Zo, dat was best veel leeswerk! Hier ook al een paar nachten slecht geslapen, al slaap je maar 1 nacht maar even goed, dan kun je er tenminste weer even tegen. Nou ja, hopelijk vannacht. Eén mazzel, gelukkig is de Australian Open op tv Gister bloed geprikt maar dat ging niet helemaal goed, de naald zat niet helemaal goed ofzo, in ieder geval viel ik flauw. Uiteindelijk liggend de overige buisjes maar in mijn andere arm afgenomen. Waarschijnlijk ook een geval van slaaptekort en een lage bloeddruk. Daarna de rhesus prik, kon er ook nog wel bij. Deed niet echt pijn alleen een beetje een stijf bovenbeen. Vandaag 30 weken en nog dik 4 weken werken. Verheug me op het verlof, kan ik tenminste 's middags een dutje doen
hoi hoi Synove :wat een zeur idd waar bemoeit ze zich mee als dei Ans dat zelf wilt dan moet zij haar snufferd dicht houden probeer je er maar niks van aan te trekken,want mensen die zich zo met anderen bemoeien hebben zelf geen leven en willen op zo n manier graag iets beleven Jantsju:wat vervelend zeg dat ze je geen voorschot willen geven ze kunnen toch wel bedenken dat je vaste lasten gewoon doorgaan probeer je er maar niet te druk over te maken het komt vast wel weer goed Kipkip:jeetje dat is ook naar zeg dat je flauw bent gevallen doe maar rustig aan Sushi:in het rijtje links onder menu staat foto verkleinen en als je daar op drukt dan zie je bladeren en dan zoek je de foto die je wilt uploaden ken dan zie je er staan verkleinen en daar druk je op dan druk je op opslaan en dan staan ze in je documenten of afbeeldingen en dan kun je ze zo hier op de site uploaden succes Danielle:lekker hoor een weekendje weg ,geniet er van hier gaat het goed ben wel erg moe vandaag heb weer teveel gedaan,maar goed we gaan op tijd slapen en dan ben ik morgen weer fit vandaag de gordijnen terug gebracht die zijn als het goed is over 2 weken weer klaar morgen hebben we de 30 weken echo ik vind het wel weer spannend hopen maar dat Kleintje goed groeit en dat verder ook alles goed is maar wel weer leuk dat we Kleintje weer gaan zien dames fijne avond Liefs Tup
@Tup: super bedankt ! Het is gelukt ! Ook ik heb nu eindelijk foto's van onze babykamer in mijn album staan, en een foto van mijn buikje en ons hondje...
Sushi Leuke spulletjes hoor in de kamer ziet er echt schattig uit Hier veel pijn in beide borsten weet iemand wat het kan zijn?
Hallo, OK ik ga morgen toch even zilveren kruis bellen dan . Hier steeds meer hoesten, neusvol en keelpijn bah! PCM helpt me de dag door op het werk .. @Jatsjuh : Sterkte ermee en hopelijk mag je toch thuis bevallen als je dat zelf tenminste wil? O ik zie dat het toch poliklinisch moet . @Mamacelesje : Sorry geen ervaring met zon spierknoop! @Imd : Klinkt wel interessant dat huis! @Danielle : Heb ik ook hoor van dat werk, boeit me iets minder inderdaad! En zwemmen is echt lekker hoor, heerlijk licht alles (buik en boobs!) @Sushi : Echt een heel LIEF kamertje hoor! Doei, ik ga brood maken en lekker naar bed!
hoi lieve meiden, bedankt voor de ontzettend lieve berichies, ben alweer wat bij gekomen. Mijn lieve ouders stonden ineens op de stoep, dus dat is altijd de beste remedie tegen huilbuien @Synove; ook jou berichie mocht je kwijt hoor, ik moest gewoon even mijn hart luchten op dat moment, en heb zelf ook niet eens gekeken naar jullie berichtjes Vind het gewoon zo fijn dat we zo met elkaar om kunnen gaan hier op het forum en onze harten kunnen luchten. Er zijn altijd luisterende oortjes in de buurt en dat is gewoon heel prettig. GROUPHUGGG
Heb vande week bedankjes bestelt....houtespeen met blauwe tule en choco snoepjes dr in en natuurlijk een kaartje met de naam!Lekker handig morgen worden ze bezorgd...ben benieuwd Qa versiering slinger "hoera een jongen" met de naam op de raam! Ook hier word het bord gejat of gesloopt!En een ooievaar is meteen van het raam! en ik wil voor Bryan wat slinger door het huis met ballonen, dat vind ie denk ik wel leuk.heb ze vande week toevallig bij de Prenatal gehaald!
Goedemorgen Sushi:graag gedaan ,wat een leuk kamertje hebben jullie ik vind idd die muur met Lief erop ook erg mooi en wat een leuk hondje lijkt wel wat op die van mij heb straks de 30 weken echo spannend,maar wel veel zin in zo zien we kleintje weer even tot later Liefs Tup
Goeiemorgen, Hier voor het eerst ook een brakke nacht gehad. Lag heel de tijd wakker van het maagzuur en buikpijn (darmen). Pijnlijke borsten. Heb zo een intake met de kraamzorg en dan duik ik weer lekker me bedje in of de bank op. Fijne dag iedereen
Goedemorgen meiden. Ben vanochtend misselijk opgestaan en heb diaree...lekker begin van de dag zo. Gisteren de hele dag ontzettende pijn in mijn onderrug gehad (ik wist niet of ik nu moest staan, zitten, liggen....alles deed pijn). Moest gisterochtend noodgedwongen de hond uitlaten en heb letterlijk krom gelopen van de pijn en ben naar huis gestrompeld (mijn moeder laat de hond meestal uit, maar die moest zelf naar het ziekenhuis). Ik dacht: "dat uitlaten lukt me wel".....niet dus. Gisteravond heeft Ans onze hond gewoon weer opgehaald. Zo lief van haar en onze hond heeft zo veel speelplezier met de andere honden.....
Goedmorgen.. Niet ziek worden hoor Priscilla en Synove Succes met de intake..Pris! Stelt geen hol voor hoor! Ik had gister ook enorme maagzuur..Rennies hielpen al niet meer en heb nu Regla ph..drankje..werkt wat beter..maar ja mag je volgens de beschrijving maximaal 2 weken gebruiken..Dus zal even met de VK overleggen volgende week wat ik dan mag/moet! Volgende week een nieuwe wasmachine/droger en een gasfornuis..Helemaal blij..Eindelijk wat nieuws en mooi groot met een oven..En een 5 pits..Kan de combi magnetron de deur uit en de 'oude' wasmachine en droger..Die overigens nog goed zijn. Als je altijd met tweedehands spulletjes hebt gehad is het erg fijn nu zelf iets uit te zoeken. Dan straks nog een kast van de IKEA..(Roomdivider) en mama is tevreden. De box wordt morgen geleverd. Lekker bezig zo..
goedemorgen leuk he eefje...nieuwe spulletjes...word er altijd vrolijk van.. Hier heb ik gisteren een hobby dag gehouden...heb een on wijs gave ! al zeg ik het zelf...geboorte vlag gemaakt...hellaas kan ik hem jullie niet laten zien want de naam staat erop...net zoals die schilderijtjes...en vriend heeft de naam in hout uit gezaaigd......nu bezig met een boxkleed....en ik wil nog zo'n ding maken voor dwars in de maxicosi maar weet niet hoe dat heet...iemand...dan kan ik vb zoeken op internet.. check mijn album
goedemorgen! synove en janstjuh, ik heb jullie verhalen gelezen. sterkte allebei. versieringen in en om het huis: pff heb niet eens meer de puf om daarover na te denken. mag mn man doen, en als hij het niet doet, jammer dan haha. amom, heb de link niet geopend, ik wil geen bevallingsfilmpjes meer zien! imd, heb gisteren mn nagels gelakt (en hoe whaha), moest aan je denken
Goeiemorgen allemaal, @ Coto, Synove en de andere zieke meiden: beterschap! @ Jantsuh: sterkte! @ IMD: ben benieuwd of de koop gaat lukken. Ik hoop het wel! @ Bevallingsfimlpjes e.d.: ik hou me hier bewust niet mee bezig. Gisteravond tijdens de zwangerschapsbegeleiding (met partner) ging het hier ook over. Was leuk. Maar, ik wil er zo blanco en onbevangen mogelijk in stappen. Tja, de baby ging er makkelijker in dan uit . Heel raar, ik maak me over van alles en nog wat zorgen, maar niet over de bevalling. @ Geboortecadeautjes e.d.: nee, doen we niet aan mee. Huis versieren we ook niet, alleen een ooievaar tegen het raam (lijkt dan net of íe naar binnen is gevlogen). Wij moeten zelfs nog beginnen aan de geboortekaartjes, de uitzet is nog lang niet compleet enz. Oorzaak: dat ik zo weinig mag. Dus prioriteiten stellen...... Verder gisteren weer in het ziekenhuis geweest (ga denk ik een abonnementje nemen). Alles goed met de kleine man, maar de harde buiken van moeders zijn toch zorgwekkend. En da's mooi balen, want ik wil zoveel. De zon schijnt, de vogeltjes fluiten en ik wil naar buiten! Zucht. Ik wil boodschappen doen (koelkast angstvallig leeg), lans de drogist (heel veel aanbiedingen, waaronder luiers met 20% korting), huis opruimen (kraamzorg komt vanmiddag), bestelling Prenatal ophalen enz...... Conclusie: boodschappenlijstje maar mailen naar manlief, mag hij dat meenemen vanavond en alle andere ambities laten varen... BOEHOE, baal gewoon even.
Lynn Wat mooi gemaakt zeg die dromenvanger.. !! eenwondertjeMeid dat is balen idd.. En frustrerend als je je nog zoveel wil..Straks heerlijk de tijd nog om in het lente zonnetje te wandelen met je beebje.. ..Sterkte! Geboorteversieringen: Wij hebben nog een vlag met Hoera een Jongen! Verder een slinger en een aantal ballonnen doen we. Ik heb me er verder nog niet mee bezig gehouden, laat eerst alles maar goed zijn en hem geboren laten worden.. Bevallingsfilmpje was wel mooi eigenlijk.. Bij wie ligt de beeb ook heel laag? Hij trapt eigenlijk nooit echt bovenin maar steeds tegen mn blaas..onderin..heel erg onderin..Kan m bijna een hand geven zeg maar..
Zo nou moet er niet aan denken dat ik ziek wordt getsie. Eefje lekker hoor een vijfpits zou ik ook nog wel willen hebben en een normale oven hehe . Lynn leuk zeg creatieff heel mooi gedaan altijd leuk jammer dat ik daar te ongeduldig voor ben.
Goed! Echt een heel leuk kraambureau heerlijk simpel net als wij zelf zijn dus heb er een goed gevoel over.