis. Had ik eigenlijk beter niet kunnen doen.. Ik weet nu denk ik teveel over wat er allemaal mis kan gaan.. En was fijn een beetje onbevangen over de bevalling. Maar goed, misschien heb ik wel een bevalling uit het boekje, kan natuurlijk ook! Maar was gister wel een beetje van slag... Gauw maar weer vergeten, het komt vast goed allemaal! Vraagje; slikken jullie vitamine D pillen?
ik slik die zwangerschapsvitamine van puur mama (VSM) heb even op het potje gekeken en daar zit ook vitamine D3 in. Vanwaar de vraag? Heb me vanochtend dan toch maar opgegeven voor borstvoedingscursus. Was heel de tijd aan het twijfelen of ik het wel of niet zou doen maar het is dus ja geworden. Ergens eind februari of maart is het, dacht ik. Ben benieuwd.
Nou, omdat ik het eigenlijk helemaal niet slik... Maak me er een beetje zorgen over omdat ik dat nog niet gedaan heb...