April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff, moeilijkdoenerij om niets dus.... :)
    Blij dat ik niet hoefde te laten zien dat ik zwanger ben. Bij mij is het nog steeds niet echt duidelijk nl.

De 3D echo van wo was echt super! Ons mannetje heeft de hele tijd met handen en voeten voor zijn gezicht gezeten, maar uiteindelijk toch mooie plaatjes gekregen. (Zie album)

Iedereen zei tegen me dat ik voor die pijn eens naar de fysio moest gaan, dus ik heb maandag om half 12 afspraak staan. Ben benieuwd. Ik was gister nl alleen wezen werken en het deed zo zeer dat ik om 8 uur maar in bed ben gaan liggen. In bed liggen werkt nl beste. Op de bank juist weer niet. Ik heb ook net mijn werk afgebeld, want meer dan een half uur zitten lukt ook niet meer. Dat doet zo zeer in die bil en nog erger als ik dan overeind moet. Ook mijn onderrug doet erg zeer. Zit er over te denken om een pcm in te nemen. Ik weet dat dat mag, maar ben er niet zo happig op....

Sorry dat ik even niet gereageerd heb op wat er gister enzo gezegd is.....

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    wwjc heel leuk :D ben gek op 3D foto's.

3. beterschap! :(

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, leuke foto's zeg! Duidelijk!

Ik kijk altijd gtst, had het helaas gister gemist. Dus net even via rtlgemist zitten kijken. En het is triest maar heb tranen met tuiten zitten janken omdat Anita dood gaat. Normaal had ik daar nooit last van maar met al die hormonen door mijn lijf :(
    Zal vanavond helemaal leuk worden want dan gaat ze denk ik wel dood.
    Ik vind het triest van mezelf maar moet er ook zo om lachen!

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@rach ik zeg toch ook niet dat ze me niks hoeft te vertellen? Ik zeg alleen maar dat zo iemand zeer waarschijnlijk alleen doet hoe zij alles doet (Wat ook logisch is) maar dat dit niet perse voor iedereen zo hoeft te werken en dat dat dus niet de enige weg is...

@pientje Beterschap! blegh kan me voorstellen dat je nu niet zo zit te wachten op al dat bezoek!

@wwjc ik ga ff foto's kijken :) Edit: wat duidelijk zeg! Bizar! toch blijf ik 3d echo's een beetje eng vinden :oops: Wel leuk dat je al een beetje weet hoe je kindje eruit gaat zien

Nogmaals edit: hoe zit het met jullie gewicht? Ik stond net op de weegschaal +22 kilo :confused: das meer dan bij de zwangerschap van mijn zoontje...en toen vrat/snoepte ik echt alles bij elkaar.

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Amom, heb jij eigenlijk al enig idee tot welke leeftijd jij borstvoeding wilt blijven geven?

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    wwjc Mooi hoor de foto's!! :D
    synove mooi kamertje.. :D
    Tup Ook leuke foto..Kan het wel zien..al is het wat vaag. ;)
    Spekkie, fijn zeg! Lekker genieten nu!.&^%&$%^*&(* UWV..Laat ze de wip-wap krijgen..Dan zijn ze wel snel he! :rolleyes:
    Leonie Bij jou ook al achter de broek aan?? Hebben ze echt tijd over?? :rolleyes: PS:Leuk he die hormoontjes..Kan soms ook ineens vol schieten.. :p
    Rach Altijd van die leuke /lieve vragen.. :) Als je de boel maar schoon en droog hebt als t is geboren hoor..Je hebt nog ff.. ;)
    amom Ik zit nu op zo'n +6 kilo...7 misschien..

Hier goed geslapen..Wel weer erg MOE :x
    Btje jammer..
    Ksnap het ook niet zo goed..Misschien t weer.. :rolleyes:

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zolang m'n zoontje het wil....maar een kind van 7 gaat mij te ver hoor ;) misschien nog 2 jaartjes ofzo. Eerst was mijn doel 1 jaar, nu "we zien wel". Ik wil hem niet dwingen om te stoppen nu hij er nog zo van geniet.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben hier juist nog steeds NIETS aangekomen Amom. :(

Hier wat programma's betreft niet zo'n last van hormonen. Enige waar ik het aan merk is dat ik sneller aangebrand ben. Dus als iets niet wil lukken dan barst ik sneller in huilen uit. Gelukkig voel ik dan dat ik mezelf niet ben en dat dat van de hormonen komt.

Eefje, iedereen zegt steeds bij mij dat dat komt van het kind, dat dat echt energie vreet!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorguh.......ik kom net uit mijn bedje...sorry! had het nodig....slapen gaat hiet opzich wel goed alleen, kan ik pas slapen rond 00:30...dus heb uitslapen nodig...

ben hier nog steeds druk bezig met dingentjes maken...straks nog wat stof en vilt halen en dan lekker verder....is ook heel goed voor mijn honger/vreetbuien....moet er nu aan denken dat ik eet...normaal at ik uit verveling..kent iemand dat?

spekkie lekker verlof
    leonie..ik ben daar ook maar 3 tellen binnen geweest

verder weet ik het niet meer!

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    En dan nu de nieuwste zwangerschapskwaal, uit de categorie pijnlijk en lastig: een aambei. Een hele grote onderhuidse en auwa! aambei. Bareuh.

En diezelfde aambei speelde heel erg op toen ik net een MUTS van de belastingdienst aan de telefoon had over kinderopvangtoeslag en ouderschapsverlofkorting. Mens wist amper deze meerlettergrepige woorden uit te spreken en kon alleen oplepelen wat er ook op de site stond :evil: .

Ik ga op zoek naar een heeeeeel grote bus Spertie (mag je dat gebruiken?), zalf of wat dan ook. Hete douche misschien of een zwembandje om in te zitten, anything om mijn bips te ontlasten. Suggesties?

Oh ja, 9 kilo aangekomen t/m week 22 ongeveer. Daarna niet echt meer, misschien een halve kilo. Maar, ik moet ook zeggen dat ik echt weinig honger en trek heb. Ik zorg dat ik de basis binnenkrijg, meer kan er niet in. Word alleen wel steeds dikker ;), krijg meer putjes op de benen, onderbenen lijken op varkenspootjes en ik loop als Daffy Duck.......

12. ZAL IK HET NOG MAAR EEN KEER VRAGEN! :)

Er krijgen er best veel een 30 wkn echo, is dit om medische redenen? Ik krijg hem namelijk niet.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    over hormonen...hier nergens last van....ben nog precies hetzelfde...(misschien ben ik zo erg dat ik het niet eens merk) nee hoor....ik heb genoeg vb in mijn omgeving en ik zou er niet mee samen kunnen leven....huilen heb ik niet meer gedaan sinds....uuhhh weet het niet eens (heb ik wel een hart?) ben niet snel chagie en niet snel boos....ben eerder snel iets down maar dat is nooit lang....! nou maar hopen dat ik niet alles op de 4 dag van je kraambed krijg...dadelijk heb ik zoveel kraamtranen dat de kraamzorg niet meer komt omdat ik in een waterbed lig van de tranen p....

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sophia, ik ook niet dus denk idd om medische redenen.

Goed dat je het nog een keertje vraagt :thumup:
    Soms wordt er zo over een vraag heen gelezen :oops:

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Geen idee. Ik krijg niet speciaal een 30wk echo.

Eenwondertje, wat wilde je weten dan? (Ik heb nl ook vragen over ouderschapsverlofkorting.)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

lekker assertief ben jij 8) ik heb hem ook niet gehad! weet niet waarom die is...maar ik krijg ook elke afspraak een echo.... ;)

edit lekker dubbel....maar medische echo had ik de vorige keer speciaal bij iemand anders....en nu heeft de gyn 1 keer ge aaid en ik was weer klaar...

oja hij ligt nog steeds in stuit moet ik me druk maken?

17. Ja wel allemaal bij de les blijven :)

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Sophia, ik zou hem ook niet krijgen bij de verloskundige bij 30 weken. Nu in het ziekenhuis krijg ik iedere keer een echo.....

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja juf Sophia...... ;)

20. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

mijn vriend heeft de kleine eindelijk gisteravond ook gevoeld.
    ben helemaal blij.

de babykamer is nu ook klaar,op een paar kleine dingentjes na dan.

ik ga vanaf maandag in de ziektewet in.
    mijn rug,en heupen willen niet meer.
    vanavond nog 1 keertje werken.

Deel Deze Pagina