April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @amom: je gebruikt geen wasmiddel? :confused:
    hoe krijg je dan je wasgoed schoon?

@rest: ben moe. ga met de hond uit, en dan via de douche mijn bedje in. vriend is sporten, zal zo ook wel een keer aan komen waaien. misschien slaap ik dan al wel. kies gaat redelijk, maar neem zo wel nog even twee pcm's in. voor de zekerheid. ik voel 'm ietsje meer dan vanmorgen namelijk.

trusten!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    :oops: sorry ik was niet de gene van de foto's dat was volgens mij sylvie..... 8)

3. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    @Lien: jeetje heb je kiespijn? ik heb dat paar weken geleden gehad, wist niet waar ik het zoeken moest, maar ja je mag maar bepaald aantal paracetamol en dat hielp gewoon niks! uiteindelijk heb ik in het weekend een noodtandarts bezocht en hebben ze een wortelkanaalbehandeling opgestart, dus hoop dat die het even houd tot na de bevalling hihi. het is nog wel erg gevoelig dus kauw vaker aan de andere kant.

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Welterusten allemaal!

Tot morgen;)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kan niet slapen AARRRGHHH ik word gek want ben zoooo moe maar blijf maar draaien dus ben maar even tv gaan kijken om mijn manneke niet wakker te maken want die moet om 4 uur weer opstaan dus vind ik ook zielig als ik die wakker maak...

heb nog wel wat dingetjes geknipt voor mijn kaartjes.. (patroontjes)

Ik heb alle voor en achterkantjes al geknipt, ik moet morgen nog wat stofdelen uitknippen en dan kan het borduren beginnen dus meteen de definitieve tekst klaar hebben haha

Het gaat denk ik die laatste tekst worden alleen dan verwarmt ipv verwarmd (jemig isabel leer Nederlands haha) dus heb genoeg te doen!

KORTOM IK MOET ECHT SLAPEN haha (zal ik mezelf even met een hamer slaan? ik zit hier gewoon met mezelf te discuseren... hebben ze ooit gehoord van mensen die gek worden tijdens een zwangerschap want het gaat aardig hier :p )

Nou trusten meiden nog 4 maanden en als het goed is zijn we allemaal (weer) mama worden! daar ga ik maar over dromen!

6. Wwjc, ja wij gaan naar de 9 maanden beurs. Denk dat ik het er niet lang volhoud hoor, maar ik vind het wel erg leuk om even te kijken. Hier ook weer een beetje misselijk s'cohtends. zal wel door het maagzuur komen?

Pientje: gefeliciteerd met Jennifer. heeft ze het nog gevierd?
    Edit: ja dus, lees ik! ;)

Danielle, ik ben ook moe..

sylvie, jou (kaart)tekst is ook lief zeg!

Amom: oops heb ik je aangestoken met mijn stof-weghalen-bui? hihi

kleding: hier alleen nog maar tot maar 62. de rest doe ik wel als baby er is. Ik woon in bijna naast de winkels dus ga lekker met de kleine op stap dan ;)

Wie heeft er nog meer last van kuitkrampen snachts?

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    imd Gaat lekker he!! :)
    rach Ja hier ook kuitkrampen.. :( En slapende armen... :cry:

8. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!

IMD lekker geslapen? ;) Irritant he als je niet kan slapen? In slaap kom ik heel makkelijk, maar als ik snachts wakker wordt is het hopeloos.....
    En hier was een klein mannetje wat om kwart voor vijf al dacht dat het wel een prachtige nieuwe dag was....

Pientje nog gefeliciteerd met Jennifer. Leuk, die kinderfeestjes, je hebt er straks idd 3 te gaan :D

Rach hier ook kuitkrampen. Heerlijk gevoel he?

Kleding: ik heb het e.e.a nieuw gekocht in de kleine maatjes, maar we hebben nog veel (lees: zakken vol) van Tim.
    Blijft bizar om te zien, dat ontzettende kleine, schattige grut. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat Tim daarin heeft gepast (hij heeft ook maar heel even mt 56 aangehad).

Fijne dag allemaal. Hier een lekker dagje vrij, dus ik kan even lekker poetsen.....

9. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Gisteren erg veel last gehad van ontzettende harde buiken. Ik stond helemaal dubbelgeklapt op de trap en kon niet meer voor of achteruit. Mijn man stond op dat moment te telefoneren met zijn moeder over......draadloos internet (wat mijn schoonouders wilden gaan aanschaffen).

Ik gaf al steeds aan dat ik zo'n pijn had, maar meneer bleef maar doorkwekken. Totdat hij het dan doorhad. Hij zei tegen zijn moeder dat hij mij even naar boven hielp omdat het toch niet zo goed ging met mij. Ik ben op bed gaan liggen en daar werd het alleen maar nog erger. Ik zat echt dubbel van de pijn. Mijn man liep weer met de telefoon aan zijn oor naar beneden terwijl ik lag te kreperen van de pijn.

Mijn zoontje van 3 had het kennelijk beter door en deed heel lief de dekens voor me opzij en zei dat ik maar "lekker moest gaan liggen", de kleine schat. Op zijn manier ging hij dan ook mijn man waarschuwen die niet regeerde en gewoon bleef doorkwekken met zijn moeder.

Ik werd toen ineens zo ontzettend kwaad! Ik gilde zo hard als ik kon een paar keer naar beneden en uiteindelijk kwam mijn man naar boven (nog steeds zijn moeder aan de telefoon). Ik beet hem bits toe dat hij beter mij kon helpen dan de hele tijd te zitten ouwehoeren door de telefoon over draadloos internet.
    Toen viel het kwartje en hij zei tegen zijn moeder dat hij later wel zou terugbellen. Oeffff, ik was zoooooo kwaad op hem. Toen hij terugbelde na een uur kreeg hij zijn vader aan de lijn; terwijl zijn moeder altijd opneemt......Zijn moeder was naar boven gelopen......(die was natuurlijk zo geschrokken of voelde zich aangesproken.....). Kon me niets schelen op dat moment.

Ik werd ook nog kwaad op mijn schoonmoeder en beet mijn man ook nog eens toe dat zij toch ook wel 1 en 1 bij elkaar kon optellen zeker toen hij haar vertelde dat het even niet goed met mij ging. Toch bleef ze maar doorzeiken over haar draadloze internet...Je zou toch verwachten dat ze op zo'n moment zou zeggen van:" Joh, ga jij je vrouw maar helpen, ik spreek je nog wel".

Ik beet mijn man toe hoe egoistich ze wel niet waren.....

Echt, ik flipte gewoon op dat moment. Ben er nog boos over als ik eraan terugdenk.

10. nou synove, ik snap je helemaal hoor! ik denk dat ik ook heel boos zou worden!
    hoe is het nu met je buikkrampen?
    mijn gyn zei dat als ik harde buiken had en pijn ik gelijk moest bellen.
    misschien kan je even langs voor een controle?

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou ben net wakker (wekker) dean die loopt hier ala druk rond en ik slaap nog half (ben uiteindelijk rond half 2 in slaap gevallen ofzo) pffff word een lange dag zo..

12. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp

13. Tascha26

Tascha26 Lid

20 jul 2008
    84
    0
    0
    Mogguhh allemaal!

@Rach: elke ochtend word ik wakker met pijnlijke heupen en rug en krampen in de beentjes, vooral als ik ff lekker uit wil rekken haha. maar na het opstaan gaat het geleidelijk weg.

Yeaahh vandaag 29 weekjes alweer en vanmiddag pretecho en ben zooooooooo benieuwd :D:D:D

14. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh, Synove.....mánnen.....Wel gek dat het zo'n pijn deed hoor. Moet je niet even de VK bellen dan?

Veel plezier bij je pretecho Tascha.

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heel veel plezier vanmiddag Tascha!

@Blimey heerlijk he dromen op je kamertje, ik kan soms echt ook heerlijk wegdromen , heb van die geurbuiltjes er hangen OJEE MAN echt verslavend! Maar je kamer klopt inderdaad gewoon helemaal, de kleuren, meubeltjes e.d.

Ik was vroeger altijd van de neutraal maar sinds ik mama ben helemaal van de kleur geworden (begon al tijdens mijn eerste zwangerschap) je merkt ook gewoon dat je kids dat superleuk vinden, die van jou gaat echt zo graag spelen op zijn kamer straks :)

Ja het kaartje ja het is wel moeilijk hoor (om alles uit te werken als het zo mooi in je hoofd zit) het komt altijd anders (niet perse lelijker of mooier) eruit... ik ga vandaag het gedichtje definitief erop zetten (DAT vind ik eng joh!)

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD bah wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Misscien kun je een middagdut doen met Dean?

@kuitkrampen, soms 's nachts...echt irritant want je bent dan ook meteen echt wakker! Lig je weer een halfuur te woelen en met die kussens in de weer...

@Synove oh ik zou ook echt heel boos zijn :confused: Ga je de vk erover bellen? Lijkt me niet helemaal normaal....! Lief van je zoontje zeg, wat een poppie.

@Rach, ja je hebt me aangestoken, maar het "lente"zonnetje helpt ook wel erg :rolleyes: er ligt alweer een laag, maar dit keer ga ik het meteen aanpakken zodat ik niet eerst de hele dag er naar zit te kijken!

@pientje :) en dan ook nog traktaties voor school e.d....maar ja, ook wel leuk om je kids zo blij te zien toch!? Heeft ze een leuke dag gehad?

@minius Succes met poetsen!

hyoptheekadviseur is weer langs geweest. We gaan het huisje niet kopen, moet te veel aan worden gedaan....en mijn man kennende gebeurd dat dan pas ergens volgende jaar ofzo.
    We hebben nu een ander huis op het oog, super mooi, maar wel een stuk kleiner. Ideaal gelegen in een doodlopende straat (en dit is dan het laatste huis) met een park aan de achterkant van het huis die helemaal uitstrekt tot aan een ander dorp...kan het nog perfecter!? *droom droom* Zal vast wel weer iets mee mis zijn :rolleyes:

Nou ik ga poetsen, voordat ik er geen zin meer in heb!

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Jij ook succes met poetsen Amom!

IMD, je laat ons straks je kaartje toch wel zien? Ik ben super benieuwd. Wat een geduld en tijd gaat erin zitten zeg.....bewonderingswaardig ;)

18. @lynn1986 & Sophia; Dat was ik van die foto's. Klopt ik had die foto's niet digitaal. Die van mij was in kleur en die van mijn man in zwart wit. Ik heb ze beide bij de hema iets uitvergroot 13x 18 of zo en die opgestuurd naar herinneringenoplinnen.nl Je kan daar op de website aangeven wat je graag wil (in mijn geval op doek printen in zwart-wit van 50x50). Je geeft daar ook aan dat je de foto's opstuurd. Na een week later had ik ze al in huis. Zal er het weekend een foto van maken.

19. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Volgende week vrijdag moet ik voor controle naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik ga het wel melden. Ik stond er op dat moment niet zo bij stil dat ik dan beter het ziekenhuis had kunnen bellen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje lag ik het merendeel in het ziekenhuis, dus ik weet ook niet zo goed wat "normaal" is.....vanaf 6,5 maand kunnen harde buiken voorkomen.....maar ik ga het zeker melden.

Ik wordt inderdaad nog steeds boos als ik er weer aan terugdenk. Ik mag mijn schoonmoeder al niet, dus dat was nog eens dubbel op. Achteraf vind ik het wel lekker ook dat ze me goed uit mijn dak kon horen gaan over dat gezeik over dat internet. Laat ze zich maar lekker schuldig voelen. Stom wijf!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Synove, kan me ook helemaal voorstellen dat je daar heel boos om kunt worden.
    De laatste keer dat ik zo'n pijn had ben ik onder de douche gaan staan, warme straal hielp goed tegen de pijn. Misschien heb je iets aan die tip.
    Maar als eerste zou je man lief moeten zijn en dan verder kijken wat helpt :p

Nou, vandaag middagje werken. Dinsdag zo ineens vertrokken naar ziekenhuis dus zullen nog wel vragen komen van collega's.
    Moet zeggen dat ik het echt getroffen heb met hen. Heb echt super veel lieve smsjes van hen gehad, dat was wel leuk.

Oh, kreeg van eentje mooi gedichtje:
    Ik ken je al klein wondertje
    dat mij zo langzaam vult
    Voordat ik je dan eindelijk zie
    nog eventjes geduld.

Oh, het lukt me trouwens nog niet om een goede foto van de echofoto te maken. heb geen scanner en met fototoestel is het of onduidelijk of zie je de flits.
    Maar probeer nog wel even door!

Deel Deze Pagina