Ja, dat is ook wel zo maar het duurt nog een weekje voor ze terug zijn en wil het echt proberen vol te houden. Maar we zullen zien. Heb nu vakantie dus ook minder mensen om me heen en neigingen om het iemand te vertellen. Maar ja vakantie is bijna voorbij...
Hier ook eerst mijn beste vriendin en nadien onze ouders, en nu als we een goede echo hebben mag iedereen het weten. Bij mijn zoontje hebben we het tegen onze ouders en meter en peter verteld wat het geslacht was, voor mij mag iedereen het nu wel weten maar mijn man vind het fijner om de mensen nog een beetje te verrassen. Ik wou ook dat ik dat kon wachten tot aan de bevalling! Lijkt me heel speciaal ! Maar ik ben veel te ongeduldig ! Wat ik wel haat is als de mensen er echt om zagen.. De naam blijft wel geheim.
Thanks Marb! Zat er net weer aan te denken. En dacht als die buikpijn van gisteren iets was. Had ik allang bloed moeten zien.
Mogge/middag, Waar zat de pijn precies, Mupkuh? Heb je iets gegeten waar je darmen extra op hebben kunnen reageren? Die verslappen ook al wat door je hcg he. Ik heb regelmatig het gevoel dat ik mijn baarmoedermond extra voel, is ook niet echt fijn, maar is altijd maar kort.
Ik denk dat ik deze keer ook niet wil weten wat het wordt, maar dat weet ik nog niet zeker hoor, ik weet niet of ikhet vol kan houden en hier ookal aan de ouders en zussen en broers verteld, de rest krijgt het pas te horen na de 3 maanden.
@ Molly, het was echt een soort ongi pijn ook pijn in de rug. Maar het kan ook gewoon van de spanning zijn, dan doen mijn darmen ook raar. Heb iedere ochtend ook pijn maar als ik dan naar de wc ga is het weg. Heb gister ook flink geklust bij vrienden in het nieuwe huis. THanks voor je reacite. Je weet wat ik door maak helaas. Hoe gaat het bij jou nu?
Grappig.. ik ben getrouwd toen ik 32 weken onderweg was.. En ook mijn kleding kwam uit Amersfoort. bij een winkeltje dat "it's time" heette.. hele leuke positietrouwkleding hadden ze daar Dus Lynn.. daar kun je ook prima shoppen en ik heb ook nog wel wat liggen hoor, hahaha..
Haha.. Grappig. Mijn ouders waren helemaal weg van Griekenland.. vandaar dat ik deze naam dus als derde naam meedraag
Zo.. en inmiddels ben ik ook weer helemaal bij.. Pffff.. Tarzan (ja, dat was ik dus, die ging) was geweldig gister! Ben een echte musicalfan, zing zelf ook, dus het is eigenlijk schandaaaalig dat ik nu pas ben geweest. Maar heb genoten! Wij willen het geslacht ook weten hoor. Is ook wel praktisch, met oog op de verhuizing rond de kraamtijd. Als het een meisje wordt, moet ik al die spullen bij de hand houden, als het een jongetje wordt, dan kan ik gaan shoppen Naam houden we wel voor onszelf. Er moet nog ergens een verassing blijven.. Verder hier nog steeds niet misselijk. Pfieuw. Wel bandenpijn en wat gevoelige (.)(.) .. En moe, niet normaal. Vanochtend mocht ik uitslapen van manlief.. ik was om 12 uur pas op de wereld.. Had het even nodig denk ik dan maar..
Ik heb al een beetje tegen iedereen verteld, ik ben zo blij dat ik, na 2 1/2 jaar, wat te vertelllen heb. Ik kan het gewoon niet voor me houden en probeer ook gewoon positief te denken! En als het dan toch niet zo mag zijn wil ik ook graag mijn hart kunnen luchten bij fam. en vrienden! Alleen het werk wacht ik nog mee, tot 1 dag voor mijn vakantie, dan kan het even 3 weken rusten, hahah. Wij willen het wel graag weten maar zullen (proberen ) het niet te vertellen, maar ben zelf veel te nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje wordt.
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Na1 - 1e kindje - 27 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar Joyce84 - 2e kindje - 24 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar ikkie - 2e kindje - ? jaar Sina - 2e kindje - 25 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar Sylvie - 2e kindje - 24 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje -20 jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar Rach84 -1 e kindje - 23 jaar 10 april Racheldehaas - 2e kindje - ? jaar Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar Sophia -1e kindje - 33 jaar 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar 15 april havefun -1e kindje - 32 jaar 16 april IMD -2e kindje - 27 jaar Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar 17 april 18 april Elini - 1e kindje - 22 jaar 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 47 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie Afspraken: 11-08-2008 Jacquelien HA, 13-08-2008 lynn1986 2e echo, mollyvg 2e echo 14-08-2008 wieffie 1e echo, Joyce84 vk, havefun 1e afspraak fertiliteitsarts ivm contrôle en misschien echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 19-08-2008 Sophia 1e echo Lidia intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo, Imd 1e echo, Mupkuh 2e echo 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk, Pretty Woman intake vk 26-08-2008 wannaBmum vk Imd vk, 1e echo, Veroon vk 26-08-2008 Nathalieke eertse echo gynae 01-09-2008 pientje eerste echo, kipikip 1e echo, Veroon 1e echo 02-09-2008 Clarissa81 vk 03-09-2008 vrouw1981 vk, 16-09-2008 vrouw1981 1e echo,
Goedenmiddag meiden, Jeetje wat kunnen die hormonen wat te weeg brengen zeg, zat gisteren werkelijk te huilen bij de opening van de OS Nu heb ik weer erg veel buikpijn, das toch wel erg irritant aan het worden. Hopelijk zakt het nu snel weer af. Ik wou dat het al donderdag was... dan krijg ik ook mijn 1e echo! Ik slaap trouwens beter dan doornroosje volgens mij... echt heerlijk. Gelukkig geen last van rare dromen maar ben wel iedere dag vroeg wakker, maar na een tussenstop op het toilet kan ik ook zo weer lekker doorslapen Vanmiddag en vanavond gaan we naar een dorpsfeest in mijn oude dorp. Moet zeggen dat afleiding me erg goed doet. Thuis zit ik wel vaak te piekeren. Hebben jullie dat ook? Nou tot later!
Beetje spierpijn, ben gisteren op stal bij mijn paarden doordat iemand een hondenbench had laten slingeren mega op mijn plaat gegaan. Gelukkig geen krampen of bloed ofzo, alleen een zwaar beschadigde ego en kapotte knie. Heb de stalgenoot in een email vriendelijk verzocht het ding beter op te ruimen (we zijn tenslotte geen hondenkennel). Het zal me toch niet gebeuren dat ik door zo iemand weer een MK krijg... Voel me verder goed hoor, voer weinig uit, zit in de tuin met laptopje en hou toezicht hoe vent eindelijk bijna de buitenren van de katten af heeft, na 10 weken geleden begonnen te zijn. #-o Ik heb net wel heel stout heel snel en voorzichtig en met plastic zakjes om mijn handen 2 kattenbakken verschoond. Daarna lekker gesopt met chloorwater, want de geurtjes komen momenteel 10x sterker dan normaal in mijn hersenen aan. Blergh. Ik heb al een paar dagen steeds een paar uur na mijn eten (lunch en avondeten) dat ik het zuur krijg, oprispingen enzo. Niet echt lekker. Zat ook gisteravond weer na 1/2 bord avondeten vol, is niks voor mij.
Hihi, ben vandaag met m'n moeder naar prenatal geweest. Beetje gekeken voor spulletjes voor de baby en voor positiekleding voor mij. Want m'n broeken zitten STRAK! Ook heeft m'n moeder wol gekocht, ze gaat een vestje breien voor ons kindje
@ Wieffie, ik slaap ook beter dan doornroosje En ook 's ochtends mega vroeg wakker. @ Molly, Heb nu ook helemaal geen zin in eten. Ben volgens mij zelfs afgevallen. Dus moet mezelf echt verwennen met de dingen die ik wel naar binnen krijg. Echt fijn jah van de stalgenoot. Goed dat je ze een vriendelijk mailtje hebt gestuurd. Ben de vorige keer toen ik zwanger was. Ook 2x in een week tijd mega hard gevallen. Was met de honden aan het wandelen en struikelde Maar niet meer stiekem de kattenbak schoonmaken, ook niet met zakjes. Je ademt het ook in, denk ik. Moet trouwens wel zeggen zolang ik flink afleiding heb. Ik minder last heb van mijn buik.
Mupkuh: morgen is nog spannend, maar daarna ga je toch echt de goeie kant op. Ik duim nog steeds voor je hoor Hier wel iets geks: deed vanmiddag een etos test en die was negatief... Terwijl de predictor van vanochtend hartstikke positief was! Ik dacht dat predictor meer hcg nodig had dan de etos test... : Nou ja, had wel redelijk veel gedronken voor de etos test. Heb er nog eentje, die moet dan morgenochtend wel positief zijn toch? edit: nu ik m heel goed in het licht houd zie ik wel een heeeel vaag streepje, maar t blijft stom
Iedereen heeft al aardig wat symptomen lees ik wel... Vraag me af waarom ik nou niet gewoon alleen 's ochtends misselijk kan zijn ipv een groot gedeelte van de dag... Verder voel ik me net alsof toen ik aan de pil was, heeeeel snel chago. Het is net of je elke emotie 10x zo sterk voelt. Hebben jullie ook dat je nog niet optimaal geniet omdat je zekerheid wilt zien op de echo?
hey marb meis...ik zou als ik jou was niet zo veel testen...en vooral als je je zorgen gaat maken..ik snap het heel goed..je zit in een lastig parket...maar probeer je te fikseren op woensdag...ik heb alleen in het begin 6 testen gedaan en dat doe ik niet meer...ook het tempen doe ik niet meer...ik snap dat je je zorgen maakt maar mi$sschien is dat allemaal wel voor niets... begrijp me niet vereekd het meis...hier voor jou een cyber *knuf* ik zelf ben vandaag weer veel moeier als de dagen ervoor...ik zou zo een gat in de dag kunnen slapen....ook heb ik dat zuur na het eten...maar van mijn buik heb ik heeeeeeeeeel afentoe last van die ongi gevoel....dan denk oe jee...maar dat is misschien 3 sec dat gevoel....mijn boobs zijn nog wel gezwollen en voelen als of er een vrachtauto op heeft gereden hoe is het verder met jullie
De Etostesten zijn rare dingen, heel onvoorspelbaar vind ik ze. Predictor is wel goed, maar duurt best een tijdje voordat ze bij mij doorkleuren, meestal zijn beide streepjes vrij licht. Ik had nog een Persona liggen, maar die heb ik verzopen, dus die gaf geeneen streepje . Tja, moet ik maar niet testen terwijl ik zeker weet dat ik zwanger ben