April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

mijn moeder is ook bij de bevalling en ik heb tegen haar gezegd, als de weeen beginnen bel ik je op en moet je meteen bolletjes met file halen :) Als de winkels open zijn weet ik zeker dat ze het doet!

Dat mis is zooo erg! Ik at heel vaak file...

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leonie, geen last van.

JOEPIE, ik ga naar de 9 mnd beurs ! ! !
    Dankzij Leeuw!
    (En mijn moeder en tante die zo gek zijn dat ze voor event een uurtje meegaan. ;) )

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@leonie ik heb het ook bij alles wat ik bij google intik...vind het wel lol hebben...zal wel dat iemand een grap heeft uitgehaald met google :D

ik heb zin in een glas cola..dus dat ga ik zeker drinken na de bevalling!

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

@amon.. Dat mag je nu toch ook? of..

5. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Cola, koffie, thee met caffeine e.d. mag tot een maximum in totaal van 4 per dag. Ik kom uit op max. 2 per dag, waaronder soms een cola (vaak in combi met patat en hamburger, hihi). Eens in de zoveel tijd zondigen....

En ik kom ook lang niet aan de voorgeschreven hoeveelheden voedsel. Ik ben gewoon geen grote eter, ook nu niet. Ik zorg wel voor minimaal 2x vers fruit per dag, 2x melkproduct per dag en 2x bruin broodje per dag en 's avonds beetje warm eten (aardappelen, rijst of zo, wel vaak gezond). En soms wat snoep (zwaaaare voorkeur voor chocola en bonbons) of een lekkere grote koek!

Eureka, ik voel de kleine man een beetje pruttelen onderin de buik. Geen schopjes, maar dit gepruttel stelt me alweer gerust :D . Heb ook het gevoel dat hij anders ligt. Niet meer zo laag. Heb geen druk meer op onderbuik, voel de aambei nog amper, bijna geen harde buiken en de hele buik is rustiger. Ook wel eens fijn. Misschien dat heel veel rusten toch helpt?

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lien Beterschap

Wieffie dat is schrikken zeg. Sterkte en doe rustig aan.

Leeuw ja die heb ik ook al een tijdje steken. Dacht vorige keer ff dat ik moest gaan bevallen. Maar dat is het rekken van alles en soms me darmen. Heb het al vanaf het begin van de zwangerschap.

Na de bevalling eet ik weer een lekker broodje gerookte zalm heerlijkkk. Ik zei tegen me vriend een glas champagne mag toch ook wel zeker. Gelijk NEE want je gaat proberen borstvoeding te geven. Oepss sorrie dat is waar ook :D No alcohol allowed.

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Eenwondertje, fijn dat het weer beweegt ! :)
    Houden zo. ;)

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @WWJC: waar is jouw banner? Stuk?

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Als ik dat wist. Was gister ook al. :(
    (En vorige weekend ook volgens mij...)

Ik ben 29 wk en 3 dg vandaag.

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ga trouwens eens lekker in bad. Ben vandaag zooooooo lui en moe en lui en moe........

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Andere banner plaatsen, misschien een wat simpelere? Die van mij doet het (tot nu toe) altijd.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lekker. Met die pijn in mijn rug zou ik ook graag in bad willen. Helaas hebben we geen bad. :)
    Ga vanaaf wel lekker onder de warme douche.

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh ja, oeps, heb net al in de Gall en Gall champagne uit gezocht voor de na de bevalling :oops: één glaasje dan? Na 9 maanden geheelonthoud?

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lien: Beterschap !

Wieffie: jeetje dat is schrikken joh, heel veel sterkte in ieder geval !

Champagne: Dat wilde ik nou ook na de bevalling, wel verdient dacht ik maar ja dan zit je inderdaad met borstvoeding.... :cry: hmm dat is balen !

Vandaag is mijn wrapper binnengekomen ! JOEHOE ! Ben er helemaal blij mee !

Verder kan ik ook niet wachten dat ik alles weer mag en kan eten en mijn eigen lijf weer terug heb... en eindelijk ons kindje vast kan houden ! Nog even volhouden meiden, de laatste loodjes bla bla bla :)

15. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    En straks heb je een beebje en mis je het getrappel in je buik ;)

Het is toch ook wel weer erg gezellig om nooit alleen te zijn!

16. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    WAAROM lees ik hier nu, op dit moment, net voor etenstijd en gaat het gewoon over dingen waar ik echt al dagen trek in heb? :) Vreselijk! Wijntje, koffie met likeurtje, rood vlees, halfzacht gekookte eitjes, mjam!

Ik ga zo maar hamburgertjes maken en frietjes bakken. Ik heb er opeens niet zoveel trek meer in :p

Wieffie, schrikken zeg! Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed met jullie, je wordt iig goed in de gaten gehouden, maar fijn is anders. Sterkte meis!

Nou, ik ga eten maken! Tot later meiden!

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dat hoor ik meer mensen zeggen (als ik klaag omdat ik niet heb kunnen slapen van dat getrappel...) maar toch denk ik niet dat ik mijn buik en het getrap ga missen. Zie denk ik liever gewoon mijn kindje in het echt en zou het fijn vinden als ik weer mijn lichaam voor me zelf heb :D

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Wij hebben onze wrapper ook binnen! Laten komen uit een ander filiaal van de Prenatal en nu met 15% korting gekocht :D . Vind het zulke leuke en praktische dingen!

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Welke heb jij ? Ik heb die ronde met de roze hartjes, vind het zo leuk en ook zo handig !

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Vond roze hartjes niet zo geschikt voor een jongetje ;) . Wij hebben de creme met lichtbruine. Had liever de lichtbruine met donkerbruin gehad, maar die was niet leverbaar. Maar, vind deze ook erg mooi. En ik heb bij vrienden gezien hoe handig en warm ze zijn. Neem hem ook mee naar het ziekenhuis voor na de bevalling.

Deel Deze Pagina