April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gefeliciteerd Mupkuh!

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Pientje wat een mooie foto's zo schattig met dat handje

Sophia wat fijn dat je man weer thuis is. Is niet niks zo'n operatie weet nog wel wat me moeder
    ook werd geopereerd aan haar oren. Ze was er helemaal door gedesorienteerd.

Kinderdagverblijf sjeess hoe kan zoiets nou gebeuren wat vreselijk zeg bahbah

Mupkuh Super!

Ik kan ook niet wachten hoor tot de kleine er is. Me vriend en ik zijn beiden blond.
    Ik had gitzwart en veel haar bij me geboorte (en zelfs een tintje haha) en me vriend had hele
    lichte blonde haartje (een paar) Dus ben benieuwd. Hoop dat ze lekker een kop met haar heb
    vind dat juist zo schattig dan een kale baby.

3. Mupkuh: gefeliciteerd, dat is goed nieuws, kun je tenminste weer een beetje relaxen!

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Schrok hier vanmiddag ook toen ik het nieuws hoorde ivm kdv, maak het maar mee dat je kindje daar net verblijft ! De dader zou ondertss opgepakt zijn en een psychiaterisch patient zijn.

Zo vandaag het hele huis gepoetst, ben nu echt wel moe. Net een lekker warme douche genomen en dat deed deugd, nu rusten op de bank.

@pientje: mooie foto's ! mijn man vind 3d ook maar akelig
    @mupkuh: wat een goed nieuws dat je man maandag kan beginnen op zijn nieuwe werk! toch nog vlot gegaan.

hier ook super benieuwd hoe de baby er gaat uitzien en of ze op haar broer gaat lijken :) rhune had donker blonde haren toen hij geboren werd en echt veel, nooit kaal geweest slechts een heel klein plekje van het liggen. rhune is net zijn papa dus ben benieuwd of dit meisje meer op mij gaat lijken. ik had lange zwarte haren en een hele donkere huid toen ik geboren werd.

5. Lien, ik heb dat ook wel hoor :oops: ik kan niks meer normaal doen :p Ookal wil ik niet klagen, want ik ben nog steeds ontzettend dankbaar dat ik zwanger ben, maar de nieuwsgierigheid begint wel een beetje te overheersen..

Pientje: waah! wat een mooie duidelijk echo foto! :eek:

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mamafiona: benieuwd hoe het met je man is!
    @sophia: wat fijn dat je man terug thuis is! hier dikwijls s"nachts alleen want mijn man werkt ook met nachtposten en vind dat ook nog steeds verschrikkelijk!

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hier een heel dubbel gevoel: aan de ene kant kan ze er niet snel genoeg zijn (dat we maar snel maart-april zijn) maar aan de andere kant denk ik van oohh laat het nog maar even duren! this de laatste keer... moet nog veel inorde brengen... maar aan de andere kant ben ik die ongemakken zoooo beu en vind het verschrikkelijk om iedereen om hulp te moeten vragen :(

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    mupjuh: gefeliciteerd joh ! Fijn dat je man lekker weer kan werken !

Ik kan ook niet wachten op de kleine hoor, ben ook enorm dankbaar dat het tot nu toe allemaal zo makkelijk is gegaan maar ben ook blij denk ik als ik er straks vanaf ben... wil echt niet ondankbaar klinken begrijp me niet verkeerd. Weet heel goed dat het voor een hoop mensen niet is weg gelegt... Maar wil heel graag gewoon weer alles kunnen doen en genieten van onze dochter.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Iedereen een fijn weekend.

Mensen met griepjes Beterschap.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Pientje wat een lieverdje zeg!

Ja hier ook dubbel aan de ene kant snel naar April ons meiske kunnen knuffen maar aan de andere kant dit is mijn laatste en wil echt genieten ervan...

Dean had trouwens enorm veel haar (de zusters legden meteen een hanenkam bij hem aan met gel, zooooo cute!) dus ben benieuwd naar onze meid, ik hoop weer veel haar (dean heeft wel wat last gehad van Berg maar blijbaar mijn man vroeger ook) ik had niet veel haar toen ik heel klein was..

11. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Hoi daar zijn we weer.

Bedankt voor jullie medeleven, heel erg fijn.

Om een bijzonder lang verhaal kort te maken is het iets met zijn spieren. Mannetje was al bang dat het iets met zijn hart zou zijn, daar maakte hij zich echt zorgen over.......
    Pilletjes meegekregen, zalfje smeren en RUST! Maar maak hem dat maar duidelijk....
    In de loop van de dag werden de steken wat minder maar hij heeft nog heel veel pijn.

Inmiddels is hij weer aan het melken maar met hulp dit keer.

Ik was toch ook wel geschrokken, heb hem nog nooit zo gezien. Hopen dat hij het ergste heeft gehad en dat het nu wat minder gaat worden.

Zijn jullie weer een beetje op de hoogte van de situatie (en kan ik het even kwijt, ook wel erg lekker)

Ga vanavond even bijlezen, jullie hebben vandaag heel wat geschreven zeg......

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Het is idd echt een opluchting!

Ik had net nogal wat moeite met een grote boodschap. En toen had ik bloed bij het afvegen. Kan niet zo goed ontdekken waar het nu vandaan komt :oops:

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Waarschijnlijk toch van het te hard persen. Heb ik soms ook wel eens. Ook mij is het dan niet duidelijk welk plekje precies bloedt.

Weet je wat extra irritant is aan nu de griep hebben? Dat urineverlies! Ik moet nu veel vaker niezen en ik merk dan dat ik steeds een "straaltje" voel lopen. :( Voelt echt zo vies....

En ik ben denk ik blij als ik weer in bed lig. Mijn hoofd zit dicht en de rest loopt. :) Dan voelt het aan of je ontzettende slaap hebt. Hoop dat ik dan vannacht net zo goed slaap als de afgelopen 2 dagen. Want ook al was ik dan elk uur wakker, op zich had ik geen last van mijn benen en dus goed geslapen.

Over de bevalling, ik zal ook blij zijn als ik bevallen ben. Maar juist wel omdat ik zoveel klachten heb nu met de zwangerschap. Geloof me, ik ben echt superblij dat deze zwangerschap goed gaat, maar ik zal ook ontzettend blij zijn als ik mijn kindje in mijn handen heb en de lichamelijk ongemakken voorbij zijn....(Die pijn in mijn rug, maagzuur, RL, etc.)

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ wwjc, beterschap! Ook ik kan niet wachten totdat de kleine er is. Hoop ook niet dat mijn rug erger zeer gaat doen dan nu.

15. Klinkt als een aambei, heb ze vroeger wel eens gehad! Probeer vezelrijk te eten en neem de tijd voor die boodschap. Ge er echt even voor zitten, laat het vanzelf komen. Ter voorbereiding op je baren :) klinkt stom maar zo zie ik het echt.........

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe beter de grote boodschap kwijtkan als voor mijn zwangerschap, was daar altijd bang voor. Gelukkig niet nodig.

Oh ja en eventueel lijnzaad halen bij De Tuinen en dat in de yoghurt eten. Schijnt erg goed te helpen!

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zit ik net te verkondigen dat ik de afgelopen 2 dagen redelijk geslapen heb...
    Idd, ik ben nu dus NOG steeds wakker! :(
    Ik heb last van RL (1 been), mijn neus zit dicht of loopt en mijn keel is zo geirriteerd dat ik steeds moet hoesten. Bovendien snurkt hubbie heel erg vannacht. Ow ja en beeb houdt me ook al wakker. Gaat echt goed dus. :(
    Normaal ga ik altijd wat tv kijken of rommelen, maar ik ben al uitgerommeld (anders heb ik morgen ehm vandaag hele dag last van harde buiken en pijn in mijn rug.) en tv kijken kan ik niet, want mijn ogen lekken als de ziekte en ik wil ze alleen nog maar sluiten.
    Ben gewoon moe eigenlijk.....(en snotverkouden...)
    Ben nu maar naar beneden gegaan om een broodje te eten, want ik kreeg nog honger ook. Ga nog even wat vla pakken als er dat is en dan maar weer proberen te gaan slapen. :(

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij gaan vandaag voor een nieuwe bus kijken voor mijn man, boodschappies doen, schoonmaken in huis, druk dagje dus altijd die zaterdagen..

Maar heb vannacht weer heerlijk geslapen dankzij Martin maareh vannacht moet ie maar weer bij me komen slapen hoor is wel ongezellig zo!

18. WWJC! Balen dat je zo slecht slaapt, ik kan iig nog wat slapn. Moest vanacht alleen erg veel plassen. Doe maar lekker rustig aan vandaag!

IMD! Succes met je druke dag vandaag!

LIEFS

19. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen dames,

Ik heb even een vraagje...

Heeft iemand of kan iemand zo'n babyphone die als de baby/kind huilt op je mobile telefoon gaat?

We willen nog wel eens even naar de buren maar zo ver reikt de gewone babyphone niet, dus vandaar.

En weten jullie ook wat hij kost en waar het vandaan komt?

Alvast bedankt!

Allemaal een fijne dag vandaag!
    IMD wel rustig aan he niet te gek hoor;)

20. Sorry, geen flauw idee!

Deel Deze Pagina