April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan zal ik binnenkort ook wel wat horen denk ik, nog even geduld hebben (niet mijn sterkste kant op dit moment :) ) dan maar...

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    rach, heb ik goed bijgehouden dan he. :oops: Geven maar de schuld aan vergeetachtigheid door zwangerschap hihi!

Sophie, was je man mee geweest naar die bv-avond? Ik hoor steeds dat er maar weinig mannen zijn maar wil eigenlijk wel graag dat mijn man mee gaat. Hij vind dat goed, maar vind dat dan zo lullig staan als hij de enigste is.

Amom, ik zal dadelijk op de fiets wel heel hard blazen. Misschien waait er dan wel wat zon jou kant op.
    (maar denk niet dat ik zo hard kan blazen maar doe mijn best voor je!)

Nou, ga werken. Eerst paar uurtjes voor de klas, dan vergadering en daarna gezellig uiteten met collega-vriendinnetje.
    Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
    Fijne dag iedereen!

3. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    hahaha Sushi, hier ook niet hoor ;)
    vond het juist wat vroeg eigenlijk, zit nog onder de 30 weken..had het verwacht met een week of 32 ofzo

4. Er waren opvallend veel mannen, er waren maar 3 dames zonder. In totaal waren er 10 vrouwen (incl. ikke).

De cursiste zij juiste dat dat steeds meer voorkwam. Ik was erg blij dat hij erbij was, zo steekt hij er ook wat van op en denkt ie niet dat ik een l*lverhaal ophang :)

LIEFS

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ook herkenbaar. Op mijn rug minder adem, meer last van mijn maag en ook mijn buik trekt dan meer wat zeer doet. Ik lig dus ook meestal op mijn zij. :)

6. Ik probeer keurig op mijn zij te liggen. Maar nadat ik op rechts ben begonnen draai ik naar links, vervolgens krijg ik vreselijk last van mijn heup (oude kwaal) en dan draai ik op mijn rug. Dit resulteert vervolgens ook in pijnlijke bovenrug......

Dus schiet mij maar lek, ik weet niet meer hoe ik wel lekker lig............... 8)

7. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik lees een boel slaapproblemen..... Maar ja, dat is ook logisch, aangezien we langzaamaan allemaal in het beruchte derde trimester der slaapproblemen terecht komen ;) .

Ik slaap juist nog steeds redelijk tot zeer goed (durf het bijna niet op te schrijven.....). Maar, ik kan absoluut niet op mijn zij liggen. Van op links slapen word ik naar (al vanaf het begin) en van op rechts slapen krijg ik heel harde buiken. Dus, op mijn rug dan maar. Gelukkig heb ik in het eerste trimester heel erg gezeurd om een elektrisch verstelbare bodem en oh wat ben ik daar nu blij mee! Hoofd iets omhoog en benen flink omhoog. Geen krampen 's ochtends en ook geen benauwdheden e.d. Prima dus. Voedingskussen gebruik ik voor mijn rustuurje op de bank (sprak de oude van dagen....).

Ik zou ook zo graag wat actiefs willen doen, zoals zwemmen of yoga (da's ook al actief voor mij), maar dat mag dus niet. Helaas. Voor mij blijft het beperkt tot een ritje naar de supermarkt (met de auto).

@Leonie: sta jij voor de klas? Leuk. Op wat voor school? Ik heb zelf ook ruim 7 jaar les gegeven op een MBO.
    @Jodie: hoe gaat het met je?
    @Ska: al een paar dagen niets van je vernomen; alles nog goed?

Zo, ik ga denk ik maar eens naar de Prenatal, ons matrasje ophalen (en wie weet nog veeeeeel meer).

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@leonie, ik wacht geduldig af op ide zonnestraal :) Mijn man was trouwens destijds ook mee naar de bv-cursus. Erg fijn want dan kon hij helpen onthouden wat er allemaal gezegd werd. :oops: Oh lekker uit eten. Geniet ervan!

@sophia, misschien toch op je rug en dan een beetje overeind door kussens achter je te plaatsen ? Vresleijk als je maar geen lekkere houding kunt vinden

9. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    @eenwondertje: waarom mag jij geen actieve dingen doen dan als ik vragen mag?

ga vandaag een voedingskussen kopen, kijken of het me helpt wat beter te slapen. zo niet dan gaat het in de kast tot de beeb er is hihi.

10. Ja Amom en dat is zeker 6 weken zo (gaap gaap gaap)

Sinds vorige week steeds meer last van mijn lies en nu begint ook mijn heupklacht terug te komen. Ik was al zo bllij dat die even weg was, maar helaas.............

11. Ik heb een voedingskussen gekregen van mijn man omdat ik zoveel pijn had, maar manlief slaapt er geloof ik mee :rolleyes: hahaha ik heb er niks aan. Straks met de beeb wel handig denk ik!

LIEFS

12. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    ach jaaa, baad het niet dan schaad het niet..slechter slapen als nu kan bijna niet haha. het is echt 1 goede nacht en dan komen er weer 4 slechte achteraan. het is dat ik niet mag werken maar anders had je mij al op kunnen vegen denk!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik lig ook op mijn zij...en het omdraaien met bi gaat echt niet dus als ik lig lig ik ....dat is op mijn rechtse kant...de baby liggt ook rechts en vind het volgens mij wel lekker dat ik boven op hem lig (als ik links ga liggen ligt hij op mijn ingewanden...)
    Maar heb s snacht ook last van mijn heup...en schijnbaar lig je dan op een slijmbeurs ofzoiets...en dat gaat irriteren....maar goed ik slaap nog redelijk word alleen paar keer wakker van mijn maag...want schijnbaar op je rechterkant gaat je maag zuur eerder naar je stotteklepje dan op je linkerzij....boeiende info he...hahahaha...verveel me....

heb vandaag een jurkje aan....heb ik nooit naar mijn werk....dus ben benieuwd wat voor complimenten of commetaar ik ga krijgen......haha

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik zie het al helemaal voor me, jij ligt wakker en hij te ronken als een beer in de winterslaap samen met die kussen :) hahahaha

Ja slapen word wat lastiger , ik ben keimoe MAAR ik lig maar te draaien en te denken en te organiseren in mijn hoofd dat ik niet rustig kan liggen ECHT BLOEDIRRITANT. Zoiezo lig ik natuurlijk niet zo lekker al kan ik op den duur alleen in bed WEL mijn plekje vinden maar om nu mijn man op de bank te laten slapen tot april haha liever niet... maar ik slaap alleen beter als samen in bed..ik denk omdat ik zo licht slaap ik hoor ook echt alles, ik slaap NU AL zoals ik met Dean in het begin sliep (daarom heb je ook geen babyfoon nodig ;) ) je hoort zowat de muizen buiten ademen als je net bevallen bent :rolleyes: maar ik heb dat nu al...

15. Ik heb al een aantal jaar last van terugkeerende geirriteerde aanhechting van de spieren op de heupkop. Heel fijn (maar niet heus). Was nu al heel lang weg, goede behandeling gehad. Maar mijn extra gewicht en waggelende loopje helpen nu dus echt niet, helaas!

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0

17. leuke slaapverhalen allemaal :)
    ik ben echt moeee (gáááp) maar heb vannacht wel de hele nacht doorgeslapen. was alleen 6 uur al op, klaarwakker. Ik slaap elke nacht met de voedingskussen, kan niet zonder. Al ben ik blij als ik weer zonder mag, slaap liever tegen manlief aan ;)

18. HAhahaha ik zie ze al liggen! Geweldig!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga vanavond voor het eerst naar Zwanger in Vorm heb er echt zin in. Woon hier pas leer ik ook weer wat gezichten kennen ;)

@ Rach, ik vraag me dat ook af van de klossen.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vanaf week 37 want dan MAG je thuis bevallen daarvoor moet je toch naar het ziekenhuis is mij zo verteld, maar vond het wel fijn iets hoger dus rond 35 weken ofzo gedaan geloof ik..

Deel Deze Pagina