zo heb mijn mannetje aan de afwas gezet, heerlijk! Leuk zeg zelf kaarten maken, gaat wel veel tijd inzitten lijkt mij, maar ja dat mag ook wel. tepels ja ehm....zoontje lurkt er nog aan dus ze zijn nooit naar normal formaat terug gegaan, maar ze worden nu dus nog groter en donkerder...beetje raar! Ben benieuwd of het na de bv ook weer terug trekt....mag ik hopen! Hier geen zogkompressen, zoontje zorgt ervoor dat het niet lekt. Maar vorige keer moest ik nu al echt zoogkompressen aan, 's nachts en overdag, want het spoot eruit...Leuk als je biij iemand op bezoek bent en je ontdekt een giga natte vlek! Mamafiona, krijg ook elke week boodschappen thuis bezorgd, maar dan van de boer. Idd ideaal, scheelt zoveel tijd!
Hallo allemaal Gister heerlijk naar de saunacomplex elysium geweest samen met mannetje. Wel vooral in de stoomsauna geweest en de warme baden .gezichtsbehandeling gehad en elkaar met chocolademousse ingesmeerd bij een rasul. Het was heerlijk ontspannend . Hoe is het hier? @Geboortekaartjes, ja daar moeten we ons ook echt mee bezig gaan houden! @MiniUs : Hier blijf ik werken. Ik werk nu 5 dagen en zal 4 dagen blijven werken de ene week en de andere week neem ik 1 dag ouderschapsverlof en werk dan 3 dagen. De kleine gaat dan 3 dagen naar de crèche, mijn man neemt dan ook 1 dag in de 2 weken @Imd : Groeit lekker die buik van jou! Hoe gaat het nu met het vocht vasthouden? Minder last dan bij Dean? @Blimey : Mooi hoor je kamertje! @Mupkuh : Ik duim met je mee, dat je vriend ergens wordt aangenomen! @Lien : O wat vervelend, pijn in je gebit. Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaan! @Rach : Mooie buik! Hij past bijna niet meer op de foto! @Jodie : Fijn dat je er met je man en vriendin over kan praten! En blijf maar lekker meelezen! @Amom : Fijn dat je weet wat de krampen zijn. Jee best snel dat indalen? Of zegt dat niks? @Een wondertje : Wat goed dat ze je hebben kunnen geruststellen! Een dwarsliggertje! Hihi @Leonie : Balen die hoofdpijn, ik weet wat het is. Gewoon je rust nemen als dat kan! @Voelen/liggen baby : Ik heb het idee dat ze met haar hoofd naar beneden ligt beetje links. Dan haar beentjes omhoog en soms naar rechts . @Pientje : jee, wat goed dat ze je controleren! Maar pas over 4 weken weer terug? @Sexy : Tja ik voel me best sexy .heb wel veel zin erin stom he? Borsten wel een maatje groter, tepels een stuk donkerder en wat dikker. Lekken niet Zo nog even strijken!
Tijdens het slapen "lek" ik al ongeveer 3 weken, maar heb nog geen compressen in 's nachts. Sinds vorige week lek ik nu ook overdag, dus de-make up pads in overdag Mijn borsten zijn wel iets groter en inderdaad kleur van de tepelhof bruin en grotere tepels.
hier voorlopig nog alles droog ! gelukkig want haat het om met bh te slapen, vond zooo vervelend tijdens de borstvoeding. borsten heel stuk groter geworden en ook tepels fel veranderd. en nu dringend mijn bed in... slaapwel allemaal
lynn, je zegt dat je voor de laatste weken niet meer gaat shoppen, nou ik ook niet hoor. Ik heb trouwens met veel minder positiekleding gedaan als dat ik vooraf had bedacht. ik heb maar 2 positiebroeken (een bruine en een spijker) en draag thuis lekker joggingsbroeken. En ook niet veel truitjes, ik vind het gewoon zonde om voor zo'n 'korte' periode een hele nieuwe garderobe aan te schaffen. tepels, niks veranderd! alleen borstmaat 1 cup groter. ook nog niks aan het lekken hier. Ik heb s'ochtends wel een beetje moeite met ontbijten hoor. Alles wat een beetje te zout of te vet is (kaas...) moet ik van overgeven. hebben jullie dat ook?
Goedemorgen. Ik schaf ook geen zwangerschaps garderobe aan hoor..Zonde en hartstikke duur ook..voor die korte tijd. Heb 2 broeken , een spijker en een zwarte 3 kwart..Beide van MP. Verder kan ik veel shirtjes nog wel aan in combinatie met bv een buikband. Ook alweer vroeg uit de veren Rach Wel een beetje geslapen??
Pfffffffffffff.. ben zo vreselijk moe.... En heb nergens geen zin in! Vreselijk! Vooral heb ik op het moment de balen van werken, vind ik helemaal onzin om te doen nu..:rol: Volgende week gaan we lekker een weekend weg met mijn ouders en zus en haar gezin. Heerlijk, heb ik echt zin in! Hoop dat ik daar dan durf te zwemmen, want dat lijkt me heerlijk!
Goedemorgen, Ook ik heb geen nieuwe garderobe aangeschaft, 1 positiebroek van neckerman voor 40 euro geloof ik, en vaak heb ik hem niet eens aan. Thuis heb ik ook altijd joggingsbroeken aan, en heel veel broeken van mijzelf passen mij nog steeds. 1 zwarte daar gaat wel altijd de rits van open , maar hij blijft lekker zitten. Borsten niet echt veranderd, de kring erom heen is wel donkerder maar de tepels zijn hetzelfde als anders. Behalve dat er soms een dikke drup aanhangt. Huilende tepels Ik kan eigenlijk vanaf morgen pas de kruidvat doos ophalen, maar ben zo toch in de buurt, even proberen of ik hem meekrijg
hihi ik haat het juist om bloot te slapen kan ik echt niet tegen haha , leuk he die verschillen! @coto ja veeeeeeeel minder vocht als bij Dean nog, daar kon ik nu al mijn slippers (met 2 maten grotere maat) niet meer goed aan! Vandaag ga ik denk ik een proefje maken van een "kaartje" dat ik in gedachten heb... ik vond een papierenkaartje toch te simpel (call em crazy ga nu toch weer werk ervan maken)
Leuk onderwerp, kleding.... Ik heb het nodige geleend van vriendinnen en zelf een basis outfit gekocht (3 broeken, een rok, een minirok en laarzen zonder hoge hakken). Ik moest nl. met 11 weken al grotere kleding hebben. Ik was voor de zwangerschap al wat aangekomen en hing tussen 2 maten in en na 11 weken paste ik echt nergens meer in (qua broeken en zo). En ivm mijn werk moest ik toch wat nette kleren hebben. Nu zit ik dus vooral thuis in een joggingbroek.... Verder hier geen lekkende tepels. Wel van 75A naar 80B/C. Hi hi. En joekels van tepels! @IMD/all: als je fv geeft, hoe lang is het dan verstandig om je baby bij je op de slaapkamer te laten slapen? Bij bv geloof ik wat langer (voor reflexen en zo), maar wat zijn hier wijsheden in?
goedemorgen.... We hebben gisteren een 3d echo gehad! Was wel leuk....maar ik blijf 2 d toch mooier vinden...hahha...ze vond me een appart geval en vertelde dat de ruimte voor de baby al minder begint te worden...dus zij zag hem niet snel draaien....ook ligt hij nog steeds dwars...dus eigenlijk niet echtin stuit...hij heeft zijn voeten vaak in zijn gezicht en sabbeld wel eens op zijn tenen....hahha...maar hij duimt niet....verder was het moeilijk te zien omdat hij meer in mijn zij ligt.... over kleding....ik heb 4 broeken 2 jurkjes mijn trouwkleding nog een rok....verder nog wel veel t shirts van supermom...en vesten enzo.....maar het is de bedoeling dat ik nog 2x zanger raak dus dan heb ik genoeg voor de volgende keren..... ik moet wel eerlijk zeggen dat sommige echt slecht kwaliteit zijn....de trui van mijn trouwen heb ik nu voor de 2x aan en er zitten al pluizen op....en die is toch van een of ander merk.... nou ik ga naar de fysio.....heb echt geen zin....
Dean heeft vandag dag 4 op zijn eigen kamer geslapen (3 dagen in het ziekenhuis) heerlijk rustig en hij heeft meteen goed geleerd om rustig te gaan slapen en te blijven slapen, nog nooit problemen gehad ermee.. Het scheelt als ze meteen vanaf dag 1 niet anders kennen... pas als ze anders hebben gekend geeft het vaak problemen (nie verwennen maar WEL gewennen)
Goeiemorgen. @ Lynn ach ja smaken verschillen. Lekker hoor tenen sabbelen want zijn ze dan nog lenig he zo klein. zou die dat na de bevalling dan ook blijven doen tenen sabbelen . @borsten nou die zijn hier oerlelijk geworden. Hebben een enorme groeispurt ondergaan (op foto's niet te zien) Heb hele grote tepels met veel bruin (soort sproeten) er om heen. En Striae. Ik zie nu ook echt als melkfabrieken haha @zwangerschapskleding heb ik niet draag sport/joggingbroeken en voor gelegenheden heb ik dan 2 spijkerbroeken in een grote maat. En shirtjes draag ik ook inderdaad met me buikband als het nodig is.
Ha Meiden, Gisteren 3d echo gehad. Was erg leuk maar mevrouw was behoorlijk eigenwijs. Ze lag lekker met haar hoofdje schuin rechts onderin in mijn buik met het gezichtje naar mijn rug toe. Proberen wakker te maken; was ze niet van onder de indruk. Moest er wel op lachen. Maar heel even draaide ze haar hoofdje,... dus heb toch even een glimp kunnen opvangen van haar neusje. Zie foto's in mijn album. Het donkere bij haar oog is de schaduw van de navelstreng. Vind dat handje ook zo schattig! Qua zwangerschaps kleding. Ik hab 3 broeken van een vriendin gekregen en heb zelfs 1 trui en een vest gekocht. Wel heb ik nog 2 trui/jurkjes gekocht. Is geen zwangerschapkleding maar kan ik wel nog steeds aan. Ideaal dus!
@shopaholic wat lief je echo foto's vooral die met die glimlach CUTE! Wat betreft zwangerschapskleding, ik heb twee broeken met 8 weken gekregen van mijn man omdat ik mijn broeken allemaal niet meer paste. Ik heb zelf 1 goede spijkerbroek gekocht als kadootje voor mijn afvallen en de vruchtwaterpunctie (ik had er nog twee liggen maar alles is veel te groot van mijn vorige zwangerschap) Truitjes niet veel gehaald met de kerst heb een shirtje gehaald maar waren geen zwangerschaps (gewoon hele lange tuniekjes) Oja een bikini want mijn andere zakte van mijn kont af hihi
Idd.. Geniet ervan ..lekker gericht shoppen. Laat je nog even zien wat je gescoord hebt? Grapje hoor!