Hier ook acrylverf (waterverdunbaar, is fijn!). Ik heb wat basiskleuren die ik bij de Action heb gekocht, niks mis mee. En wat andere kleuren die ik bij Pipoos (hobbywinkel) heb gehaald, maar die had ik nog staan. Ik smeer het alleen niet op een doek, maar op de muur
Hier ook regelrecht op de muur met acryl verf van de Action!Was goedkoop, enidd verkopen ze ook doeken daar... Qa vocht!Nog geen last van, bij de 1e alleen de laatste 3 weken... qa eten na de bevalling, kan haast niet wachten!hihih Vandaag gaan we niet veel doen, geen zin in!Als alleen het huis poetsen voor de zoveelste keer! En straks lasagna maken mmmmm....over eten gesproken, heb al een week savonds zin in een groot softijs met chocolade en nootjes...
verf: bij de Pipoos acrylverf gehaald. als basis wit, en die gewoon bij de gamma. vocht: geen last van gelukkig! eten: houden jullie nou ff op ongesteldheidskrampjes: volgens mij is het geen bandenpijn hoor.. dat zit toch aan de zijkant? Spekkie, goed dat je je keuze definitief hebt gemaakt! Wwjc, komt de kraamhulp bij jou thuis? hier alleen telefonisch een intake (jammer genoeg!) Nu heb ik ook weer iets, ben benieuwd of ik de enige ben. Als ik me heel druk maak om iets, of als ik moet huilen of boos ben (in ieder geval, als de emoties hoog oplopen) dan gaat mijn hart heel snel kloppen en dit houd best lang aan, ook als ik rustig ga zitten en rustig adem. moet ik me zorgen maken?
@rach; de cardioloog zei tegen mij dat tijdens de zwangerschap zowiezo het hart meer pompt omdat je twee keer zoveel bloed als normaal hebt nu. Heb je ook pijn op de borst enzo? dat heb ik dus wel, en dat schijnt dan een goedaardige kwaal te zijn. Kan helemaal geen kwaad, baby heeft genoeg zuurstof. Als je er vaker/langer en pijn bij krijgt zou je het altijd even kunnen melden bij de VK. @verf; ik had ook van die kleine tubbetjes van action.
http://www.medicinfo.nl/bka_6_21_2_1_0_0 dit is mijn aandoening, kan niet zo heel veel kwaad. maar moet erdoor wel poliklinisch bevallen.
jantsjuh, bedankt voor je reactie Nee, ik heb helemaal geen pijn, het klopt alleen alsof ik buiten adem ben. Maar er is idd meer bloed dat gepompt moet worden. ik beval sowieso in het ziekenhuis, omdat ik bij de gynaecoloog loop.
Rach, ik heb dat ook al een paar keer bij gyn aangegeven en enige wat zij zei was: Je bent zwanger, die hartkloppingen horen daarbij. Dus zal toch wel normaal zijn. Ik moet nog eens kijken wat mijn kraamhulp doet, want ik heb gister de formulieren enzo die zij in moet vullen over de post gekregen. Vraag me dus af of ik idd een intake thuis krijg.....
uit mijn hartfilmpje van afgelopen woensdag bleek ook dat mijn hart te snel ging, toen zei de cardioloog idd ook al; dat komt omdat je zwanger bent (en zenuwachtig )
wwjc, nu heb ik hetzelfde als jij gisteren: dan zet ik hier iets neer, blijkt dat ik niet de enige ben ramoontje, hier belt ze ook 4 weken van te voren.
hoi dames, how's life? hier weer bagger geslapen, me weer gek gehoest. lag ook nog eens helemaal zielig alleen in de logeerkamer om vriend wat rust te gunnen. niks aan... dus vandaag en morgen maar wéér rust houden (lees: alleen op bed of op de bank liggen, verder niks doen). ben het spuugbeu! wil dingen kunnen doen! @fiona: douchen is zalig, dat krukje is echt een aanrader! koste 6e bij de blokker. lijkt me voor straks bij de weeën en na de bevalling ook fijn. @amom: jee, schrikken die krampen. ik hoop dat het gauw wegzakt, en anders inderdaad die vk maar bellen! sterkte, duim voor je. @wieffie: jij ook sterkte! lig je in een heel hip ziekenhuis, dat je kunt internetten dan? hebben ze er al zicht op wanneer je weer naar huis mag? ook voor jou wordt geduimd. @lynn: heel knap gemaakt, ziet er enorm leuk uit! hierdoor gaan mijn handen wel jeuken; ik heb ook nog tig leuke ideeën om te maken voor de beeb. maar: moet eerst beter worden. @all: fijne dag allemaal! het is hier stervenskoud (net ienieminirondje gedaan met de woef, en vroor bijna dood). blijf dus braaf binnen nu, brrrr.... knuffies, hoest-Lien
@lynn; mooi gedaan hoor, die knuffeltjes ook. ontzettend lief @Imd; zou de hele week al zeggen hoe leuk ik ook jou kaartje vond. Dus bij deze
@LYNN: Wat ontzetten leuk allemaal, maar ben helemaal weg van je boxkleed, wat is ie leuk...... Ga zo maar eens even koken. Vanavond klaverjassen met vrienden! Doen jullie ook wel eens klaverjassen?
Lien, heel veel beterschap nog. Hoop dat de rust je vandaag extra veel goed heeft gedaan en jij je nu echt heel snel beter gaat voelen! Kraamzorg, wij krijgen een algemene infoavond en 4 weken van tevoren bellen ze ook. Dus bij ons ook niet langs komen. Klaverjassen, nog nooit gedaan. Lynn, wat knap en leuk gedaan zeg! Dat boxkleed vind ik helemaal super! Net acrylverf en doeken gekocht in de stad, dus kan vanaf morgen aan de slag. Ben benieuwd of ik er iets moois van kan maken.
LYNN! Wat super leuk gedaan joh! Ik ben helemaal jaloers op jou..... FIONA! Ik vind kaarten niet leuk, ben meer van de bordspellen, maar veel plezier vanavond! VOCHT! Heb ik gelukkig nog geen last van, ben benieuwd of het nog komt. We waren vanmiddag even naar de Babydump voor een cadeautje maar dat hebben we maar gelaten voor wat het was. Jezus wat een drukt, gewoon rijen aan de kassa, leek wel voor niks! LIEFS
hoi hoi wwjc:wat een ontzettend leuk idee voor je kaartje ik vind het echt heel creatief Lynn:jij bent ook erg creatief zeg,ik vind het erg mooi gemaakt allemaal Wieffie:sterkte ik hoop dat het met jou en je kindje snel beter gaat wel fijn dat ze jullie zso goed in de gaten houden Amom:dat is ook niet fijn zeg,ik hoop voor je dat het al minder/weg is anders gewoon even de VK bellen hoor Lien:wat naar dat je zo slecht geslapen hebt ,ik hoop voor jou dat het hoesten snel minder word en je je snel weer beter voelt en doe maar lekker rustig aan Fiona:gezellig zeg een avondje met je vrienden kaarten ik kan niet klaverjassen,maar ik vind andere kaartspelletjes wel leuk is altijd zo gezellig Sophia: dus het was druk daar ,zijn ze altijd op zondag los dan ? nou ja dan de volgende x maar als het rustiger is he hier heb ik ook nog geen last van vocht en de kraamzorg belde mij vorige week op ze komen dinsdag voor intake ik ben benieuwd ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten we hebben vandaag een lekker rustig dagje heerlijk in de pyama op de bank hangen we zouden vrienden krijgen,maar hun dochtertje is ziek dus heerlijk met z n 2 en en ik dacht ga maar even achter de pc,want vriendlief wil studio sport kijken en ik hou daar dus echt niet van Gr Tup
Hallo allemaal, Zo ben ook echt ziek geweest afgelopen dagen .virale ontsteking van de bovenste luchtwegen met veel snot! Was wel bij de dokter geweest maar het kon geen kwaad voor de baby gelukkig. Mocht alleen niet veel medicijnen tegen de snot! Of hoest, of keelpijn. Dus echt heel zielig thuis gebleven Wel zeer veel commentaar gekregen van mijn kleine meid .hoesten vindt ze niet leuk! Moest nu dus 20 blz lezen pffff .ook heel zielig dus @baby in buik : Wel veel beweging maar ik heb nu het idee dat ze overdwars ligt voel heel vaak aan allebei de kanten van mijn buik stompen en trappen, alsof ze zich uitrekt Ik hoop echt dat ze draait want laten draaien of keizersnee of stuitbevalling lijkt me alledrie geen optie! Gelukkig hebben we nog even @Nog 5 weken werken! Het gaat best snel (zeker als ik griep heb pfff) @Babykamertjes : Ik zag een paar hele mooie voorbij komen! @Een wondertje : Waarom mag de aerosleeper niet? Heb ik speciaal gekocht? O en een aambei bah daar heb ik in het begin veel last van gehad en nu moet ik ook voorzichtig zijn .heb soms wel wat bloed op het papiertje (leuke details he?) @Spekkie : Ja je weet het nooit hoor, een vriendin van mij beviel vorig jaar ook met 37 weken van een tweeling. En die moest gehaald worden vanwege zwangerschapsvergiftiging dus niet omdat de kleintjes al zelf wilden O en geniet van je verlof, doe rustig aan! @Wassen : Heb de lakentjes en hoeslakens wel al gewassen en gestreken .Leg ze gewoon in de kast @Sophia : 30 weken echo krijg ik ook niet ..volgens mij is dit alleen in belgie? @Ouderschapskorting : Ik moet me er echt eens in gaan verdiepen! @Synove : Jee wat een medisch moeilijk geval ben je zeg (ik bedoel dit lief hoor) Ik vind je heel stoer . @Smeren tussen de gaatjes : Tjaa ik weet niet hoor .. @Lien : Hier eigenlijk bijna alles klaar en/of besteld moet nog 2 badcapejes, en zoogkompressen en een lamp O en de geboortekaartjes en kraambedankjes .. Ik had een lijstje gemaakt en elke keer strepen we iets af en soms komt er weer iets bij hihi @Wieffie : Jee wat een rotverhaal, heel veel sterkte voor jullie gewenst! @Wwjc : KNUFFEL! @Broodje filet americain : STOP Ook mijn eerste bestelling na de bevalling .(of mag het bij borstvoeding ook niet?) @Amom : Ik lees dat je krampjes hebt! Sterkte ermee! Nou dit was het weer even! Vond het wel genoeg .snifsnifhoesthoest .