Iedereen aan de andere tickers zie ik. Die mooie doet het weer eens niet hé! Ik ga even relaxe op de bank voordat mijn ventje zo weer thuis is van een sollicitatie.
Heb het ook hoor; urineverlies. Zeker bij lachen, niezen enz. Ik draag ook al maanden overdag Tena Lady (lijk echt wel een oud wijf). 's Nachts niet, dus iedere ochtend flink verschonen (bareuh). Ik heb ook begrepen dat vruchtwater zoetig ruikt en sommigen vinden dat het naar sperma ruikt (ik heb er geen verstand van). En inderdaad na het plassen op je hand blazen is ook een goede tip. En je kunt ook een inlegkruisje (of plastic zakje) omgekeerd erin doen en na een half uurtje ruiken wat het vochtverlies is (sorry voor het onsmakelijke gehalte). En bij twijfel: bellen!
hier ook iemand met al een paar weeken urine verlies.. draag idd maandverband en tena lady haha ik dacht dat we zwanger waaren en geen oude mutsen ik ga nu nieuwe buikfoto erin zetten vanmiddag gemaakt.. ik durf het niet naakt aangezien ik ook zo een lelijke buik heb(A) en de maxi cosi is ook binnen hihi tot snel weer!
@mupkuh: hopelijk is het niets! hier soms ook dat het ineens heel nat lijkt maar denk ook dat het gewoon wat verlies is. hopelijk goed nieuws van de sollicitatie! @Jantsjuh: heb je nog pijn? kan ook van het verschieten zijn dat je nu last hebt misschien! voor de rest weet ik niet meer wat er geschreven is zoals ik gisteren schreef voelde ik me echt slecht bij de echo nadien, ik voel me echt onzeker over het geslacht en teleurgesteld. nu is mijn man zo lief geweest om even naar de gyn te bellen en mogen we vrijdag snel even langskomen om me gerust te stellen! maar hij zei opnieuw aan telefoon dat hij echt wel zeker was dat het een meisje is. ben echt blij dat we even mogen gaan, dan ga ik me rustiger voelen. heb vandaag ook last van mijn buik, kreeg daarstraks zo een hele felle menstruatiekramp en keiharde buik en nu voelt het nog steeds niet prettig. Dus ipv de strijk zit ik nu voor de zekerheid maar op de bank. Morgen word mijn kleine mannetje al 2 !
Sylvie, fijn dat je vrijdag even terug mag komen. Zou er ook van balen. Misschien kun je vrijdag dan alsnog iets op laten nemen? Alvast gefeliciteerd met je zoontje morgen! Doe vandaag idd maar even rustig aan. IMD, jouw vader is vandaag toch jarig? (alleen kon je hem niet persoonlijk feliciteren omdat hij op vakantie is toch?) gefeliciteerd in ieder geval en veel plezier bij de echo!
@sylvie, ben vooral wat beurs rondom de heupen en wat spierpijn. Buikpijn is weg en ze jumpt stevig rond in mijn buik. Denk dat ze even stil was van de schrik. Wat fijn dat jullie nog even langs mogen komen. Doe maar rustig aan meid. ik heb besloten ook maar lekker even op de bank te hangen, wil het nu even niet meer forceren. eigenlijk kan ik er nu ook nog wel om lachen
@leoni: dank je wel hij word al zo groot! ja ik ga de video meenemen en het vragen vind het zo mooi voor later, heb van Rhune ook allemaal op diezelfde band staan. @Jantsjuh: inderdaad gewoon lekker rusten nu, doe ik ook toch tot zolang Rhune slaapt dan zal de rust snel voorbij zijn Hier is er ook eentje flink aan het turnen in mijn buik! ohja volgens de berekening nu zou ik eigenlijk geen aprilmama meer zijn maar voor 29 maart. (zou nu dan 29 weken en 1 dag zijn)
Zo, ikke is ook weer thuis. Heb het weer volgehouden, alhoewel vandaag wat lastiger was. Veel last van mijn rug vooral. En elke keer als ik opsta doet het erge pijn en loop ik idd net als een hele oude vrouw. Daarna gaat het wel weer, mits ik weer niet te lang blijf staan, want dan gaat mijn buik weer zeer doen en daarna mijn rug. Over urineverlies, ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ik al last van afscheiding had, waardoor ik al inlegkruisjes droeg voor de de zwangerschap. Maar laatste tijd lijkt het meer zoetig te ruiken en het is wat lastiger om heldere urine te produceren, terwijl ik toch dan goed gedronken heb. Wat moet ik daar dan mee?
ik ook urineverlies als ik nies of moet overgeven. naja, zit er verder niet mee hoor, hoort er gewoon bij!
Hier ook urine verlies... maar lang niet zo erg als na de geboorte van Max. Vanavond hapje eten met een vriendin. Is lang geleden, dus veel zin in. Ik hoop maar dat Max door slaap vannacht. Hij heeft een nieuwe kamer en is ons behoorlijk aan het testen
wat betreft urineverlies (leuk onderwerp) als ik NIET op tijd naar de wc ga heb ik het ook anders eigenlijk niet behalve als ik moet overgeven dan is de controle meteen weg (maar ook geen liters ofzo AL LIJKT dat wel zo haha) Ik heb het na Dean zijn bevalling best lang gehad maarja das logisch gevolg (ivm bijna totaalruptuur) en met goede oefeningen heb ik die wel goed onder ccontrole gekregen (misschien dat ik daar nu wel de vruchten van pluk?) Als je denkt dat je vruchtwaterverlies kan je idd op je hand blazen of hoesten als er dan duidelijk wat uitkomt (na het plassen) is het redelijk duidelijk, ook ruikt het heel anders (zoet) je Vk heeft ook van die stripes of zal even inwendig kijken (niet met haar handen maar gewoon even naar je onderkant kijken en dan ziet ze de baarmoedermond en dan moet je dus blazen en dan kijkt ze of er wat uitkomt enzo.. Ik heb van de punctie nog van die stripjes hier liggen... @Leonie ja ik heb net mijn vader gebeld ze zaten daar nog aan het ontbijt! hihi het voelde wel raar zei zo'n tropische verjaardag zonder zijn kids erbij (vond het toch niet zo prettig.. had net onze pretecho gehad was erg leuk (zal straks even foto's online zetten) heel anders ziet ze eruit als Dean op de 3d foto's echt een meisje (tengerder, meer petite zeg maar) en ze was aan het duimen in mijn buik ZO CUTE! Daarvoor waren we nog even bij Spekkie langsgeweest om een hele zak met meidenkleertjes op te halen... leuk je te ontmoeten Spekkie (al was het wat kort) oei oei Martin helemaal in de stress (wat zijn mannen toch erg wat dat betreft, hij was helemaal nerveus voor de echo en ik deed er te lang over naar zijn mening) Maar goed de stress is weer over gelukkig (word helemaal gek van hem als ie zo is haha zeggen ze wat over ONZE hormonen! )
oja ons meiske woog 1 kilo en haar hoofdje was rond 25 cm (bovenbeen 5 cm, hoofddiameter 7 cm en buikje was 23 cm rond... dat waren alle details
IMD, leuk dat het weer zo'n mooie echo was! En idd, gezellie je een keer gezien te hebben. Ah, jullie waren toch nog wel op tijd? Het is echt niet ver van ons vandaan, gelukkig Ik ben vandaag begonnen met het uitzoeken van de babykleertjes die we nog hadden. Ik heb maar liefst 40 rompers in maat 50/56 geteld Nou, als dat niet genoeg is...
IMD Leukkk ben benieuwd naar de foto's Heb hier ook superveel rompertjes. Ook een tas met kleertjes gehad van een vriendin haar dochertje is nu 7 weekjes zo schattig. Kan gewoon niet wachten tot onze dochter er is.
Vraagje: Harde buiken is dat dat heel je buik strak trekt? want dat gebeurt wel is bij mij maar het doet geen pijn.
ja we waren er precies half 3 (al zal Martin dat niet toegeven die vind het nog steeds 10 minuten later hihi) was idd een piepstukje vanaf jullie. Jemig man heb net de zak even bekeken, leuke spullen allemaal! en VEEEEEEEL! haha onze Miley heeft straks 3 keer per dag wat anders aan hihi jemig man 40! rompers haha ach ja je hebt zoiezo alles in tweedvoud nodig en je kan maar genoeg hebben toch? Wel jammer dat we niet wat langer hebben kunnen klessebessen... @Priscilla je voelt een beetje alsof je harde voetbal in je buik hebt HOEFT niet perse pijn te doen hoor, soms is het vaker ongemakkelijker als pijnlijk (omdat alles zo strak staat zeg maar)
haha 40 rompers, klinkt veel maar denk dat het wel meevalt met 2! heb er denk ik ook wel 20....maar dat was omdat hij best wel spuugde! Fijn dat de echo goed was IMD, grappig om te weten hoeveel je kindje weegt. Hier ook een broekplasser. Ben de hele tijd aan het hoesten en al mijn broeken zijn daardoor vies. Dus heb nu een natte broek aan (omdat hij net uit de was komt hoor, haha)