Wat een rare dromen allemaal, doe ik ook vrolijk aan mee hoor. En ja 's nachts, bab vind het niet fijn als ik op mijn zij lig, dan begint hij te beuken hhahha. Ik merk ook dat ik ver richting buik doordraai als ik op mijn zij lig, dus ik ben bang dat ik de baby dan plet (kan helemaal niet toch?). Hier ook begonnen met de babywas, zit dan op de rand van het bed met de strijkplank voor me. Doe elke dag wat, zo gaan de dagen ook wat sneller. Wat een gedoe hier met het UWV en werkgevers.....UWV heeft mij ook een paar keer gebeld, de laatste keer was ik luid en duidelijk, rust en niet in staat om te werken, oke mw. dan zullen we u niet meer bellen...... Werkgever: ik kwam daar werken met 8 wkn zw.schap. Was nog niet zwanger met de sollicitatie....had een contract tot eind. febr. En als je dan goed functioneert wordt het stilzwijgend verlengd in onbepaalde tijd. En dat gaat ook gebeuren, tenminste vorige week nog wel! Komt denk ik ook wel omdat ik in een vrouwenberoep zit (zorg) denk dat dat wel scheelt...
Haha toevallig dacht ik net nog tijdens het badderen "vind brunettes vaak mooier" Die film ken ik niet, zal eens googlen. Is sowieso een eeuwigheid geleden dat ik een film heb gekeken. Jodie lastig hoor, zelf zou ik zoiets hebben, laten gaan, mijn man is van het weekend nog een nacht weggeweest. Maar ik heb geen harde buiken, vroegtijdige weeën enzo. Kan hij niet sowieso met eigen vervoer gaan?
Ik heb dus ook gezegd dat hij moet gaan, ondanks dat ik me niet prettig voel. Dat het voor zijn werk is en dat ik hem daar niet in tegen kan houden. En dat het leventje natuurlijk gewoon doorgaat. En dat ik het leuk voor hem vind om te gaan.... En natuurlijk genoeg mensen die ik kan bellen als er wat is, dat zal ik ook doen als het wat kleins is. Echter breken mijn vliezen, krijg ik weeën dan hoef ik niemand anders om me heen dan hem, een vriendin zei ach dan beval je toch gewoon met mij erbij, ja dat vind ik dan makkelijk gezegd terwijl ik ook wel snap dat het goed bedoeld is. Ik denk ook wel zoals jullie zeggen dat het moeilijk is om je in mijn situatie te verplaatsen. Ik blijf positief maar moet eerlijk bekennen dat ik me een tijdbom voel, bij mij is er al activiteit geweest die heeft geleid tot de weke baarmoedermond enzo dus voor mij niet de normale 30 weken als dat dat voor een ander is zeg maar. De gyn zegt ook bij de controles voor nu is het goed, maar het zegt niks voor de dag van morgen. Al met al heb ik hem gezegd dat hij gewoon moet gaan..ook al voel ik me daar onrustig onder. Het is door de spanning en de hormonen best even moeilijk om te relativeren. Dat duurt bij mij even, ik moet overal even over nadenken. Ben sinds gisteravond al wat onrustig, buik onrustig in mijn hoofd onrustig., nachtmerries, piekeren. Ben denk ik alles aan het verwerken...Ff dipje dus. Maar probeer ondanks dat wel positief te blijven en met de kleertjes enzo bezig te zijn.
@pientje zo bang ben ik ook niet voor paris hilton zou ook banger zijn als angelina voor de stoep stond JAIKS! Beterschap met Jason...verkouden? griepje? @Jodie wat een vervelende situatie. Ik zou het ook niet prettig vinden hoor ( na de 30 weken!) en ook gewoon niet toestaan en dan heb ik nog geeneens meegemaakt wat jij hebt meegemaakt. Als jij je er niet prettig bij voelt moet je gewoon voet bij stuk houden hoor! Jij bent zwanger en je moet hierdoor geen stress krijgen! @sushi Heerlijk zo'n schoonmaakbui, toch ergens goed voor die CWI @lynn ja zo kan ik er ook zes onder 7 (toch!?) opvoeden haha. Nou de nachten zijn vaak het gezelligst, zou dat niet uit handen geven....
We hebben afgesproken gewoon even af te wachten of mijn onrust wat tot rust komt....hij bedoeld het denk ik goed dat hij zegt nou dan ga ik niet. Hij is gewoon heel nuchter, en ik vat het anders op denk ik. Dat hij het voor mij doet en dat hij het stom vind. Hij vond het zelf eigenlijk ook wel een eng idee dat hij dan niet zo bij me kan zijn, is voor hem ook moeilijk allemaal. Het is maar een gewone werkdag, niet een nacht dus waar maak ik me druk om? Ja juist om de afstand, dat is even een moeilijke gedachte. Kom er dan wel achter dat ik eigenlijk best wel even afhankelijk ben zeg maar en dat je het liefst je partner hebt in deze situatie. Ik zou hem trouwens nooit iets verbieden, ja als hij zegt ik ga 2 weken naar een tropisch oord . We zien het wel. Zo en nu ga ik mezelf even bij elkaar schrapen en blij worden! Die borstvoedingsdromen zijn vreemd he! Waar je al niet mee bezig bent in slaap haha.
Dames wij hebben de kinderwagen en maxi-cosi net opgehaald! Helemaal blij, zal straks even bijlezen! LIEFS
Oh Brad Pitt, de valsspeler! Ik heb die luxe niet, iemand om 's nachts de kiddo's te doen. Ja, wie wel eigenlijk En ik overweeg serieus om toch borstvoeding te proberen. Ik voel me er heel onzeker onder, maar toch wil ik het proberen. Denk ik. Er is binnenkort een avond voor bv en meerlingen, daar ga ik dan toch even kijken. En die dromen, ik had laatst best een ranzige Huge boobies, en blijkbaar zat er een of andere 'melkprop'. Nadat die eruit schoot zat gelijk de hele badkamer onder de melk, iew Maar goed, voorteken dat het deze keer misschien wel goed zal gaan? Ik hoop het. Jodie, moeilijk hoor. Ik heb toendertijd met mijn man zowat hetzelfde gehad, bij ons zoontje. Ik heb hem tóch laten gaan. Mijn moeder is die avond bij me gebleven, en ook de rest van de familie stond op standby. Ik liep toen heftig tegen het eind, bijna 39 weken. Alles is natuurlijk gewoon goed gegaan, en doordat ik mijn onzekerheid en angst ook goed heb geuit naar mijn moeder toe, wist zij ook waar ze aan toe was. Maar die rust in je koppie, die moet je zelf creeeren meis. En het zal heus goed komen! Amom, leuke banner! Nu weet ik tenminste zeker hoe ver je bent, ipv dat ik elke keer moet gokken (zeefgeheugen...) Zo, ik ga aan het eten beginnen. Toedels!
ik moet elke keer zo lachen als die reclame komt van activia....zegt die vrouw als eerst...HEB JIJ OOK WEL EENS HET GEVOEL DAT JE BUIK IN DE WEG ZIT....probeer dan activia..ik zal ze eens een mailtje sturen dat het spul helemaal niet werkt...dat het juist met de week erger word... flauw he?
@spekkie lekkere droom Misschien heb je hier wat aan, ervaringsverhalen over het voeden van twee kiddies http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... ng-voeden/ Oh en die banner...ja ben nu wel aan aftellen toe, ziet er niet meer zo erg uit. Als er staat "nog 160 dagen"....nou daar wordt ik niet blij van maar hiervan wel
Thanks voor de link! Ga ik straks es mooi op mijn gemakkie doorlezen. En idd, het schiet op met de dagen nu! Lynn, haha dat heb ik ook altijd! Ik begin dan meestal half te mopperen dat die Activia mijn 'probleem' niet zal oplossen nee. Poepyoghurt noem ik het altijd (nog nooit gegeten trouwens).
haha humor! ik voel me ook zo opgeblazen helaas beweegt mijn drol ontzettend hihi @sophia leuk leuk effe showen hoor! Ja het word nu echt aftellen voor ons... ik moet nog 76 dagen maar mag van mij ook wel 14 dagen ofzo af hoor, ik vind 1 april wel een leuke datum (kan ik iedereen voor de gek houden) Ja op de Brangelina manier kan ik ook kids hebben haha lekker luxe! Oja mijn HB was ook laag 6,5 niet extreem maar nu moet ik weer even langs de huisarts om te checken hoe mijn B11 en B12 waardes zijn, want als die fout zitten helpt ijzer slikken niet veel.. dus morgen even bellen en meteen even bloedprikken (wel een voordeel van dorp kan tot half 10 geloof ik elke dag in hetzelfde dorpske (nou ja e ernaast na lang leven Huize Padua hihi)
Zo, daar ben ik weer na een dagje ziekenhuis . Ik voelde me gisteren en vandaag wat vreemd, veel harde buiken en ik voelde de kleine man wel heel erg weinig. Nou, ik kon direct komen vandaag. Hup, aan de CTG, harde buiken-meter, echo, bloeddruk enz. Nou, de baby gaat goed, is idd wat rustig, en ik moet morgen nog eens aan de CTG om te kijken hoe dan zijn hartslag is. Maar, op zich niets zorgwekkends. Maar, erger: mijn harde buiken zijn veel te veel (iedere 3-5 minuten) en hebben ook een behoorlijke kracht, iets van 80 wat maximaal 10 mocht zijn (een kracht die ik zelf al niet eens meer zo voelde, zo gewend was ik eraan geraakt). Maar, wonder boven wonder, mijn baarmoedermond is nog steeds bijna 5 cm. , tot verbazing van de gynaecoloog! Ik moet vanaf nu (bed)rust houden. Morgen op controle voor de CTG van de baby en zelf iedere 2 weken controle. Ik ben behoorlijk geschrokken, maar ook wel weer opgelucht dat ik me het een en ander niet inbeeldde (soms ga je bijna aan jezelf twijfelen ). Oh ja, wat betreft 1 dag minder werken van manlief. Hij werkt bij een groot landelijk/internationaal ICT-bedrijf. Het probleem zit hem ook niet in het bedrijf an sich, maar in een deel van het management met zeer gelovige mannetjes met een calvinistische en conservatieve inborst. Ondertussen heeft zijn directe baas het verzoek afgewezen en nu hebben we PZ en de hoogste baas ingelicht....... Einde egobericht. Probeer later/morgen op de rest te reageren.
hahaha ik zeg ook steeds "oh is dat het " als ze zegt dat dat komt door een opgeblazen gevoel... ( dat je buik in de weg zit )
Eenwondertje: Nou we kunnen nu handen schudden, niks aan zo he! En je hebt gelijk hoor, je begint te wennen aan de kracht van de harde buiken. Mijn baarmoedermond was 4 cm de laatste keer........ Activia: helpt geen bal hahahah. ik moet er ook steeds om lachen, zit u buik in de weg, ja zeg ik dan haha.
Wie heeft er hier bekkeninstabiliteit en krijgt hier oefeningen voor van fysio ofzo? Ik denk dat er best een kans is dat daar mijn pijn vandaan komt.
ikke ...de enigste oefening die ik heb gehad....verder mag ik niet oefenen..is op je rug liggen benen optrekken en dan rustige schommelbewegenen maken van links terug naar het midden en dan rechts..snap je? wat voel je dan?