MamaFiona volgens mij moet je dan ff zoeken op babyfoon met ruimtebewaking of bel en telefoonsingnalering? Hoe gaat het met je man? Sophia en jouw man? En je liesbreuk? Imd drukke dag, veel plezier! Hoe gaat het met de kaartjes? Wwjc beterschap! gaaaaap hier echt weinig geslapen, zooooo moe! Lag er pas tegen 2 uur in en half 6 alweer wakker, we hadden logeetjes. Die gingen om 7 uur weg, dus ik weer naar bed, maar de kids werden rond 9 uur weer wakker, gaaaaaaaap. Gister ook nog eens van de trap gevallen, mijn bil en elleboog doet zo'n zeer nu
Oh jee PIENTJE! Gaat het wel weer een beetje dan! Manlief had vanmorgen veel pijn toen hij wakker werd, toen ik weg ging om te gaan werken ging het wel weer. Mijn lies gaat wel, gewoon rustig aan doen! Heb meer last van mijn buik, zeker aan de bovenkant. Heb het idee dat ik steeds achterover moet hangen, maar dan zet ik juis rek op mijn lies en dan doet die weer zeer. pfffff wat wordt ik moe van mezelf 8)
Fijn hè, zo'n zwanger lichaam.... Pientje.... oei, trap wel nog heel? Sorry, ben beetje melig van het te weinig slaap denk ik. Heb iig nog wel even kunnen slapen. (uurtje of 2) Heb nu maar even pot thee gezet en laat manlief nog een half uur liggen voor ik hem uit bed haal. Heb besloten dat hij vandaag de boodschappen maar moet doen, want ik ben echt te moe en zie er echt niet uit! (zo'n verkouden kop dat het net is of je al 3 dagen hebt lopen huilen.) Iemand een goeie tip tegen het dichtzitten? (stomen met iets of ergens druk op uitoefenen?) Ga ook manlief vragen wat versgeperste sinaasappelsap mee te nemen. ff vitaminestoot naar binnen werken. Ik heb trouwens geen idee welke babyfoon het door kan schakelen naar je mobieltje. Sorry. Is iemand hier nog meer die reclame (gesponserde koppelingen) van badeendwinkel tegengekomen? Daar hebben ze van die minispeentjes die ik vroeger volgens mij gespaard heb. Dat was toen helemaal in om die te verzamelen. (En stukken goedkoper dan nu in die winkel )
Stomen met zout? Hoe doe je dat dan? En als je het elk uur doet, hoe lang achter elkaar dan? (Hihi, normaal stoom ik nooit nl.)
Bak water maken, beetje zout erin strooien. Erboven gaan hangen met een handdoek over je hoofd en stomen maar, ca. 10 min. SUCCES
@mamafiona: geen idee welke babyfoon je kan doorschakelen nr je gsm @pientje: auw van de trap gevallen! lekker rusten dan nu @wwjc: er is wel een bepaalde neusspray die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap, moet je even je vk of gyn contacteren. en anders van dat fysiologisch water dat je ook in je baby zijn neusje spuit hier vannacht wel redelijk goed geslapen maar voel me zo moe denk de uitwerking van gisteren té veel te doen. kamertje schiet nu echt heel goed op en zou volgende week zeker klaar moeten zijn gisteren nog bij vrienden op bezoek geweest en die hebben een dochtertje van 2 maanden oud, zo een schatje kan nu weer helemaal niet meer wachten om ons meisje te zien Rhune was er ook heel lief voor en vond het helemaal geweldig. zo vandaag lekker rustdagje houden, mijn man is even naar de winkel had echt geen zin om buiten te komen. mijn mama is vandaag trouwens jarig, 50 !
PFFF, hier nog zo'n slechte slaper. Weet eigenlijk niet waarom ik wakker lig, het begint altijd met naar de wc moeten en daarna niet meer kunnen inslapen, tel daar een hele drukke baby bij op en het resultaat is vermoeidheid! De baby trapt af en toe echt al hard, word er soms misselijk van. Kortom, het wordt tijd voor verlof, haha. Nog 5 weken helaas... Fijn weekend allemaal!
Nou we hebben net een bus gekocht (in best) zometeen even boodschappen doen, dan gaat mijn man nog even werken en ik even door het huis heen .. Kaartjes ben ik gisteren even niet mee bezig geweest want het was te druk op kantoor.. gaan we wel later weer even verder mee, ik ben nog lekker vroeg dus nog wel wat tijd over...
Ik lees veel vermoeide zwangere lichamen..... Het is dus duidelijk te merken dat we allemaal in ons laatste trimester zitten. Voor het eerst sinds de zwangerschap slaap ik ook duidelijk slechter. Slecht inslapen, 5x toilet, daarna ook niet meer inslapen. Zucht. Gisteren hebben we een 3D-echo gehad. ZO LIEF. Hij liet zich goed fotograferen. Hij ligt qua ontwikkeling volledig op schema (zelf 3 dagen voor), maar hij heeft wel korte beentjes (liep bijna 2 weken achter). Hmmm, misschien omdat wij allebei ook heel klein zijn (ik 1,59 en manlief 1,67)? Het was in ieder geval niet verontrustend. Foto in album......
wat een lief bolleke zeg! echt supercute! ach korte beentjes kan nog makkelijk zijn dat ie volgende week een groeispurt ermee krijg (het groeit altijd in delen lijkt wel bij die ukkies) ZELFS als ze geboren zijn nog.. dat zie ik bij DEan..
hoi hoi alle zieken beterschap de griep heerst echt heel erg nu he en idd het is wel te merken dat iedereen in het laatste trimester zit veel slechte slapers Imd dus geslaagd voor een bus drukke dag voor de boeg zo te lezen Wondertje wat een mooie echo zeg en wat een mooi kindje zo te zien konden jullie er al een beetje gelijkenis uithalen? nou heb ook een rot week achter de rug heb maandag op disndag nacht halve nacht wakker gelegen van de buikpijn en enorme steken ik dacht even nou dit gaat niet goed dus de volgende dag de VK gebeld en daar kon ik gelijk terecht zij dacht dat het een teken van mijn lichaam was dat ik toch meer rust moest nemen (en ik heb blaasontsteking) en dat het bandenpijn kon zijn dus donderdag ook weer bij de fysio geweest en die zei gelijk je moet nu toch wel gaan stoppen met werken hoor dus mijn baas gebeld en het uitgelegd en die snapte het wel en die heeft me dus ziek gemeld per maandag ik heb gisteren nog wel gewerkt vond het wel zo netjes om de week af te maken toen ik dus weer kwam van mijn werk zijn we met het kamertje verder gegaan gordijnen opgehangen en de klamboe en het wandrekje en ja hoor weer teveel gedaan gisteravond weer zo n ontzettende buikpijn dus het is toch wel goed dat ik rustiger aan ga doen deze week zijn de meubels en de kinderwagen gebracht en het kamertje is nu zo goed als af nog wat kleine dingen zoals nog een paar accesoires en een lambrisering om de verwarming heen o ja en de gordijnen moeten terug die zijn veel te groot dus gaan terug en dan gaan ze ze goed maken nou een heel verhaal,maar ik had nu wel even de puf om te reageren als ik te lang achter de pc zit krijg ik last van mijn bekken daarom reageer ik niet zoveel,maar probeer alles wel te lezen hoor foto s staan in mijn album van de kinderkamer en de kinderwagen dames fijne dag vandaag Liefs Tup
hoi! Ik reageer vanavond ff meer, maar heb zulk leuk nieuws vandaag het huis bekeken en het is zoooo fantastisch! Meteen achter de achtertuin begint een gia bos/park...nog ff gewandeld ook, heuvel op heuvel af....(best zwaar!) Kwamen we thuis, dikke envelop op de mat, hypotheek is rond! Dus bieden maar ben echt in een stuiterbui Vanavond kom ik ff bijlezen/reageren!
@wwjc: bedankt! @eenwondertje: mooie echo ! @tupje: nu lekker rusten he! kamertje en kinderwagen zien er heel leuk uit! @amom: spannend! ik duim voor jullie
heb alleen deze pag. gelezen. Maar Pientje van de trap afgevallen!? jeetje doe niet zo gek he! lekker rustig aan doen nu! Amom, jippiejajoeheeee was dat de link die je naar me toe mailde? ik ook een slechte slaper. 'gelukkig' ben ik niet de enige!
Heey! Gister 30 weken zwanger! Jippie! @ mama fiona: wij hebben dat op onze huistelefoon, daar staat ruimtebewaking op, toevalig heeft mijn tante dezelfde en als haar kindje dan huilt gaat je mobiel af en kan je luisteren.. @ amon: wat fijn voor jullie! zoo meiden nog ff en we kunne onze kindje knuffellen!