hey dames, sorry, heb even niet bijgelezen. lig nu op de bank / op bed met bronchitis; nou dát weer.... begin er écht moe van te worden, dat mijn lijf niet meewerkt. vriend is werken vandaag, er moest wat af. en is vanaaf en morgen ook weg, dus sta er ook in het weekeind alleen voor (bluh, niks aan...). ik hoest mezelf haast binnenste buiten, en alles doet zeer. -einde klaagzang- zo, en hoe is het met jullie? ik hoop beter dan met mij. beebje hier trappelt wel goed, dus met hem zal alles wel OK zijn. woensdag weer naar de vk, en dan ook maar eens het gesprek brengen op bevallen. kan me er nog weinig bij voorstellen, jullie? ik zit mezelf een beetje in de weg nu, want ik moet natuurlijk rusten om beter te worden (en ik kán ook echt niks nu. blokje om met de hond is me haast al teveel), maaarrrrr ik moet nog: -gordijntjes naaien voor babykamer -badstandaard overspuiten -plafond badkamer schilderen (schimmelig geworden, vind ik vies) -geboortekaartjes ontwerpen -maxicosi-hoes opleuken met mooie stofjes -aankleedkussenhoezen en lakentjes opleuken -alles wassen en op maat sorteren (het is me wel duidelijk dat de ene maat de andere niet is; sommige dingen maat 56 zijn net zo groot als andere maat 68!) dus: help! tijdnood?!? of irreële nesteldrang? zijn jullie al helemaal klaar met alles?
@ lien, Je hebt er maar druk mee...maar je kan nog ff!Hier is alles klaar...zelfs mijn en de baby's vluchttas staat klaar.Vande week dacht ik er in een keer aan om ook de tas van mijn zoontje klaar te zetten! Nesteldrang is hier goed aangeslagen, maar heerlijk als je na een dag poetsen , frummelen in je huis staat en alles is klaar! Vande week nog wezen shoppen, dus nu hebik echt wel genoeg zooi... De bedankjes zijn eergisteren gelevert, en heb de naam op de kaartjes geschreven, en alles klaar gemaakt staat ook klaar! Geboortekaartjes liggen klaar te wachten om gedrukt te worden! Heb ook al de slingers en, naam klaar voor het raam! Ja , nu verveel ik me zelfs soms...hihihihi Maar kan niet wachten tot het April is! Dus ik herken het wel dat nesteldrang...
Mogge dames, Lien beterschap! Herken die nesteldrang ok wel, maar denk dat het meeste nog even 4 weken moet wachten (dan heb ik nml verlof). Op de een of andere manier moet er opeens ook in de woonkamer van alles veranderd worden (nieuw bankstel, gordijnen, kleed) Manlief (en de bankrekening) beginnen langzaamaan gek van mij te worden Ga nu maar even wat doen, het is zulk lekker weer! Fijne dag.
zo nesteldames heir valt het nog mee gelukkig, zal vast wel komen. Hangt bij mij sowieso samen met de voorjaarsdrang. MOrgen gaan we wel de commode en de plank erboven schuren en 1e laagje verf. Eens kijken hoe het gaat met mij en manlief natuurljk. LIEN! Beterschap meid, wat vervelend dat je dat nu hebt..... Sterkte ermee! LIEFS
hey dames, sorry, heb even niet bijgelezen. lig nu op de bank / op bed met bronchitis; nou dát weer.... begin er écht moe van te worden, dat mijn lijf niet meewerkt. vriend is werken vandaag, er moest wat af. en is vanaaf en morgen ook weg, dus sta er ook in het weekeind alleen voor (bluh, niks aan...). ik hoest mezelf haast binnenste buiten, en alles doet zeer. -einde klaagzang- zo, en hoe is het met jullie? ik hoop beter dan met mij. beebje hier trappelt wel goed, dus met hem zal alles wel OK zijn. woensdag weer naar de vk, en dan ook maar eens het gesprek brengen op bevallen. kan me er nog weinig bij voorstellen, jullie? ik zit mezelf een beetje in de weg nu, want ik moet natuurlijk rusten om beter te worden (en ik kán ook echt niks nu. blokje om met de hond is me haast al teveel), maaarrrrr ik moet nog: -gordijntjes naaien voor babykamer -badstandaard overspuiten -plafond badkamer schilderen (schimmelig geworden, vind ik vies) -geboortekaartjes ontwerpen -maxicosi-hoes opleuken met mooie stofjes -aankleedkussenhoezen en lakentjes opleuken -alles wassen en op maat sorteren (het is me wel duidelijk dat de ene maat de andere niet is; sommige dingen maat 56 zijn net zo groot als andere maat 68!) dus: help! tijdnood?!? of irreële nesteldrang? zijn jullie al helemaal klaar met alles?
@ lien, Je hebt er maar druk mee...maar je kan nog ff!Hier is alles klaar...zelfs mijn en de baby's vluchttas staat klaar.Vande week dacht ik er in een keer aan om ook de tas van mijn zoontje klaar te zetten! Nesteldrang is hier goed aangeslagen, maar heerlijk als je na een dag poetsen , frummelen in je huis staat en alles is klaar! Vande week nog wezen shoppen, dus nu hebik echt wel genoeg zooi... De bedankjes zijn eergisteren gelevert, en heb de naam op de kaartjes geschreven, en alles klaar gemaakt staat ook klaar! Geboortekaartjes liggen klaar te wachten om gedrukt te worden! Heb ook al de slingers en, naam klaar voor het raam! Ja , nu verveel ik me zelfs soms...hihihihi Maar kan niet wachten tot het April is! Dus ik herken het wel dat nesteldrang...
Mogge dames, Lien beterschap! Herken die nesteldrang ok wel, maar denk dat het meeste nog even 4 weken moet wachten (dan heb ik nml verlof). Op de een of andere manier moet er opeens ook in de woonkamer van alles veranderd worden (nieuw bankstel, gordijnen, kleed) Manlief (en de bankrekening) beginnen langzaamaan gek van mij te worden Ga nu maar even wat doen, het is zulk lekker weer! Fijne dag.
zo nesteldames heir valt het nog mee gelukkig, zal vast wel komen. Hangt bij mij sowieso samen met de voorjaarsdrang. MOrgen gaan we wel de commode en de plank erboven schuren en 1e laagje verf. Eens kijken hoe het gaat met mij en manlief natuurljk. LIEN! Beterschap meid, wat vervelend dat je dat nu hebt..... Sterkte ermee! LIEFS
Sophia, hier krijg ik de volgende controle een groeiecho. Doen ze denk ik standaard als je onder beh. van de gyn bent. Krijg elke controle een uitwendige echo, maar dan kijkt hij alleen snel naar de bewegingen van de baby en naar het hartje. Ik vind het zo leuk om tegelijk het hartje te zien en te horen. En krijg standaard een inwendige echo om de cervixlengte te meten... Mijn vriend zei laatst, ik mag amper naar je **** wijzen en al die dokters zitten er met de neus bovenop, en elke keer zo'n piemel ding er in sorry hahahhah maar ik moest zo lachen, en dan zijn gezicht erbij ...zegt hij ook nog: en ze vragen me niet eens toestemming! Mooie kamertjes en dikke buikjes voorbij zien komen. Ik moet zo lachen om jullie verhalen over het tussen de gaatjes smeren.... Je pyrineën smeren noem ik dat......oftewel dat stukje heet je pirineum. Alle grieperige mensen snel weer beter worden! Hier inmiddels de 30wkn+3 dgn bereikt *TROTS* het rommelt als een gek in mijn buik, maar goed hij zit er nog steeds in.
lien, je hebt nog genoeg tijd hoor, om je lijstje af te maken. Ik heb ook dingen die nog niet gedaan zijn (gordijnen, maxicosy, box, boxkleed moeten we nog kopen, trouwens een plankje boven de commode hebben we ook -nog- niet) maar ik maar me er minder druk om. Over 2 weken halen we de maxicosy, box en kleed op en dan vind ik het best haha
Zo, gat-smerende dames, hoe is het hier? Ik ga ervanuit dat ik zoooo flexibel ben dat ik geen olie nodig heb......Zou boter ook kunnen ? Wel vloeibare dan.... Velen al dik over de 30 wkn he, wat gaat het snel? Ik voel me echt mega op het moment en baby is superdruk. Van de week lag hij idd ook overdwars toen de VK voelde..... Ik heb net de keukenvloer geschrobt en de rest gewoon gewdeild, ik lijk wel 102 jaar oud als ik dat gedaan heb. Maar het is wel gelukt. @Amom, wat zal het straks bijzonder zijn om 2 kids aan de borst te hebben. Ik heb Tim ook ruim een jaar gevoed en toen wilde hij zelf niet meer, maar ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat als er al een kleine rond loopt. @Imd: van wie heeft Dean dat grote hoofd ? @Lien, wat vervelend die bronchitis! Enneh, hier nog helemaal niks klaar, dus we kunnen mekaar de hand schudden. Alleen komt het bij mij niet door ziekte o.i.d, maar gewoon nog geen tijd gemaakt ervoor. Kamertje moest bijvoorbeeld eerst opgeknapt worden en daar heeft vriendlief nu pas tijd voor.....En i.v.m werken en een kleine man die rondloopt is het ook wat lastiger te plannen allemaal. Dat was het even voor nu. De rest ook allemaal gelezen hoor, alleen teveel om op te reageren Ik ga eens even een heerlijk chocolade donut eten.....erg he? Tot later meiden.
He meiden, Ik wilde jullie ff vertellen dat ik afgelopen donderdag in het zh ben opgenomen omdat de kleine een hartslag had van over de 250 gedurende meerdere uren. (iig van 14.00 uur tot 21.00 uur) Ik krijg nu hartmedicijnen die de kleine moeten helpen en dat doen ze gelukkig ook maar omdat dat mijn hart ook kan beinvloeden moet ik onder controle blijven in het zh. De rest van mijn zwangerschp zal dus vooral uit testen, medicijnen en zh bestaan. A.s. maandag wordt er weer een echo gemaakt en hopelijk mag ik dan binnenkort weer richting huis. Misschien dat ik dan weer bij ons in het zh kan of liever natuurlijk naar huis mag. Afwachten dus... Ik zal jullie op de hoogte houden.
Jeetje Wieffie, dat is schrikken! Heel veel sterkte! Hier nog geen vluchtkoffertje klaar. Moet nog even wat charmante big-shirts kopen.... Box gaan we binnenkort ook maar eens neer zetten en de wandelwagen uitpakken. Ik heb zo'n zin in mijn verlof, maar moet toch echt nog 5 weken en 2 dagen werken.. blehhh.. Al vraag ik me wel af wat ik al die weken voor de bevalling thuis ga doen. Kijk wel een beetje op tegen de bevalling eerlijk gezegd. Maar dan meer omdat ik een erfelijke ziekte heb en hartmedicijnen slik. Ik hoop maar dat alles goed gaat met mijn hart en mijn aorta tijdens de bevalling. Aanstaande donderdag weer een hartecho om te kijken of mijn aorta niet verbreed is. Tot nu toe nog geen verandering dus hoop dat dit zo blijft. Tascha, wat voor hartproblemen heb jij? Dat was jij toch?
Wij hebben de kinderwagen al uitgepakt, ben blij toe. Want hij rook nogal naar plastic zo kan het mooi luchten!