haha ja je bent wel helemaal in jezelf en schaamte gaat weg, ik zag pas een interview in een blad staan en die vrouw zei; als je eenmaal een verloskamer van binnen hebt gezien gaat alle schaamte de deur uit en word je ook makkelijker ermee erna, en ik vond haar wel gelijk hebben. Heel veel vrouwen die nog niet zijn bevallen denken er anders over (en misschien ook wel een paar erna) maar de meeste zijn het toch wel mee eens hoor.. WHO CARES, i am having a baby people De enige keer dat ik me raar voelde was mijn eerste inwendige onderzoek (nog nooit eerder gehad) maar daarna had ik zoiets van OOH dat was alles manlief is nog steeds niet terug zit hier nog steeds te wachten... (en me nerveus te maken)
Ik had idd ook nog nooit een inwendig onderzoek gehad, dus tijdens de bevalling was het voor het eerst.....dat voelt nog even onwennig ja. Is Martin nog steeds bij je vader aan het overleggen? Ik ga zo naar bed, morgen gaat de wekker weer om kwart voor zes, bah. Maar:het is bijna weekend! Trusten voor zo en ik hoop dat jullie 'ruzie' opgelost is vanavond, Imd!
@IMD zo jij bent echt creatief! echt heel leuk, ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Hopelijk valt de "ruzie" mee en komt hij gauw terug! @Kuitkrampies " Magnesium komt in bijna alle voedingsmiddelen voor. Het gehalte aan magnesium verschilt per voedingsmiddel. Cacao en bittere chocolade, schelpdieren, garnalen, sojabonen en noten bevatten meer dan 100 milligram magnesium per 100 gram. Ook groene groenten, ongepelde granen en noten zijn rijk aan magnesium. Verder kan drinkwater een belangrijke bijdrage leveren aan de inname van magnesium. Dit is afhankelijk van het magnesium gehalte van het drinkwater." hmmm chocola! haha das niet verkeerd! @bevalling... Ik ga me er nu niet druk om maken hoor, ff onder de douche stappen (ja je wil wel schoon zijn ) en that's it. Bij mijn zoontje deed ik wel wat meer, zodra de eerste weeen begonnen flink aan het ontharen e.d. begonnen.... Bij de laatste vaginale onderzoek had ik mijn benen niet geschoren. schaamde me wel een klein beetje voor, maar ach hallo...denk niet dat ze daar op letten wanneer je met je benen wijd ligt Slaap lekker iedereen! (hopelijk een rustige nacht zonder al teveel maagzuur en kuitkrampen )
@IMD! Jeetje wat ben jij creatief zeg, echt ontzettend leuk gedaan! Ben vanavond bij manlief geweest, alles was goed gegaan gelukkig. Hij was pas om 17.00 uur wakker dus tiujdens het bezoekuur werd ie toch wel weer slaperig. Dus ik denk dat hij nu lekker ligt te slapen. Er is hier vorige week in de straat ingebroken (ze waren gewoon thuis) en ik wordt er helemaal naar van... bah! Ben nu alleen thuis, wat overigens wel vaker voorkomt. Maar ik voel me nu niet op mijn gemak. Die joekels hier lijken wel te balffen om ieder zuchtje dus daar wordt ik ook niet vrolijk van. Ben blij als manlief er weer is. Ga nu even in bad, buikje moet weer even ontspannen! LIEFS
oja sophia daar houd ik ook niet van hoor, zit te bibberen elke keer als de honden aanslaan dan als er zoiets gebeurd zou zijn in de buurt.. Nou Martin is weer thuis en gesprek was lang maar wel goedgegaan en ze werken aan een oplossing (ging niet 1,2,3 maar zijn punt was duidelijk en mijn pa was het wel met hem eens...) Ik wil vannacht EINDELIJK een normaal slapen dus ga mijn best doen!
Zo net terug van de pretecho was leuk, alleen ons kindeke lag steeds met de handjes voor het gezichtje. En toen die vrouw net de 3d aanzette, zag het er super scary uit, dus nu hoor je hard op de dvd "IEW" (ik schrok een beetje ) Zal morgen proberen te scannen. Imd ik heb te weinig fantasie denk ik ben benieuwd naar het eindresultaat Ik ga maar naar bed, zo moe, hopen dat de kids morgen uitslapen.
Dag dames, Het is nu half 3 s'nachts...... Mijn man heeft me net wakker gemaakt hij heeft heel erge steken in zijn schouderblad wat naar voren toe uitstraald.... heel erg vervelend. Net de dokterspost gebeld, nu met 2 paracetamol een uurtje afwachten als het erger wordt of veranderd moet hij naar het ziekenhuis.......hij heeft zo veel pijn, staat nu onder de douche. Ik houd jullie weer op de hoogte van de vorderingen.......... Moet hij straks nog al zijn koeien melken, hoe dat nou weer moet geen idee. We hebben geen vervanger hiervoor....... Doei
Goeiemorgen @Sophia Fijn dat alles goed is gegaan met je man, hopelijk is tie lekker weer snel thuis. Aangezien je verhaal over inbrekers. Hier in de hoeksewaard zijn ze ook lekker bezig met overal in te breken. Dus s'avonds zit alles hier op de knip. @Pientje Ben benieuwdddd naar je foto's. @IMD heb je normaal geslapen @mamaFiona he bah das rot zeg voor je man. Heb je ook geen vrienden die het kunnen doen voor je man (de koeien melken)
Nou meiden, vandaag beginnen met die 2 liter vocht per dag! Pfff, geen idee hoe ik 2 liter naar binnen krijg. Heb net mijn eerste kop thee op. @IMD: ik ga nu eens naar die prachtige kaart van je kijken. De reacties hebben me wel bere-nieuwsgierig gemaakt zeg!
synove, goed dat je bent langsgegaan, en zo te lezen wat het niet voor niets . fijn dat het nu voor je man ook duidelijk is. ik hoop dat het voor hem nu duidelijk genoeg is om in het vervolg het gesprek met zijn mama even af te kappen. En over het drinken: ik zet smorgens altijd een hele pot thee en die moet ik van mezelf helemaal leeg drinken. danielle, oh wat klinkt een 'poppenwasje' gezellig denk dat ik vandaag ook maar eens wat ga wassen! Spekkie, waar ben je over aan het mokken en maak je je zorgen over? Imd: wat een leuk origineel kaartje zeg! en je buik is ook mooi. is de foto genomen met de zelfontstpanner of heb je je man goeie instructies gegeven? (tips zijn welkom ) leuk voor later 8) MamaFiona: wat naar! is hij nog geweest? hoe ging het en wat is het? magnesiumtekort: waar zit dat in (naast voedingssuplementen)? Edit: ah amom, je hebt er al antwoord op gegeven Ik eet bijna elke dag chocola. Noten ben ik niet zo gek op. kan je niet ff opzoeken welk eten magnesiumbommetjes zijn? teennagels: ik ga zometeen weer een poging wagen wij hebben ook een bad, en daar ga ik helemaal in liggen en dan trek ik mn voet naar me toe (charmant). inwendig onderzoek: hoe gaat dat in zn werk? ik heb wel regelmatig inwendige echo's gehad en inwendig onderzoek mbv een eendenbek. maar dit is zeker totoaal anders!
We gaan zo naar het ziekenhuis, hij is nu toch de koeien gaan melk, wel jankend van de pijn ......zo zielig, maar het is gewoon niet anders.
He bah..Wat is dat nu weer?? mamafiona Succes in het ziekenhuis en beterschap voor je mannetje.. Pientje Haha...idd net als wat rach zegt... Maar kan me het wel een beetje voorstellen hoor.. Priscilla Dat is raar?? A is niet zoveel voorkomend toch?? Nou maar ff bellen idd... Synove Jeej wat schrikken zeg.. De dag duurt nog lang meid...T lukt je wel... IMD Leuk zeg...Ben nu wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Sophia Brrr..kan me dat goed voorstellen..Ik ben ook wel eens alleen 's nachts en dan gaat alles dubbel op slot..Hoe gaat t nu met je hubbie?? Nagels knippen:Gaat nog net hier zo..net als scheren.. Beetje buigen en strekken..
Goede morgen allemaal! Heb vanacht heerlijk geslapen, man iets minder. Ik begon midden in de nacht hardop een gesprek met hem. Hihi. Weet het nog wel maar was druk aan het dromen maar had niet door dat ik aan het dromen was. Totdat hij zei dat hij aan het slapen was en we morgen wel weer verder kletsten! Sophia, fijn dat operatie geslaagd is. Komt hij vandaag weer naar huis? Ik heb dat ook altijd dat het niet fijn vind alleen thuis te zijn 's avonds/ 's nachts. Gelukkig komt dat bij ons niet zo veel voor. Maar de gedachten dat er in wordt gebroken terwijl je gewoon thuis bent Pientje, fijn dat echo leuk was. Onze uk had in het begin ook steeds handen voor het gezichtje. Later gelukkig was minder. Ben benieuwd naar de foto's! Mamafiona, wat schrikken zeg! Ga snel verder lezen of je al iets nieuws hebt gepost. Edit: lees dat jullie toch naar ziekenhuis gaan. Duim voor jullie. Wel een kanjer hoor dat hij toch met zoveel pijn gaat melken, snap dat het moet. Maar toch je moet het maar doen. Succes! Synove, 2 liter is inderdaad wel erg veel. Weet niet of het mij zou lukken, zal vandaag eens opletten met alles wat ik drink.
Hallo april-mama's, Ergste stress nu van het werk af en ik merk dat ik wat rustiger word. Ik zit meteen wat beter in mijn vel en voel me niet meer zo somber. Tgaat hier dus weer beetje opwaarts. Erg fijn. Iedereen weer veel plezier en succes met alles!
@Mamafiona: beterschap met je man! @IMD: wordt leuk! @Sophia: hoop dat je man snel naar huis mag! Zou ook bang zijn als je weet dat ze net in de buurt ingebroken hebben (alsof het anders niet kan gebeuren...maar dan is het toch ineens dichtbij zeg maar)! @Synove: succes met drinken! Je weet waar je het voor doet! Ik heb op werk een thermosfles thee (1,5 liter) die probeer ik altijd op te hebben eind van de dag! @Juud: fijn dat het beter gaat! ik had gister een afscheidsborrel van een collega, ben maar heel even geweest, maar wat voel ik me nu brak! Kreeg ook flinke last van harde buiken, dus snel maar weer naar huis gegaan. Lag alsnog om 9 uur in bed, en heb gewoon goed geslapen. Maar geloof niet dat ik het tot 5 uur vol ga houden.
Schiet net als een idioot wakker want het was al kwart over 9! heb heel de nacht heeeeeeerlijk geslapen. Martin heeft zichzelf opgeofferd en even op ander matras in de andere kamer geslapen vond het wel zielig voor hem maar voel me echt een ander mens! En dat was zijn bedoeling.. Ik race naar Dean om hem wakker te gaan maken die ligt ook nog heerlijk te snurken haha dus die heeft nu net zijn ontbijt binnen zitten.. @Juud fijn meid dat het wat goed gaat! @Pientje wat fijn dat de echo zo goed is gegaan en leuk hoor die "iew" straks op de band haha grappig! @Rach hij is met de zelfontspanner genomen dean zat heel de tijd aan mijn buik maar net als ie afging was ie nergens te vinden haha dus was eigenlijk een mislukte poging om Dean erbij op te krijgen haha Over inwendig onderzoek, heb nu 1 keer met eendenbek gehad (ivm punctie en vruchtwaterverlies) dat vond ik wel redelijk onprettig (ik was te gespannen denk ik) en de andere keren om te voelen naar ontsluiting was echt piece of cake amper wat van gevoeld vond het alleen raar dat zowat heel die hand naar binnen ging hahahahaha @synova als je bv water met een beetje roosvicee mengt zit er wat meer smaak aan en dan doe je 3 flesjes van 50 cc pakken (lijkt minder) elke ochtend vullen en die moet je drinken dan (of 3 flesjes en je vult de rest met thee e.d. aan) Zo doe ik dat als ik een ontsteking voel en hem wil wegdrinken (al maak ik er dan wel 3 liter vocht in totaal van) want door mijn gevoelige nieren moet ik altijd al goed drinken..
Hoi, hier ook weer even reactie van mij. Ik heb nog niet alles doorgelezen van de afgelopen 2 dagen. Ga ik zo wel even doen. Ik ben zo ontzettend verkouden.... Snotteren, hoesten, nu ook flink spierpijn van het hoesten, schor, niezen, moe en hoofdpijn. Het heeft dus ff flink doorgezet. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Wo bij de gyn was alles goed. Bloeddruk netjes 120/80, kindje is gemeten en zit met hoofdje en buikje precies op gemiddeld en het beentje wat korter. (maar dat was al bekend) De rugpijnen kon ze niets mee, zei dat dat van het overgewicht was. En heb een oefening gekregen die ik eigenlijk 2x p.d 10 min. moet doen. Urine en afscheiding zei ze dat dat normaal was. Maar heb toch nog een keer bloed moeten laten prikken en urine inleveren. Zal vandaag na 1 wel kunnen bellen of anders maandag. Verder hier ff geen nieuws (weet nog niet wat jullie allemaal getypt hebben, dus kan even niet reageren. ) Ik ga vandaag wel proberen te werken en ik zie wel of het gaat of niet.