April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Thanks meiden... Jullie hebben ook wel gelijk. Die predictor liegt niet. Snap niet waarom ik dan nog zo'n pakje etos-testen gekocht heb...
    Ik bedoel: OF ik ben zwanger en dan verspil ik m'n geld. OF ik ben niet zwanger en dan verpil ik m'n geld :p

Oh... en de predictor is helemaal niet licht bij mij :eek: Knalt echt van t scherm af :oops:

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marb, je moet idd niet meer testen. Weet dat het moeilijk is. Ik heb er de vorige keer ook een stuk of 15 gedaan :oops: Schaamde me dood toen ik ze vorige week weggooide. Je maakt jezelf zo alleen maar gekker.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Naja... t was eerst wel nuttig. Ben nu tenminste te weten te komen dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad en pas kort zwanger ben. Anders is t zo'n teleurstelling met de echo.

Maar goed, nu is er niks meer aan te veranderen... Tis zo en een test meer of minder gaat er niks aan veranderen. (praat mezelf even moed in :p) t Gekke is dat ik niet eens erg nerveus ben voor woensdag. Eigenlijk weet ik al zeker dat ik zwanger ben en ook dat t weer een nieuwe zwangerschap is... Maar goed, wel fijn om daar even een bevestiging van te krijgen...

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Molly, vond het nogal veel :)

@ Marb, dat klinkt wel eng met die miskraam. maar je hebt er ook wel wat aan, dat klopt. Bij mij werden de test vorige keer niet duidelijk. Dus ik wist ook al foute boel. Maar nu was ie na 5 dagen mega donker.

6. hellooo :D
    ik ben te moe om alles terug te lezen dus houd het even bij deze pagina:

Marb, ik test ook maar niet meer. ik maak mezelf ook zo onzeker en tja.. ik wacht de echo gewoon af. Ik ben laatst ook naar de prenetal geweest en beneden rondgeneust bij de positiekleding. kon alleen niet echt nog iets leuks vinden. was het verder wel gezellig met je moeder?

mollyvg, jeetje zeg, schrikken dat je bent gevallen :confused: gelukkis is er naast je echo en je knie niks mis met je buik (pfoei opluchting).

Ik heb vanmiddag tegen een vriendin verteld dat ik zwanger was, zo leuk. ze reageerde heel enthousiast. heb wel een kopje koffie op. maar de koffie was vies.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @rach84: leuk dat je vriendin leuk reageerde!
    Kan het feit dat je die koffie vies vond niet komen doordat je zwanger bent? :eek:

Ik heb niet echt leuke dingen gevonden bij prenatal. t Was allemaal te groot (ben nogal klein en slank... NOG WEL :p) Met m'n moeder was wel gezellig ja! :D

En ik test niet zomaar natuurlijk... Vorige keer (vorige maand dus) toen ik zwanger was heb ik maar 1 test gedaan! Het was alleen door die bloeding dat ik ben gaan testen en maar niet ophoud... :oops:

Maar ik stop ermee heb ik mezelf en iedereen hier beloofd :p

Ik heb trouwens heel erg honger, maar nergens trek in... :(

8. marb, gisteren na een slokje koffie van mn man was ik tot de conclusie gekomen dat ik koffie nog steeds lekker vind! maar deze koffie WAS gewoon vies :p

jij komt toch ook uit Utrecht? ik heb gegoogled en er is in Utrecht een hele leuke positiewinkel, zal zou even de link plaatsen.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, die ziet er zeker goed uit! Heb toevallig net vanalles besteld op de site van esprit :oops:

Maar ik ga toch nog even kijken...

En ja, vieze koffie kan natuurlijk ;) Maar wel jammer...

10. Esprit is ook heel leuk :D

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Marb, maak het jezelf niet moeilijk he, heb je de behoefte om te testen dan moet je dat gewoon doen. ;)
    Die van mij van de laatste MK testten maar niet donkerder, en werden op een gegeven moment zelfs lichter, nou, toen zijn er wel heel wat doorheen gegaan hier.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat lief! Moest er gewoon van huilen :oops:
    (maar dat kunnen ook de hormonen en de emoties van de laatste dagen zijn natuurlijk ;) )

Ik had stiekem al bedacht dat ik morgenochtend nog de overgebleven test van etos zou doen, maar dat ik er niet teveel waarde aan zou hechten en dat ik ook geen nieuwe meer zou kopen... :D

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een hele mooie jurk gezien....alleen net die jurk hebben ze gebruikt als voor pagina...kan hem niet aan klikken niets...het lijkt wel of dat hun hem ergens van af hebben gejat...wat de kleding die ze verder hebben is niet veel..heb nu maar een mailtje eruit gedaan ben benieuwd of ze erop reageren

14. oh leuk lynn! laat je de jurk hier nog zien? ik ben erg benieuwd! :D

hebben jullie al namen bedacht voor jullie kindje?
    wij hebben de namen al heel lang klaarliggen, voordat ik zwanger was wisten we het al. we vinden de namen ook heel mooi (voor een jongen en een meisje) bij elkaar passen. en ze komen ook niet vaak voor, ook leuk :)

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een hele mooie jurk gezien....alleen net die jurk hebben ze gebruikt als voor pagina...kan hem niet aan klikken niets...het lijkt wel of dat hun hem ergens van af hebben gejat...wat de kleding die ze verder hebben is niet veel..heb nu maar een mailtje eruit gedaan ben benieuwd of ze erop reageren

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wij hebben de namen ook al bedacht.
    Voor dat we wisten dat ik zwanger was heb ik steeds een paar namen genoemd en man gevraagd wat hij ervan vond. Ook hij heeft er een aantal genoemd. Zo zijn we tot een selectie gekomen. Maar er sprongen 2 namen wel echt uit voor ons. Die worden het.

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik stuur je wel een pb

18. ok ;)

19. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    mijn zusje komt net binnnen, dus even snel:

Inderdaad komt mijn trouwkleding ook bij it's time vandaan. :)
    Voor de nieuwsgierigen onder jullie, er staat een foto in mijn album!

Deel Deze Pagina