Mijn mannetje doet dat ook. Rechts zit heel vaak zijn kontje zie je hele uitstulpsel recht van mijn buik! Hij zit ook veel met zijn handjes in mijn liezen en bovenaan me buik kan ik vak zijn voetje of knietje beetpakken, dit trekt hij dan snel weg Echt een heel bijzonder gevoel, hij wordt ook steeds sterker! Mijn ribben ontgelden het al, vooral nu als ik op kantoor zit een beejte gebogen, is hij ontzettend druk!
Heb ook het idee dat als ik achter de computer zit dat ze dat niet zo fijn vind, dan krijg ik inderdaad ook regelmatig een schop. Gelukkig heeft ze mijn ribben nog niet ontdekt Bijzonder zeg dat jij zijn voetje kan vastpakken, ik durf dat ook niet zo goed op de een of andere manier... Mandytjuuu: Als je er geen prettig gevoel over hebt gewoon bellen, daar zijn ze tenslotte voor...
ik heb idd toch maar ff gebelt.. meot toch echt afwachten meschien dat ze gewoon moe is.. dus afwachten tot morgen,, als ze dan nog niet gereacheert heb ff langs komen.. het voelt niet lekker maar het zal moetten.. ze reacheert altijd heel extreem op robert dus hopen dat ze dat straks weer doet..
Ik kreeg vandaag van mijn gyn. de volgende richtlijn: vanaf ca. 28 weken is de richtlijn: je hoort 10x verspreid over de dag je baby te voelen. De ene keer mag dat een trappelsessie zijn, de andere keer een schuifpartij en dan alleen een schopje. Als je maar met regelmaat leven voelt. En je moet vooral ook letten op afwijkingen in je eigen voelpatroon (zoals dat jij de baby gisteravond niet hebt gevoeld en normaal wel). Ik had dit gevraagd, omdat ik ook mijn mannetje soms erg weinig voel, maar nu blijkt dat hij in stuit ligt en ik veel vruchtwater heb, ben ik al veel geruster. Ik kan hem hierdoor ook minder voelen dan andere vrouwen hun kindje voelen, maar dan nog is 10x de richtlijn + wat is je eigen patroon. Vertrouw je het niet, ga er dan echt rustig voor liggen. Eet eerst wat en ga dan (op je zij) liggen. Heb je na een uurtje nog echt niets gevoeld, bellen. In jouw geval zou ik sowieso bellen! Beter 10x teveel dan 1x te weinig.......
@mandytjuu; inderdaad misschien even op je zij gaan liggen, dan wil die van mij ook wel eens beginnen met schoppen. of voorzichtig wat voelen en drukken op je buik. als de vk dat bij mij doet, begint ze vaak ook te schoppen. @jodie; sterkte meid en een dikke knuf. heb gister ook gebeld voor een kraambed. eind feb brengen ze hem. de vk zei dat als ik bijvoorbeeld al 10cm ontsluiting heb we niet meer naar het ziekenhuis gaan. en het is s'middags ook wel lekker om even op te liggen, en na het ziekenhuis helemaal. Zijn jullie ook zo aan het poetsen en ruimen? heb het hele hok met fietsen en wasmachine etc opgeruimd, de hele zolder opgeruimd. en de tegels van de wc beneden helemaal afgenomen. kan gewoon niet ophouden met dingen zoeken om schoon te maken
Hmmm, ik zou toch proberen wat te gaan eten en dan te gaan liggen. Heb je over een uur dan nog geen reactie, dan zou ik toch aandringen op een extra check vanmiddag. Ik vind het erg vreemd dat ze je tot morgen laat wachten. Zo'n doppler erop is zo gebeurd. Luister naar je eigen intuitie! Als jij het niet vertrouwt, dan gewoon langsgaan vanmiddag!
haha jah erg he, zei gister nog tegen mijn vriend, die hormonen zijn toch nog ergens goed voor Mijn psygologe plaagde mij ook al, zij noemde het kloeken
@mandytjuuu wat raar dat ze pas morgen er naar willen kijken.... Ik zou zeggen doe gek, spring, ren, ga rusten, liggen, van alles....lekker je buik masseren, een warme douche. Heb je een muziekdoosje? Dat helpt misschien ook wel om de baby wakker te krijgen. Ik heb ook van de vk gehoord dat je minimaal 10x per dag je beeb moet voelen...dus als je om half 5 nog niks voelt gewoon aandringen! Daar zijn die lui voor!
ja inderdaad Jantsjuh hahaha ik maak nu dingen schoon die ik meestal een lange tijd voor lief laat hahaha
misschien komt mijn nesteldrang pas als ik verlof heb, of misschien komt het niet haha, zal een domper zijn voor mijn vriend...die wacht er met smart op
Mandytjuuu pff tot morgen wachten...zou dat niet kunnen. Bij mij helpt een warme douche of een warme kruik op mijn buik. Of een hele warme hand, dan reageert onze beeb eigenlijk zowat altijd wel.
Ik heb wel nesteldrang buien, maar nog niet de grote aanval! Zal nog wel komen, ben er niks bang voor! Schoonzus heeft aangeboden om flink te komen helpen. Ik heb gewoon moeite met de grote dingen, badkamer en keuken flinke beurt te geven en de ramen zemen! Dus dat zou lekker zijn!
je kan proberen iets heel kouds te drinken (of ijsjes) reageren ze meestal wel op (je hebt geen angelsound neem ik aan? anders had je die al geprobeerd neem ik aan) Verder wat hier helpt is lekker porren en dat kan je best redelijk hard doen hoor, doen ze in het ziekenhuis ook zo erg dat het zeer deed bij mij (mijn man was echter heel bezorgd en helemaal boos op de echovrouw hihi) Nou ik heb niet zo goede dag helaas.. zoiezo vannacht veel wakker gelegen met krampjes (en naar de wc en daarna weer krampjes (harde buiken) en dat voor 2 uur lang ergens, is wel redelijk vermoeiend) MAAAAAAAR daarna heb ik heerlijk geslapen en werd om half 9 wakker van Dean die aan mijn bed stond (Martin die was thuis dus die had hem al zijn fles gegeven en verschoont enzo) Met Dean gaat het ook stukken beter! GELUKKIG! dat maakt het voor mij toch relaxter he.. Maar had een probleem op kantoor, ik ben al zolang bezig met gesprekjes, hintjes dat ze niet (of veel minder) moeten roken op kantoor. Nu roken ze niet rechtstreeks waar Dean bij is (dat is blijkbaar al een hele opoffering voor ze) maar als hij slapen is of wij niet op kantoor zijn roken ze als een ketting door ; resultaat; alles is vies en de giftige dampen hangen er alsnog rond EN ze roken bv als ie op bed ligt maar dan zit IK (zwanger en al) nog wel op kantoor.. Omdat ze (voor hun doen) al zo hun best doen wilde ik een compromis maken (moet je nagaan! hoezo tollerant? door een luchtreiniger te kopen, een goede en dan op kantoor aanzetten. (dan had ik de hoop dat het minder erg zou zijn en dus minder schadelijk voor mij en dean) Gaan ze toch even tekeer! Hun gaan niet hee de dag in dat "geloei" (van zo'n apparaat zitten omdat ik zo nodig niet in de rooklucht wil zitten, dan ga ik toch lekker naar buiten... ze doen toch al enorm hun best door niet te roken waar Dean bij is? (was hun verdediging) dus ik zei dat er hier nog een in mijn buik zat en iedere keer als hun roken dat ik net zo goed zelf weer kan gaan roken want het heeft alsnog veel effect op mij (en Miley) en die rook blijft gewoon hangen, alles is geel en vettig, ik moet vaak Dean zijn haren wassen omdat ie naar een asbak ruikt, en mijn tas moet ik ook altijd leeghalen, wassen omdat ie helemaal naar de rook stinkt (dan heb ik het nog geeneens over mezelf!) Ik zei dat Dean vaak ziekig is de laatste tijd en dat roken dat toch erger maakt, ook die oorontsteking die hij heel vaak heeft kan door het roken getriggerd worden, ik zeg niet dat ie ziek is door HUN maar alle kleine beetjes helpen dacht ik zo. Ik was een grote egoist dat ik alleen maar aan mijzelf dacht Ik zeg JA ik ben vreselijk egoistisch dat ik mijn kids een paar schone longen wil meegeven ja, GOD wat ben ik een vreselijk mens Nou ben ik dus de ego trut hier op het erf die alleen maar aan haarzelf denkt, een vreselijk gezondheidsfreak/zeikerd ben. Ik zei dat het nog vriendelijk van mij was om te zoeken naar een compromis want EIGENLIJK hebben we gewoon recht op een plek HELEMAAL zonder rook en dat als hun het hard willen spelen (met dat ik maar buiten moet werken ) dat ik hun gewoon kan aangeven en dat ze dan een boete krijgen voor dat gerook van hun (nog niet te spreken over kindermishandeling/verwaarlozing wat ik het gewoon vind) Ik ben naar huis toe gegaan en ze kwam nog met wat dingen achter me aan dat ik HUN de schuld gaf van Dean zijn ziek zijn (heb ik nooit gezegd want dat is niet zo maar alle beetjes helpen) ik heb tegen haar gezegd dat ze lekker die peuk moet opsteken en dan lekker alleen mag doodgaan eraan, ik doe niet meer mee eraan..
Het heeft trouwens mijn huis WEL enorm goed gedaan als ik boos ben dan poets ik en alles straalt hier zowat ervan af... tenminste nog een voordeel!