April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Over raamsticker, wij hebben hier thuis een grote plottermachine staan dus ga ik denk ik wat mee doen.. (weet nog niet wat)

@Amom ik lag dat het redelijk ging, gelukkig!

@synove ; ik heb maar een woord voor die dokter en dat mag ik hier niet zeggen l*l AHUM (toch gezegd) is moeilijk meid maar jemig zeg je voelt je toch helemaal geen mens meer zo maar een testobject, je bent toch geen lopende baarmoeder waarmee je even kan testen? pffff ik heb al een lekkere anti dokter dag maar deze spant de kroon!

2. Acherum het manneke, je zou misschien wel een spray kunnen halen voor zijn rode billetjes. Dan hoef je iig niet nog eens over zijn geiiriteerde billetjes te wrijven!

Hoop dat er iets aan gedaan wordt........ en snel!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bah Synove, zo is het steeds weer wat. :(
    Ik zou idd aansturen op halen en aangeven dat je je dan minder gestresst voelt. Stress schijnt nl heel slecht voor beeb te zijn! (Om over voor jezelf nog maar niet te praten) Vraag die man maar eens waarom HIJ daar nog niet aan gedacht heeft aan de dingen die je zegt.
    Goed dat je het even op een rijtje hebt gezet en ik zou dit zeker even met wat mensen gaan bespreken.
    Succes! Knuf.......

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wieffie, heel veel sterkte meid!

@ Geboortebord, wij hebben zelf een bord gemaakt van Woezel en Pip. Mijn vriend heeft hem gezaagd en geschuurd en ik heb hem geverfd. Nu alleen nog vernissen.

@ all, ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. Die komen bij mij voor de nacontrole als ik weer thuis ben na de bevalling.
    Morgen heb ik een groeiecho, gaat een vriendin van me mee. Vind het wel spannend!

5. Spannend Mupkuh! Ben erg benieuwd.

Ik ga morgen naar de VK en dan ook bloedprikken en rhesusspuit bij Diagnostisch centrum

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, dan hebben we allebei een druk controle dagje morgen ;)

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Wat een leuke ideëen voor een geboortebord zie ik voorbij komen.....!

Ramoontje, leuk dat je zoontje geholpen heeft! Haha, op zijn manier ;) Tim wordt in april 2, dus snapt er ook nog behoorlijk weinig van. Hij verteld wel aan iedereen dat papa een babykamer aan het maken is .....al heeft ie geen idee wat daar gebeuren gaat volgens mij :D
    Hij geeft nu ook steeds kusjes op mijn buik, zooooo schattig! Hij zegt wel 'baby in buik' , maar ik kan me niet voorstellen dat een dreumes van 21 mnd begrijpt wat daar allemaal gaande is. Ik snap het zelfs soms niet eens :)

Imd, lastig zeg......niks wijzer geworden nog van de arts dus? Mega irritant! Tja, en kiezen e.d blijven lastig.....je ziet het vaak van te voren niet, tot er 'ineens' wat door is.....dan snappen we het ;)

Synove: wat een gedoe. Ik zou zeker doen wat voor jou goed voelt hoor! Al die stress over of alles wel op tijd zal zijn doet jou (en je hart) ook geen goed. Medisch gezien heb je voldoende reden tot een geplande keizersnede lijkt me? Nou moet je dta ook maar net willen, maar dan zou de keuze toch ook aan jou/jullie moeten zijn? Sterkte ermee, en laat je niet afschepen hoor! Artsen hebben soms makkelijk praten, zij staan lekker aan de zijlijn....

Mupkuh, komen er andere VK bij je na de bevalling dan ervoor? Oftewel: nu wordt je door anderen begeleid dan?

Sophia: leuk bloedprikken en de rhesusspuit ;) Ik mag over 2 wkn.....altijd gezellig....

8. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hebben jullie afwijkende maten daar? Je bedoelt denk ik 50/56 ;) En anders komt 62....

Hoe is het met je blaas?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Minius, ik loop nu bij de gyn. Ga ook in het zhs bevallen. Al heb ik daar nog wel even over getwijfeld afgelopen week ;)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Synove hoe is het bij de 1e de bevalling dan gegaan?

MiniUs Jason snapt er ook nog niks van, geeft wel kusjes op mijn buik of met z'n mond scheetjes op mijn buik, lachen dan joh :) zegt af en toe wel baby en wijst dan naar buik maar de laatste tijd noemt ie mijn buik en boobies ook piemel :)

Geboortebord ja €210 ga ik er echt niet voor uitgeven hoor! Volgens mij is het mega makkelijk zelf te maken.
    Je hebt er nl. ook raamstickers van voor €20.
    Zo moeilijk zal het toch niet zijn om dat op hout vast te maken en nog een kleiner bordje te maken voor de naam, op een paal vastmaken en klaar! (denk ik :) )

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Wat ook helpt zijn de Zwitsal olie doekjes, voor de billetjes...Echt zielig!

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD ](*,) stomme dokter zeg! diarree is niet "normaal", kids hebben het wel vaker maar dan heeft het wel een reden! Artsen doen soms net alsof het lichaam "gewoon ff zin heeft in gek doen"....
    maaruh...zou zo maar een overgevoeligheid kunnen zijn! Maar dat je arts da nzegt om soya te geven :rolleyes: das ook een allergeen! bij de reform verkopen ze rijstemelk, wel ff duurder maar daar heb ik nog nooit van gehoord dat iemand er een reactie op heeft gehad. En een week is echt heel kort om zoiets uit te testen, moet toch echt een maand voordat het helemaal uit het lichaam is...rare artsen ook! iig sterkte met Dean en hopelijk is het gauw voorbij!

Hier geen bord/sticker e.d. de mensen in de buurt weten geeneens dat ik zwanger ben en dat wil ik zo houden ook...ik vertrouw ide lui hier voor geen meter! Wel jammer...maar ja is niet anders. Trouwens stom verhaal over hoe het bij mijn zoontje ging: was in het ziekenhuis bevallen en moest daar ff blijven. manlief ging naar huis en heeft leuk vlaggetjes op gehangen "hoera een jongen"....met de tekst naar binnen :rolleyes: heeft 2 dagen zo gehangen. :oops:

Wel leuk hoor die van "situatie gewijzigd"!

Ik pleur m'n bed weer in... :)

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD nog vergeten...sterke kamille thee en daarmee de billetjes wassen en laten luchtdrogen (niet drogen met doek ofzo) helpt echt super vind ik. M'n zoontje heeft toch zeker elke maand wel bloedende of rode geirriteerde plekken van de allergieen.

14. hier ook..
    maar ik woon dan ook niet in een gezellig dorpsbuurtje waar je de buren groet en kletst over het weer hihi

ik ga strijken!

oh en vanavond begint de zwangerschapscursus.
    heb me ook opgegeven voor een borstvoedingscursus bij een lactatiedeskundige.

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Synove: wat een gedoe meid, vind het wel heel goed van je dat je op je strepen staat hoor ! Op je eigen gevoel afgaan en anders misschien second opinion inderdaad ? Nogmaals heel veel succes !

Weet nog niet wat wij gaan doen met geboortebord/sticker etc. Maar eens over nadenken... :-k

16. hihihi oeps, ja dat bedoel ik inderdaad!

Blaas is prima nu

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hoezo vertouw je ze niet?ben nieuwsgierig hoor.... :)
    Ja ik ken dat niet ik woon wel in een buurtje waar je een praatje maakt!dus vandaar deze vraag?

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oooow zag net in het februari-topic dit recept voor appeltaart met mars en snickers, yummie ga ik een keertje proberen!

Wij hebben ook niet superveel contact met de buren, een aantal, maar vind zo'n bord ook leuk voor als de kraamvisite komt.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo dat is nog is lekker zoet dan :p zeg zo'n taart

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

we hebben een paar aparte figuren in de wijk wonen:
    - een man died e schuttingen van de buren jat
    - jongeren die ons schutting steeds slopen, ons de hele tijd irriteren, 's avonds luidruchtig doen, zoontje wakker maken door steentjes tegen zijn raam te gooien e.d.
    - overbuurman van wie ik het idee heb dat hij mij bespied terwijl ik bv geef....niet echt fijn dus!

WOW dat klinkt zooooo lekker die appeltaart :p

Ik heb gisteren voor het eerst sinds 2 jaar schuimpjes gehad (die snoep dingen!) heb ze kunnen vinden die ik ook mag hebben....wat is dat dan ineens zoooo lekker...vooral de banaantjes :D

ben maar weer uit bed gekomen...voel ik me ook zo bejaard van haha

Deel Deze Pagina