April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik snap dat je dat wel eng vind...maar maak je niet al te druk he meis...misschien een adertje

2. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    whaha heb vanochend nog een testje gedaan met de predictor en die is nu super positief. Veel donkerder dan afgelopen woensdag... dus dat is een goed teken ;)

Vandaag gaan we het aan de schoonouders vertellen. Gisteren hebben we het aan mijn ouders verteld, die waren erg ontroerd, ze worden dan ook voor de eerste keer opa & oma. Maarja wil wel nuchter blijven want het is nog zoooo pril....

Heb trouwens wel veel meer moeite met in slaap komen s avonds. Volgens mij hebben meer hier last van toch? Wel raar!

3. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Gefeliciteerd, mooi is dat he als je t voor t eerst verteld?

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,

Heb je een fotootje van de Predictor?

Gisteravond, trek in koffie, dus ik pak, en na 1 slok weer weggegooid, kreeg kokhalsneigingen. Hier slaan de beurse boops sinds een paar dagen (meestal pas vanaf 6 wk, misschien vanwege hun forMAAT?) ook toe, en gisteravond in bed 2x een misselijkheidsgolfje die heel snel weer wegtrok.
    Toen ik net opstond had ik de onbedwingbare behoefte aan de laatste stroopwafel, dus die pak ik, en het enige wat ik echt proef is de roomboter die erin zit, blerghhhhhhhhhh.

Netjes typen wordt steeds meer een probleem. Lijkt wel of alle hersenkracht naar de baarmoeder toe gaat :D

hersenkracht......... dat woord bestaat helemaal niet....... ehhhhhhhhhhhhh...

5. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Mogge allemaal..

*GAAAP* .. de vermoeidheid slaat hier ook toe. Maarja, komt dat door de zwangerschap of door het feit dat mijn dochter *dienormaalvanzeventotnegenuurdevolgendedagslaapt* ineens moeite heeft met in slaap komen 's avonds (valt rond half negen pas in slaap) en in het holst van de nacht (vijf uur) besluit dat ze genoeg heeft geslapen.

Zucht. Dat heb ik niet afgesproken met haar. En gister was mijn uitslaapdag, maar ja, vandaag mocht ik er weer op tijd uit voor dr.

Verder hier een beetje weeïg opgestaan. Misselijk wil ik het niet noemen. Als het hier bij blijft, hoor je mij niet klagen :)

en @ Mupkuh.. kan me voorstellen dat dit heel spannende dagen zijn...beetje bruinverlies is niet erg, zolang het niet helderrood is.. Hoop voor je dat dit ukje lekker bij je blijft..

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!

jeetje wat en kut nacht! Toen ik gister ging slapen had ik al een beetje hoofdpijnn, werd om 3 uur wakker en had zoooooon koppijn! pfff...
    Ik heb toen een paracetamol ingenomen maar voelde me daarna zo schuldig! maar heb gezocht en er staat dat het niet erg is!

nou en volgens mij gaat de misselijkheid hier ook beginnen :(
    Werd vanmorgen wakker en moest niet spugen maar voel me zoo misselijk bah!

en wat een weer! niks aan!

xx

7. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Haha, hersenkracht, die houden we erin. Dat is nu dus volgens jou baarmoeder kracht geworden? :)
    Girl powerrrrrrr!

Ik ben aan het werk en het is echt super super rustig... Iedereen zit hier boekjes te lezen of (zoals ik dus) te internetten... Zucht, duurt de dag ook lang hoor.

Over het weten van het geslacht: ja, dat willen wij graag weer weten. Dat wisten we bij onze dochter ook en dat vond ik eigenlijk wel heel fijn. Werd ze toch meer een persoontje op de een of andere manier. We hadden het ook niet geheim gehouden dat we een dochter kregen, maar de naam wist niemand. En dat willen we nu weer zo doen.

We hebben overigens wel al een jongensnaam, maar nog geen meisjesnaam. Ach, tijd zat nog!

Havefun, ik heb het 's avonds ook zo koud. Gek he? Lekker onder een dekentje op de bank gehangen gisteren en mijn man keek me aan alsof ik niet goed snik was :)

Nou, ik wilde van alles typen, maar nu weet ik het niet meer.....
    Ook een verlies van hersenkracht, hihi.

Fijne zondag iedereen!

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Iedereen al verschijnselen lees ik :D hierzo ook misselijk en vooral pijnlijke borsten. Neem het maar voor lief het is niet voor niets.

Gaat maar weer even verder uitpakken. anders blijft het zo'n rommel in de garage. :p

Groetjess

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik kan me hier nu ook bijvoegen, want ben ook een april mama :D:D

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo te lezen worden er meer misselijk :p misschien dat het bij mij dan minder wordt, dat jullie wat van me overnemen :p
    Ben maar niet naar de kerk gegaan, manlief is alleen gegaan.

Amom en Rach Ben benieuwd naar jullie namen.
    Heb voor een jongetje al wel leuke bijbelse namen gevonden, voor een meisje heb ik 1 leuke naam gevonden. Nu papa's goedkeuring nog ;)

Magickwings wauw mooie foto's zeg!

Muphuk bah schrikken natuurlijk, hoeft gelukkig niks te betekenen, nu maar hopen dat het wegblijft.

Racheldehaas grappig wij hadden bij onze dochter ook het koosnaampje sjakie :)

Lynn mogen wij de jurk ook zien? :D

Zo ga even proberen te eten.

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Staat zo slordig als je in de kerk moet overgeven he, Pientje. Zijn de kids wel mee?

Welkom en gefeliciteerd BrendaGill :)

Heb net vent wakker gemaakt, het is hier nu droog dus hij kan de buitenren van de kattten mooi af maken. :)
    Ik zal hem ook eens langzaam gaan voorbereiden op het feit dat als dit kleintje mag blijven zitten hij zijn computerkamer moet gaan opgeven :D

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahaha jah, dan gaat iedereen je weer zo raar aankijken dat je de boel onderkotst :)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee kids zijn thuis, die vermaken zichelf gelukkig goed.
    Dat scheelt.
    De jongste doet ook nog een tukkie straks.

Zo met moeite een krentenbol op, op een klein stukje na, nu hopen dat ie in mijn buikje blijft :p
    Eten gaat wel heel langzaam en zit sneller vol.

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb alleen nog maar sultana binnen gekregen ga zo maar proberen een soepie te slurpen. Want heb toch ook wel een beetje honger ondanks de misselijkheid.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Loeka12 + Brenda gill Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Gezellig dat jullie hier mee komt kletsen!

Mupkuh, vervelend zeg! Duim voor je dat dit de eerste en laatste keer is.

Ik heb ook veel last van gevoelige boobs. Het liefst heel de tijd bh aan, dan voel ik het het minst. Maar ja, als die dan 's avonds uit gaat..

Man heeft halve nacht niet geslapen. Raam stond open, hij had het warm. Maar werd heel de tijd wakker, wilde niet dat ik het koud had. Om een uurtje of 4 heeft hij het maar dicht gedaan. Had hij het wel warm, maar hoefde hij er niet meer aan te denken of ik het koud had.
    Schattig dat hij zo bezorgd is!

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb ook erg last van gevoelige boobs en heel de tijd een weeig gevoel! Ook slaap ik erg slecht maar ja ben zo blij met mijn beebje :D

17. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangere meiden!

Hier alles goed, krijg net zoals de meeste anderen hier steeds meer kwaaltjes. Ook na een paar slokjes koffie misselijk, enorm pijnlijke (.)(.), moe en vannacht wel 3x eruit om te plassen.
    Maar het mag de pret niet drukken!
    Over een paar dagen ga ik de verloskundige maar eens bellen om een 1e afspraak te maken.

Wat betreft de namen; een meisjesnaam hebben we al , maar een jongensnaam kunnen we maar niet bedenken! Het internet maar eens afstruinen!

Tot later!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames hier net ff geslapen...maar het gaat niet goed met de misselijkheid...ik voel me KEI ziek....bha bha

19. Pientje, willen jullie ook graag een bijbelse naam? grappig :) wij houden de naam helemaal geheim hoor :p

na de kotsbui van vannochtend voel ik me prima. heerlijk wat luchtte dat op zeg :D

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja Rach snap ik dat je het geheim houdt ;) bedoelde ook als jullie beeb is geboren.
    Onze dochter heeft geen bijbelse naam, zoontje wel, als we een leuke vinden voor deze beeb ook bijbels, maar als we niks leuks kunnen vinden, dan niet. Hoeft niet persé.

Deel Deze Pagina