bij ons zijn er ook nog veel die die eerste drie maanden zwijgen hoor. denk dat het wat van jezelf afhangt. ik vind gewoon als het moest mislopen wil ik ook dat de mensen weten wat er met me scheeld als ik me niet goed voel.
Daar ben ik toch nog even. Mijn zus komt iets later haha. Wij willen ook weten wat het wordt! De 1e keer wisten we het ook. Mijn vriend zei dat het ene jongen zou worden en ik zei daarom dat het een meisje zou worden. Mijn vriend had gelijk. Ik ben juf en de kids in de klas zeiden ook allemaal dat het een jongen zou worden. Dat was wel erg grappig. Ga het dit jaar ook weer vragen aan de kids, ben benieuwd. Het is gewoon makkelijk om te weten. Kwa spullen, kleertjes etc. Als het dit keer weer een jongen is is dat wel makkelijk, want ik heb alle kleertjes al. Haha, Dayne heeft zoveel pas 1 keer aan gehad omdat ik de halve prenatal etc had leeg gekocht. Is het een meisje ook helemala geweldig, dan kan ik opnieuw gaan shoppen Ik vind het knap als je 9 maanden je geduld kan bewaren om te weten wat het wordt! Wij hebben het ook meteen aan iedereen verteld dat het een jongen zou worden. Trouwens zometeen ga ik het aan mijn zus vertellen, want die is op vakantie met mijn verjaardag. Spannend dus!
Wij willen het niet weten ga even broodjes smeren voor de kinders. Fijne dag allemaal! lekker weekend
wij willen ook niet weten wat het wordt we zien het wel en maakt toch niks uit en blijft dan een verrassing en als het een jongen is dan hebben we alles al
Goedemorgen meiden, Gister heb ik ff flinke buikkrampen gehad. Hopelijk omdat ik gister te veel heb gedaan. Ons wondertjuh moet zich nu gewoon goed vasthouden. Wat betreft het geslacht. Mijn mannetje wil het niet weten en mij maakt het niet uit. Misschien veranderd het dus nog.
Wij willen het ook weten hoor, veelste ongeduldig! ik heb gisteren wel besloten dat het voor de babykamer waarschijnlijk niet heel veel gaat uitmaken (daar denk ik nu al over na ), maar ik vind het wel leuk om leuke kleertjes voor een meisje/jongen te kopen, en niet uni. marb is je vriend weer thuis?
Grappig dat zoveel het toch willen weten, maar ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die het NIET wil weten, haha!
Wij willen het wel weten, al hebben we sterk het vermoeden dat het een jongen is. Bij mijn vorige zwangerschap wilden we het ook weten, en man man wat een achterhaalde preken kregen we toen toch af en toe. Dat het vroegah normaal was om het niet te weten, en zo was de lol er toch al af, en waar is dan de verrassing nog... Daar kan ik me mateloos aan irriteren. Ieder heeft z'n eigen voorstelling van hoe ze de zwangerschap graag willen beleven, met of zonder de wetenschap van het geslacht. Oh, en dan die vragen van 'weet je al wat het wordt?' Daar antwoorde ik steevast: 'ja, een pony' op. Best leuk om die gezichten te zien Het IS namelijk al een baby, en het geslacht ligt ook allang vast. En daarnaast is mijn lontje ultrakort als ik zwanger ben, dus helaas voor de oprecht geinteresseerden die me net die vraag moesten stellen En dan het echo/ UB verhaal. Ik snap beide kanten van het verhaal, maar ik vind het wel zo belangrijk dat je elkaar in de waarde probeert te laten, ongeacht je overtuigingen. Al is dit natuurlijk een emotioneel onderwerp, ik bedoel, het gaat wel over je kindje natuurlijk en dan kan ik me heel goed voorstellen dat je dan fel reageert. Ik zou er zelf alleen nevernooitniet voor kiezen, geen echo's of een UB. Ik ben juist blij dat ik zo'n intensieve ervaring als bevallen mee kan en mag maken met een goed opgeleide verlos mee mag maken. Maar niets dan lof over mijn verloskundige(n), stuk voor stuk topvrouwen die een geweldig steunpunt waren tijdens de bevalling. Bevallen, op welke manier dan ook is NOOIT een eitje. En nou hou ik er ook over op Zo, ik ga een blokje om met de hond (in schildpaddengang...) en boodschappen doen. Hiephoi...
mocht ik een echo nodig hebben dan wil ik het ook weten hoor! gewoon omdat ik te nieuwsgierig ben! bij de eerste alleen maar witte groene en oranje kleertjes gekocht zodat het voor beide kon, maar kan me voorstellen dat gericht shoppen vele malen leuker is! Toen ons zoontje geboren werd, vroegen we pas een kwartier later wat het eigenlijk was zo nieuwsgierig de hele zwangerschap en dan bij de bevalling maakt het helemaal niet meer uit!
nee, ik wil het lekker geheim houden zij mogen dan ook nieuwsgierig zijn, maar zij moeten lekker wachten, lekker puh! Zou ik een tweeling krijgen dan wel! Kunnen ze ook gericht shoppen haha en dan heb je wel wat nodig!
veroon, nee dat niet. wij willen dat voor onszelf houden. Dus de anderen (inclusief ouders en zusjes) moeten maar geduld hebben!
dat begrijp ik ook zeker wel hoor dasn hebben jullie samen dan een geheim lijkt me dan moeilijk om je mond te houden dan
wie maken de naam al bekend voor de geboorte? Ik zelf niet, vind het veel te leuk om mensen te zien raden en gokken
Lijkt me wel dat je dan elke keer in een gesprek per ongeluk hij/zij zegt en dat mensen het dan al weten! Ik had constant dat ik hij zei, en mensen dachten dus dat wij het al wisten, maar wij wisten van niks