goedmorgen...ik heb niet zo veel te vertellen....hier aan deze kant van de comp gaat het goed...ben lekker met de hobby bezig...heb een vogelhuisje bekleed, en dat word een nacht lampje...straks nog lekker verder..... sorry heb even snel door gelezen...
goeiemiddag allemaal! ivm het roken, bah vind het ook vreselijk. mijn schoonvader rookt ook heel veel maar sinds ik zwanger was van rhune rookt hij ofwel buiten ofwel onder de dampkap. zou het vreselijk vinden als hij nog binnen zou roken en inderdaad ik kom niet bij mensen die binnen roken. moeten die maar naar hier komen. zoude de meeste mensen dit niet uit zichzelf laten als je met een kleine baby op bezoek komt? ik heb het nooit moeten vragen aan mijn schoonvader dus dat is wel lief. @amom: ik hoop echt voor je dat je mannetje zich nog gaat draaien! moest wel even lachen met dat van dat van die zaklamp zie je al liggen straks komen ze met het kamertje zo spannend ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! alleen het bedje is dan nog niet klaar. bedje hadden we al, maar moet nog wit geverft worden. @wwjc19: hier ook al het idee dat de baby aan het zakken is! kon vannacht niet slapen van de pijn onderin mijn buik ofwel is ze aan het indalen misschien, lijkt me wel snel want een tweede daalt pas later in niet? hier ook vreselijk weer, ze houde hier nog sneeuw straks, ben benieuwd.
Ja EIGENLIJK Schaam ik me best wel dat ik het zo uit de hand heb laten lopen (en te lang niets gezegd heb) wat ben ik voor slechte moeder denk ik dan? Iemand die steeds de vrede wil bewaren, moet ook zeggen dat het langzamerhand is ingeslopen dat het steeds meer werd... ik ben al een tijdje bezig met proberen erover te beginnen, hints, boekjes e.d. Ja als het een normaal bedrijf was dan was het geeneens aan de orde geweest (dan heb je geen rook) maar omdat het bij HUN thuis is (ook al is het kantoor apart) is het toch wat lastiger... maar maakt het niet goed. Ik heb zelf nog nooit gerookt bij een zwangere, kindje of iemand die ziek is ofzo en vind het doodnormaal dat je dat niet doet (en JA ik vind dat je dat kan vragen OOK als je langsgaat bij iemand) Voel me echt een hele slechte mama met al mijn hormoontjes erbij, ze kunnen het nog geeneens serieus genoeg nemen om bij me langs te komen met een oplossing (nog niets gehoord) ben best verdrietig en teleurgesteld eigenlijk. Martin steunt me gelukkig want ja als ik voet bij stuk houd dan is werk voor mij voorbij (ook al bezit ik aandelen) en dat is toch een bepaald bedrag per maand wat we dan missen (1000 euro netto wat ik altijd elke maand mezelf gaf) maar geeft niets zegt ie dat overleven we wel weer.. vind ik wel erg lief dat ie me zo erin steunt.. TROUWENS EVEN IETS GRAPPIGS Dean zijn haren moesten steeds geknipt worden maar omdat ie zo vaak ziek was (en een bijpassend humeur) zat ik het steeds uit te stellen, vamorgen dachten we; ach dat doen we wel even zelf (normaal kan mijn moeder het nog doen maar geen zin om NU te vragen en zat de vorige keer niet hoe ik wilde. Dus ik knippen, ging best goed, mijn man doet bij zijn oren (omdat ik Dean beter vast kan houden in de houdgreep, knipt ie veel te ver omhoog! dus nu is het bij zijn oren te hoog (naar mijn mening) begint ie keihard te lachen en zegt ie OOOOOPSSS man ik heb hem even een klap verkocht ik heb geprobeerd er nog wat van te maken en de andere kant redelijk gelijk te houden zonder die lelijke hap.. NU hadden we erna zijn haartjes gewassen en gel ingedaan en het zag er redelijk uit (2 weken en die bakkebaarden zijn weer normaal zullen we maar zeggen) maar oei oei wat was ik boos! Goed hij heeft nu weer een jongenskoppie met iets te hoge bakkebaarden (valt gelukkig niet heeeeeel erg op maar zie het zelf enorm)
Eenwondertje: iid kan je altijd het dieet proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet, maar als ik het zo hoor dan eet je al heel verantwoord.....Ik moet elke week op controle...is best belastend met ene full time baan ,maar alles voor het goede doel! Ons meisje is nu 1005 gram, dus precies gemiddeld, Amom: leuk een ventje, die 2 broertjes zullen een pret krijgen! Ik dacht altijd dat indalen bij de 2de helemaal net hoeft omdat je bekken al lekker wijd is en dat ze dus zeg maar er in en eruit floepen en tijdens de bevalling wer weer gewoon keurig infloepen. MAar een echte stuitligging maakt dat natuurlijk moeilijk! Hopelijk draait hij. Ik zou voor de zekerheid wel nog een echo laten doen of durf je een stuitbevalling wel aan?
Hay dames, las net wat over een stuit bevalling!!!!Ieee.. .ons manneke, ligt ook nog in een stuit en hoop nog te draaien,woensdag moet ik weer op controle,en als ie dan niet gedraait is moet ik met 35 weken naar het zh!!Voor evt draaipoging, of wat ze anders kunnen doen...Ik heb ook aan gegeven dat ik heeeeel erg tegen de bevalling op zie....!Dus krijg ik een tussen gesprek over de bevalling...wat en hoe ik het allemaal wil, de verloskundige heeft me wel gerustgesteld maar zei dat we een extra afspraak gaan plannen...droom de raarste dinge, en nog met een vorig bevalling in men achterhooft begin ik steeds meer schrik te krijgen... Ff wat leuks, heb vandaag de bedrukte t'shirts binnen gekregen, echt heel gaaf, had er 4 besteld, 2 met de namen van de jongens, en voor de oudste een zwart shirtje met als glitter tekst "Grote draak" en voor de kleinste ook in het zwart maar dan met de tekst "kleine draak"....beetje gerard joling style zeg maar alleen in wat grotere maten voor in de nazomer..zijn echt heel leuk! Verder heel de plaats geveegt...pffff wat een zooi komt er toch van af!Manlief naar de mileu straat gestuurd om de laatste zooi te lossen, zijn we daar ook weer van af. Einde ego bericht...heb niet alles terug gelezen sorry dames
hier ligt ie ook nog in stuit...maar heb er al veel over na gedacht maar ik wil geen draai poging....en ook geen stuitbevalling...dus of hij moet nog draaien....wat mij heel sterk lijkt...hij ligt al 12 weken zo....dus hij vind het geloof ik wel fijn zo....of een ks...wel zullen zien....volgende week vrijdag weer naar de gyn...dan wil ik weten waar ik aan toe ben...en wat ik kan gaan verw8ten....toch?
Ik kom even langs. Vandaag nationale verjaardagsdag; manlief en ik een jaartje ouder. Vanavond heel veel visite. Vandaag dus lekker rustig aangedaan en me uitgebreid verdiept in de Easybase en Easyfix, want 1 van de 2 willen we zeker. Alleen, ik ga straks een andere auto kopen (de huidige is echt afgereden en stamt uit begin jaren 90) en ik weet niet zeker of daar de Easyfix dan in past. Bij manlief past het in de auto wel, want hij heeft Isofix aansluitpunten, maar ik zal het vooral nodig hebben. Maar volgens mij past de Easybase toch bijna altijd, ook als je Isofix aansluitpunten hebt? Iemand enig idee? @ Amom: leuk, een jochie erbij! Gefeliciteerd met de goeie echo. Ik ga ook maar eens op zoek naar een zaklamp, wie weet helpt het? @Lynn1986: ik wil ook geen draaipoging. Dat weiger ik. Dus, als 'ie niet uit zichzelf draait, dan maar een keizersnede. Er gaat mij veel te vaak wat mis bij draaipogingen (navelstreng om nek en zo). Maar, laten we hopen dat meneer nog op z'n kop wil gaan hangen, maar ik vrees met grote vrezen.....
Eenwondertje, klopt, de Easybase past altijd zolang autogordels verplicht blijven. En de Easyfix heeft een extra aansluiting. Die kun je dus OOK in alle auto's gebruiken en kun je in sommige auto's op 2 manieren vastmaken (met fix of met gordels). En de Easybase is iets van 25 euro goedkoper. Heeft mij ook even tijd gekost om erachter te komen wat het verschil was tussen die 2.
zeker rustig hier, maar ook wel eens lekker om niet zoveel bij te hoeven lezen! vanmiddag sloffen gehaald voor in de vluchttas. ik loop altijd op sloffen. verder lekker geslapen en ga nu even eigen huis en tuin kijken, niet veel bijzonders dus. Imd hoe is het? volgens mij zit de onenigheid je best hoog, vind het zo naar voor je!
ja klopt het is toch je familie en het is nog niet afgerond en zie op tegen deel 2 zullen we maar zeggen (voet bij stuk houden) ik voel me zoiezo een slechte mama omdat ik het te lang heb door laten gaan.. Ik ga denk ik volgende week ook aan mijn tas beginnen heb wel alles klaarliggen in een la voor mijn man (mocht er iets gebeuren maar tassie is wel zo fijn!) leuk de kleertjes uitkiezen maakt het allemaal toch weer "echter" Mijn huis is lekker schoon joh heerlijk, morgen weer even wat oud strijkwerk wegwerken en de tegels van de douche doen, het word hier steeds schoner (ik zit ook heerlijk mijn man achter zijn broek aan, vind ie erg leuk NOT hihi) ach is mijn manier om afleiding te zoeken een beetje..
Zoooo.....ik had weer wat bij te lezen! Imd, ik schrik wel van je rook bericht hoor. Groot gelijk dat je er wat van gezegd hebt. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje respectloos dat ze niet iets meer met je meedenken. Heb je niet even een foto gemaakt van Dean zijn nieuwe coupe? En hoe staat het met je geboortekaartjes? Amom, wat fijn dat alles goed was! En wat leuk, je wordt ook een jongensmama!. Was dat ook je gevoel? Of dacht je een meisje? Eenwondertje: gefeliciteerd! Ik ben vreselijk aangestoken door al jullie creativiteit m.b.t kamertjes enzo.....ik ga ook wat leuks maken. De kamer is nu redelijk stoer en basic, maar ik wil nog ergens iets van schaapies maken. In ieder geval een grote op de deur die ook echt aaibaar is..... En ik ben helemaal niet van de crea-bea achtige....we zullen zien
Ik heb volgens mij een paar foto's (net gemaakt moet ze denk ik even verkleinen) ja geboortekaartjes even wat afgespeld maar verder nog niets gedaan gedeeltelijk luiheid, maar het was ook steeds te druk (en dean is pas eigenlijk nu een weekje aan de beterende hand) en ben WEER vergeten textiellijm te halen... (die heb ik perse nodig voor de volgende stap.. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=65059
Zwangerschapsdementie? Nou, we hebben het laminaat in huis. Morgen eerst maar eens kijken hoever we komen met het leegruimen van de kamers. Nadeel van vloer leggen is dat echt alles uit de kamer moet. Een aantal spullen kunnen naar het kleine kamertje (maar daar moet weer wat vanuit naar beneden) en gedeelte moet nog naar de schuur. (Die na vandaag iig stuk leger is.) Ik hoop zo dat we snel kunnen leggen, want dan kan ik rustigaan inrichten. (Leggen en sjouwen kan ik nl helaas niet.) Pfff, heb hier al de hele avond benauwd en flink hartkloppingen. Ben ook erg moe. Terwijl ik gister om 10 in slaap gevallen ben en vanmorgen pas om iets over 9 wakker.
Imd, die foto is wel erg klein hoor Wwjc: heerlijk als het laminaat er zo inzit, dan kan je tenminste verder he? Hier ligt het er ook net in, dus weer een stap in de goede richting. Doe jij rustig aan met je hartkloppingen?
Vind het meevallen IMD, hij heeft gewoon zo'n mooie ogen dat het kapsel niet meer opvalt. MiniUs, zou idd fijn zijn als dat er in lag. Ben alleen bang dat het er morgen niet van gaat komen. En dan moet manlief ma, di en do-za werken en wo is ie ook hele dag weg voor van alles. Dus wordt het pas de zondag volgende week dat we iets kunnen doen. Die hartkloppingen waren volgens de gyn normaal bij zwangerschap. Maar ik vind het erg vervelend. Zeker nu in combi met die benauwdheid.
er staat ook 2 in mijn album, ik zag vanmiddag wel dat het reuze meeviel, eigenlijk voor een niet kapper best redelijk (ja ik laat het niet aan een kapper zien hoor wantd an sta ik voor aap haha) Vorige keer bij de kapper zat het redelijk hetzelfde alleen bakkebaarden zijn wat tekort maar scheelt bij Dean dat hij elke 4-6 weken geknipt moet worden dus zit er zo weer aan die in mijn album staan zijn groter en staat ook Martin bij..
even snel een vraagje...ik heb nieuwe schilderijtjes...heb ze bij te koop aangeboden o phet forum...als er iemand even zou willen kijken om mij zijn/haar mening te geven.... dan ga ik nu eerst terug lezen!