(moest zelf weer even nadenken waar het over ging ) Die twaalf weken opmerking van mij in een eerder berichtje. Maar lama, want ook hier spelen die hormonen fijn op En ik ben misselijk (terwijl ik nog moet eten) Geweldig hoe zo'n klein minimensje me in zo'n gigantische muts kan veranderen 8-[
Oh ik schaam me kapot met m'n mutserigheid Zo, en nu ga ik toch proberen wat te eten. Ik heb chili gemaakt omdat ik daar gisteren opeens reuzetrek in kreeg, maar ik heb er nu helemaal geen zin meer in. En ventlief word ook al knettergek van mij met m'n moodswings... Ach, daar staat tegenover dat hij de komende maanden voorzien is van een chauffeur en gerust een biertje kan pakken, dus moet ie niet zeuren.
die van mij heeft het er ook wel een beetje moeilijk mee (ikzelf ook trouwens). maar hij gaat wel 9 maanden niet drinken om mij te steunen. ik moet ook van alles laten staan, en nu laten we dus samen sommige dingen staan.
Mijn man drinkt niet dus dat is erg fijn. Alleen nu ook geen smoes als we ergens naar toe gaan. Kan dan niet zeggen dat ik niet drink omdat ik moet rijden. En normaal lust ik altijd wel een wijntje. Maar ja verzin vast nog wel iets, dinsdag pas voor het eerst nodig. dan etentje bij vrienden.
ik ben een heilig boontje...ik vind alcohol heel goor..dus ik drink NOOIT....maar heb gerookt tot nov...toen we hadden besloten om voor een kindje te gaan...dus ik en mijn ventje ook al weer 10 maanden...
Ik heb gelukkig nooit gerookt. Goed van jullie dat jullie allebei gestopt zijn toen jullie voor kindje gingen. Ging het bij jullie beiden goed of met ups en downs? Je hebt er nu in ieder geval resultaat van!
Hallo april-meisjes, Ik mag me ook bij jullie melden! Whieeee! Volgens de calculator ben ik 16 april uitgerekend... nu al zin in Ben blij te lezen welke kwaaltjes jullie hebben, hier is de moeheid erg toegeslagen (al bijna 2 weken), en word sinds een paar dagen voor het avondeten een beetje misselijk ofzo, beetje ondefineerbaar. En ben ook blij te lezen dat veel van jullie jullie broeken niet lekker meer vinden zitten. Ik heb vandaag dus een positiebroek gekocht haha... ik was me bijna aan het schamen in die winkel. Maar m'n buik is zo opgezet, zullen m'n darmen zijn... pffff zo'n last van. Ik heb overigens sinds 2 dagen af en toe zo'n ontzettende menstruatiekrampen dat ik bijna bang ben dat het door gaat zetten. Herkent iemand dit? Schijnt erbij te horen, maar toch schrik ik ervan!
ja verschrikelijk die hormonen maar soms denk ik dat mijn vent er ook last van heeft en dan is heel mijn omgeving ook nog zwanger die de heletijd bellen om tegen elkaar op te lopen klagen...grrrrr
Joepie! Hier ook een april 2009 mama! Volgens de calculator ben ik op 14 april uitgerekend. Gisteren getest en hartstikke positief. Voel me verder niet erg zwanger, absoluut niet misselijk, geen last van mn borsten of aders over mn borsten enz... enz... Wat ik wel heb is dat ik erg moe ben s avonds en heel snel geïriteerd of chagrijnig momenteel maar ik heb het ook erg druk gehad de laatste tijd dus kan ook daar aan liggen. Ow, ja en sinds vandaag ineens heel veel afscheiding, ik voel het gewoon lopen! Hebben jullie dat ook?
zo hier ook last van vermoeidheid voor dat ik gaat koken slaap ik eerst nog een uurtje echt bizar is dat. Hier aan het aftellen tot 21 augustus dan de eerste termijnecho spannend...
Een heel vage... Sorry, maar heb nu even geen puf om alle verhalen te lezen, hopelijk morgenochtend oke?
He ladies! welkom aan alle nieuwe zwangeren! Hier de hormonen ook toegeslagen, net om niks een partijtje chagerijnig uitgehaald naar mijn man! Ben namelijk gister erg misselijk geweest en vandaag helemaaaaal niet, dus meteen paniek, het zal toch niet misgaan? Ik ben zo'n onzekere muts! Kan iemand me helpen relativeren?