April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    jeetje wat erg zeg... :(

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wow zie mijn banner ineens op 30 weken staan...gaat hard :)

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Echt een mijlpaal alweer !

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oja dat wou ik nog vragen, hebben ze nog naar jouw placenta gekeken?

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wwcj: bij ons thuis is er ook ingeborken geweest ook een aantel jaren geleden...ik ben heel nuchter en ben niet snel bang....maar alleen thuis slapen doe ik ook niet meer...ik hier het trouwens ook weer heel erg raak....heb zelf een brief gehad van de gemeente over de inbraken...maar voel me overdag en s avonds wel veilig in mijn huis...maar slapen niet.....dan hoor ik van alles...

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pientje, ze heeft bij mij niet naar de placenta gekeken. Ben ik ook vergeten te vragen, maar de groei is nu goed, dus neem aan dat ze dan ook niet hoeft te kijken?

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nee als de groei goed is, dan hoeft dat niet persé, misschien heeft ze er wel naar gekeken en was het gewoon goed.

De 3d echo staat in mijn album :D
    Ze kon ook al zien met 2d dat ons kindje haartjes heeft op hoofdje, schattig!
    En het voetje is nu 5,33 cm, lief!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat met die handjes voor het gezicht staat ook heel lief. :)
    Ben nu extra nieuwsgierig naar mijn 3D echo volgende week!
    Ze zei niet dat ze gekeken had, maar ik ga er idd vanuit dat het goed is. Bij die 3D echo keek die man ook nog snel alles na, dus anders kan ik het aan hem vast wel vragen.

:( Ik moet alweer gaan werken... Kijken hoe lang ik het volhoud. En hoe vaak ik vandaag de opmerking krijg dat ik maar een goede borrel moet nemen tegen de verkoudheid! (LOL)

9. Mama Fiona: Wat knap van je man dat hij de koeien nog is gaan melken, hoe was ht in ziekenhuis?

Sophia: Gelukkig jouw mannetje weer thuis!

IMD: wow, wat een mooi kaartje!Jij bent echt creatief zeg!

Jee wat een bericht over dat KDV in Belgie, echt verschrikkelijk!

Iedereen die zich niet fit voelt: Beterschap!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nou, ik ga me eens van de bank optillen en was ophangen, stofzuigen etc.
    Ik ga me maar eens nuttig maken.
    Tot straks!

11. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Bedankt meiden voor alle goed tips.....ik ben inderdaad begonnen met de waterkoker te vullen tot meer dan een liter en daar drink ik dus nu steeds kopjes thee van. Dat gaat opzich wel. Maar wat een gedoe om zoveel te drinken zeg. Ik heb nu al 4 glazen thee op waar ik er voorheen dus maar slechts 1 a 2 op had.

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Pientje Wow zeg..mooie echo.. :D

13. Wat een afschuwelijk drama zeg! Het moet niet gekker worden!

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wat een schrik, dat verhaal over dat kdv in België... wie doet nou zoiets?!? :confused:

aan de dames met een zieke man: beterschap!
    dames die zelf niet fit zijn: ook beterschap!

hier gaat het OK. kies knapt wat op, gelukkig! ik hoop ook érg dat het goed blijft gaan zonder medicijnen straks...

ben net even in stad geweest: bij Lief! hadden ze sommige dingen voor -50% en bij BellyB -30%. winkelt tóch leuker! ;)
    heb een heel mooi wit zomerhoedje met 'stoer!' erop gescoord, en een speen met 'stoer!' en mooi spenenkoord.
    verder nog een schattig matrozenbroekje van NameIt (maatje 62) en een gestreept shirtje met lange mouwen maat 68. zoooo lief!

hebben jullie ook dat je het een beetje beu begint te worden; dikke buik die in de weg zit met alles, en té benieuwd zijn naar je kindje? :oops:
    ik weet dat het niet goed zou zijn, nu bevallen, en dat ie nog een poos moet blijven zitten, maar ik ben zooooo benieuwd naar hem! van mij zou hij morgen wel mogen komen (gevoelsmatig). verstand zegt: binnen blijven jij! ;)

15. Ik ken het gevoel Lien! Erg he, ik heb het ook helemaal gehad, maar dat komt gewoon omdat ik zoveel pijn steeds heb. En een lekker nachtje slapen lijkt me een heerlijkheid!

Maar op de bevalling zit ik niet te kijken hoor, laat dat nog maar even wachten, dan ben ik er misshcien wel klaar voor!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha lien....ik ben ook zow nieuwsgierig...welke kleur haartjes en ogen....ik zelf heb blond haar en bruine ogen en man heeft donkerhaar en blauwe ogen....en ja de buik begint in de weg te zitten...ik kan niet even snel iets doen....het duurt gemiddeld een uur langer

welke liefwinkel ben je geweest....want ik ga morgen naar de stad en hoopte dat je dan wat over hebt gelaten voor mij p...hahaha..

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ben in Amersfoort geweest lynn.
    er was een hoop leuks te vinden, maar ook véél wat NIET in de uitverkoop was (zoals de dingen die ik gekocht heb...).

ze hadden wel leuke rompertjes nog (maar heb ik al vrij veel van) en té stoere jasjes (maar hing alleen nog verkeerde maten; foute maat voor seizoen, zeg maar).

voor meisjes ook veel leuks gezien, maar niet al te uitgebreid naar gekeken, aangezien wij een knul krijgen. ;)

18. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hier ben ik ook weer even

Pientje - wat een lieve foto's! Ik ben gisteren ook voor 3d echo geweest maar die van ons wilde de handjes maar niet voor het hoofdje weghalen, dus we hebben helemaal geen goede foto. Wel mogen we nu volgende week terugkomen. Hoop dat het dan wat beter gaat!
    Bij ons zag ze ook dat er al haar op het koppie zat, echt leuk! Had eigenlijk al gerekend op een kale aangezien mijn vriend ook twee jaar kaal is gebleven...

Verder wat een versch nieuws in België zeg, ongelofelijk!

En ik kan ook niet wachten om ons kleine meisje te zien, ben zo benieuwd. Maar zie eerlijk gezegd wel op tegen de bevalling, liefst maak ik dat onder volledige narcose mee en word ik wakker en dan is ze daar (LOL) Nee hoor, weet dat ik het ook moet beleven en ondergaan.....

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Loeka Jennifer en Jason hadden allebei bij hun geboorte haar, maar dat viel er vrij snel uit, dus we hebben alsnog kale baby's gehad :)
    Dus alles kan nog.
    Lijkt me ook wel leuk om een keer een baby te krijgen met een volle bos haar, maar dat zit er denk ik niet in, manlief en ik waren beide vrij kaal ;)
    En op zich heeft dat ook wel wat, zo'n lekker kaal bolletje :D dat oogt ook meer baby.

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ wwjc, wat een raar gedoetje hé met het MMC. Ik ben wel blij dat de verloskamers in Veldhoven zijn. Moet er niet aan denken om naar Eindhoven te moeten.

@ all, gisteren weer naar Zwanger in Vorm geweest. Vond het wel weer leuk. Volgende keer is het partner avond ik ben benieuwd.

Mijn mannetje heeft gister een contract getekend. Hij moet maandag beginnen. Echt een opluchting!

Deel Deze Pagina