haha ja ik dacht al NATTE BROEK jikes zit vast niet lekker (al is ie schoon hihi) Ik had ook een spuger maar hoefde altijd aan maar truitjes te vervangen gelukkig... en had standaard slabbetjes lang om... (ook omdat dean veel kwijlde moet ik zeggen) een extra verschoning is altijd fijn inderdaad.. beter als te weinig en je dood irriteren eraan...
Hoi lieve april mama's Wil even zeggen dat ik echt NERGENS maar dan ook NERGENS zin in heb. Moet eigenlijk schoonmaken, leren voor school, douchen, hard werken op mijn werk, maar het liefste doe ik gewoon helemaal NIETS! Echt vreselijk even.. Hoop dat ik het gauw weer anders voel. Anderzijds heb ik dit liever als die vreselijke schoonmaakwoede.. Verder begin ik het zo langzamerhand erg spannend te vinden, en krijg ik hele dikke stalpoten.. (haha, zo noemen ze dat bij ons in de achterhoek ) Wat wel erg leuk is, is dat ik de beeb heeeeeeeeel goed voel, en mijn vriend hem gister ook heel goed en best lang gevoeld heeft! Hij kan nu wel begrijpen dat het soms een beetje pijnlijk is! Vond het ech superleuk voor hem dat hij de kleine ook zo goed gevoeld heeft. Morgen weer controle bij de VK, vind ik wel fijn. Voel me even een beetje mwoa, niet heel goed, maar ook niet superslecht. Vind het gewoon allemaal al een beetje spannend worden...!
mag hoor Hoop dat alles morgen weer helemaal okay is bij de VK het word nu idd spannend! Nou ik heb effe een paar foto's van de echo vanmiddag online gezet http://www.martin-isabel.nl/index-echo2.htm Hier staan ze allemaal op, ik viund zelf die met die duim het leukst en die vinger erg grappig (E.T. Home!) hihi
echt leuk IMD ! Ben benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet de 28ste.... Lijkt nog zo lang te duren... Die man kan het ook echt leuk doen hè? Ik ga hier zo maar weer eens naar bed. Is het enige waar ik het minste last van mijn rug heb. Alhoewel ik ook het op mijn zij liggen als pijnlijk ervaar. Maar heb vandaag zo'n voedingskussen bij babydump gekocht. Hoop dat dat gaat helpen. (Misschien door ondersteuning van mijn buik dat het minder naar mijn rug trekt.) Ow en heb vandaag mijn 2 tweedehands boeken ontvangen. Zien er goed uit en zo kan ik tenminste even vooruit. Zijn nl 2 Virginia Andrews omnibussen. Heel wat pagina's dus. Dringt nu pas wat door......Spekkie, als jij in de buurt van dat echo-centrum woont, woon je ook redelijk dicht bij ons. Van ons uit is het ongeveer 15 min rijden.
oie Virginia Andrews, pittig zo'n omnibus maar zeker wel mijn genre (lekker twisted zullen we maar zeggen haha) Ja bij kijknou is echt leuk, we hebben eerst even gesprekje gehad hoe alles nu was omdat ik hem af had gebeld vanwege alles wat heeft gespeeld, hij is altijd zo ECHT geintreseerd. Ons kaartje hangt bij zijn computer (leuk, leuk) we hadden het er nog over dat ik niet WEER achter de naaimachine ging haha maar ik zou hem wel wat leuks geven voor langs het pakje haha
Ik zei toch mini meeting met de brabants girls! we wonen best wel dicht bij elkaar een groot deel van ons april mama's
Ik zal die wo eens wat beter op het kaartje letten dan. (Volgens mij is ie me de vorige keer wel opgevallen nou je het zegt...) En ja, ik had eerst bij eci voor 3 euro 1 van die omnibussen kunnen bestellen en die beviel zo goed dat ik dus van de week een tweede heb besteld. En ook die is goed te lezen, dus ben ik bij bol gaan kijken voor tweedehandse die in goede staat zijn. Dus nu heb ik 2 van die omnibussen voor de prijs van 1. Dus als je een keer wilt lenen....
Haha had ik maar gezwaaid bij t echo centrum. Kwam er tegen kwart voor 3 langs nadat ik dochterlief van school had opgehaald. Lees verder wel trouw iedere dag mee, maar nog niet veel zin om te tikken. In ieder geval veel liefs voor iedereen. Claris
Claris, woon jij dan ook in brabant ipv in limburg? Hihi, zo ondek je nog eens wat. Wil er niemand mee gaan zwemmen morgenavond in Eindhoven? (zw-zwemmen) Ik moet alleen.
Volgens mij zwaaide Miley wel (effe kijken hoe laat het fotootje met de vinger was ) humor dat er best veel in dezelfde regio wonen (was er soms een brabotekort ofzo waar ik niets vanaf weet die nu een babyboom ontvangt?)
aah das niet zo gezellig maar ben zo nachtblind als een mol boven de grond dus ik rijd alleen als het echt niet anders kan, zoiezo voor mij te vermoeiend helaas.. Ik doe wel mee vanaf mijn bad deal?
Nee stiekum gewoon in limburg maar was er zo van overtuigd dat Spekkie bij mij in de buurt woonde, dus had helemaal " ons " echocentrum in mn hoofd. Haha Begin hier een beetje last te krijgen van beetje maffe buien lijk wel een beetje manisch af en toe .... best lachen
Haha ok! Imd zal het er mee moeten doen. Ik ben zelf volgens mij ook redelijk nachtblind, maar wil dit toch wel graag doen. Had gehoopt dat hubbie mee wilde (idd vooral voor het rijden.) Maar blijkbaar heeft hij geen zin.
Maar zwaai gewoon trug hier vanuit de pc hoor. Zo nu naar prison break kijken... Veel plezier morgen bij t zwemmen.
Vraagje: wij zijn op zoek naar een leuke belettering/beschildering op de muur in onze babykamer. Ik heb van de week op tv zoiets gezien (ik geloof in Boer Zoekt Vrouw). Dit was een gedichtje van Slaap kindje slaap, dat je op de muur kon aanbrengen. Het waren geen plakletters. Het was kant-en-klaar. Je moest een soort behang op de muur doen, vaststrijken en eraf trekken. Dan bleef het gedichtje op de muur achter. Iemand enig idee wat ik bedoel? En zo ja, waar zou dit te koop kunnen zijn? En hoe heet het eigenlijk? Alle suggesties zijn welkom.
Ow ja, heb ik ergens gezien.... Vraag is natuurlijk alleen: Waar? Is een internetpagina waar je zoiets kunt bestellen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden. Maar niet meer vanavond als je het niet erg vind. Mijn moeder belde net op. Een oom van mij heeft een kwaadaardig gezwel in zijn darm. Veel meer wist ze niet te vertellen, maar dan wist ik dat. (Is mijn peetoom)