April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben ik ook bang voor. Is toch ruim een uur rijden. En dan er nog rondlopen, terwijl ik het gister maar 1,5 uur volhield voor ik met buikpijn naar huis moest. Maar ik wil er zooo graag naartoe. :(

Zit trouwens te bedenken of ik vanaaf wel ga zwemmen. Ik ben erg verkouden, elke inspanning moet ik om hoesten en ben bang dat ik dan anderen aansteek. Normaal valt het wel mee, maar ik wil dat de andere 19 zwangere vrouwen niet aandoen....

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hmmja...Mischien even een weekje overslaan..
    Je wil er ook niet een koudje bij he..

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nou, voor mij zou het er goed zijn, want het is er erg warm en vochtig. Maar idd als ik de anderen aansteek zullen ze daar niet blij mee zijn denk ik.

4. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    @Danielle: gewoon je rust nemen als jij dat nodig hebt hoor! of ze er nou blij mee zijn of niet, daar gaat het niet om.

@wwjc: ja kan me voorstellen dat je je lichtelijk ongerust maakt en het dan ook wil weten. Bij mij zeiden ze de vorige keer dat ze onder het gemiddelde zat en dat het geen groot kind zou worden, maar maandag zat ze weer net boven het gemiddelde dus ja, het schommelt hier gewoon.

@9 maandenbeurs: ik zit al weeeeeken te twijfelen, ik wil zo graag want het lijkt me echt helemaal geweldig! Maar ja, nu voel ik me redelijk goed maar tegen die tijd ben ik 33 weken en weet ik niet hoe ik me dan voel of het aandurf!

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    9 maandenbeurs; wil er wel graag heen, maar hou dat denk ik ook gewoon niet vol.
    Moet er zo langzaam aan wel echt naartoe om een stapje terug te moeten doen. Wel wennen even.. ;)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    effe vraagje dames (denk eens mee met mij)

Ik was bezig met idee voor kaartje (een soort quilt deken idee) en dan 1 stukje van die deken zeg maar

Dan de tekst (kort maar krachtig moet het zijn) maar vind het nog niet lekker bekken;

Jij bent het missende stukje van de deken
    die elke dag ons hart verwarmd.
    Jij maakt ons compleet!

Veel breder als de bovenste zin mag het niet worden (qua formaat zeg maar)

Nog ideetjes of iets wat beter klinkt ofzo, ze zijn welkom!

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Leuk idee. Even snel een reactie van mij en dan ga ik douchen. (Ga vanaaf toch maar niet zwemmen)
    : Ik zou "het missende" weglaten (dus bv EEN stukje.....). Dan is het eerste wat korter en past wel nog bij de rest.

Tot later..!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja nu je het zegt het klinkt wel beter...

het moet idd echt duidelijk zijn dat zij het onbrekende deel is van ons gezin en dat we nu dan compleet zijn zeg maar..

9. GOEDE MORGEN!

BEURS! Ik ga niet, had heel erg graag gewilt, maar ik heb vorige week al op de beurs rondgehangen en dat was al zwaaar. Laat staan over 4 weken :confused: Wel jammer hoor, zou het heel leuk vinden.

GYM! Gisteren de eerste avond gehad, even kennismaken. We varieren van 18 tot 38! Dus dat is flink, maar het meeste rond de 30. 2 Met hun tweede zwangerschap en allebei een keizersnede gehad ivm stuitligging. Dus gelukkig geen enge verhalen hier!

IMD! Mooi gedichtje, maar misschien is ontbrekende deel beter gezegd. Wel een leuk idee hoor!

DANIELLE! Ik ben ook zo moe, begint steeds meer te woprden. MOest er vanmorgen vroeg uit omdat mijn auto naar de garage moest. Ben er nog steeds misselijk van. PRecies zoals in het begin!

LIEFS

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en deze;

Jij bent het laatste stukje (van ons) deken
    die nu elke dag onze harten verwarmd.
    Jij maakt ons compleet!

pff moeilijk hoor... ik krijg het er heet van :p

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Imd: leuk idee zeg ! Mooi gedichtje ook !
    Beurs: ik ga wel, heb de kaartjes al binnen. Ga samen met mijn moeder, heb er wel zin in.

Had gisterenavond voor het eerst last van harde buiken volgens mij... deed echt zeer en trok helemaal door naar mijn rug.... Is dat wat ze noemen harde buiken ? Het kwam uit het niets ineens en ging ook niet weg.... Wat kan je daar aan doen eigenlijk ?

Verder word ik gek van dat maagzuur, moet morgen naar de VK en hoop dat zij er iets voor heeft. Heb ReglaPH van de HA gekregen maar dat helpt maar eventjes.... :cry:

Jeetje morgen alweer 30 weken.... gaat toch best wel snel hoor vind ik...

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen...

@leonie...ja op dat bed heb ik gelegen...raar he? heb jij ook die bak met geboortekaartjes gezien? ik zal mijn hubbie vanaaf eens een schop naar zolder geven om die echo;s inte scannen....

@pientje GEFELICITEERD met je dochter

@ beurs, ja wil wel graag kijken....en man vind alles leuk wat ik leuk vind....dus die gaat mee..maar we kijken heel erg hoe ik me voel op dat moment want misschien gaan we dan niet...

heb even uitgerekent dat als de kans ech maar 1% is dat ik gewoon ga bevallen wanneer ik dan een geplande ks krijg wanneer ik dan ongv ga bevallen en dat is tussen 7 en 15 maart.....jeetje dat is niet meer zo ver....hahahha....volgende keer eens duideljkheid verschaffen bij de gyn nu heb ik wel genoeg gewacht....haha al 32 weken dan...hahahah

imd leuk zo'n versje...wij hebben er eentje van internet gejat...die helemaal op ons slaat...als ik hem wil lezen zal ik hem wel op hyves zetten...

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Pff wordt er gestoord van..
    Die 'verkooptelefoontjes'
    Net weer een..Gas en licht tegen inkoopsprijs....terwijl ik me laatst nog heb afgemeld voor alles.. :(
    Zit te wachten op een telefoontje van de peuterspeelzaal...krijg je dit..

Gister trouwens een goede koop gedaan: Maxicosi..Van 189,00 nu voor 50,00!
    :)

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Eefje, een nieuwe maxi-cosi?

IMD, klinkt al beter vind ik. Hihi, kan me voorstellen dat je het er warm van krijgt....

Sushi, hier ook al steeds meer last van maagzuur. :(

En wat iemand anders hier zei, ook weer meer last van ochtendmisselijkheid. Eerste paar (2) uur kan ik niets eten zonder misselijk te worden. :(

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    KIJK dat zijn de betere koopjes..

Ja dat soort telefoontjes word je helemaal door en door gestoord van!

Over de beurs ik vind het toch te ver rijden en het is te druk (dan moet ik het weer een paar dagen bezuren ) ik heb 7 maart een meeting met allemaal september mama;s en zoiets spaar ik dan liever energie voor..

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Haha ja ik krijg het gewoon benauwd als ik aan de "kaartjes" denk echt een teken dat ik er wat mee moet gaan doen, we gaan vanmiddag shoppen voor onderdeeltjes (samen met mijn moeder) die is ook crea bea en helpt me wel weer zei ze, ze helpt me liever als dat ik settle voor een kaartje wat ik niet leuk vind alleen omdat "de kracht" er niet voor heb (Isabel Joling hahahaa)

Het moet gewoon klaar, klaar , klaar soort nesteldrang van mij denk ik ?

17. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie middag allemaal,

Kruitvatdoos: Moet je je daar ook voor aanmelden? Ik heb die van de prenatal al wel en 2 van felicitas oja en ik ga er nog 1 ophalen bij de babydump geloof ik in beverwijk.

Zeppie: Sterkte met de griep/verkoudheid! Weet je al wanneer je de 3d echo hebt? Wat voor behang is het geworden?

WWJC: wat een schattig rompertje zeg...ahhh :p

Leonie: Hoe was de echo? Leuk hoor...(lees nu verder en zie al het antwoord... ;) )

Eenwondertje: Ik zou de baby gewoon in het wiegje doen!

Sylvie: heerlijk dat het kamertje lekker opschiet en de kleertjes al klaar liggen, Ja het wordt naarmate je langer wacht toch zwaarder ;)

Rach: Wat vroeggggg :confused: maar heb je wel wat aan je dag zo.

Pientje: Twee wanden zijn heeeel licht groen en 1 wand word een thema met schaapjes dus blauwe lucht, groen gras en daar komen schapen op van tapijt....zoooo leuk, ik maak zeker een foto als het af is, ga zo de schapen maken :D En op de andere wand zat al een behangtje dus die laten we gewoon zitten.
    Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hoera!

Eefje: wat een schattig bedje zeg, heel leuk!

Shopaholic: Leuk vanavond EHBO voor kinderen, daar zul je wel veel van opteken denk ik! Veel plezier!

Danielle: Wat vervelend zeg dat je zoooo moe bent :cry: sterkte.....

9 maandenbeurs: Ga ik zeker heen!

Kaartjes: Daar zijn we nog helemaal niet mee bezig, eerst maar het kamertje.....

Zo ik ga nu snel even verder, prettige dag allen!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ik heb vannacht ook de hele tijd liggen denken wat ik voor kaartje wil. En nu ik gister ook zei dat ik over 10wk al mag bevallen, terwijl hier alles nog gedaan moet worden; krijg ik het ook aardig benauwd!

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal,
    ik heb wel bijgelezen, maar weet nu al half niet meer wie wat schreef. sorry! :oops:

zag een gedichtje van Imd voorbij komen: leuk, alleen moet 'verwarmt' dan wel met een T op het eind. ;)

verder iemand met suiker; sterkte! mijn mama heeft het gehad bij de zw.schap van mijn broer, en zij vond het best taai. maar zij mocht ook echt bijna niks meer eten, moest ook zoutloos etc.

kleertjes, echo's, kamertjes: leuk allemaal!

beurs: jep, ik ga met een kennis die bijna even ver is (scheelt maar paar dagen). wel gezellig, en we zien wel hoe lang we het volhouden.

kaartjes: ik ga volgende week beginnen met het tekenwerk, en als dat af ik laten we een proefdruk maken. ben benieuwd!

kamertje: gister plankje gemaakt en coole lamp opgehangen (nouja, heeft mijn pap gedaan). ziet er leuk uit, joh! nu nog wat schilderwerk doen (morgen?) en de gordijntjes naaien (straks?).

gelukkig slaat de antibiotica aan, en heb ik wat minder pijn aan mijn kaak. gister de halve dag jankend doorgebracht omdat ik het half niet meer trok... bahbah! vriend helemaal van slag omdat hij me wilde helpen, maar dat niet kon. de schat. :)

verder geen nieuws. fijne dag allemaal!

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hier ook vreselijke moeite om uit bed te geraken s'ochtends! al is het half 10 dan nog geraak ik er bijna niet uit! vanmorgen was Rhune om 7u45 wakker en dat was voor mama nog véél te vroeg :D maarja niets aan te doen.

@pientje: oh wat fijn dat je alles nieuw mag kopen :D! gefeliciteerd met je dochter !
    @Shopaholic: fijn nog een weekendje met jullie tweetjes weg! zou me ook wel deugd doen denk ik, alhoewel denk dat ik Rhune zolang niet kan missen :( misschien maar eens gewoon een leuke avond met mijn man organiseren onder ons twee nu het nog kan
    @tasha: ons kindje werd ook vorige week op 1kg300 geschat op dik 29 weken (blijk iets verder te zijn) en 37cm geloof ik (goh dat ik dat zelfs vergeet! :( )
    @imd: misschien op deze manier:
    Jij bent nog het ontbrekende stukje van ons deken
    Dat nu al elke dag onze harten verwarmd
    Met jou erbij zijn we compleet !
    Op ons kaartje komt een tekstje van Rhune uit:
    Samen lachen, samen spelen,
    Samen met jouw alles delen.
    Welkom lief zusje,
    Je krijgt van mij een kusje.
    @sushi: hier lijkt ook niets meer te helpen ivm maagzuur :( vreselijk he, ga het niet missen na de bevalling !
    @lynn: al zo vroeg dat ze dan een keizersnede doen? als die van mij gepland hadde zou het zou dat 20 maart geweest zijn.

vandaag alweer te veel gedaan vrees ik :( lig nu op de bank want had zo vreselijke pijn in mijn buik. pf had thans graag nog een beetje gestreken.. even afwachten misschien dat het dadelijk weer wat beter gaat.

Deel Deze Pagina