via paint kun je formaat wijzige...paint openen....afbeelding....een dan afbeelding formaat wijzigen/helen...dan naar 25 maken dan opslaan en dan wil die meestal bij mij wel lukken Imd maizena helpt ook op de billen....en een beetje ors bij het water doen..zodat hij geen vocht tekort krijgt maar ik denk dat je dat al doet....beterschap...zijn het niet zijn kiezen?want dat kan ook heel erg bijten...en koorts geven! verder ga ik morgen bellen om te stoppen met werken...ik trek het gewoon niet meer...vinnd het wel moeilijk om te bellen en te zeggen dat ik de handdoek in de ring gooi....ik kan het niet meer opbrengen en ben alleen heel lastig voor mijn collega;s.... raam/geboorte dingen....ik d8 ook aan een sticker maar dan kan man net zo goed iets mooi op het raam maken....! en een bord...ik denk dat ik een mooi schilderij voor voor het raam ga maken ofzo... verder heb ik niets meer......zal morgen een buikfoto plaatsen...slaap lekker meiden... oja ik ga niet meer naar zwangerschapsgym...ik heb absoluut geen klik met de juf! geeft mij te veel adviesen die ik beter niet kan volgen...volgens mij fysio...ik ga wel op baby zwemmen of zo..of muziek op schoot!
Via de site van www.fotoverkleinen.nl kun je makkelijk en snel fotos vekleinen die je dan opslaat in je comp. daarna kan je ze snel in je album oploaden....
Wat een super schattig kamertje zeg ! Echt heel erg leuk gedaan ! Vandaag ga ik op kraamvisite bij een oud-collega, haar dochtertje is 27 december geboren... ben benieuwd... nog even en dan krijgen wij dat ook allemaal... wordt steeds ongeduldiger Fijne dag allemaal !
pff jaa heb er zo'n zin in, lekker humpie in je armen, lekker warm weer en weer slank zijn, maar dat laatste is wishful thinking
@mamaFiona; wat een lief kamertje,.. knap hoor,.. heel crea! Heb geen tijd helaas om op iedereen te reageren. Maar wilde jullie laten weten dat ik altijd mee lees. Voor degene die ziek zijn of het even moeilijk hebben wil ik even zeggen; Nog maar even,... en dan kunnen jullie je kleine hummeltje in je armen houden en dan zijn hopelijk alle kwalen van de zwangerschap vergeten... Ik denk aan jullie! Met mij gaat het nog steeds goed. Wel zit ik sinds vrijdag aan de ijzertabletten. Mijn HB was te laag (5,9). Voelde me toen erg moe en af en toe draaierig. Nu gaat het alweer beter! Dit weekend wil ik het babykamertje gaan inrichten. Dus hoop volgende week de foto's hier te kunnen showen! Fijne dag allemaal!
mamfiona, wat een schattige, mooie en leuke babykamer! En zo voelwand met die schaapjes geweldig! 3 maart pas beginnen met zw. gym dan haal je het toch ook nooit om alle lessen te doen? Hoeveel lessen heb je? Lien, bij mij in de groep bevalt iedereen of eind maart of in april. Dus wel lekker dicht bij elkaar. Behalve eentje die is in mei uitgerekend, maar dat is een tweeling-mama dus wordt verwacht dat zij uiteindelijk in april zal bevallen. Dus toch nog allemaal dicht bij elkaar! Wwjc, dat is inderdaad wel grappig dat zij het rijtje sluit. Maar zij blijft dan wel heel lang doorwerken zeg! Of neemt iemand anders het van haar over en sluit zij zich dan als delneemster aan bij de groep? Lynn, knap van je dat je stopt met werken. Jij en je kindje zijn echt het belangrijkste. Wel een hele moeilijke beslissing en zeker om het nog door te geven. Jammer dat je stopt met de gym maar ja als je verkeerde adviezen krijgt heb je er idd helemaal niets aan!
goedemorgen... wat een leuk kamertje zeg..heel orgineel... hier veel pijn vandaag...zo maar eens naar de fysio kijken wat hij zegt... bijdeze ben ik dus gestopt! ik vind het wel heel jammer dat ik niet tot het einde heb vol gehouden....maar goed het is niet anders.... ik kom straks nog wel even... ben net wakker....ik ben wel blij dat slapen snachts goed gaat...ik hoef nooit tussen door te plassen en slaap meestal gem 10 uurtjes...ik kan wel langer maar moet meestal naar een afspraak ofzo....
@lynn goed hoor dat je bent gestopt! Jij en de beeb gaan voor! @Mamafiona wat een prachtig kamertje, echt heel leuk! Hier alles goed, de krampen gaan nog wel door maar raak er een beetje aan gewend. Ik ga weer stofzuigen want de vk komt zo en wil het huis bekijken
Hoi meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ga zo naar de cardioloog en mijn man gaat mee. Hij is veel rustiger eronder en vind dat ik me te druk maak nu. We hebben nog een aantal weken te gaan en hij vindt ook dat we het gewoon moeten voorleggen aan die gyn en dan wil hij gewoon een goed antwoord hebben van die vent. Zo niet dan nemen we een andere gynaecoloog. Dat was zijn antwoord. Valt ook weer wat voor te zeggen, want ik fok me steeds meer op nu en al die tress is niet goed voor de baby. We gaan die vragen en zorgen dadelijk ook voorleggen aan de cardioloog zodat we ook hun kant van het verhaal kunnen horen. Zij hebben immers overleg gehad met die gyn en ze zijn samen tot dit besluit gekomen..... Dan mogen ze ons haarfijn uitleggen waarom een geplande keizersnede niet hun voorkeur heeft. Om even in te gaan op de vragen: Bij mijn eerste zoontje had ik ook al die kunsthartklep. Ik moest toen ook spuiten met bloedverdunner (1x daags) omdat die pillen die ik normaal slik zeer schadelijk zijn in de eerste 12 weken. Door die spuitjes heb ik trombose gekregen op mijn kunstklep en is er een stukje afgevlogen. gevolg: Hartinfarct. Ik heb lang op de IC gelegen en ook daarna heb ik veelvuldig in het ziekenhuis gelegen omdat mijn bloedverdunning niet goed ging. Ik heb toen aan een infuus gelegen. Omdat mijn zoontje te klein was, hebben ze mij ingeleid met 38 weken. Hiervoor kreeg ik "pillen" ingebracht om de ontsluiting op de wekken. Dat gebeurde niet (ik bleef potdicht), maar door die pillen stikte mijn zoontje bijna. Ik heb toen hals over de kop een spoedkeizersende ondergaan. Later hoorde ik van de chirurg dat we geen dag langer hadden moeten wachten want dan was mijn zoontje overleden geweest nog voor zijn geboorte. Ze hebben het infuus met de bloedverdunner stopgezet en letterlijk naar de OK gestormd; leek wel zo'n aflevering van ER. Binnen 10 min hadden ze hem (hij was al helemaal blauw aangelopen). Nu vertelde die gyn mij dus dat ze mij weer gaan inleiden als de baby te klein is. Ik heb dan direct dit horrorbeeld voor me. Hij zei dat het niet zo hoeft te gaan, maar hij kan mij niet de zekerheid geven dat het niet weer zo gebeurd. Ik weet niet wat hij in zijn hoofd heeft, maar hij gaat er gewoon vanuit dat het allemaal wel los zal lopen en mocht er toch onverhoopt wat misgaan, dan grijpen ze in. Dat snap ik wel, maar ik wil dit niet zomaar gewoon afwachten.... Een geplande keizersnede kunnen ze gewoon rustig voorbreiden....daarom snap ik het gewoon niet. Nou, ik hoor het zo wel. Moet er om 12:15uur zijn. Jullie horen het antwoord, ok?
@synove heel veel succes gewenst! Ga echt op je strepen staan! Ik zie eigenlijk ook niet in waarom natuurlijk bevallen veiliger zou zijn in dit geval dan een keizersnede...ben erg benieuwd. Hoop voor je dat je er nu wat duidelijkheid over krijgt en dat je lekker rustig de rest van de zwangerschap doorkunt zonder hier over te hoeven piekeren. Succes!
Nou Dean heeft vannacht een stuk beter geslapen (en is heerlijk baldadig! haha GELUKKIG!) hij heeft gisteren geen melk/lactose op en verrek poep is al wat beter (voorlopig , kan ook nog toeval zijn natuurlijk dus klop het nog even af)
Goeiemorgen allemaal, even een snelle reactie op een paar die ik heb onthouden... Mamafiona: mooi Kamertje super Crea! Lynn1986: Rot van die pijn, hopelijk heeft je fysio een paar goeie tips. Synove: Succes bij de Cardioloog. Vraagje: Hoe hoog moet je een plankje boven je commode hangen zodat het handig is? en is het handiger om de plankjes in de breedte van de commode te hangen (in een hoek gezien)
MamaFiona, wauw wat een mooi kamertje ! Synove, ik ben benieuwd waar jullie op uitkomen. Succes dadelijk! Rach, hoe was de eerste zw-gym? Lyn, knap dat je je werk afgebeld hebt. Hoop dat je je nu ook wat beter gaat voelen. Jammer dat het bij zw-gym niet klikte... Wat is muziek op schoot? En ben ook benieuwd wat jouw fysio zegt. (Ik mag morgen) IMD, fijn dat Dean nu wat beter geslapen heeft en lijkt (afkloppen) op te knappen. Shopaholic, ben benieuwd naar de foto's van het kamertje. Leonie, vandaag een betere dag? Ik weet niet hoe zij het precies gaat doen met de andere lessen. Maar dit zijn 10 lessen (nu nog 8, dus 8 wk), dus kan ze deze nog mooi volmaken en daarna met verlof gaan. Ik ben altijd zo blij dat 's ochtends de pijn hier weg is. Waarom kan dat toch niet gewoon de hele dag zo blijven. Dadelijk moet ik weer 4 uurtjes gaan werken. Ik zie er heel erg tegenop omdat ik er helemaal geen zin meer in heb. Stiekem heb ik een beetje spijt dat ik toen niet gekozen heb om maar gewoon helemaal ziek te zijn ipv 50%.
imd fijn dat het al iets beter gaat amom...haha..snel alles aan kant...haha...dat zou mij nu niet lukken...ik zou door de mand gaan... mamacelesje...ik zou het niet weten..met die plank...ik heb mijn vriend/man laten vast houden en gestopt toen ik het mooi vond... wwcj...je kunt toch nu ook gewoon aangeven dat het niet meer gaat? heb ik nu ook gedaan....eerst minder gewerkt en nu gestopt... muziek op schoot is met je kind muziek maken op schoot...kinder liedjes zingen....en muziekjes gebruiken.... senova succes!
Synove wow wat een heftige bevalling van je zoontje, dat je een 2e nog aandurfde zeg! Ben heel benieuwd hoe je afspraak is gegaan! Imd fijn dat Dean alweer wat opgeknapt is. Amom en is je huisje toonbaar vvoor de vk? Veel succes straks. wwjc werkse! Owowow, Jason is not amused, met trein en rails aan het spelen, maar lukt niet, dus nu heeft ie de rails uit frustratie uitelkaar getrokken en de trein eraf geduwd ff ingrijpen...