Hahahahaaa..... Ff wat nieuwe foto's in mijn album gezet!Weet nu hoe het moet met verkleinen...naar weeeeeken!
ik heb van mn buddy Amom zoo iets liefs over de post gekregen voor de baby! dank je amom, vind het echt heel attent van je (ga het gelijk in de kast hangen hihi)
@wwjc: mooie echo's !! zo lief @pientje: veel beterschap ! @amom: hier + 7,5 kg @spekkie: wat fijn dat je niet meer hoeft te gaan werken, geniet ervan! @sophia: sorry geen idee ivm die echo, hier in belgie werkt dat allemaal heel anders @hormonen: vreselijk hier, kan om het minste in tranen uitbarsten en kan al helemaal niets triest op tv zien, heb de laatste dagen/weken ook helemaal geen zin om onder de mensen te komen en in gezelschap, erg he?! @tammy: fijn dat jullie kamertje klaar is! veel succes met je laatste werkdag @eenwondertje: geen idee nooit gehad @draaipoging: word hier in belgie niet uitgevoerd, te veel risico's zo mijn hele huis is weer netjes, maar vreselijke rugpijn nu dadelijk een lekker warme douche nemen denk ik. vannacht eindelijk nog eens lekker geslapen, dat deed deugd! vanavond uiteten voor moeders verjaardag, hopelijk hou ik het zolang vol op een stoel. ohja gisteren de proefdruk gaan halen van het geboortekaartje, ben er echt blij mee het word nu echt echt allemaal
als de baby het aan heeft zal ik er een foto van maken. kledingstuk laat niks aan de verbeelding over, en ik wil het geslacht liever niet bekend maken ik ga nu even snurken. ben zo moe!
ben ik weer..... ben wel nieuwsgierig hoor rach...haha...maar we moeten maar w8ten he p.... ik las even snel over maar wat moet ik doen met amandelolijfolie?
ik heb olie geprobeerd bij de eerste en had bijna een totaalruptuur (was met week 34 begonnen en elke dag met die speciale olie van weleda gedaan) helaas pindakaas haha
adem in....adem uit. Mijn man had zijn moeder aan de telefoon en hij vroeg of ze zondag langs wilden komen om o.a. naar het baby-kamertje te komen kijken en de "nieuwe kamer" van ons zoontje. Ze zijn de enigen die het nog niet hebben gezien. Was het ineens stil......zegt ze met zo'n zeikerig stemmetje...."Ja, maar we zitten natuurlijk wel met die OV-chipkaart!" Ja?! Groot ptobleem dus! Ik had direct zoiets van: "dan komen jullie maar niet dan". Volgens mijn man is dat weer iets nieuws voor hen en zit ze daar weer over in. Vreselijk als je zo in elkaar zit zeg! Maar goed, ik heb me rustig gehouden en zal zondag wel de klapper horen van hoe vreselijk het weer niet was en hoe moeilijk het wel niet was enzo.
Alles zag er trouwens goed uit bij de gynaecoloog. Moet over drie weken terugkomen. Ze hadden toevallig vanochtend overleg gehad over de "moeilijke gevallen" met cardiologie. Ze willen de bevalling gewoon afwachten. Ik moet gewoon doorspuiten met die bloedverdunners. dat schijnt volgens hen toch het meest veilige te zijn voor mijn hart (omdat mijn kunstklep nl. ontzettend stollingsgevoelig is). Eventuele bloedingen lossen ze ter plekke op met stollingsmiddelen die tijdelijk werken. Ik ging helemaal uit van een keizersnede, maar dat vinden ze toch te risicovol en te belastend voor mijn lichaam om dat standaard te gaan doen. Ze houden het wel in optie mocht er onverhoopt iets mis gaan. Ik moet dus wel voor een evt. keizersnede vooraf naar de aenesthesist toe voor mocht het nodig zijn. Maar als alles goed blijft gaan, gaan ze in principe voor een natuurlijke bevalling. Vind ik wel zo fijn, want dan ben ik er gewoon bij zegmaar. Bij mijn zoontje kreeg ik nl. onder algehele narcose een spoedkeizersnede en dat is geen aanrader moet ik zeggen. Naast de heftige pijn die ik had, voelde ik ook totaal geen band met hem. Alsof ik naar een vreemd kind keek.....het heeft echt maanden geduurd voordat ik mij echt zijn moeder voelde. Heel raar is dat en ik voelde me ook erg schuldig hierdoor.
Kan ik me helemaal voorstellen Synove. Gelukkig heb je die band alsnog en helaas was de keus gewoon niet aan jou. Ik hoop dat het schuldgevoel slijt.... En ik kan het me dus helemaal voorstellen dat je nu blij bent dat ze allereerst een natuurlijke bevalling gaan proberen! Knuf, Wendy
mijn man zegt altijd ; van proberen word je zwanger maar ik vind idd dat je het moet proberen Dean had gewoon een extreem groot hoofd (normaal 30-32 cm en dean had 37 cm) daar kan je gewoon niet tegenop smeren denk ik dan, misschien bij een normaal formaat had het wel geholpen. Ik overweeg het nu toch weer om te gaan smeren hoor, wie weet had ik wel een totaalruptuur gehad zonder te smeren dus alle beetjes helpen.. NOu mijn man heeft vandaag zijn nieuwe bus opgehaald (helemaal glimmend van trots) leuk voor hem!
Daar was ik ook weer even, heb niet alles terug gelezen hoor is niet te doen Las wel iets over amandelolie tussen gaatjes smeren hihihi zal het onthouden ! En moet dat dan 2 maal daags of is 1 keer per dag voldoende ? Heb gisteren een wrapper lodger besteld ! Die wilde ik al zo lang hebben en gisteren zei mijn vriend heb je dat ding nou al besteld.... dus meteen gedaan natuurlijk ! Hoop hem morgen te krijgen ! Nou ik ga nu weer gauw X-factor kijken, vind die voorrondes toch altijd leuk om te kijken !
Oei dat is een flink bolletje inderdaad! Een goede vriendin van mij heeft dat dus gehad, totaalreptuur, en die was niet blij! Dus ik zeg: WIe smeert die blijft
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer na een x aantal dagen. Heb het echt mega druk gehad. Heb afgelopen woensdag het geboortebord geschilderd. Pfff wat een werk zeg. Heb vervolgens de hele nacht van de pijn wakker gelegen. Maar het resultaat mag er wezen. Gisteren zou mijn moeder komen poetsen. Ze is ook wel geweest maar we hebben meer geshopt. Vandaag gaan we het allerlaatste voor de babykamer halen. De rolgordijntjes en dan is het echt helemaal klaar Alleen nog wat ophangen. Maandag moet ik naar de verloskundige die na de bevalling de controle komen doen. Dinsdag een afspraak bij de gyn ook voor een groeiecho. En vrijdag rondleiding op de verloskamers. Hoe gaat het met jullie verder?