over de namen...voor een meisje zijn we eruit voor een jongen dan is nog geen naam waar we allebei ja op zeggen
<knuf> Bevallen de streepjes je niet, dan koop je vast wel weer een test waar je de beste ervaringen mee hebt
Ohhhhhhhhhhhhhhh die foto! http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=12969 <smeltttttttttttttttttt>
Hoi Ik heb net van 18:30 tot 21:30 geslapen....vreselijk! Wou 's middags al slapen maar zoontje wou niet, lastig is dat! Dus na het eten naar bed gerend! We hebben al een naam voor een meisje, voor jongen nog wel 20 opties! Echt heel irri, kwou dat we maar 2 opties hadden. Kan wel zeggen dat het een hebreeuwse naam wordt
hey - mag ik mijn hier ook aanmelden? Ben er woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben, nu 4 weekjes en 1 dag.... echt superspannend!
Dank jullie voor de complimentjes... Molly: klein is ze daar he? Dat is nu wel wel anders, kan me bijna niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest. In april hebben we allemaal (weer) zo'n lief, klein, zacht, heerlijk ruikend hummeltje
Zo ben weer bijgelezen. Bij ons mag iedereen weten wat het wordt. Ik kan het toch niet voor mij houden.... De naam die houden wij voor ons zelf! Pas als alle opa's en oma's en broers en zussen er zijn na de bevalling maken we het bekend aan de familie. Voor dit wondertje hebben we nog geen naam. Bij de 1e hadden we ook al 4jaar lang 2 namen, maar uitindelijk zijn we 30 keer veranderd en is het een hele andere naam geworden dan die we in het begin hadden hahaha. We hadden wel een koosnaampje: sjakie. Hahahaha rare naam, en ik weet niet eens meer hoe we er op kwamen. Vandaag heb ik het aan mijn zus verteld: die reageerde precies zoals ik al dacht. Ze wist het al! Ze voelde het van de week ineens. Hahaha, dat hebben we wel vaker. Nu ga ik naar bed, trusten!
Nah... etos test weer negatief... Maar temperatuur nog steeds 37 dus ik geloof het wel zo. Heb gewoon de predictor bewaard (en natuurlijk alle andere vage testen van de afgelopen dagen) en daar kijk ik af en toe naar. Maar ik ga geen nieuwe meer kopen, tenzij m'n vriend graag wil dat we nog samen een test doen (hij komt vandaag terug!). Ik was om 4.45 uur al wakker Normaal zou ik zeggen dat t van de zenuwen komt, maar ja... tis al dagen achtereen dat ik zo belachelijk vroeg wakker ben
goedemorgen...jah het is weer 7 uur en ik ben weer wakker....ik ben gisteren wel op tijd in slaap gevallen....het was ook voor het eerst dat ik me echt beroerd voelde.....zo misselijk en duizellig het leek wel of dat ik in een achtbaan zat..... zijn er al mensjes wakker?
Ja hoor, hier nog zo`n halve zool die op zondagochtend om half 7 al langs het bed staat te jumpen Rond half 5 alweer wakker om te plassen en toch nog even teruggekropen. Was gisterenavond best laat geworden, maar het was zoóóóó supergezellig. Gisteren trouwens een hele leuke dag gehad, maar wel vermoeiend, had hier liggen slapen van 19.00 tot 22.00. Met mijn liefje afgesproken dat hij mij wakker zou bellen voor het geval ik nog wilde komen, was me goed bevallen, dat dutje tussendoor. Dat wordt nog wat als ik straks weer moet gaan werken, dat komt niet goed denk ik
whahaha...ik hoop dat dit niet heel de zwangerschap zo door blijft gaan.....maar goed ik ben wel elke morgen als ik moet werken wakker voor de wekker!
whahaha Lynn, verslapen doen we ons zeker niet meer, maar ik hoop idd ook niet dat dit 9 maanden door blijft gaan, want mijn hele ritme gaat eraan. Maar ja, eigenlijk geef ik er ook niets om, elke kwaal is voor mij een bevestiging dat ik ook echt zwanger ben! Heb jij het s`avonds ook zo koud? Overdag heb ik nergens last van, maar s`avonds man, niet normaal, ik lig zelfs alweer onder mijn dekbed, terwijl mijn man zonder iets ligt te puffen en te zuchten. En gisteren vroeg je dat van dat gapen Van het moment dat ik opsta tot ik ga slapen staat mijn mond wagenwijd open. Heb me gisteren denk ik echt verraden bij zus en schoonbroer. Die waren voor het eerst op stap na de geboorte van hun kind. Vrijdag keek mijn zus me al een paar keer vragend aan, en toen ik gisterenavond na mijn schoonheidsslaapje aan kwam kakken keek schoonbroer mij vreemd aan en knipoogde, zo van, ik weet wel waarom jij hebt liggen slapen, jouw zus had daar ook zo`n last van. Ook mijn zus al een paar keer vragend mijn kant opgekeken toen ik uitgebreid zat te geeuwen en te knikkebollen dus ik denk dat ze het al wel doorhebben. ( en last van type-lepra heb ik ook, doe ongelofelijk lang over een stukje typen, terwijl ik dat anders zo gepiept hebt)
whahaha....dat koud hebben s avonds ikke ook....ik lig gewoon te rillen terwijl ik overdag me eigen kapot zweet....Nou ben benieuwd als je het verteld of ze dan ook zeggen "jah dachten wij al !' oja en dat gapen begint zodra ik smorgens mijn ogen open doe! ik begin echt van elke zwangerschapskwaal last te krijgen maar wat ik het ergste vind is die puisten.......ik durf niet meer over straat! en over typen geen last van...maar wel alles door elkaar halen en van hak op de tak gaan.... zijn jullie ook zo vergeetachtig? en mijn boobs doen overdag niet zo''n pijn omdat ze dan vast gebonden zitten in mijn bh's maar is ik ze los laat aijaai...
hey leuk, wij hebben dat ook. dat zijn de mooiste namen ik heb vannochtend voor het eerst (6 keer) overgegeven. gisteren voelde ik me niet zwanger omdat ik niet misselijk was, maar vandaag voel ik me dubbel en dwars zwanger.
Goedemorgen! @marb: we schelen 5 jaar, maar we zijn de laatste 10 jaar wegens omstandigheden erg naar elkaar toe gegroeit. Ze was echt superblij en duimt dr duimen kapot dat het een meisje wordt hahahaha, ze heeft namelijk 3 neefjes .
Hey meiden, Ik had vanochtend wat bruinverlies. Weet dat het niks hoeft te betekenen. Maar vind het toch wel eng zo rond die 6 weken.