Eenwondertje: Misschien heeft je beebje wel een feestje gevierd in je buik terwijl jij lag te slapen en nu ben jij wakker en slaapt je beebje even Niet te druk over maken hoor. Pas als je echt al een dag je beebje niet gevoeld heb, dan zou ik me druk gaan maken. Beebjes moeten ook slapen..
En waarom heb ik al dagen zin in: filet americain, biefstuk, carpaccio en wijn? Vooral aan rood vlees heb ik zo'n zin..... ARGHHHHH. En heb ik geen zin in al het andere beschikbare voedsel? Ik wil variatie!
heey! Ik heb nog 3 kaartjes van de kruidvat voor de 9 maanden beurs. Ga er zelf ook heen met een vriedin en heb gister luiers in geslagen dus kreeg er een partij mee! Wie o wie wil ze? Het is 19 en 20 februari van 18.00 tot 22.00. Pff Hebben jullie het stiekem ook een beetje gehad? Ik vind het helemaal geweldig zwanger zijn maar die buik die in de weg zit, en die moeheid... IK WIL MIJN KINDJE!
OH HOU OP SCHEI UIT! Ik kan niet wachten tot we dat weer mogen eten! Heb al tegen mijn man gezegd dat ik een broodje filet american wil na de bevalling, zo'n lekker pistoletje.... jammie....
Als ik dat eens wist. Hier ook al. Heb helemaal geen zin om te eten. Ik merk dat ik te weinig groente en fruit eet en gewoon brood. Heb eigenlijk helemaal nergens zin in. Zat net al te denken om te vragen of hubbie straks even mee naar de AH XL gaat. (die is tot 10 open!) Ga ik lekker wat mangostukjes en andere stukjes fruit halen. (Ben te lui om te schillen.) Hier hadden ze niets meer in de winkel.
Dat feestje zou ik wel hebben gemerkt, ik dommelde meer. Maar, ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik hem vanochtend nog heb gevoeld en dat hij dinsdag ook zo rustig was. Als ik vanavond ook niets voel, dan..... Waarom oh waarom heb ik zo'n zin in rood vlees?
Oh hou op over lekkere dingen, daar heb ik ook al dagen zin in ! Maar ja nog even geduld hebben! WWJC! We hebben wat boodschappen gedaan bij de Kruidvat en daar kreeg ik ze gratis! Maar jouw mannetje moet nu toch wel enigzins tempo gaan maken hoor, snap best dat je daar niet goed van wordt. Het moet binnenkort allemaal klaar staan hoor!
Heb net zo'n bakje met verse fruitstukjes van de AH op, lekker..... Al was het met argusogen, want sommige stukjes zagen er wat minder uit (heb ik maar even laten liggen voor manlief....).
Mijn vriendin kreeg van haar man op het kraambed in het ziekenhuis een pistoletje filet en een donker biertje, lief he! Daar had ze zo naar uitgekeken.
Heb wel nog blik mandarijntjes in de koelkast staan... Hier hadden ze trouwens idd alleen nog meloenmelange, maar die zag er idd niet echt lekker uit.... Leeuw, we hadden het er net over dat we het wel beu waren...
Ja ga nog even door over dat rode vlees... Hahahahahaha. Echt ben gestopt met roken bij de positieve test en rookte een pakje per dag, maar dat doet me helemaal niets, kan me gestolen worden ( gelukkig ) maar al dat eten wat we al 2 honderd nog wat dagen al niet meer mogen. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET! Lekker zo'n sappog biefstukje in de pepersaus.... kwijl kwijl... Lekker roseetje... jammie jammie... En bapaalde vissoorten die we ook niet meer mochten.... Oh..... was het maar vast half april...
Ik had nog is een vraagje: hebben jullie ook last van een soort ongi gevoel en erge stekken onder in je buik? sinds 2 dagen heb ik dit...
Ik was ook net gestopt met roken, als gelegenheidsroker = 1 pakje per maand. Mis ik ook totaal niet, maar..... Carpaccio vooraf, met van heerlijke pijnbomenpitjes Biefstuk medium met eigen gemaakte kruidenboter Bavarois als toetje (hmmmmmm) Roseetje erbij en daarna een lekkere Irish Coffee..... Oh ja, als je BV gaat geven, kun je de alcohol nog even laten staan. Maar, rood vlees, here I come!
Meiden, ik ga er weer even vandoor. Moet nog douchen. Ben luier dan lui vandaag... Mannetje komt straks uit werk en ik heb gewoon geen bal uitgevoerd. Fijne zaterdagavond allemaal en niet te veel denken aan filet american en rood vlees enz enz enz enz.............. Groetjes!
ik ga ook voor broodje filet! Maar weet bijna zeker dat het tegen gaat vallen tegen die tijd. Heb ik altijd als ik ergens naar uit kijk, smaakt het dan toch net anders dan ik me had voorgesteld.
Ow ja, ik ga dan ook voor Carpaccio met pijnboompitjes! Goed idee. Hier ook paar dagen af en toe ongi gevoel, geen idee wat het kan zijn. Af en toe ook best pijnlijk....
als ik bij google zwangerschapspagina intyp komt er te staan dat deze pagina schade aan de computer kan brengen. Kan dan ook bijna niet bij de pagina komen, jullie ook last van?