Hallo, Straks naar de borst- en flesvoeding workshop, dus geen tijd bij te lezen.Jullie horen wel hoe het was! Doei
Zit ik net op me kaart te kijken van de verloskundige zie ik bij bloedgroep O staan kijk ik op me pasje in me portomonnee zie ik A staan ben even confused morgen maar even bellen! Synove maar goed dat je gebeld heb dan. Sterkte verder en doe echt rustig aan!
Scheren en teennagels; euhm.. scheren? Dat doe ik hier een beetje op mijn gevoel, hahaha Zie mijn muts al een maand niet meer.. Verder word ik nu wel erg zenuwachtig, hihi. Het eerste "poppenwasje" is nu klaar, en ga zaterdag de beebkamer schoonmaken. Daarna ga ik het bedje opmaken, en alle kleertjes strijken en in de kast doen. Verder heb ik nog steeds geen keuze kunnen maken voor het geboortekaartje, vreselijk! Het gaat wel aardig hier, ben wel nog steeds erg moe, maar denk dat het "gewoon" even bij de zwangerschap hoort. Het wordt gewoon allemaal wat zwaarder, en dat ben ik helemaal niet gewend. Het ging me de afgelopen maanden dan ook erg gemakkelijk af! Mijn buik groeit nu ook echt met de dag lijkt het wel, dus daar moet ik ook nog weer aan wennen.. Verder ben ik helemaal verliefd op ons beebje, ondanks dat hij me ondertussen van binnen helemaal beurs schopt..
Jeetje Synove! Dat is schrikken... maar wel echt super goed van je dat je toch even contact op hebt genomen. Nu weet je in ieder geval weer waar je op moet letten. Drink ze idd! Sorry meiden, ik heb weer even een off-day geloof ik. Hoewel mijn 'verlof' (ziekmelding) eind volgende week in gaat, vind ik het allemaal ook iets te spannend nu. En ik begin me weer zorgen te maken over allerlei stomme dingen, word ik ook niet vrolijker van. Bluh... Ik ga even verder mokken en sjagerijnen omdat alles weer zo'n zeer doet. Pffff...
Heb ik ook wel eens gehoord. Misschien heb ik er daarom geen last van, eet ongeveer een liter magere yoghurt per dag Op yoga hebben we ook de tip gekregen om je kuit voor het slapen gaan hard te masseren, precies in het midden. Misschien dat dat helpt...
@Synove Zo daar schrik ik van! Maar rustig aan doen nu, gelukkig begrijpt je man het nu ook @priscilla Oh das ook lekker dus nu mag je weer prikken? @danielle wordt zo echt he, met al die kleertjes in de kast, helemaal klaar! Met de kaartjes ben je nog niet laat hoor, veel mensen bestellen ze pas met 37 ofzo werd ons verteld! Je hebt nog wel ff...! Ik heb al een week geen groenten gegeten op groentensoep uit blik, cherrytomaatjes en hummus na ik vind het echt vreselijk, voel me best schuldig, maar elke keer als ik een hap neem komt het weer omhoog...eet dus maar veel fruit
zet zometeen een klein voorproefje van "kaartje" in mijn album (alles moet nog vastgemaakt en gestikt worden in ouderwetse quilt stijl zeg maar en op de achterkant komt het gedicht je ziet nu alles nog open liggen, DUS beetje fanta gebruiken erbij hihi... Hier beetje ruzie thuis niet zozeer prive maar zakelijk hij was ergens niet mee eens ik zei dat ik daar niet over ga maar dat ie maar naar mijn vader moest gaan (ik wil me erbuiten houden) en hij is nu naar mijn pa toe (bibber, bibber, ik hoor nog geen bommen dus wie weet valt het mee... ik werd gestoord we hadden steeds dezelfde discussie was het zat heb hem doorgestuurd naar de big boss die over werken e.d. gaat) Net Dean lekker in bad gedaan blijft altijd een leuk moment hoe oud ie ook is, hij geniet er zo van, het is een echte waterrat! Nou effe de foto in mijn album zetten meteen!
IMD Ziet er al leuk uit zeg al dat roze echt schattig echt creabea. Ben benieuwd naar het gehele resultaat.
@eefje: ja vreselijk die armen he, word er zelfs wakker van. met die telefoontjes ik heb geen idee waar ik me daarvoor moet afmelden! vandaag kon ik er echt niet tegen .. was al twee dagen dat telkens ik de telefoon opnam het afsprong.. iets namiddag weer telefoon.. toen kwam er een klik en eindelijk iemand aan de lijn! nu ik kan je verzekeren dat ik het echt niet vriendelijk heb gezegt dat ik het helemaal beu was dat ze me al twee dagen lastig vielen en dat ik geen interesse had! Benieuwd naar jullie bedje ! @amom: je spieren verkrampen inderdaad door een magnesium te kort, vandaar dat ik er moet bijnemen. @synove: gelukkig ben je er verder mee gegaan! nu goed rusten en véél drinken! zodat je kleintje zolang mogelijk nog in je buik kan blijven fijn dat je man je goed helpt nu hier zijn alle kleertjes mooi gewassen en gestreken en liggen mooi in rhune zijn kast! kijk er naar uit om ze in haar eigen kast te kunnen leggen. ben blij dat ik al zover ben!
ja morgen een begin maken met het stikken ervan even kijken hoe snel dat gaat, tot nu toe liggen ze zo al bijna allemaal klaar voor borduur en stikwerk dus is al een groot deel gedaan!
Imd: jij creabea! Synove, wat goed dat je even bent onderzocht. Rustig aan nu! Zo, ik heb net mijn teennagels geknipt (altijd leuk om te weten ). Ging nog prima: voet op de badrand en een beetje naar buiten draaien zodat de buik ernaast hangt.....dan lukt het nog best
Nee jij creabea met teennagels (humor ik zie je al voor me) hier lukt het ook nog wel maar krijg het een beetje benauwd ervan (ik moet mijn adem inhouden anders kom ik er niet bij) dus duurt wat langer als normaal haha, normaal doe ik ook altijd elke week pedicure bij mezelf maar dat is al weken niet gebeurd haha (ga wel mezelf verwennen vlak voor de bevalling hoor net als bij Dean , ik wil niet met lelijke voeten daar liggen puffen (lekker belangrijk hahahaa)
wat ik bij dean ook nog heb gedaan is me helemal geschoren, mijn haren een spoeling gegeven en kappertje, nagels ook laten lakken met een mooi parelmoertje.. ze zullen we gedacht hebben in dat ziekenhuis najaaa mevrouw ontplofte olifant met haar nette haartjes en nageltjes hihi (ik voelde me zo op die manier voorbereid vreemd genoeg) maar achteraf gezien sloeg het natuurlijk helemaal nergens op en ook geen seconde meet aan gedacht hoe ik eruit zag...........
haha, geweldig Imd! Dat scheelt weer dat je wist wanneer je ging bevallen, Dan kan je er tenminste gelikt uitzien Maar het cliché is waar he, als je eenmaal bezig bent boeit het je echt niet meer. Niet hoe je eruit ziet en ook niet wie er allemaal komt kijken (bij wijze van spreken...). Eigenlijk boeit niks meer, haha. Ik was nogal misselijk (van de pijn denk ik) en toen ik de auto uitkwam bij het ziekenhuis, moest ik dus overgeven. Ik dacht niet na, maar spuugde zo over een reling van de trap heen, zonder te weten wat eronder zat. Daar had gewoon iemand kunnen lopen.....Maar ik heb wel netjes even 'sorry' geroepen