April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben ook bang dat ik me ga verspreken.
    enneh.. als we het geslacht niet zeggen zeggen we dus ook de naam niet hahaha. zou wat zijn: Nee, het geslacht houden we echt voor onzelf, maar de naam is Kees.

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
  3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hihi, lol!
    die hormonen toch steeds! Ik ben zo verwardde laatste dagen. Als ik wil gaan opruimen loop ik maar een beetje rond in het huis....
    En vergeet alles wat ik moet doen en vergeet afspraken :S

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @rach84: nee, hij komt morgen. Nog 1 nachtje slapen, haha :)

Over wat het wordt en mensen die daarnaar vragen: er zijn ook mensen die me nu al vragen of ik al weet wat het wordt... Eh... NEE?! :D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *ligt helemaal dubbel*

Misschien ga ik dat nog wel zeggen :evil:

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mijn laatste bevalling was echt een eitje :D

Je kan ook ipv hij/zij gewoon altijd "de baby" zeggen of een koosnaampje, kan je je ook niet verspreken ;)

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bah, ben misselijk zijn zo zat!
    Ben gewoon al een week de deur niet uit geweest.
    Maandag begint de school weer, dat wordt weer vroeg opstaan, dan is de misselijkheid alleen maar erger.
    Waren we maar al iets van 10 weken verder :(

8. ik ben vandaag niet misselijk! is dat erg?
    ik was het gisteren namelijk wel s'ochtends.
    wie stelt me gerust?

9. Na1

Na1 Lid

2 aug 2008
    8
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi,

Mijn man wil het geslacht wel graag weten. Ik eerst echt niet, maar begin nu toch meer aan het idee te wennen. Ga het niet aan iedereen vertellen hoor. Het blijft dan ons geheim. Weet alleen nog niet zeker of mijn man zijn mond wel dicht kan houden.

Als het een tweeling zou worden, zou ik dat wel vertellen. Het heeft immers ook gevolgen: giga buik, eerder bevallen, en je hebt van alles 2 nodig!

We hebben overigens iedereen ook al ingelicht. Kwam min of meer zo uit en mijn ouders zijn ook helemaal door het dolle heen en willen het aan iedereen vertellen!

Groetjes

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hoorde laatst dat iemand om de dag misselijk was, hcG stijgt geloof ik ook om de dag. Daar word je geloof ik ook zo misselijk van, van de hcG.

11. Na1

Na1 Lid

2 aug 2008
    8
    0
    0
    Brabant
    Niet misselijk zijn is niet erg. Moet je juist van genieten!
    Het zijn gewoon hormonen, daar kun je geen pijl op trekken. Gewoon elke dag afwachten wat de nieuwe dag weer voor ongemakken meebrengt. Als het goed is wordt het na week 10 beter. In week 10 bereiken de hormonen hun hoogtepunt. Voorlopig wordt het dus nog alleen maar erger. Dus HEEL erg genieten van de niet-misselijke dagen!

12. oke ik ga volop genieten van mijn misselijk-vrije dag.
    Als het met Keesje maar goed gaat :)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja geniet er maar van! ;) zolang het nog kan :)

Toch wel apart dat ik bij mijn zoontje helemaal niet zo misselijk was en nu wel heel erg :-k

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Is dat echt jullie koosnaampje?

15. hahahaha Pientje, nee joh, had ik net verzonnen.
    :)

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga gewoon hopen dat het nu blijft zitten. De rest denk ik nu nog even niet over na. Vooral niet rond deze dagen.

17. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ben nog helemaal niet misselijk geweest
    maar misschien komt het ook wle dat ik heel erg rustig kan wakker worden en daarna pas me bed uitkom
    en bij me zoontje was ik ook erg weinig misselijk
    en als ik het toen was dan was ik het gelijk de hele dag

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ sina, wat jammer dat je familie niet zo leuk reageerde op het nieuws van de zwangerschap. Zijn ze allemaal erg nuchter? Maar hoe langer het duurt hoe enthousiaster ze vast zullen worden.

@ vrouw1981, wij willen het niet weten. laat het tot een verassing bij de bevalling. Al zou het soms wel makkelijk zijn om te weten......

@amom22, wij makan van tevoren ook geen namen bekend. Hebben we er nu al wel wat in ons hoofd. Schoonmoeder is al de hele tijd aan het raden. Maar ik blijf gewoon op alles nee zeggen. En mijn man reageert er helemaal niet op als ze een naam zegt. Vindt ze heel erg irritant, ha ha!

Ik ga vandaag met een vriendin haar kinderwagen, wiegje etc. op halen in de winkel. Kan ik stiekem al een beetje rond kijken, zij weet nog van niets. Dus als ze iets vraag gooi ik het onder het mom van kijken voor hun baby'tje.
    Vind het wel heel moeilijk om tegen haar mijn mond te houden maar ja eerst zijn mijn ouders aan de beurt. En die zijn nog even op vakantie. Nog even wachten dus!

19. Na1

Na1 Lid

2 aug 2008
    8
    0
    0
    Brabant
    Bij mij wist de halve wereld het al voordat mijn ouders het wisten. Ik dacht: eigen schuld dikke bult. Ze zijn zelf zo lang op vakantie gegaan, ik ga daar niet op zitten wachten. Heb wel geprobeerd me in te houden, maar wilde het echt van de daken schreeuwen. Uiteindelijk wisten mijn ouders het dus pas na mijn vriendinnen en collega's!

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Mupkuh: ik duim heel erg voor je. Zoals je zelf al zegt: 3 x is scheepsrecht!

Deel Deze Pagina