April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat is allemaal nog al wat zeg!

Wij hebben het al bijna tegen iedereen van het gezin gezegt zoals broers ouders en opa's en oma's en de beste vrienden...en mijn naaste collega...maar dat iedereen het mag weten dat is pas veel later want ik wil het dan graag op hyves zetten maar er zitten wat collega's van mijn vriend op mijn hyve's die hij liever nog niet inlicht...dus nu zie ik bij allemaal bekende "ik ben vandaag 6 weken zwanger"of 13 weken....en dan wil ik ook mee doen maar ik mag niet....grrr...

ga jij nog iets leuks doen vandaag?

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ja, straks begint hier in het dorp het beachfestijn, dus om 11 uur moet iedereen paraat staan, duurt tot in de late uurtjes, maar dat haal ik hoogstwaarschijnlijk toch niet :) maar ja, who cares, ga gewoon naar huis als ik moe ben, nu heb ik nog vakantie, over anderhalve week is het weer gewoon werken en kan ik overdag niet meer dutten. Wordt nog moeilijk.

Ik wil het héél graag gaan vertellen tegen iedereen, maar ja, na 6 miskramen wordt je wel een beetje voorzichtiger en terughoudender, maar als ik zo door blijf groeien, dan denk ik dat ze het al eerder zien als dat ik kan vertellen. ;) Nog een weekje wachten en dan weet iig de familie het. Pfff, opluchting.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    en tot die tijd lippen op elkaar :)

Nou hopelijk kan je vandaag gezellig mee doen...en ben je maar een klein beetje moe.....het jij dat ook de hele dag gapen..bij mij begint het al om 6 uur smorgens en om 10 uur s avonds als ik me ogen sluit dan hou d het op

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik krijg mijn broeken ook niet meer dicht. Ik heb er elastiekjes om hihi.

5. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Jeetje, jullie gaan idd snel... Ik kan niet zo heel veel keren per dag op dit forum kijken omdat Dayne nu erg aan het ontdekken is hier in huis door het tijgeren wat hij inmiddels ontdekt heeft.

Over die rare dromen kan ik ook mee praten. Het zijn echt hele rare dromen die totaal niet kloppen en dan ineens over gaan in een andere droom... erg vermoeiend!

Wij gaan het 19 aug. op mijn verjaardag het aan iedereen vertellen. Nou ja... Dayne gaat het "vertellen". Hij krijgt dan een shirtje aan met: binnenkort speel ik niet meer in mijn.... en dan op de achterkand een eendje.
    Ik ben dan 6 weken en 2 dagen. de eerste zwangerschap hebben we het ook rond die tijd verteld.

Mijn broeken gaan nog goed dicht, maar ik was dan ook ineens wel enorm afgevallen in juni. Dus mijn broeken werden al iets te groot, dus nu gaan ze eerst alleen maar weer goed zitten haha.

Ik zal vandaag weer niet alles bij kunnen houden, ga een dag met mijn zus op stap. dus zal morgen ochtend weer een stuk of 7 blz moeten bij lezen :)

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    goeiemorgen!
    vannacht ook een paar keer uit gemoeten om te plassen. ik ben net andersom, ik zou ganse dagen in bed kunnen blijven liggen maar daar beslist mijn zoontje anders over :) vanmorgen weer moeten overgeven maar ik blijf misselijk. ik heb gisteren mijn zwangerschapskleren ook van zolder gehaald maar wil toch nog wat wachten om ze aan te trekken.
    @havefun: veel plezier vandaag!

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @Racheldehaas: leuk he zo"n t-shirtje :), mijn zoontje krijgt eentje aan met aan de voorkant: Ik ben stoer... (achterkant:) Want ik word Grote broer !

Hier ook van die rare dromen, weet ik ook nog van mijn vorige zwangerschap dat ik daar fel last van had.

8. goedemorgen :)
    ik ookweer een paar keer eruit om te plassen hoor.
    Maar mijn broeken passen nog wel ;)

Havefun, wat lief dat je het eerder tegen je icsi-vriendin verteld. aangezien ikzelf ook zwanger ben na een icsi weet ik hoe moeilijk het is.
    Ik zou in haar plaatst overwegen of ik nog wel naar dat tuinfeest zou gaan omdat ik bang zou zijn voor opmerkingen als: goh en hoe zit het met jullie? :(

ben ik eindelijk bijgelezen, gaan we ontbijten :p
    Vandaag viert een vriendin haar verjaardag op een buitenterras met een buffet. ik heb er zin in. en we gaan vannochtend nog even lekker zwemmen. ;)
    fijne dag allemaal!

ohja enneh.. ik woon ook vlakbij Marb denk ik, want zij woont in Utrecht en ik ook, grappig :)

9. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    @sylvie: ja super die shirtjes! Die jij hebt wilde ik ook, maar Dayne is helemaal gek van badeendjes hahah dus vond het zo wel komisch.

Die rare dromen had ik bij de eerste inderdaad ook.

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hij heeft zijn t-shirtje al aangehad bij de oma's en opa's maar eer die dat zagen he he :) bij jullie ook? Volgende week hebben we een familiefeest dus als we maandag een goeie echo hebben doen we hem zijn t-shirtje aan en mag iedereen het weten. Vind wel spannend zo afwachten van wanneer gaat iemand het eindelijk lezen :)

11. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Hij krijgt het pas 19 aug. aan... Ben erg benieuwd naar d ereacties en idd of iedereen het wel door heeft hahah. Maar mijn beste vriendin wel denk ik. Want de tekst heb ik gepikt van de pfaff's en zij is daar helemaal gek van en heeft elke aflevering gekeken, dus zij zal het het eerste opmerken hahaha. Maar nu ga ik echt!

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    de jongere generatie heeft het inderdaad sneller door denk ik :) !
    mooie banner heb je !

13. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Goeiemorgen iedereen!

Vandaag een spannende dag, we hebben een familie feestje.
    Ons zoontje krijgt een tshirtje aan met de tekst "ik krijg een broertje of zusje".

Ik ben erg benieuwd naar de reacties. Afgelopen week hetzelfde gedaan bij mijn familie,
    maar helaas reageerde het merendeel niet bepaald positief (mijn familie is echt raar, stelletje boeren :rolleyes: ).

Wij vertellen het trouwens alleen aan familie nu hoor. Als ik een miskraam krijg zou ik het alsnog ook aan hen vertellen.

hoe gaat dat bij jullie? Hebben jullie het al verteld? En reageert iedereen wel blij?

Leuke dag iedereen.

Ik ga even mijn miselijkheid onder de douche wegdenken.

Liefs

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij hebben het iedereen al verteld behalve mijn schoonmoeder die komt deze woensdag en dan geef ik onze zoon ook een shirt aan met "HOERA ik word een grote broer!" alleen maar positieve reacties (ze wisten ook al dat ik de pil had laten staan natuurlijk)

15. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0
    0
    Goh, wat een verhalen & discussies zeg!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie het geslacht willen weten..

Of zou dit ook uitlopen op een heftige discussie?!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij willen het wel weten...jongen of een meisje maakt ons niet uit maar wij vinden het wel makkelijk kwa kinderkamer kleding namen en geboorte kaartje

ik ga dadelijk lekker lunchen met oude vriendinnen die ik al meer als 5 jaar niet meer gezien heb....

17. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0
    0
    Wij hebben het trouwens nog niemand verteld, we wachten in ieder geval tot het 1e gesprek met de verloskundige.

18. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    wij willen ook weten wat het word! kan al niet meer wachten ;) ook gewoon handig voor de spulletjes vind ik

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wij willen het ook weten, we zijn gewoon erg nieuwsgierig :p

En we hebben ook echt al aan ieeeedereen verteld dat ik zwanger ben... :oops:

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nerderland schijnt ook een van de enigste landen waar iedereen het verplichten 3 maanden je mond dicht houden zwijgplicht geld....inandere landen weet iedereen het gewoon...

Deel Deze Pagina