April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,

@Amom : Thanx!
    @Eefje en leonie : beterschap!
    @Pijnbestrijding : Ik wil wel de mogelijkheid hebben maar eerst kijken op eigen kracht….Ik hoop dat ik dat zo kan kiezen…
    @Tasha : Wat een verhaal met je hond. Ja door die spanning kan je buik natuurlijk hard worden! Gelukkig kon je daarna ontspannen
    @Boobies : Niks geen lekkage….Eigenlijk alleen maar groter en donkerder geworden, niet meer pijnlijk..
    @Loeka : ieieu wat een raar filmpje! En ja dat zijn striae! Hier ook nog geen last….gelukkig
    @Mamafiona : Jee wat een zorgen met je zoontje zeg! En ook zelf weer ziek….zwaar hoor!

Verder denk ik dat mijn kleine meid wel met haar hoofdje naar beneden ligt. Ik voel vaak getrappel aan de boven/zijkant en meer bonzen naar beneden, wel heel laag trouwens….
    Fijne avond allen!

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    He dat is zwaar *** zeg Mirjanne vooral wanneer het emotionele waarde heeft! :( Hopelijk maken ze het weer in orde daarzo. Er is dan niet echt netjes mee omgegaan.

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Vanavond naar de gyn geweest en ben best teleurgesteld :(
    Alles was gelukkig heel goed en de echo zelf was super mooi! Even voor de zekerheid gevraagd of hij nog eens naar het geslacht wilde kijken. Kon hij het niet goed zien omdat ze met haar billen tegen mijn moederkoek ligt. Dus na heel wat draaien blijft hij maar kijken... en ik al dadelijk van je twijfelt toch niet?! en hij ja misschien wel een beetje... :confused: ! ik dacht dat ik gek werd want heb al zoooo veel gekocht en van mijn zoontje verkocht... nog eens wat zitten draaien... ok uiteindelijk gaf hij toch de zekerheid dat het echt wel een meisje is!
    de echo zelf was super mooi, heel mooi gezichtje kunnen zien, zelfs de oogleden zag je heel duidelijk.
    Dus wij ons zoontje ophalen bij mijn ouders en wilde heel fier de video laten kijken.. nu blijkt dat er blijkbaar iets is misgelopen en heb ik helemaal niets op video :cry: alleen 1 klein onduidelijke echofoto :( vind het echt wel erg!
    waarschijnlijk ook wel de hormonen maar toch voel me even echt teleurgesteld.

Wel nog goed nieuws gekregen , als alles zo blijft mag ik proberen om normaal te bevallen :D

@mamafiona: wat erg van je zoontje, hopelijk voelt hij zich snel wat beter, en jij ook natuurlijk! veel sterkte ermee

@mirjanne: wat erg :( hopelijk krijgen ze hem weer helemaal mooi!

pijnbestrijding: ik heb bij mijn zoontje een epidurale gehad, lag al 24 uur en zag er naar uit dat het niet voor snel zou zijn en kon echt niet meer en heb dan op aanrade de epi gekregen. nadien helemaal geen spijt van, wat was dat zalig :)
    (en voor mij ook omdat ik anders volledig onder narcose had moeten gaan voor de ks en nu er toch nog bewust bij was door de epi)

hier nog geen lekkende borsten :) bij mijn zoontje ook niet gehad tijdens de zwangerschap, hier voelt het soms wel zo maar tot nu toe toch nog niet gelekt.

hier gelukkig ook geen straie! paar op mijn borsten van de stuwing na de bevalling van rhune en paar op mijn heupen maar echt niet erg.

4. Mirjanne: oh wat erg! dat kan echt niet. ik snap dat je boos en verdrietig bent. ik vind ook dat ze het eigenhandig mogen maken! je stuurt het toch juist naar een stomerij omdat je wilt dat het mooi schoon word zonder dat er iets kapot gaat?

ik ga vanmiddag naar de gyn, ik hoop dat we weer een echo krijgen, heb er zin in!

5. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    @Rach, idd, ik durfde er thuis niet aan te beginnen en dacht dat ie bij de stomerij veilig was.. maar niet dus :cry:
    Zometeen eerst werken, en dan met manlief maar eens langs de stomerij... we zullen zien, ze zullen het uiteraard ontkennen. Wordt nog leuk.

@Sylvie, balen zeg, dat die opnames mislukt zijn... zou ik ook behoorlijk van teleurgesteld zijn. Wel fijn dat je waarschijnlijk normaal mag bevallen.
    En dan het geslacht; ik heb bewust de spullen van Isabelle nog niet weggedaan. Staan bij mijn moeder opgeslagen.. eerst zien of het écht een jongetje is, en dan kunnen de meidenspulletjes weg.. Het zal je gebeuren (al ben ik zo'n type die er niet raar van opkijkt als er toch een meissie uitkomt bij mij, zulk soort dingen passen wel bij mij).
    Kamertje hier is ook vrij neutraal.. Maar ja, dat is ook omdat het een tijdelijk kamertje is, heb niet behangen/geschilderd. Alleen gordijnen opgehangen, en een 'geboortebord' van Dirk de Draak; maar die vind ik ook schattig voor meisjes.. Kleertjes enzo zijn maar weinig écht jongensachtig, dus hier zou ik er wel overheen komen..

Pff.. heb me toch een partij dikke jankogen van gisteravond.. :confused:

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Goedemorgen,

Ik heb niet alles terug gelezen van de afgelopen 14 pagina's maar heb zo'n griep gehad.Was echt goed ziek.De kleine was daarbei erg actief in men buik dat ik er snachts niet van kon slapen.
    Maar heb een vraag: Ik heb steeds meer last van Bandenpijn, niet zon beetje maar echt erg.Ik moest gisteren even naar de AH en eenmaal daar kon ik bijna niet meer lopen van de pijnsteken(bandenpijn).Ik kwam thuis en zei tegen men man lijkt soms wel Weeen zo erg en rot gevoel.Ik heb het bij Bryan niet zo erg gehad, maar zijn er nog meer die dit herkennen en wat doen jullie dr aan?
    Ik denk als ik dit nog 12 weken moet volhouden dat ik dadelijk niet veel meer kan!

groetjes Ramona

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sylvie dat is wel jammer zeg zou ook teleurgesteld zijn.

Mirjanne Succes bij de stomerij en hopelijk werken ze mee.

Vanaaf weer naar Yoga 2e les heb er zin in :D Partners mogen ook een keer mee Ghaha ben benieuwd hoe me vriend yoga vind :)

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    veel plezier vanavond Priscilla! wie weet is het wel een mega yoga fan :p

over pijnbestrijding las ik iets; hier absoluut een dikke vette nee of het moet medisch noodzakelijk zijn zoals bij een keizersnee en dan ben ik nog niet 100% van overtuigd dat ik perse een ruggeprik wil maar liever narcose (zou dan de risico's tegen elkaar af moeten wegen) ik ben echt geen liefhebber van een ruggeprik zeker niet bij een normale gezonde bevalling (daarmee bedoel ik niet te groot, niet te lang dat soort dingen)
    Het is goed dat er een keuze is maar ik doe niet eraan mee, ik heb vorige keer zowat een zuster een grote mond moeten geven omdat ik er GEEN wilde en hun maar bleven vragen (blijkt normaal te zijn met ingeleide bevalling met alle soorten weeen en infuus) maar ik wil het perse niet..

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    goedemorgen....vanaaf voor het eerst gym...ben benieuwd....

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    have fun vanavond lynn! word vast gezellig!

Ik heb straks onze prectecho! JIPPIE! effe kijken of ze er goed voor ligt natuurlijk haha
    Heb er veel zin in zoiezo om even binnen te kijken het is alweer een tijdje geleden hihi

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    veel plezier...wij hebben die volgende week maandag...heb er ook zo'n zin in!

12. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Dames met de echo's en de gym: veel plezier!

Ik ben net terug van het ziekenhuis met een uitgebreide echo, alles dik in orde! Kwa lengte liggen ze een week voor, kwa spek op schema. Maar mijn zoontje was ook wat langer en geen dikke, dus dat is geen verrassing. Wel een hele mooie echo gehad... Broertje B zoog net zoals zijn grote broer het onderlipje naar binnen, typisch om dat trekje weer te zien! En het was ook erg bijzonder om te zien dat ze bijna met de neuzen tegen elkaar lagen, ondanks dat de een in stuit ligt, en de ander met kont naar boven, haha! En wat een gespartel met al die voetjes en handjes... jemig. Heel bijzonder.
    Ik ga zo ook de echo's maar eens even verzamelen en in een albumpje steken, het worden er zoveel!

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat fijn dat alles er goed uitzag spekkie! toch qua groei enzo met een tweeling altijd een beetje extra belangrijk...

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tasha of Chey :s :( , ik heb 2 Engelse Staffords.

@ Jannie, ik heb alleen 's nachts wel ooit lekkende boops. Sinds vanacht ook mijn linker :p Ben er eigenlijk wel blij mee. Zie het meer als een goed teken :)

En tegen de bevalling daar zie ik eigenlijk helemaal niet tegenop. Ik heb er echt alle vertrouwen in. Er is er tenslotte nog nooit eentje blijven zitten ;)

En voor mij ook geen pijnbestrijding. Ga wel in het ziekenhuis bevallen maar wil daarna zo snel mogelijk naar huis.

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Hoi Dames,

FF binnenspringen!

Mijn babytje zuigt ook altijd haar onderlipje naar binnen, ik vond dit al vreemd maar nu ik je bericht lees ben ik gerust gesteld.
    Weet je soms waarom ze dit doen?

Groetjes

PS, over de 1000 pagina (!) wat word hier veel gekletst :)

16. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Sam, mij is toendertijd verteld omdat je kindje in de baarmoeder al gaat oefenen met sabbelen en zuigen enzo. Sommige kindjes duimen, maar mijn zoontje heeft dat bijv. nooit gedaan. Wel de eerste weken dus dat onderlipje naar binnen gesabbeld, verder nooit een speentje of duimpje gehad (en dus ook niet af hoeven te leren :D ).

Als al onze jongens dat dadelijk doen dan is het dus een echt familietrekje :)

IMD, ja die groei is zeker nu belangrijk aan het worden. Ik krijg nu ook vaker groei-echo's, maar het ziet er nu gelukkig allemaal erg goed uit. De twee heren zijn ook even groot nu, ook weer een goed teken :D

Ik zit nu in ieder geval even lekker in mijn vel. Geen klachten die me ongerust maken. Ja, een tigtal ongemakken en beperkingen maar hey, als het goed gaat met de kids kom ik daar ook wel over heen.

Ik vind het wel verrekte spannend worden nu, nu het zo snel richting het 'eind' gaat... :confused:

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Bijgelezen en alles weer vergeten :(

Mensen met echo's vandaag veel plezier. En fijn dat de echo's goed waren van diegenen die al geweest zijn.... sorry weet echt niet meer wie!

Gisteren krampjes gehad om de paar minuten, niet echt pijnlijk en ook niet echt een harde buik dus maakte me niet zo'n zorgen, maar vannacht weer, werd er zelfs wakker van! Gelukkig hield het gauw weer op.
    Voelen jullie de beeb ook een stuk minder nu het krapper wordt in de buik?

18. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Amom, hier het tegenovergestelde... het wordt steeds drukker.

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ja maar das niet zo gek met 2 beebs :)
    ik bedoel de schopjes worden hier wel harder, maar niet meer gekoprol e.d. dus "rustigere" bewegingen, maar ja de beeb zit hier al flink met het hoofd tussen de benen :(

20. ik voel niet echt hoe de baby ligt. denk ook met het hoofd naar beneden want ik voel bovenin getrappel. hoop dat ik het vanmiddag te horen krijg!

Share This Page