April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Amom dat is best scary

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nieuwe buikfoto in album!
    Niet helemaal zoals ik hem wilde maar toestel was bijna leeg dus moest opschieten.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mooie buikfoto leonie! leuk shirt ook!

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    leonie heel gaafff

5. :) sorry ik kan mijn lach niet onderdrukken als ik dit lees.
    een schutting is juist wel handig als je het idee hebt als je overbuurman je bespied tijdens borstvoeden.
    maar die man die schuttingen jat, wat doet hij daar dan mee? (aparte hobby)

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Mooi hoor Leonie, op en top zwanger!

@Pientje: haha, Jason die je buik en boobies piemel noemt, ach ja, het lijkt erop he? :)
    Als ik Tim vraag waar zijn navel zit, gaat ie ook aan zijn piemeltje zitten....haha, weten zij veel ;) Wel enorm schattig dat ze zo in een deuk kunnen liggen he, om bijvoorbeeld scheetjes op de buik? Geweldig!

En zo'n geboorte sticker op een bord maken moet niet zo moeilijk zijn nee. Weet je ook waar je die sticker kan kopen? Ik vind 'm ook wel erg leuk!

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh ja, oke! En dan komt de Vk voor de thuiscontroles, ik snap 'm!

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

waarschijnlijk verkoopt hij het hout...hij heeft een bus (ik vind het zo'n typische dievenbus :)) waar hij elke ochtend druk mee bezig is om van alles in te stouwen, elke week staan er wel een paar apparaten (wasmachines e.d.) in zijn tuin, die een dag later weer weg zijn.... en hij vertrekt 's avonds laat en komt 's ochtends pas weer terug...kan natuurlijk allemaal een hele logische reden hebben :) en dat ik gewoon gekke fantasieen heb. Maar dat hij schuttingen jat is een feit ;)

Mooie buik leonie!

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ben vandaag toch nog thuisgebleven en heb tot 12 uur in bed gelegen…MOE!
    Nog steeds verkouden bah. Wil gewoon goed uitzieken en daarna niet meer ziek worden!
    @wwjc : Fijn dat je je man aan de gang hebt gekregen! De mijne moet nog wat dingen verfen, dat wordt waarschijnlijk pas over 2 weken….pffff. O en ook goed dat er wat aan je klachten gedaan gaat worden!
    @Rach : thanks!
    @Imd : Jee dat dean zo ziek is, vervelend zeg! Sterkte en beterschap! En een digiknuffel voor hem…..
    @Synove : at een zorgen allemaal, kan je misschien afspreken dat je ingeleid wordt? Of is dat ook niet goed voor je? O daar heb je al op geantwoord!
    @Mo : Jij ook al een hartpatiënt….sterkte ermee! O jee ik ben ook bij zilveren kruis….en ook nog geen kraampakket! Ik ga toch maar even bellen…
    @amom : Fijn dat je je even meldt! Wel lastig die voorweeen…
    @Woppie : Welkom hier! Je bent uitgerekend op mijn verjaardag! Hele lieve mensen hihi…
    @mimi : Goed om van je te horen meid. Wel vervelend dat je het zo zwaar hebt! Sterkte met de laatste loodjes!
    @Juud : Ook goed om van jou wat te horen, het klinkt moeilijk voor je allemaal, maar je instelling klinkt wel goed….nog even volhouden!
    @wondertje : Toch fijn dat je je goed voelt nu! Ben ik ook van plan als mijn verkoudheid over is! En sex, tja het is iets minder geworden, maar we hebben nog steeds zin. Het is wel anders, voorzichtiger maar wel intiemer…
    @buren : Mijn buurvrouw wist het al met 9 weken (had de MvM flessen zien staan), en daarna weet de hele straat het snel hihi. Maar we zeggen gedag en soms een praatje meer niet hoor….
    Zo weer klaar!

10. :) nou zo te horen heb jij zonder schutting ook veel te zien :)

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hey allemaal,
    @woppie: welkom, proficiat!
    @amom: fijn dat je krampen iets gezakt zijn. rust houden dus maar?
    @synove: jee, wat een verhaal! sterkte... ik zou zeker de discussie nog eens aangaan met die gyn; het gaat wel om je leven hier!
    @fiona: kaarten doen wij nooit. zijn niet van die spelletjes-mensen, al is Kolonisten wel leuk.
    @Imd: beterschap met je kleine man. zielig, die rode billen. er is een spray voor, zarqa ofzo. dan hoef je er niet met je handen aan (=minder au voor hem).
    @rest: sorry, alweer vergeten wat er was. :oops: hoop dat alles goed is!

over hier: vannacht een beetje geslapen, en ben tot 15.00 in bed gebleven (soms slapen, soms wakker, hoesten wel ietsje minder gelukkig). buik is linksonder helemaal beurs van het gehoest... :( auwie!
    geboortebord: ik mag van mijn vriendin haar 3d ooievaar (zie mijn avatar) lenen; ik vind die zooo cool. verder nog balonnen en een slinger ofzo. zien wel. dat ene bord van 'situatie gewijzigd' vind ik ook erg leuk, maar jeeeeemig: 210 euro! :confused: nog in geen 210 jaar....
    broekpiesen: gelukkig niet! heb ijzersterke bekkenbodem door het paardrijden, dus misschien dat dat me nu redt? heb echt mezelf binnenste buiten gehoest, maar geen drup verloren gelukkig.
    vocht vasthouden: nope, gelukkig ook dat (nog?) niet hier. ben weer afgevallen door dat ziek-geneuzel. zit nu op +5kilo t.o.v. voor de zwangerschap. valt me alleszins mee, want ik snoep heus wel wat. ;)
    morgen weer gym, en woensdag naar de vk. dacht gister dat de beeb gedraaid was, maar ik voel 'm nu gewoon precies zoals de afgelopen 10 weken: stuitligging met rug links. hoop écht dat meneer nog gaat draaien. draaipoging en stuitbevalling zie ik niet zitten, dus dan wordt het de ritssluiting... jaiks! :confused:

ach, we zien wel! :D eerst beter worden, maar ik lijk op de goede weg.
    @andere ziekies: beterschap!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Beterschap nog Lien!

Rach, veel plezier vanaaf bij de gym. Ik mag ook weer vanavond. :)

Amom, in zo'n buurt zou ik ook geen bord neerzetten. ?

Hihi, Jip en Janneke champagne in de aanbieding bij de Hema! :)

Erg mooie buik Leonie!

Coto, pas over 2 weken verven? :( Dat duurt idd nog lang....

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dank jullie wel voor leuke reacties op buik.
    Ben vandaag niet helemaal in mijn hum dus doet me goed.
    Ga dadelijk denk ik ook maar even in bad en dan vroeg naar bed.
    Is gewoon zo'n dag waar niets mee is maar die je snel voorbij wilt hebben. (kennen jullie vast wel, toch?!?)

14. jij ook veel plezier! hoelaat is die van jou afgelopen? hier kwart voor 10. maar meestal lig ik dan al een half uur te snurken. hoop dat ik wakker blijf ;)

15. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Ik heb eens even gebeld wanneer mijn gym begint want ik had nog steeds niets gehoord. Ik heb er al een paar keer achter aan gebeld maar nu wisten ze het eindelijk.......2 MAART pas.....toch niet normaal!

Oja en ook nog niets van het kraampakket gehoord moet morgen weer terugbellen want waarschijnlijk was de "kraampakketdeskundige"van de avero niet aanwezig.

Zo uitzoeken van de kleren is vandaag goed opgeschoten......9 vuilniszakken vol!

Leonie, mooie buik hoor!

Ga zo mijn paardje even verzorgen en dan aan de boekhouding! pfffff

16. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    oja foto's van de kinderkamer.... ga ze nu meteen even maken anders komt het er niet van......probeer ze vanavond nog te plaatsen dan......

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    2 maart?! jeetje, mijne is 3 maart al afgelopen!
    ik ben dan wel vier weken verder dan jij, maar toch...

viel me trouwens wel op dat de uitgerekende data van de gym-dames nogal ver uiteen ligt: de eerste uit mijn groep staat op 24-3 en de laatste pas half mei.
    nu wonen we in een dorp, en anders krijgen ze de groep vast niet vol (zijn nu met 8en), maar ik vond het wel opvallend. ik ben de derde vd groep die aan de beurt is, als alle beebjes volgens datum komen (wat vast niet gaat gebeuren).

fiona: ben benieuwd naar je foto's!

18. Ik woon in een stad en ook hier een uitloop van 6 april tot 26 mei!

19. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Ik krijg mijn foto's niet verkleind! Er komt elke keer error te staan....weten julie hoe het WEL moet?

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sorry, geen idee. Misschien ligt het even aan de pagina zelf? Ik heb al een paar keer mijn profiel aan willen passen en geeft ie ook steeds error. :(

Hier ook erge uiteenloop van data. Weet ze zo niet meer uit mijn hoofd. Leuke is wel dat onze "lerares" in mei uitgerekend is en zo ons rijtje sluit. :)

Rachel, hier duurt het gelukkig maar tot 9, maar ik ga idd ook meteen slapen nu. (Meestal ga ik ook rond 9u- half 10 naar bed.)

MamaFiona, allemaal kleren van jezelf?! Knap hoor.

Deel Deze Pagina