@imd: nog in slaap geraakt? ohja lees het hier ondertss! hier ook altijd moeite met in slaap vallen, dikwijls lukt dat pas rond 1u - 1u30! gelukkig slaapt mijn zoontje tegenwoordig wat langer s'ochtends. @rach: hier ook kuitkrampen, maar alleen als ik mijn been te fel strek als ik wakker word @eefje: die slapende armen ken ik dus ook! heel vervelend vind ik! ivm kleertjes: hier ook alleen nog maar de allerkleinste spulletjes gekocht, vind het moeilijk om nu al voor de zomer te gaan kopen en geen idee hoe ons kindje gaat groeien @synove: wat erg dat je zo pijn had gisteren en dat je man je niet dadelijk begreep ! zou ik ook héél kwaad van geworden zijn! wat lief van je zoontje De pijn zoals jij beschrijft klinkt wel gelijk die van mij trouwens, bij mij zijn het meer spierkrampen (die harde buiken veroorzaken) waarvoor ik nu magnesium neem en dat lijkt te helpen @tasha: veel plezier bij de echo ! @amom: klinkt inderdaad super dat huis! hopelijk komt het allemaal inorde en is er helemaal niets mis mee, gewoon perfect, dat mag toch ook wel een keertje niet @sam: hier ook problemen met de schoenen en de teennagels ik probreer op een krukje te gaan zitten en dan mijn voet ergens iets hoger op te zetten. hopelijk is alles goed bij de gyn! @sophia: wat erg van je man! hopelijk heeft hij er niet te veel last van en knapt hij snel op! @eefje: hier ook zo een last van vervelende telefoontjes! weet echt niet wat dat is, nooit eerder zo last van gehad en nu echt dagelijks! hebben nu ook al een tweetal weken dat onze telefoon 1x rinkelt en gedaan! word er helemaal gek van! @Jantsjuh: goed dat alles inorde was bij de vk, fijn dat ze je goed in de gaten houden! zo ik ga nog wat strijken en straks komt mijn moeder ook nog even langs..
sylvie Slapende armen..Jij ook dus.. K wordt er gewoon wakker van terwijl ik niet anders lig dan normaal. En die telefoontjes...Ik had me laatst op zo'n site (weet niet meer welke) afgemeld voor dit soort verkopers..Heeft niet geholpen dus..Erg irri.. :x Bedje is net bezorgd...ben zo benieuwd , maar k moet op hubbie wachten.. En die koelkast komt nog..Even kijken waar k t allemaal laten moet eerst..Want er zit ook nog een set speakers bij (Belde hubbie net voor) en dat zijn ook niet de kleinste.. De stiekemerd.. 'ook nog even een set speakers'
ik word niet gebeld door verkopers! soms is het wel heel erg idd. moeilijk om aardig te blijven. geen last van slapende armen! lijkt me vervelend! ik had ergens gelezen dat krampen (in de kuiten) met calciumtekort te maken kan hebben, klopt dat?
Hallo allemaal, Ben er eindelijk ook weer. ontzettend druk gehad de laatste tijd. school, en babyspullen dingen regelen. alles gaat hier wel goed... wel grieperig. zo ik ga ff wat terug lezen en dan kan ik ook weer op jullie reageren!
Via infofilter kan je je afmelden voor die verkooptelefoontjes. Duurt even, maar daarna lijkt het echt te helpen. Ik krijg nog steeds wel wat telefoontjes, maar niet meer zo ontzettend vaak. Kramp kan volgens mij ook komen omdat je bloedcirculatie tijdens de zwangerschap anders is..... Hier vanmiddag het kraampakket gekregen. Erg leuk Hoe vaak ontvang je de 'wij' (dat tijdschrift). Ik heb 'm volgens mij pas 1 keer gehad, maar komt dat niet maandelijks? Weet iemand dat?
wou nou eindelijk eens een keer het fotoalbum voor mijn zoontje afhebben.... wou foto's bestellen, ben 3 keer 2 uur bezig geweest met foto's up te loaden! Elke keer als het bijna klaar was floepte de pc uit maar he he....ze zijn besteld! Ik dacht kramp juist kwam door magnesium...ach ik heb geen idee
er kwam net een man aan de deur van de gemeente hier. ze waren bezig met mensen benaderen over isolatie van hun zolder....dat zou dan gratis kunnen... Ik heb me flink van de domme gehouden: I'm from the Netherlands, I don't understand....my husband gone to work...I don't know.... Het laatste waar ik nu zin in heb is een stomme verbouwing, en we huren toch dus niet mijn probleem! Later bedacht ik me dat ik ook gewoon nee had kunnen zeggen
heey allemaal ben ik weer even.. zie dat er vandaag weer een hoop meiden voor een echo geweest zijn! allemaal gefeliciteerd met de goeie echo! ik ben ook geweest met baby gaat hier ook alles goed.. met mij iets minder ik was weer afgevallen en dat gaat nu toch wel zorgen opwekken het raare is alleen dat het kindje goed groeit en zelfs een weekvoorlicht op groei heb nu betere medicijnen gehad tegen het zuur en tabletten tegen het overgeven spannend allemaal de gyn maakte trouwens een 4d echo is dat gebruikelijk? het is wel een heele mooie foto geworden.. kan hem er nog niet opzetten maar dat ga ik doen waneer de camara terug is! tot snel weer meiden!
Wij hebben volgende week woensdag de 3 d echo dus spannend. Ik lig nog steeds plat hier maar dacht even kijken gaan wat hebben jullie toch weer veel geschreven .
Goeiemiddag allemaal, Daar benne we weer. Moest eerst meer dan 10 pagina's bijlezen; boel geschreven. @ Teennagels: lost case. Net als benen ontharen, vrouwelijk orgaan bijwerken..... helaas. Misschien dat ik manlief maar eens lief ga aankijken. @ Synove: ik kan me je boosheid zo voorstellen. Is het misschien een idee om haar een heeeeeeeel lange vakantie (enkele reis?) aan te bieden naar Antartica? Die van mij is al een maand in Indonesie. Zo lekker rustig. Ze komt alleen wel volgende week weer thuis. Ik hoop op een vliegveldstaking of zo . @ Sophia: sterkte met verpleegster zijn de komende twee weken. Denk ook aan jezelf he? @ Telemarketeers: ik word regelmatig gebeld over gas en electra. Ik ben dan ECHT NIET aardig en de laatste keer zo onaardig, dat ik nu niets meer heb gehoord. Poeh, dat scheelt. Hier gaat alles goed. Ik heb een heel goede week achter de rug. Sinds mijn ultieme dip vorige week en de stappen die ik toen heb genomen, voel ik me veel beter. Zelf geprobeerd de controle weer te nemen en dat geeft een goed gevoel. Ik heb net voor een goed bedrag onze oude eethoek op MP verkocht. Gisteravond prima bod gehad en net al opgehaald, super. Morgen hebben wij de 3D/4D echo; ik ben zo benieuwd! Ons mannetje van dichtbij bekeken; spannend!
ik ben hier alles aan het verschuiven om de box een leuk plekje te geven kreeg ineens een ingeving. Sophia Sterkte voor je man! 3D echo's zo gaaf vind ik het. wel showen he die foto's
Het probleem is alleen dat ze niets durft. Ze komt al amper Nederland uit en heeft nooit gevlogen ook.
Meiden, Ben trouwens net terug uit het ziekenhuis. Ik heb naar aanleiding van wat jullie o.a. zeiden toch gebeld met gynaecologie en moest direct komen op de spoedpoli. Ze hebben een CTG-scan gemaakt en ik moest urine afgeven. Daarna ben ik nog onderzocht door een gynaecoloog. Die was heel erg lief en erg goed ook. Ze hebben bloed in mijn urine ontdekt en ik ben uitgedroogd. Omdat ik bloedverdunners slik, komt daar waarschijnlijk het bloed ook vandaan in mijn urine. Ze heeft ook mijn baarmoedermond opgemeten wat gelukkig goed was. Met de baby is alles goed. Ik moet veel rustiger aan gaan doen nu. ze vond het niet zo best dat ik dit vaker heb gehad en ze houden het nu ook scherp in de gaten. Conclusie: ik moet veeeel meer drinken en nog rustiger aandoen. Volgende week moet ik weer voor controle naar de gynaecoloog en die gaat mijn baarmoedermond weer opmeten om te kijken of er iets veranderd is. Ze sluiten een vroegere bevalling niet helemaal uit. Mijn man helpt waar hij kan (is nu met dit takkeweer naar de supermarkt gegaan om boodschappen te halen....). Het kwartje is nu heel hard gevallen bij hem en ik denk dat hij ook erg geschrokken is van gisteravond. Hopelijk communiceerd hij dat nu ook duidelijk naar zijn moeder toe.
Hey meiden, Daar ben ik ook weer na een aantal drukke dagen Ga even niet bijlezen 20 pagina's is me iets teveel. Vanavond weer naar Zwanger in Vorm. En 2 februari ga ik toch zwangerschapszwemmen. Op advies van revalidatie centrum. Vandaag naar het UWV geweest. Kan er denk ik beter maar niks over zeggen :x Verder gaat het goed, al begint het wel behoorlijk zwaar te worden.