April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Beterschap aan alle zieke meiden !

Heb net de kraamzorg gebeld en ik stond gelukkig wel in het systeem alleen hadden ze nog niets opgestuurd dus dat krijg ik morgen als het goed is... Zij nemen 4 tot 6 weken voordat de baby komt contact op voor een intake gesprek... dus nog even geduld hebben maar...

Pff nergens zin in vandaag...

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nou dat is mooi zeg!.
    Dat is wel belangrijk..Wij hadden de tweede keer echt een muts. :p
    Hoop dat dat deze keer meevalt..Hehe..
    Volgende week woendag komt hier iemand..

Hmm moet nog een bed huren.. :oops: Zal maar s bellen.. :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankje dames....
    die geboorte slinger is voor op zijn kamer....en over de rest van versieringen..wij hebben een vlag en vriend wil graag een bord maken....

en over de frubbelen....ik heb gevonden wat ik ipv schoonmaken kan doen....want dat gaat gewoon niet..nu kan ik op mijn plek leuke dingen maken...hhaha...heb dit ook nog nooit gedaan...alleen schilderen is een gezamelijke hobby van man en mij!

ik ga lekker verder p

4. eefje, nee ik heb niet echt het idee dat de baby heel laag zit, word nog regelmatig hoog geschopt.
    maar als je m al een hand kan geven moet je maar ff bellen naar je verloskundige :)

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Nog even geen tijd gehad om bij te lezen maar heb enkele nieuwe foto's in mijn album gezet van het kamertje, de doopsuiker en de dikke buik met Rhune

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hahahaha.... :) Hier ligt ie wel wat naar onder maar dan in een stuit, dus dat gevoel wat jij hebt ken ik niet.Maar wel grappig gezegt!hahah

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :)

Zo ik ben ongelooooooooooooooooooooooflijk moe..
    Lig zowat te slapen hier op de bank... :oops: Maar helaas loopt er een 3-jarige spruit rond en de ander zal zo wel wakker worden..Bleegh..Terwijl ik best goed heb geslapen..Jammer dat een dutje er niet inzit..
    Even wat eten en drinken..Knap ik wel weer van op.. ;)

Zal even fotootjes kijken..

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook nog niet echt het idee dat ze heel laag ligt, ze "zit" zeg maar nog rechtop en ik voel haar steeds rechts onderin schoppen... Wel fijn dat ze consequent op een plek zit steeds hahaha Nog geen last van schoppen tegen mijn ribben gelukkig !

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sylvie, leuke foto's zeg! Hard gewerkt aan je doopsuiker!

Net terug van vk. Onderdruk was nu 90, dus nog goed. Volgende week woensdag (de 4e) weer op controle.
    Volgende week start februari weer, weer stapje dichter bij maart/april!

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    jaa februari alweer en dat is best een korte maand dus die is ook zo om :D

11. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Jaa dat gevoel heb ik ook Leonie, Feb is lekker kort en dan half maart (eindelijk) met zw. verlof, kan niet wachten.
    Werk nu nog steeds full time maar vind het wel moeilijk, al dat gestresste gedoe op mijn werk.... is lastig om er niet in mee te gaan soms maar merk dat ik qua energie levels dat simpelweg niet volhoud. Lastig.... na dit w-end nog 6 weekjes en dan verlof, dus dat wordt aftellen........

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een leuke foto's Silvie van je buik en je suikers, erg schattig!

@Rach ik las net dat je je nagels had gedaan , leuk werkje he :)

Oja over het huis..

Morgen bel ik even mijn accountant of hij de tijdelijke jaarcijfers al klaar heeft dan breng ik alles naar de bank en kan hij gaan bepalen hoe of wat e.d. we proberen dan toch de hypotheek helemaal op onze naam te krijgen met een huurcontract (of iets) van ons bedrijf dat zou moeten lukken volgens de adviseur (geen idee hoor, ook geen verstand van haha)

Dus aangezien die makelaar zei dat hij ons dinsdag op zou bellen of die andere persoon nog interesse had weet ik dan pas iets meer, zal je zien dat ie NU verkocht is (zou echt iets voor mij wezen) maar goed dan is het gewoon niet MEANT TO BE... zeggen we dan..

Dus even volgende week afwachten...

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

respect voor de meiden die nog werken! Poeh....mijn energie is OP! niet dat als je thuisblijfmoeder geen zak uitvoert, maar elke dag naar werk moeten lijkt me erg pittig!

@eefje haha dat idee heb ik ook...soms gaan die armpjes zo hard tekeer dat ik bang ben dat mijn vliezen erdoor gaan breken, en het voelt soms echt alsof ie niet meer lager kan komen, anders floept ie eruit

Idd februari komt eraan! Wie o wie zal er als eerst bevallen!?

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

oh ja, de foto's :oops:

prachtig kamertjes zeg! kom ik aan met mijn commode gemaakt uit een stellingskast :):oops:
    en die doopsuikers, zit veel werk in lijkt me! ziet er mooi uit!

15. *gaaaap*
    oh ik ben gelukkig niet de enige die op de bank bijna in slaap valt.
    kijk uit verveling maar 'das je goed recht' maar voel me echt een dweil.

ik ben ook benieuwd wie als eerste gaat bevallen!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hier nog een dweil...snif snif snotter snotter...ziek :(

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Als ik eerlijk ben word ik thuis vaak moeier als dat ik (zonder Dean erbij) op kantoor zit dat voelt echt als vakantie, als Dean erbij zit is het WEL pittig want dan doe ik alletwee tegelijk maar zonder Dean (dus ook bij de eerste) heb ik gewoon tot de dag van bevalling op kantoor gezeten (OKAY het werktempo lag duidelijk lager haha maar ik vond de afleiding wel erg fijn met al die klachten die ik had, had mezelf thuis gek gemaakt hihi)

Dean is WEER ziek, weer diaree en 39 graden dus die ligt lekker op bed... ik ben al naar de dokter met hem geweest voor algemeen check maar die vind niet bijzonders ja KDV zegt ie dan daar lopen ze van alles op. LEKKER VAAG!

18. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hier nog een dweil - snotter. Wilde het vandaag rustig aan doen (om niet ziek te worden) dus werk van thuis, is het gewoon zo super irritant druk dat ik nog geen seconde rust heb kunnen nemen. Echt heel irritant. Soms wilde ik dat ik gewoon die computer kon dichtgooien en dat ze het maar uitzoeken.... snif - sorry maar moest ff mijn hart luchten.

19. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Zo.. ben ik ook weer eens..

Alles gaat goed hier tot nu toe.. Zit hier ook met een kleine die ziekjes is (en dat vannacht ook erg goed liet merken).. ach, hoort erbij..

Na deze week nog 3 weekjes werken, en dan ben ik ook klaar.. Dan mag ik met verlof.. Heerlijk! Nou ja, de boekhouding van manlief zijn zaak blijft natuurlijk nog wel mijn pakkie 'an, dus ik hoef me niet te vervelen.. We zijn alleen wel overgegaan op een ander boekhoudprogramma; dus heel 2008 moet daar 'even' ingezet worden. Hoop dat ik dat red voor ik beval.

Verder zag ik erg mooie kamertjes voorbij komen. Dat is hier wel jammer; ivm de aanstaande verhuizing heb ik een babykamer die gedecoreerd is met twee grote dossierkasten.. Als je rechts kijkt in het kamertje, is het een kantoor, links is het een babykamer. Het is niet anders; is maar tijdelijk denken we dan maar.

@Lynn.. wat een leuke dromenvanger! Was ik maar zo crea (en had ik er uberhaupt de tijd maar voor).. heerlijk, zo bezig zijn..

@de rest... hm..alweer vanalles vergeten wat er geschreven is...:S

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja idd..dat gevoel heb ik ook wel, dat ie er zo uitfloept.. :)

Jij ook al? :) Erg he ? Het is dat ik MOET ...Maar anders had ik mn oogjes wel even dicht gedaan....Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar..Ik gok op Spekkie..
    (Tweelingen komen vaak eerder)

Beterschap! :(

IMD :Beterschap met DEAN!
    LOEKA:Jij ook Beterschap! Balen zeg dat je dan juist zo druk hebt! :(

Leonie mooie fotootjes.. :D Enne nog bedankt voor de 'virtuele massage' :)

Deel Deze Pagina