Synove vervelend zeg zo'n situatie. Rach Ja was heerlijk ff er tussen uit. Nee heb nergens last van ja een beetje een stijve nek maar dat is me eigen schuld ik deed me sjaal af. Die had ik beter om kunnen houden. Sport ikzelf ben dan weer wel een voetbalfanaat en me vriend weer niet. hahha beetje jammer maar ik dwing hem ook niet om het leuk te vinden ga met wk en ek altijd met me vrienden op een groot scherm kijken dan kan me vriend rustig zijn ding doen thuis en niet in de gekte zitten
Goedemorgen! Tup: wij hebben dezelfde kinderwagen, alleen dan de grijze! Lynn: leuke schilderijtjes! Synove: wow, wat irritant voor je zeg! Leef echt met je mee... Ik voel de kleine echt wel erg vaak! Vooral als ik ff ontspan...Ook zodra mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, begint ze! Zo schattig! (behalve als ik wil slapen...en zij samen aan het spelen zijn...) Kraampakket heb ik ook nog niet binnen..bedenk ik me nu...Zit bij CZ. Nog meer mensen CZ? Hebben jullie hem wel al? Ga me zorgen maken na Rach haar verhaal. Succes trouwens Rach! Hopen dat ze niet goed kijken en dat er niks aan de hand is! Verder ben ik onwijs moe...bijna niks gedaan dit weekend..Even geprobeerd te shoppen, maar dat ging ook al niet. Kreeg overal last van! Dan maar rustig aan! En krijg echt de kriebels van het geboortekaartje! Ik weet niet wat ik wil! Lig er echt wakker van... Fijne dag allemaal!
Rach, wat irritant van hun. Nu maar hopen dat het snel opgelost wordt! Ik krijg mijn pakket pas in de 7de maand, dus kan nog tot half febr ofzo.. Lien, jij gaat mij ook steeds achterna hè. Heel veel beterschap en een dikke knuffel! Hoop dat je straks nog even kunt slapen. (Ik heb zo'n nacht van vr-za gehad) Synove, wat k.. dat je je daar nu mee bezig moet houden zeg..... Idd moet die man van jou wat meer ballen krijgen.
oja krijg er soms spontaan koorts van als ik er aan denk VRESELIJK! Hier voelt het trouwens een beetje kaal heb alles al gehad, kraampakket, de intake van de kraamzorg ik moet alleen nog maar mijn tijd uitzitten haha Dinsdag naar de VK toe ben wel benieuwd!
hoi hoi Synove :dat is echt vervelend ik vind idd dat je man dan voor jou moet opkomen hij is idd een volwassen man dus hij moet zeker voor zijn gezin en zichzelf opkomen sterkte met zo n schoonfamilie (ik heb zo n schoonvader) Rach:wat vervelend zeg,maar goed dat je even belt anders had je hem dus mooi niet gekregen wat een gezeur heb jij dus al met hun gehad hopelijk weet je vandaag meer en word het opgelost Imd:nou ja zeg ,dat is ook niet leuk van je vader,maar ik zou ook idd zo reageren als jou ik heb dat ook als mik boos ben ga ik huilen en mensen denken dan vaak dat je zielig bent terwijl je juist kookt en idd wie de bal kaatst kan hem terug verwachten Ramoontje:dus jij bent lekker bezig met je nesteldrang naar dat je zo n last van zuur hebt en die bandenpijn auw dat doet echt zeer he geniet maar lekker van je 2 vrije halve dagen Blimey :ja mooi is ie he ik vind het een geweldige wagen wij zijn er ook erg blij mee oik zat al in je album te kijken ,maar je hebt hem er niet instaan had jij ook dat je de kleur iets anders vind dan in de winkel? nou vandaag eerste dagje thuis ik vidn het nu nog wel lekker,maar ik weet zeker dat ik me ga vervelen dus maar iets gaan zoeken wat ik kan gaan doen Liefs Tup
goedemorgen...hier een zieke ikke...lig lekker op de bank en heb mezelf ziek gemeld...als wat een gat heeft in mijn hoofd zit dicht, neus oren keel..grrr....en ben er misselijk van! Synove: misschien een idee en je man zelf laten gaan...heb je ook wat tijd voor jezelf....? Rach: ik kreeg ook een brief vandeweek dat ik niet meer verzekerd was bij vgz...was een "klein"foutje...maar hopelijk komt het bij jou ook snel goed..en als je niet meer verzekerd ben daar kun je mooi daar weg.. IMD...succes met werken hopelijk hou je je pootje stijf.... priscilla...zo is het bij voetbal ook bij ons...maar als mijn zoontje op voetbal gaat zou ik dat helemaal geweldig vinden....ik weet niet wat de papa's van die andere kinderen daar van vinden want ik kan hard schreeuwen....hahaa mamafiona succes bij de vk Ramoontje79..ik heb van de gyn speciale zuur middel gehad...misschien overleggen met de vk? blimey...succes met de geboorte kaartjes lien...lekker rustig aan doen..
Lynn hahaha ja ik denk dat wanneer wij een zoon krijgen dat ik ook degene ben die elke wedstrijd mee gaat en aan de kant staat toe te juichen !
GOEDESMORGENS! LYNN! Wat een schattige schilderijtjes echt heel erg leuk! BETERSCHAP SYNOVE! Sorry hoor , maar jouw man is bang van zijn moeder ik ken het gevoel. Mijn moeder was ook niet de makkelijkste. Ze leek wel de koningin waar je op audiëntie moest komen. Ik heb daar jaren geleden afstand van genomen en dat is het beste wat me is overkomen. Een hoop rust. Hij moet het contact natuurlijk niet verbreken, maar wel eens een keer als volwassen vent een discussie aangaan, dan maar zien hoe het valt! Ik heb gisteren de eerste was erin gegooid, de hydrofiele luiers en washandjes. Ik had ook nog oude van mijzelf en zelfs die zijn weer stalend wit! 8) Manlief gaat langzaam beter, heeft wel pijn. Maar ja dat lijkt me ook wel normaal. Gisteren de plijster vervangen en dat zag er echt heel erg mooi uit! Wij gaan onze stacaravan verkopen, mocht iemand interesse hebben of ken je iemand die op zoek is. Stuur maar effe PB! LIEFS SOPHIA
Ja, dat zeg ik dus ook steeds, maar wat zegt hij dan: "mijn moeder denkt dan (daar gaan we weer) dat er dan iets is en daar gaat zij zich dan weer druk om maken; dat het aan haar ligt dat ik niet mee kom. Ik moet dus mee om niet de indruk te wekken dat ik boos ben ofzo. Ja, zo krom wordt er geredeneerd hoor. Ik ben er klaar mee hoor. Mijn moeder was hier net (om de hond voor me uit te laten) en ik heb het er met haar over had. Ze zei dat het best kon zijn dat zijn ouders op emotioneel punt en qua sociale contacten niet zo handig waren, maar dat wij dat dus niet moeten gaan invullen voor ze om maar te voorkomen dat schoonmoeder maar geen vervelend gevoel krijgt. Ze zei ook dat mijn man dat gedrag vertoont om zijn ouders maar gerust te stellen om geen heibel te veroorzaken binnen zijn familie (bij mijn schoonouders dus). Mijn schoonmoeder kan verschrikkelijk malen in haar hoofd als ze iets hoort (bijv. mijn woede uitbarsting toen zij met mijn man aan de telefoon zat afgelopen woensdag). Dan zit ze helemaal in zak en as, is boos of betrekt het op zichzelf of wat dan ook. Mijn man weet dat en weet ook dat ze dan weken lang zit te zeiken en te zeuren tegen mijn schoonvader en schoonzus. Mijn schoonvader kan daarvan een woede-uitbarsting krijgen. Is in zijn jeugd regelmatig gebeurd. Mijn man wil dat voorkomen door een gebaar te maken naar zijn ouders. Dat gebaar was dus om afgelopen zaterdag dus die boterham te gaan eten bij hun, waarmee hij wilde zeggen: "alles is goed hoor". Ook die neiging om zondag "af te bellen" terwijl we niets hadden afgesproken is zo'n rare reactie van hem. Zijn moeder maakte een opmerking van: "nou, dan zien we jullie wel", waaruit mijn man (vanuit zijn jeugd ingegeven) de boodschap krijgt van: wij verwachten jullie dus zondag. Mijn moeder vond dat we haar gedachten niet moeten gaan invullen, maar ze snapt heel goed hoe moeilijk dat voor mijn man is die eigenlijk min of meer zo opgevoed is. Als er ook maar iets vreemds, vervelends of afwijkends gebeurd binnen dat gezin, dan raakt mijn schoonmoeder compleet uit haar doen. Ze rest moet dat dus ontgelden en dan met name mijn schoonvader. Die reageert of niet of krijgt een gigantische woede-uitbarsting. Is in het verleden zelfs zomaar de deur uitgerend waar mijn man en zusje bij waren als kleine kinderen. Ik snap heel goed hoe bedreigend dat kan zijn voor een klein kind. Om de vrede maar te bewaren, probeert mijn man dus op alle mogelijke manieren de gedachten van zijn moeder in te vullen uit angst voor heibel daar. Dat heeft hij dus nog steeds. Maar hij woont nu met mij en heeft een eigen gezin. Hij woont daar niet meer. Ik redeneer zo: als ze zulke problemen hebben, moeten ze maar hulp gaan zoeken. Dat doet ze niet want ze is niet gek, zegt mijn schoonmoeder zelf. Mijn schoonvader liep al bij een psycholoog en slikt anti-depressiva. Dan zit er nog een volwassen dochter thuis die niets doet. Allemaal triest, maar ik ben er niet voor om dat op te lossen voor ze.
@Sophia: Dat heb jij heel goed door. Ik heb dat dus ook al vaker tegen mijn man gezegd ook. Hij zegt dan niets meer.
SYNOVE! Ik denk dat je moeder echt gellijk heeft. Het is hun probleem en jouw man moet zich daar niet meer druk om willen maken. Hij heeft nu een eigen gezin. En wat betreft zijn vader, die man verdient een pluim dat hij zijn vrouw niet in de steek laat! Ik was al lang vertrokken!
Ja, kan wel zo zijn, maar die vent heeft ook geen ruggegraat! Hij heeft in het verleden ook die woede-uitbarstingen naar ons toe gehad omdat zijn moeder hem weer heeft lopen opfokken met haar zielige gedrag waarin zij bij hem de indruk wekte dat wij haar onheus behandelden (hij luisterde naar haar opmerkingen van een afstand mee en hoorde slechts delen van het gesprek).
synove, wijze moeder heb jij! kunnen jullie moeders niet eens een middagje samen theeleuten? kan je schoonmoeder alleen maar wijzer van worden 8)
SYNOVE! Ja dat is dan natuurlijk ook weer niks waard! Ik hoop dat je man ooit de ballen heeft om hier afstand van te nemen en zal inzien dat hij het nu fijn moet hebben met zijn eigen gezin! Ik wens je heel veel sterkte.......
Zo, mijn moeder komt over een uurtje even en gaat straks mee naar de Prenatal. Ga ik nog even liggen. (Heb zo'n pijn overal van het hoesten enzo.) En UWV belde net. Heb afgesproken dat ik tot mijn verlof gewoon 50% blijf werken. Tot later!