ff een genant vraagje..; Hebben jullie soms ook het gevoel of er iets uit je vagina kan vallen? Of zoiets...:-S Kan het niet goed omschrijven, maar het is net of je een tampon hebt ingebracht, welke niet goed zit ofzo. Heel dom hoor, maar was gewoon benieuwd of dat er ook typisch bijhoort dat gevoel in je vagina hebben? Lekkere stomme omschrijving ook..
Hallo, Even een dagje geen tijd gehad, direct weer 12 blz volgekletst! @Sylvie : Jammer van die opname, kan je niet vragen of de gyn ze nog heeft opgeslagen? O ik zie dat je vrijdag weer mag mooi! @Ramoontje : Vervelend zeg die bandenpijn Ik heb meer pijn in mijn bekken (schaambot en liezen) daar doe ik nu oefeningen voor van de zwangerschapyoga @Spekkie : Fijn dat je echo goed was! En ook fijn dat je bedrijf niet moeilijk doet over je eerder stoppen met werken, lijkt me wel logisch! @Amom : Voelen baby : het is bij mij juist andersom, ik voel de baby juist veel meer de laatste tijd. Alsof ze de ruimte wil en duwt en worstelt met armpjes en beentjes Gister echt heel veel, vandaag wel weer iets minder . @Shopaholic : Wat een kleine buik heb jij! Ik zie dat je nog steeds een gewone spijkerbroek aan kan? Nou die kan ik al een hele tijd niet meer aan @Mupkuh : Hier geen urineverlies wel meer afscheiding dan normaal @jantsjuh : Jee wel schrikken zeg, waarschijnlijk door de klap toch je spieren aangespannen? @Imd : Gaaf hoor die echo! Zit ineens te denken dat ik mijn echo er ook op moet zetten nog! @Moosli : Welkom en gefeliciteerd! @Bikini : Woeioei ik ga zondag naar Elysium (sauna complex) samen met mijn mannetje dus moet gewoon naakt! Maar we hadden nog bonnen die voor 1-2 opmoeten, en anders is het zonde. Ach ik ga gewoon heel trots rondlopen. Lekker gezichtsbehandeling en chocolade rasul.. Vanavond weer yoga heerlijk! Doei
hoi ladies, even ene kort ego-berichtje: we zijn allebei al vanaf het weekeind ziek... buikgriep, jakkes! gelukkig wel aan de beterende hand. maar vervelend blijft het. ik zie dat we nog steeds (of weer?) in de lucht zijn. of is de verhuis (weer) niet doorgegaan? ik hoop dat met jullie alles goed is allemaal! maandag wel nog bij de vk geweest en alles was goed. prik anti-D gehad, en bloed ervoor afgenomen. viel reuze mee! kindje ligt in stuit, maar schijnt voor deze termijn redelijk normaal te zijn. nog alle kans dat ie omdraait, zei ze. ik hoop er maar op... groetjes, Lien
Spekkie, ik ga toch in Eindhoven (iig vanavond). Is goedkoper (4,50) en is wat eerder. Dan ben ik niet pas om kwart voor 10 thuis. Hier is nl van 19.30-20.15. En is ook een apart bad. Extra verwarmd ook nog. Maar laat maar weten hoe Helmond was. Als het me hier niet bevalt kan ik altijd nog naar Helmond gaan.
nog even en jullie gaan allemaal bevallen ik was van vorige jaar april mama zijn echt super mooie babys en zo lief succes met de laaste lootjes geniet er nog van het is echt mooi mis mijn zwangerschap nog elke dag terwijl jullie het liefste nhu je kindje willen hebben wat begrijpelijk is heb al vanaf dag 1 kriebels voor de volgende het is super mooi ee kindje te krijgen je geniet zo van je kindje en ze worden echt snel groot te snel succes allemaal liefs samantha en kyano
Wendy, ik was net weg geloof ik Maar veel plezier alvast! Ik ben benieuwd hoe het in Ehvn bevalt. Het is ook dat ik deze badenkaart kado heb gekregen, anders was ik ook uitgeweken naar Mierlo of Eindhoven, want 7,50 euro vind ik ook behoorlijk aan de prijs. Danielle, nee, geen last van eigenlijk? Coto, veel plezier bij de yoga straks! Zo, ik ga effe snel wat lichts eten en mijn spulletjes rapen. Ik ben echt benieuwd. Tot later meiden!
Ja ik ben klaar met zweven...vandaag een knikker geweest die rondrolt over mijn bekkenbodemspier hihi. Het was echt wel lekker.... doei
Net terug van zwangerschapsbegeleiding. Vandaag veel theorie over de bevalling, zoals het herkennen van de verschillende soorten weeen en zo. En als afsluiter wat ontspanningsoefeningen. Vorige week was partnerles; manlief moest toen mijn benen "masseren" door net te doen of mijn been een kabbelend beekje was en zijn handen het water dat er doorheen stroomde. Hij vind het maar niks, dat gezweef . Ik ben er ook niet zo van, moet ik zeggen, maar ik steek iedere week wel nuttige info op. En idd, erg rustig hier vanavond!
Wat een leuk berichtje ! Kan inderdaad niet wachten, maar aan de andere kant gaat het zo snel dat ik het wel al heel spannend vind ! Heel veel geluk !
Zo, even snel bijgelezen. Ik lees dat velen van jullie inmiddels zijn begonnen met yoga e.d. Ik moet zeggen dat ik zelf de yoga nogal tegen vind vallen, vind het erg lastig om te ontspannen met 10 andere dikke dames op 10 m2! :thumbdown: Volgende zwangerschap (mocht die er komen) zou ik eerder voor een zwanger en fit of zwemmen gaan. Iets actiever in ieder geval Vandaag trouwens 28 weken, nog 12 te gaan!
ooh vreselijk dat zweverige gedoe .... ik moet er niet aan denken.. Blij dat ik weer geen cursus volg in elk geval, lekker thuis elke avond geen gedoe , vind ik veel relaxter haha
Heb net BV cursus gehad. Best veel opgestoken. Jammer dat het vrouwtje een beetje "dozig" wass. Verder heel aardig maar ze mag wel wat enthousiaster zijn! Heb nog niks van mijn baas gehoord, ben benieuwd morgen! LIEFS
Zo, ik ben ook weer terug. Op zich was het echt super om lekker te bewegen in het water. Mijn buik is echt loeizwaar de laatste tijd (oh ja, foto's maken!) en dit was heeeerlijk. Alleen sommige oefeningen waren over the top voor mij, en bij sommige deed mijn bekken pijn, maar dan staak je de oefening gewoon. Het was alleen wel druk zeg We waren met z'n tweeen. Ik en nog een andere tweelingmama, toevallig net zover als wij ongeveer. Dat was wel leuk, vooral ook lekker over kwaaltjes kunnen kwekken en typisch dat veel dingen dan toch sterk overeen komen. En zij had ook flink moeten brullen na het nieuws dat er twee kindjes op komst waren, dus ik ben niet alleen En ik voel me nu wel moe, maar prettig moe, en al mijn spiertjes zitten los. Dus ik denk dat ik volgende week gewoon lekker weer ga Over zweefgedoe, ik heb bij de eerste haptonomie gedaan, da's pas zweef Op zich wel heel fijn, sommige dingen dan, maar we hebben niet zo bijzonder veel toegepast eigenlijk. Nu vind ik het vooral belangrijk dat ik me vrij kan bewegen, zonder pijn, en dat is in ieder geval gelukt. Zo, ik ga slapen! Tot morgen ladies!
leuk dat er nog een tweelingmama was die ook nog even ver was is wel fijn om erover te praten kan ik me voorstellen en het is toch apart een tweelingmama (heel vak apart weer haha) dus kan je niet met iedereen over hebben.. leuk voor je!
zo ben weer achter de pc gekropen...WEER krampen (wil het echt geen weeen noemen) niet erg pijnlijk maar toch zo irri dat ik er niet van kan slapen...en vooral: wat is het nou!? maakt je best ff onzeker! Ik weet dat de kleine al ingedaald is, iig een stukkie, dus misschien dat het indalingsweeen zijn ofzo... Lekker zeg al die cursussen, vond het vooral leuk om andere zwangeren te ontmoeten. Yoga-achtige cursus is ook niet mijn ding. Heb het toen wel een beetje op de zwangerschapscursus gehad maar ik schoot steeds in de lach, en een man die naast je ligt en het nog grappiger vind helpt ook niet echt! Wordt wel een beetje jaloers van die zwemverhalen, lijkt me toch ook wel weer lekker. Zou alleen bang zijn dat net dan mijn vliezen zouden breken T zou je maar gebeuren! "ehm meneer de badmeester, ik denk dat u het water maar ff moet verschonen" Nou ik ga de kasten maar eens plunderen en zien of er nog een leuk programma te kijken valt... Slaap lekker iedereen!
Ik moest 7 pagina's bijlezen. komt het Imd, welke oefeningen kreeg je tegen urineverlies? Ik snap dat van dat 'hand blazen' nog steeds niet eerlijk gezegd. Hele leuke foto's zeg! heb je er ook en dvd bij gekregen? Leuk dat je Spekkie in het echt heb gezien. Ik zou mijn buddy (Amom!) ook graag een keer in het echt willen zien Danielle, lees dat je gisteren een controle had, kom het misschien later nog tegen, maar hoe ging het? Ik zie ook tegen bevallen op, maar als ik hoor dat je op dat moment helemaal niet aan je gevoel denkt, maar meer: het moet er nu uit! dan klinkt dat ook wel weer geruststellend (toch...?) (verder geen last van dat er iets uit mjin vagina zou vallen). Wwjc, wat naar dat je zo'n last van je rug hebt zeg! Ik kan uit ervaring zeggen dat zo'n voedingskussen écht helpt en je minder pijn hebt. hoop dat jij dat ook kan zeggen. Lekker dat je weer wat boeken heb om te lezen. ik houd ook wel van lezen, maar vind het zo moeilijk om leuke boeken bij de bieb uit te zoeken (ik houd voornamelijk van drama). De spulletjes die je aanbied klinken leuk (vooral dan de uni babykleertjes) maar ik woon helaas niet echt in de buurt. Eenwondertje, over die letters: je kan bij een doe het zelf zaak informeren, of een decoratiebedrijf, schildersbedrijf.. (of heb je ondertussen al betere ideeen gehad? ) (EDIT: ja dus!) MiniUs, wat zeiden ze op je werk ervan dat je minder wilde werken? Mirjanne: pfieuw, gelukkig dat je hemeltje weer gemaakt word. hoop dat ze het deze keer netjes doen. Leeuw ik heb al een tijd niks meer van je gehoord, hoe is het met je? Spekkie, dus nog maar 4 weekjes werken, heerlijk hoor! je kijkt vast ontzettend uit naar je verlof. Ik stop over een maandje ook helemaal. (ohja, linkjes plaatsen mag wel hoor ) Sophia: succes vandaag in het ziekenhuis! wat is je uitgelegd bij BV curus? Mooslie: welkom! Lien, beterschap! wel gezellig eigenlijk, samen ziek zijn 8) Amom, jeetje wat naar die krampen die je hebt. zou het op blaasontsteking kunnen duiden? misschien toch even je urine laten controleren? bikini's: mm.. ik schaam me niet voor iets maar ik ben me momenteel wel erg zelfbewust wat betreft mn lichaam, en ik vind het erg irritant als mensen me nastaren. Blijf dus ook maar even uit een zwembad. Hoop na de bevalling wel snel weer een bikini aan te kunnen. Over mij: hier al de kaartjes uitgezocht! Echt wel leuk om te doen. We kunnen volgende week de enveloppen ophalen. Ga ik lekker op mn gemakje de adressen schrijven. Ik heb helemaal geen last meer van mn rug. echt heerlijk zeg. volgens de gyn komt het omdat baby nu niet meer zo laag ligt en op mijn bekken drukt. maar dat kan bij het indalen dus wel weer komen. Bij de gyn urine ingeleverd ivm menstratiekrampje. Alles is nagekeken en niks aan de hand. toch weer een geruststelling Heb ook 3 setjes besteld op kleertjes.com. hoop ze vandaag of morgen binnen te krijgen.
Hier was het zwemmen gister wel lekker. We waren ongeveer met 20 zwangere dames! Gelukkig genoeg ruimte. Ik vond het zwemmen nog aardig vermoeiend moet ik zeggen. Maar wel lekker en denk dat ik volgende week nog wel een keer ga. Wat voor oefeningen kregen jullie Spekkie? Hier in het begin wat losmaken, toen vooral schoolslag, rugslag en kleine stukjes crawl en op het einde ontspanningsoefeningen. Het water was trouwens echt heeeeerlijk warm! En Amom, wil je me niet bang maken? (Helemaal nog niet bij nagedacht over het breken van vliezen tijdens zwemmen.....) Kipkip, kun je niet alsnog ook gaan zwemmen? Of vind je dat allemaal teveel? Hier hoef je je nl niet op te geven en mag komen wanneer je wilt. Heb vannacht alleen wel slecht geslapen. Zowat elk uur wakker geweest en steeds last van mijn benen gehad. Eigenlijk was/ben ik nog moe, maar omdat ik als ik in slaap viel nog maar een half uur sliep ben ik toch maar opgestaan. (Vond het niet echt opschieten.) Ga vanmiddag wel proberen even te liggen. Want met die 5 uurtjes slaap ga ik het niet redden vandaag ben ik bang.