April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@pientje :) nou maak je me wel nieuwgierig naar de foto's! Ik vind het ook nooit echt "mooi" hoor een 3d echo...beetje eng eigenlijk....

@mamafiona Nou petje af voor je man dat hij toch naar de koeien gaat, snap wel dat het moet...maar ja! Laat je weten hoe het verder gaat?

@synove succes met het drinken....misscien chocolademelk een ideetje? Of een soeppie?

@rach inwendig onderzoek tijdens bevalling is zonder eendenbek...ik vond het vreselijk. Mijn baarmoedermond ligt heel diep dus is een flink gepruts :oops:
    Belangrijke bronnen van magnesium zijn: groene bladgroente, noten, zilvervliesrijst, sojabonen, volkorenproducten, peulvruchten en vis. " ik ozu toch maar voor chocola gaan...de rest klinkt niet echt uitnodigend :)

@Juud fijn dat het nu beter gaat. Houden zo...!

@IMD fijn dat je een goede nacht hebt gehad...Heerlijk tot kwart voor 9! Kan me niet herinner wanneer ik voor het laatst tot zolaat heb kunnen uitslapen..heerlijk! Lief dat Martin zijn plekkie opofferde!

2. :)

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ppsssssst: zoontje kan blijkbaar toch wel cacao hebben (we kwamen erachter dat een bepaald merk per ongeluk maandenlang melk in hun chocola had gestopt terwijl dit niet op de verpakking stond!) Dus ik kan nu ook chocola hebben (alleen de puur variant!) dus ik ben HEEEEEL blij :D

4. oh heel fijn! :D
    en ga je nu een schadevergoeding vragen van dat andere merk zodat je sowieso je droomhuis kan kopen? 8)

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfff, er is heel wat om te reageren, maar ben de helft natuurlijk alweer vergeten. :oops:

Sophia, hoe is het met je mannetje? Ik hoop dat ie zich snel beter voelt en dat jij niet al teveel hoeft te doen wat je niet kunt.... Is het nog gelukt om steeds om 3 uur naar huis te gaan van je werk?
    Hier hebben ze trouwens 2 jaar geleden ingebroken en dat is echt schrikken, ben zeker nog een jaar bang geweest. Durfde 's nachts niet alleen te zijn en ging me meteen druk maken als ik beneden wat hoorde. (Wat nogal vaak gebeurd met die 2 katten van ons)

Synove, dat was even schrikken idd. Tip voor het drinken, wat iemand hier al zei, soms zet ik gewoon een pot thee die ik dan van mezelf op moet drinken. Op mijn werk heb ik een flesje van 600 ml met water staan en dat drink ik gedurende de dag. Misschien is het omdat ik zoveel moet praten op mijn werk, maar ik drink dan meestal 1,5 flesje leeg in 4 uur tijd. Misschien kun je dit thuis ook proberen. En wat iemand anders al zei, zorgen dat je elke dag soep eet (niet te zout!) en in fruit zit ook vocht.

IMD, tot nu toe ziet je "kaartje" er echt super uit. Heeeeel creatief! Ben jaloers op je. ;)

MamaFiona, ben ook heel benieuwd naar hoe het gegaan is en wat het was. Even een dikke knuf vanuit hier!

Juud, ga zo door meid ! Knuffff

Teennagels: Gelukkig is het winter en groeien ze niet zo hard. ;) Hier lukt het met wat lenige benen en ingehouden adem ook redelijk. En ik heb ze van de week in een lollige bui weer lekker knalrood "geschilderd". Hihi. Ziet er vast mooi uit als ik straks in het ziekenhuis lig te bevallen..
    Ik moet trouwens in Veldhoven bevallen ipv in Eindhoven zelf...vind ik eigenlijk wel weer een tegenvaller. :( (Moet mijn kindje dan ook in Veldhoven aangeven bij de gemeente :( )

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi,

hier even wat minder....voel me helemaal niet lekker..veel last van mijn maag en misselijkheid en moe...weet niet of dit een staartje van de griep is of dat de baby gewoon vervelend zijn moedertje aan het pesten is!

Mama fiona....ik hoop dat alles goed af loopt!

Amom lekker snoepen dan!

Imd super orgineel jou kaartje...erg mooi!

verder ben ik het kwijt...maar ga nu lekker op de bank hangen...

doeg!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwcj, hoe komt het dat je in Veldhoven moet bevallen ipv Eindhoven?
    Zit je gynaecoloog ook in veldhoven?

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nee, die zit in Eindhoven.
    Bij ons is er samenwerking tussen 2 ziekenhuizen, heetten beide ook Maxima Medisch Centrum. 1 in Veldhoven en 1 in Eindhoven. Sinds sept vorig jaar hebben ze een nieuwe indeling gemaakt, waardoor je dus voor reguliere controle in Eindhoven moet zijn en de "ongeplande" gevallen moeten dan naar Veldhoven toe. Ik had de hoop dat omdat ik onder behandeling bij gyn ben dat ik gewoon in Ehv kon, maar blijkbaar hebben ze de verloskamers in Veldhoven ondergebracht. :(

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

;) goed idee!

@wwjc waarom moet je nu ergens anders bevallen dan? Is dat ook een stuk verder rijden? Jammer zeg!
    (oh je had al antwoord gegeven...)

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    he bha...wat erg daar op het kdv in belgie
    wie doet nou zoiets?

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is idd ook stukje verder rijden. (Maar wel in ongeveer half uur)

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:x begon er ook echt van te koken!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    He gadver, meteen even op nu.nl gekeken.
    Wat een achterlijke gekken lopen er toch rond!

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:cry: och die arme kindjes! Die vent kwam daar waarschijnlijk als cown optreden ofzo.... :x

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hier ook lekker uitgeslapen, Jason werd 9 uur wakker en Jennifer 9.45

Sophia en hoe gaat het met je man?

MamaFiona goh klinkt niet best, al naar ziekenhuis oid geweest?

Amom ooow wat een geweldig nieuws, dat je chocola mag :)

Rach had ook eens gelezen dat kuitkramp door tekort aan magnesium kan komen maar ook calcium en dacht zelfs ook ijzer.
    1e bevalling was inwendig onderzoek pijnlijk! Maar de 2e bevalling voelde ik er niks van, ligt er dus echt aan wie het doet.

Lynn
    beterschap!

Bah, Jason heeft gescheten, ff verschonen, daarna ga ik de echo inscannen :D (Amom, deze zijn niet zo eng :) )

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat zulke mensen bestaan..... :( :(

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    waar hebben jullie het over? Kdv Belgie?
    ow jakkie, Jason meurt echt, ben nu echt verschonen!

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Doden door steekpartij in kinderdagverblijf België

DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.

Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt.

Ook is een helikopter ingezet. De dader zou op de vlucht zijn. Volgens het eerste signalement was zijn gezicht zwartwit geschminkt.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent

19. Mannetje is weer thuis, ik heb hem vanmorgen opgehaald en hij ligt nu lekker op de bank geïnstalleerd. Ik hoef maar tot 15.00 uur te werken dus dat is nu wel fijn. Hij heeft er wel last van maar dat lijkt me meer dan logisch!

WWJC! Ja het is dus gelukt hihihih :) tot 15.00 uur!
    Stond vanmorgen heel stuk in ED, afgelopen woensdag heeft hij (waarschijnlijk 1 stuk tuig) binnen 1 uur 5 huizen gehad BRRRR
    Alles zit dus de hele dag op slot, bah ik heb daar zo'n hekel aan!

LIEFS

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik heb het gelezen.. :pale: :x

Deel Deze Pagina