wwjc ja het is een nieuwe..Hier bij de babyzaak.. imd Leuk hoor zelf zo crea bezig zijn..Ik vind het een leuk gedichtje...En dan idd :Jij bent het laatste stukje (van ons) deken die nu elke dag onze harten verwarmd. Jij maakt ons compleet.. Ik ben even niet zo crea nu..kan even niet meedenken..
Haha moet je er ook nog eentje hebben? Was volgens mij ook de laatste..een blauwe.. K heb even snel een fotootje gemaakt:
lief gedichtje Silvie... in elk geval wil ik nu zoiets proberen te maken (we moeten nog een teststaaltje maken dus kan nog alle kanten uit hihi) Je hebt van die quilt dekens en dit "kaartje" is dan 1 stukje van zo'n deken, met een babymeisje erop gequilt (wel met een machines hoor ben niet compleet gestoord geworden, ALLEEN MAAR LICHTELIJK hihi) en dan dan gedichtje erop geborduurd in sierletters.. Het zit zo leuk in mijn hoofd maar nu nog eruit krijgen...
Nou, vanochtend heel stuk getypt druk ik op ok, valt mijn internet uit! Schiet wel op zeg! Pientje, gefeliciteerd met je dochtertje! Lynn, heb die bak ook gezien maar mijn moeder heeft er meer naar zitten kijken als ik. Hoe vond jij haar eigenlijk? Ik vond haar wel leuk maar beetje zakelijk. Had beetje het gevoel een van de zoveel te zijn (is natuurlijk ook!) maar ja, beelden waren erg leuk! Weet alleen niet of ik bij een tweede ook nog 3d echo zou doen... Waarom is een geplande keizersnee eigenlijk zoveel eerder? IMD, leuk gedichtje. Ik zal er eens over na gaan denken. Als ik nog een leuke verandering heb hoor je het van mij. Amom, waar ben je? tijdje niets van je gehoord, heb je nog contact opgenomen met vk? Sylvie, wat een leuk gedichtje! echt super schattig! Eefje, wat een koopje! En ziet er leuk uit! Ik vandaag afspraak gemaakt bij vk, volgende week donderdag. Ze houden me nu idd extra goed in de gaten. Pientje, wil jij dat in de lijst zetten? bedankt!
Ik lees braaf mee hoor. heb alleen de puf niet gehad om te reageren....nesteldrang is voorbij lijkt het, maar ik irriteer me helemaal te pletter aan het stof! De ene dag haal je het weg en de volgende dag ligt het er weer....maar ik ga het niet meer weghalen...geen puf meer voor Ben een beetje chago dus vandaar dat ik ff niet had gereageerd, maar ja nu moet ik wel he!? Ben iig blij dat ik zo vroeg ben begonnen met de babywas, want ik zou er nu de puf niet meer voor hebben Ben eigenlijk ook alles weer vergeten wat ik heb gelezen...en blijkbaar ook de helft overgeslagen...ik heb geen gedichtje gezien van sylvie..kzal zo nog maar es kijken. Leuk idee IMD, poeh knap hoor dat je je er toch toe zet! Eefje, dat is een koopje zeg! Hebben wij ook gehad met het autostoeltje, de kleur ging eruit, dus voor 30 euries konden we hem meenemen. En....derest weet ik niet meer, sorry Ik zal mezelf eens naar de afwas slepen (goh hoezo zelfmedelijden )
sylvie...ben dan uit gegegaan van 37/38 weken.....wij (vriend en ik ) waren aan het tellen hoor...ik weet niet of het dan gaat gebeuren...want ik weet niet of de beebie dan nog ruimte heeft om te groeien...en als de ruimte er niet meer is halen ze hem liever zodat hij erbuiten grooter kan groeien...snap ie? leonie....haha...ja die vrouw...ze vond mij volgens mij wel appart...maar moest ook op mijn zij liggen voor de echo...was een beetje irri...want zelf zag ik niets...(baby ligt in mijn zij) en manlief heeft er in ieder geval van genoten.... ik ga nnu foto's oploade van de babykamer...ik zet ze op hyves....
klinkt wel logisch in jouw geval Lynn het is toch afwachten hoe het zal gaan met jouw extra special baarmoeders is niet te vergelijken met een normale bevallingsverloop enzo inderdaad.. @amom ja irritant he, dat stof en de was, de afwas blegh en blijft maar komen, alhoewel manlief nu weer werkt (twee weken niet ivm de vorst) en scheelt mij bergen werk! haha
Lynn, ik moest op een gegeven moment ook op mijn zij liggen. Vond het ook irri, moeilijk om dan iets te zien. Amom, je hoeft niet te reageren hoor als ik naar je vraag. Maar wel leuk dat je het even doet! Ik baal ook altijd van dat stof overal. vanochtend stof gezogen en nu zie ik alweer poezenharen voorbij vliegen. GRRRR!
meiden ff snel een vraagje, wat is ook alweer de aprilmama hyves? Ik kan hem niet meer terugvinden in mijn hyves... Bedankt!
haha dus dat doet ze bij iedereen? ik vond het echt irri...! en ik wil de volgende keer (bij de 2e) geen 3d echo, ik d8 eigenlijk dat het een filmpje was maar het zijn een soort foto;s ik had er (stom van mij, had even moeten google...) iets anders van verwacht....
bedankt voor jullie reacties op het gedichtje ben zo benieuwd hoe het er gaat uitzien op het kaartje! @lynn: die datum had de gyn me vorige keer gegeven, bij ons is het blijkbaar standaard dat het kindje dan rond de 38 weken gehaald word bij een geplande ks. bij jouw zal het inderdaad anders zijn. @amom: hier nog eentje die op haar zenuwen krijgt van stof! maar ik begin dan wel dadelijk altijd te vegen kan echt niet zien liggen, geen stof, geen vuiltje op de grond... en dan moet je maar eens proberen te rusten... hopelijk gaat het weer wa over na de bevalling maar heb dat eigenlijk altijd wel.
Ben zo benieuwd naar alle geboortekaartjes van iedereen ! En leuk zelfgemaakte tekstjes is best moeilijk heb hem ook zelf geschreven. blijft nog wel een verrassing natuurlijk. Eefje mooi stoer stoeltje hoor en ook een leuke prijs! Lynn spannend dan zeg.
@Lynn; wat een leuk kamertje! Veel kleertjes ook! Ik ga dit weekend ook met het kamertje beginnen.... Zodra het klaar is zal ik ook de foto's erop zetten!
thanx...alleen hangt er nog niets aan de muur....maar vriend gaat met zijn vaste hand...slaap kindje slaap op de muur maken....en heb schapen stickers.... maar ben nu een schilderijtje aan het zoeken die een beetje stoer is...maar vind het zo moeilijk...