April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Haha, ik ben dus niet de enige! :) Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel zin heb om vanavond even lekker rustig te bewegen in het water...

Lynn, thanks voor de tip! Dat wist ik dus niet, elk half uur even overeind komen... :oops:

Ik heb net een gesprek gehad bij HR hier op het werk. Even de zwangerschapsverklaring nog afgegeven en besproken dat de kans er is dat ik er eerder uit ben. Het ziekenhuis had me geadviseerd om contact op te nemen met de Arbo omdat ik het toch wel pittig vind worden enzo... maar de afdeling hier vond het niet nodig en niet meer dan begrijpelijk dat het op den duur te zwaar wordt voor me. Zo fijn! Ik verwacht zelf dat ik nog max 4 weken aan het werk zal zijn, en dan heb ik mijn rust hard nodig. Maar zoals het er nu uit ziet gaan ze daar niet moeilijk over doen :D

2. Kikki

Kikki Bekend lid

Aug 15, 2008
    875
    0
    0
    Wij gisteravond enthousiast met allerlei linkjes (waarvoor dank!) op zoek naar onze muursticker Slaap Kindje Schaap in het limegroen en gevonden! Vervolgens besteld en betaald. Krijg ik vanochtend een mailtje dat de betreffende webwinkel sinds 1 januari niet meer bestaat, dus helaas..... (geld wordt wel teruggestort).

Nu heb ik via fraaifraai besteld en heb 10 euro extra betaald voor een spoedbestelling ;) . Kan het volgende week op de kale (en saaie) muur. Kamertje begint eindelijk wat op te schieten.

En ik heb gisteren een heel leuk broekje en shirtje bij de Hema gekocht, zo schattig. Ik was helemaal verliefd. Ik had al weken niets gekocht, te moe om me te bewegen.

Maar, het zal wel aan mijn vitaminenkuur liggen die ik sinds vorige week moet slikken, maar ik voel me echt al dagen beter. Nog wel harde buiken, maar ik begin het systeem van mijn lichaam steeds beter te snappen, dus ik kan er steeds beter mee omgaan en naar luisteren. Eindelijk minder moe, zalig.

3. Tascha26

Tascha26 Lid

Jul 20, 2008
    84
    0
    0
    fijn voor je spekkie dat ze niet moeilijk doen, niet elke werkgever denkt er zo over :)

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Fijn Spekkie dat er niet moielijk wordt gedaan.

Ik heb ook ene tankini, nog van de zwangerschap van JP. Zit wel heel lekker en net de nare dingen bedekt....

5. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

6. Wat een leuk berichtje hihih

Ik heb niet bijgelezen sorry! Ik ben zo vreselijk moe en heb pijn. GIsteren bij de VK geweest, alles is dik in orde maar ze raadde aan om minder te gaan werken. Ik heb na een werkdag altijd in de avond fikse buikpijn. Dit duidt op een harde buik zegt ze.

Ik ga nu proberen of ik op een werkdag eerder naar huis kan gaan. Ga in overleg met de baas treden.

MOrgen naar het ziekenhuis voor het oordeel in mijn lies.

LIEFS

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ligt eraan waar in Helmond dat het is. Beetje tegen Eindhoven? Welk zwembad is het. Of heb je de site ervan? En wat kost het? Hoe laat is het? Het is echt zw-zwemmen? Moet je je ervoor opgeven of mag je gewoon op komen dagen? Hihi, lekker veel vragen. Hoop dat je nog tijd hebt om te antwoorden.

Ik zit op mijn werk ook hele tijd achter mijn buro en kan me goed voorstellen dat je daar last van hebt, mijn mannetje heeft gister zowat mijn hele werktijd liggen bewegen.... (En ik heb er maar 1 en nog niet zo'n bolle buik) Elke keer met opstaan heb ik ook ontzettende moeite, maar zal het ook eens aanhouden om elk half uur gewoon eens op te staan. Gelukkig hebben we tijdens de zw recht om 1/8 van onze werktijd aan "pauze" te besteden, dus kunnen we ff rondje doen ofzo. Goede tip!

Leuk berichtje.. Zou mijn ziekenhuis niet zijn, maar goed. :)

Sophia, ik hoop dat je baas met je meedenkt en je gewoon minder laat werken. Hopelijk is de pijn dan snel over. Succes en dikke knuf...

p.s: Ik ga wel gewoon in zwempak. ;)

8. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    hoi allemaal

ik kom de april mama's vergezellen.
    Ik ben op 15 april uit gerekend. Vanaf morgen nog precies 3 maanden tegaan :D

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow, aangezien er hier zoveel mensen in de buurt wonen... Wie kan ik nog blij maken met een vaatwasser, gasfornuis, doos babykleding (uni), zak vol met kleerhangertjes (baby), zwangerschapsbroeken mt 44 en over een paar weken een koelkast (tafelmodel)? Is wat mij betreft allemaal gratis. (Vaatwasser moet even in overleg met mijn moeder. Komt van haar nl)

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mooslie, gezellig, welkom!
    Ik zie dat je net als ik de 15de uitgerekend bent van een jongetje en ook 2 vlindertjes?
    Idd nog maar 3 maanden!

11. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    we lopen tegelijk op zie ik jij ook 27 weken zwanger leuk!

Ik heb 2 miskramen gehad in 2007 vandaar 2 vlindertjes.
    Ben zeer blij dat deze zwangerschap goed gaat.

Gaat het bij jou ook allemaal goed?

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nu wel :)
    Ik heb in sept 2007 een miskraam gehad en in dec 2007 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vandaar mijn 2 sterretjes.
    Eerste periode was dus erg spannend (zul je wel herkennen) en nu maak ik me nog steeds wel eens druk. Maar dat hoort erbij. Ben pas echt blij als kindje straks geboren is. :)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Vochtverlies, het is dus denk ik afscheiding want het plakt. Maar voort een verbandje in indien nodig :oops:

Kreeg net een brief van het UWV binnen dat ik volgende week op gesprek moet betreft reintegratie. Echt zo stom over een paar weken begint de WAZO. En een tijdje geleden wilde ze me nog keuren voor de WIA maar dat is nu verzet tot na de bevalling. Ze zijn echt niet goed daar geloof ik.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    das vervelend.....mij hebben ze net gebeld...en ze hebben belooft me niet meer lastig te vallen... ;) hoop dat ze dat jou ook snel gaan beloven!

hier net naar de gyn geweest en de jongen ligt nog steeds heerlijk met zijn hoofd zijn mijn ribben.. :( maar hij heeft nog genoeg ruimte om te draaien dus ik hoop dat hij dat maar eens op tijd gaat doen...
    verder heb ik weer een super bloeddruk....

@ dat ziekenhuis....ik zou knettergek worden van dat roze....hahaha

15. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Wwjc, ik ga zwemmen bij de Laco hier in Helmond (ook wel de Wissen genoemd). Mocht je hier nou wel of geen linkjes plaatsen? Stiekum dan... laco.eu
    En als je dan op vestiging zoekt, in Helmond. Het is niet bijzonder ver van Eindhoven vandaan, beetje in de buurt van het centrum en ook best makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Ik weet niet aan welke kant van Eindhoven je zit, maar als je aan de kant van Helmond zit is het denk ik hooguit een kwartiertje rijden. Misschien nog wel minder.

Ik heb net effe gebeld, want sommige vragen had ik zelf ook nog :)
    Het is vrij komen en gaan, elke woensdagavond van 20:00-21:00. Water is extra verwarmd, het is ook echt zw. zwemmen, dus niet half-half of gemengd met een andere groep. Wel zo lekker! Het kost 7,50 per keer, of 72.50 per 12 keer. Dat laatste heb ik dus kado gekregen :D

Ik ben bij de vorige zwangerschap wel eens in Beek en Donk wezen zwemmen, maar dan was er gewoon een stuk afgezet en daar werd dan het zw zwemmen gedaan. Ik geloof dat je hier echt helemaal een bad voor jezelf (nou ja, de groep dan) hebt, en dat is dan wel weer heel fijn.

Oh ik heb er best zin in eigenlijk! Ik heb vroeger veel gezwommen, tijd om dat weer eens op te pikken.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, wou dat ze met dat gingen beloven. Zit er nu al 2 jaar mee. Weet ook echt niet hoe het straks gaat lopen.

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jammer dat het zo laat is dat zwangerschapszwemmen als het overdag was had ik het nog overwogen :( (had nog wel positief voor mijn figuur geweest haha)

Over de ligging had ik al verteld dat onze meid al precies goed ligt (dean lag ook al heel vroeg goed en al heel vroeg ingedaald, VANDAAR HET GROTE HOOFD HAHA) hij heeft ook precies laten zien hoe ze nu ligt en ik heb altijd voeten aan mijn rechterkant en dat was nu logisch hihi

Over dat Hello Kitty ziekenhuis IK GA VERHUIZEN :) GEWELDIG helemaal vrolijk word ik ervan!

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hihi wie weet binnenkort in NL een nijntje ziekenhuis :p

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    dat vind ik een goeie....hahaha..jij bent wakker! 8)

20. synove

synove Actief lid

Aug 16, 2008
    257
    0
    0
    ha,ha,ha zo'n roze Hello Kitty ziekenhuis en wie weet binnenkort een Nijntje ziekenhuis.

Het zou echt niets voor mij zijn. Moet er niet aan denken in een zuurstokroze pyjama gehesen te worden met een mansgrote Hello Kitty poes op mijn buik zeg of een supergrote Nijn! Ben ik iets te nuchter voor denk ik......ha,ha,ha.

Maar ja, waar een markt voor is........

Share This Page