Goeie morgen allen! eenwondertje: Wat vervelend dat de baby zich wat minder laat voelen je gaat je dan inderdaan wel zorgen maken. Maar ook hier zijn er wel eens dagen dat je denkt "doe eens wat meer"maarja dan gaat het wat meer doen dan denk je weer "rustig aan daarbinnen". Sterkte, proberen niet te veel zorgen te maken en ik hoop dat de beeb zich vandaag weer goed laat voelen! Leeuw: Nee hier ook geen steken in de buik of ongi gevoel. Eten: Ik heb ook zo'n onbedaarlijke trek in carpaccio met pijnboompitjes en ....hoe heet die kaas ook alweer..mmmm...uhhhh tjo dat schiet op.... nouja jullie begrijpen het wel! Van ellende eet ik nu de pijnboompitjes met rucola...haha Wieffie: Sterkte! Lien: En hoe was de nachtrust? nog een beetje kunnen slapen? En hoe ging het met het krukje onder de douche? Wel lekker ontspannen iniedergeval Rach: Misschien straks nog maar even een tukkie doen! Vervelend dat het niet wilde met slapen.... Ramoontje: Ook al zo'n waardeloze nacht gehad? Nou straks even lekker bijslapen dan! Zo nou hier dus ook een waardeloze nacht gehad. kleine man om half 3 wakker, daarna dus niet meer gaan slapen alleen maar druk gillen en spelen in zijn bed. Net gegeten en wie slaapt er weer? Juist, de kleine man! Voor de rest voel ik me al zeker twee weken erg goed! (Wie had dat gedacht na 25 weken heel erg misselijk geweest te zijn ) De babykamer is zo goed als af! Jippie 8) Hij is zoooo leuk geworden al zeg ik het zelf! Nu wat wasjes aan het draaien.....druk druk druk, net echt Ben zo blij dat het nu bijna klaar is. Ga snel wat foto's maken vandaag en proberen in mijn album te zetten alleen wilde het de laatste keer niet meer lukken Fijne dag allemaal! Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? EN EVEN EEN KNUF VOOR IEDEREEN! ALWEER ''BIJNA'' OF 30 WEKEN! WE DOEN HET GOED! NOG EVEN EN WE KUNNEN DE KLEINE IN ONZE ARMEN SLUITEN
@mama fiona...ben benieuwd naar je kamertje!Enidd het begint nu op te schieten.Kan niet wachten tot ik men mannetje in men handen heb...
Goedemorgen! Wiefie: Krijg je hartslagverlagers? Die moet ik ook gebruiken. Ik heb altijd zo'n 60 slagen per minuut. Best redelijk geslapen hier. Man moest er om 6 uur uit voor werk, toen wel wakker, maar daarna weer in slaap gevallen. Nu wel opgestaan met hoofdpijn en pijn in mijn nek. Ik zal wel verkeerd gelegen hebben. Ik hoop dat het weg gaat, anders straks even een paramolletje nemen. Vandaag ga ik wasjes draaien. Vanavond eten bij mijn schoonouders. Ze hebben een schommelstoel geregeld voor ons. Mijn schoonvader heeft hem geverft en mijn schoonmoeder heeft er kussentjes in gemaakt. Ben zo benieuwd! Morgen naar het ziekenhuis voor een 1 op 1 gesprek met de verpleging over de bevalling en borstvoeding enzo. Hier ligt trouwens een ieniemienie beetje sneeuw. Net even wat voedingsballetjes voor de vogeltjes opgehangen. Mijn kat zit al voor het raam te wachten tot ze komen eten
Hier ook redelijk geslapen. Moet afkicken van de Otrivin (al sinds vrijdag) en heb nu zo'n droge lippen! Maar goed. Mijn neus is al verder open dan hij de hele week geweest is. Mo, ik hoop dat de pijntjes met een pcm weggaan. Wieffie, hebben ze al iets gezegd waar het van kan komen? (Ik moest nl meteen denken aan baby van forumgenootje wat ook ineens een hartslag van 250 had. Alleen dat kindje was toen net 3 weken oud.) Amom, ik heb je wel eens horen zeggen dat je geen wasmiddel gebruikt, hoe was jij dan? Ik was nl met natuurlijke wasnoten. Dat zijn noten waar een soort van zeep in zit. Het maakt goed genoeg schoon en heeft (gelukkig) geen geur. MamaFiona, fijn dat je na zo'n lange tijd misselijk je eens 2 weken lekker goed voelt! Ga zo door. Ben erg benieuwd naar je foto's! Ik ga vandaag proberen manlief mee te krijgen naar een Diaper Champ te gaan kijken. En hoop dat ie dan ook even mee wil om een boek op te halen wat ik graag wil hebben en wat iemand hier (redelijk) in de buurt aanbood. Afgelopen week was ik te zien om te gaan, en hoop ook maar dat alles nog beschikbaar is..... Ow en manlief ook vragen of hij vast was spullen van zijn kamer uit wil zoeken wat weg kan en wat niet.
Zo wat hebben jullie veel gekletst zeg! Ben echt supermoe van Jennifer der verjaardag, laatste visite ging om 00.15 weg Heb gewoon spierpijn in mijn buik en rug van het hoesten,blehhh! Wieffie ow wat schrikken zeg! Lijkt me echt eng. Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden. Ongesteldheidskrampen nee geen last van, ook niet het gevoel van het zwanger zijn zat zijn, geniet echt op en top, alleen die stomme griep valt zo zwaar! :x Verboden voedsel ow dat lust ik ook wel, pistoletje filet en een lekkere salade met gerookte zalm, mjam mjam, vorige keer na de bevalling kreeg ik elke dag van manlief filet op brood viel eeeecht niet tegen Er bestaat trouwens ook alcohol vrije wijn hè, heb het nog nooit geproefd hoor. www.alcoholvrij.com Lodger schijnt onwijs handig te zijn hè? Wil der eigenlijk ook 1 kopen lees zoveel positieve verhalen over. Owja manlief heeft zich per ongeluk versproken over het geslacht van onze beeb #-o hihihi.
@lien wat naar zeg dat je al een aantal nachten niet hebt kunnen slapen @jantsjuh leuk he die kleine kleertjes in de kast! Ik ben hier eerlijk gezegd een beetje voor de afleiding, vannacht begonnen kreeg ik krampjes en die zijn nu nog bezig. om de zoveel tijd (Er is geen touw aan vast te knopen) mocht dit door blijven gaan dan bel ik de vk voor een echo....geen vaginaal onderzoek meer voor mij hihi...kga dan nu echt op m'n strepen staan maar moet zeggen maar me er wel een beetje druk over..... sorry rest niet bijgelezen,..klim me bed weer in!
goedemorgen Allereerst wieffie...ik hoop dat je snel naar huis mag met je kindje en een rustige hartslag amom...je moet doen wat je gevoel zegt... verboden eten....ik heb zo'n zin in carpaccio met pijnboompitjes vooraf en als hoofd gerecht een of ander biefstuk die half rauw is met extra veel kruidenboter en als achteraf je iets waar rauwe ei in zit.... en over alcohol met borstvoeding....ik drink niet...ik drink al niet meer sinds mijn 18..raar he...haha..toen mocht je pas echt los..maar ik heb altijd gerookt....en dat is ook alweer 1,3 jaar geleden...en EERLIJK ik ga niet zeggen dat ik na de bevalling niet weer ga roken...want het heeft mij altijd geholpen een gezond gewicht te hebben....en sinds dat ik gestopt ben heb ik er totaal geen controlle mer over! die lodger wil ik ook graag....maar krijgen de baby's het daar niet te warm/zweeterig in? en aghosie voor de dames die snachts niet/of nauwelijks slapen....hier nog geen last van...ik slaap voor 2....ik ga er meestal om 11 uur in en kom er meestal om 11 uur uit...behalve vandaag want man heeft me wakker gemaakt! verder is het boxkleed af en zal ik er straks een foto van laten zien!
Lodger, ik moet maar eens gaan googlelen wat dat is, want het zegt me niks. Roken: ook ik heb gezegd dat ik niet ga zeggen dat ik nooit meer rook. Ik heb er nu helemaal geen behoefte aan en ik hoop dat dit zo blijft na de bevalling. Maar lukt het niet dan lukt het niet. Anders gaan mensen weer zeggen: zie je wel dat je het niet vol kan houden? Het scheelt wel aardig wat poen zo, dus ik hoop dat ik nooit meer rook! Amom: Ik hoop dat het niets is. Sterkte in elk geval. Pientje: Beterschap. Mijn neus zat van de week ook dicht voordat ik wilde gaan slapen. Ik als een debiel gesnoten en gesnoven aan zo'n mintstick. Iets te hard gesnoven... Mijn hele neus deed zeer, voelde het in mijn keel en mijn ogen bleven maar tranen en branden. Die stick raak ik dus niet meer aan... Lynn: slapen van 11 tot 11? Wauw... hoef je dan ook helemaal niet te plassen? Ik moest vannacht 2 keer eruit om te plassen, terwijl ik voor mijn zwangerschap nooit snachts naar het toilet hoefde.
Iemand ook zo last van heeeeel veeeeel dorst hebben? En zo'n lodger, wil ik ook een, alleen kan niet kiezen welke kleur en op je vraag te antwoorden Lynn1986...er zit een binnenvoering in die je dr uit kan halen!Dus denk dat het wel mee valt met zweten!
Vaak als ik iets heb en ik leg het hier voor dan blijkt dat ineens iedereen er last van heeft. Maar goed, daar is een forum dan ook weer voor.
Mo dat heb ik ook eens gehad met die stick Maar mijn neus zit nu zo dicht, dat die nu niet eens helpt. Normaal slaap ik 's nachts echt supergoed, maar nu sinds die griep niet, ook zo'n hoofdpijn. Ben echt blij als ik me weer normaal voel. Mamafiona ben benieuwd naar je kamertje! Klinkt leuk! Lynn ook benieuwd naar je boxkleed Amom hmm zou ik ook niet meer willen dat inwendige onderzoek, liever een echo dan! Nog steeds last van kramp? Wwjc hoop dat je man nu een beetje vaart achter gaat zetten, dat scheelt weer voor jou kwa onrustig gevoel.
Oh, leuk zo'n lodger! Maar wij hebben al een voetenzak. Dus hou het daar maar even bij. Kan het altijd nog aanschaffen. Dorst: de ene dag wel, de andere dag niet. Ligt er ook aan wat ik heb gegeten. Gisteren trouwens na al die lekkere verhalen over eten heel associaal een halve bak Ben & Jerry's ijs Chunky Monkey weg gegeten. Man had het gehaald nadat ik het 3 keer gevraagd had. En tja, dan kan ik het niet laten om het op te maken....
Hihi, ja idd. Ben zo gek nog niet blijkbaar. En hier ook voor het eerst sinds de zwangerschap man gister aangespoord om bij de AH XL nog fruit te gaan halen omdat ik daar zo'n zin in had.