April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh eenwondertje....dat heb ik laatst ergens op een website gezien....jee, en ik weet niet meer waar!
    Ik ga even denken voor je ;)

Hier een mega lange dag op het werk gehad, van 8 tot 7 en nog het gevoel dat ik het niet afheb. En het is niet de eerste keer de afgelopen tijd, maar bijna standaard....
    Ik heb in ieder geval vast aangegeven op het werk dat ik dat straks als de tweede er is echt niet meer wil. Hebben jullie al helder wat je na je verlof wil en voor hoeveel uur? Ik werk nu sowieso 27 uur in 3 dgn en ik heb nog een uur reistijd (uurtje heen en uurtje terug), maar soms is het dus nog meer.
    Ik vind 24 u straks toch echt wel de max en zou het wel heerlijk vinden om gewoon s'avonds om 18.00u thuis te zijn.

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    eenwondertje: Ik heb net zo'n sticker gekocht bij fraaifraai.nl. Ook van slaap kindje slaap en dan met van die schaapjes zooooo leuk, de grootste afmeting die ze hebben van 1.15 bij 66 cm voor 90.43 euro! Kost wel wat maar dan heb je ook wel wat....haha. Je kan het in 1 geheel op de muur doen en dan het vel eraf halen en dan staat de tekst op de muur! Ik heb het ook in de wc, maar dan wel een andere tekst hoor;)

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @wwcj.. wat een rotnieuws... Sterkte ermee..

Nou, over het hemeltje.. alles weer geregeld..
    Had gebeld, werd heel netjes te woord gestaan en moest hem zo snel mogelijk weer langsbrengen. Duizendmaal excuses en geen één keer werd er gevraagd of het niet thuis gebeurd was of zo. Heel netjes dus.. hemeltje gaat naar reparatie afdeling, komt een nieuw hoepeltje in en wordt opnieuw gereinigd.. Ikke weer blij :)

vwb urine/vruchtwater; toch maar even in de gaten houden hier. Het trucje handblazen kende ik niet, en er komt wel wat uit als ik dat doe. Maar ik snap even niet waarom dat vruchtwater zou moeten zijn; als je niest of hoest (en dus is dat ineens 'druk' op de onderkant) dan komt er evt. urine.. Dan zou het bij handblazen toch ook gewoon urine kunnen zijn?

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
  5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ramoontje, vanwaar de puntjes?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat vroeg ik me ook al af :)

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik kom uit Boxtel ook vlak bij!

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ow jah ging wat mis! :( ik wilde voorbeeld en drukte op ok! :(

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    En hoe zijn de Gooische meisjes hier vertegenwoordigd ? Of ben ik de enige :D

Begin me inmiddels wel behoorlijk bol te voelen zeg, haha en ik moet nog 11 weken... Vind opstaan uit de bank nu al lastig :)

Ga nu lekker slapen, weltrusten allemaal

ps ontzettend leuk zeg slaap kindje slaap van fraaifraai ! Wij hebben op onze slaapkamer fotobehang met een enorme wekker erop besteld bij kleurmijninterieur.nl daar hebben ze ook stickers

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha opstaan uit de bank ja die word lastiger wij hebben een extreem lage bank (dean kon er wel makkelijk op zo) maar NU echt niet fijn vind ik dus ben net zo'n omaatje leg er kussens neer... (haha dat doet mijn oma ook altijd dus je kan je voorstellen wat voor grapjes ze hier maken haha)

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

IMD echt hele mooie echo foto's :D heel duidelijk ook.

Yoga was weer heerlijk ontspannen. Oefeninkje meegekregen om urineverlies een beetje in bedwang te kunnen houden. Iets met je sluitspier aanspannen en ontspannen.

Fijne dag iedereen.

12. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    Moguhhh,

Ik heb een tijdje geleden ook zo´n slaapliedje sticker gekocht haha, inderdaad die met die schaapjes, helemaal geweldig! maar ik heb de kleine versie zeg maar :)

Grappig, ik dacht echt dat ik de enige was die steeds heel licht urineverlies had maar zo te lezen valt dat wel mee hihi. Laatst schoot ik in de slappe lach wat resulteerde in schoon ondergoed, schaamde me rot pfff majah

Gister lekker wezen shoppen met een vriendin aleen merk nu wel dat ik soms echt ff rust moet houden, kreeg ineens steken aan de linkerkant tijdens het lopen en een tijdje daarna steken aan de rechterkant maar het trok gelukkig wel weg!

13. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    heb de sticker trouwens hier in me album staan op foto.. en ik heb hem bij kleurmijninterieur.nl gekocht

14. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Clarissa, nou ik heb heel lang 5 min van de grens van Limburg gewoond, telt dat ook? :p Vlakbij Meijel enzo.

Wwjc, ik zou zo met je mee gaan zwemmen, lijkt me keileuk, alleen ik heb een 12 badenkaart gekregen voor het zwembad hier in Helmond... Misschien kan ik je overhalen om dan hier te komen zwemmen? ;) (ik ga vanaaf voor het eerst trouwens, ik ben benieuwd!)

IMD, haha ik herkende je 'kaartje' ook gelijk toen wij daar op de echo waren, zo leuk! En idd een hele fijne vent, ik denk dat wij ook nog terug gaan binnenkort.

En een minimeet lijkt me best leuk! Effe onder voorbehoud van m'n lichamelijk gestel enzo, maar ik denk wel dat ik er dan bij ga zijn, mocht het er van komen.

Vanavond zwemmen dus, ik ben benieuwd. Alleen loop ik gewoon in mijn bikini, of ben ik nou zo raar? Ik vind badpakken helemaal niks... :oops: Het bad is verder dicht voor ander bezoek, dus moet ik er wel mee weg komen, toch? :)

En klaagmoment: ik zit nu op mijn werk maar ik vind het vet zwaar worden! Ik kan niet fatsoenlijk meer zitten en met regelmaat trappen die babies tegen mijn bureau. Ik zit dus de hele dag op een bureaustoel, maar ik vergeet dat ik helemaal niet meer zo goed kan zitten. Althans, niet in een houding. Wat nu? Bluh!

15. Hi Meiden,...
    Nou net een afspraak gemaakt voor een 4-d echo.. maandag 19 januari! Ik heb er helemaal zin in!

Wie gaat er nog meer een geboorte plan maken?

Hier trowuens vannacht weer slecht geslapen. Ik word wakker en ben dan gewoon wakker en val pas na 2 uur weer in slaap... ben dus redelijk brak... pff...

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind een badpak ook niets hoor spekkie schijt aan de wereld ik loop niet graag in zo'n dingm heb na de bevalling van dean er eentje gehad omdat we gingen zwemmen in CP (center parcs) maar ik heb nog liever die blubberbuik erbovenuit haha als zo'n badpak waar ik blijkbaar altijd te lang voor ben ofzo..

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey dames...

wij zijn ook naar cp geweest en ik weet ik ben niet normaal maar heb daar een tankini gekocht van 75 euro...alles om niet in een badpak te hoeven lopen :p

verder slaap ik sinds vannacht heel slecht....ik heb op mijn armen geslapen en toen ik wakker werd voelde ik mijn rechtse hand en linker arm echt niet meer....DOOD ENG....ik moest mijn hand eerst wakker laten worden en toen mijn linker arm optillen....grrr maar ze doen het weer...

moet zo naar de gyn...moet eerlijk zeggen dat ik geen zin heb...duurt altijd lang en ben zo weer weg...en het is midden in de stad...heb eerder zin in maandag...maar goed genoeg over mij....

spekkie....je moet elk half uur een keertje omhoog komen...(heb ik geleerd bij zwanggym)

18. Ik ga vrijdag met Max weer een keertje peuter zwemmen... Ik doe ook gewoon een bikini aan. Aan de ene kant heb ik er geen zin,... hoop gedoe,.. koud... maar Max vind het helemaal geweldig!

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    zwem ook nog steeds in me bikini zou niet weten waar ik me voor moet schamen. :) anders kijken ze maar de andere kant op :p

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

sorry ben een beetje lui, heb niet alles teruggelezen...ook al was het maar 2 pagina's :oops:

@badpak/bikini EEKS nee doe ik echt niet :oops: Ik heb littekens op mijn lichaam en heb meegemaakt dat mensen het zwembad verlieten omdat ik er in kwam :cry: dus voor mij alleen zwemmen in een bosmeertje ofzo....

Vannacht WEER wakker gelegen met krampen om de paar minuten :( Weet niet wat ik er mee aan moet, want overdag heb ik nergens last van, zelfs geen harde buiken!

Deel Deze Pagina