April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    het staat super lief....en stoer hoor!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mooi lynn, niet mijn stijl, maar ze zien er mooi uit.

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind ze ook erg leuk maar past niet bij onze stijl qua kamertje e.d. maar ze moeten vast snel gaan want je maakt leuke dingen!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    okeej thanx...maar zouden jullie mij dan willen helpen om out off the box te denken....
    Wat is hot...wat vinden andere leuk....want ben elke keer op mp aan het kijken voor inspiratie...

moet ik juist nijntje....of meer woezel en pip?

Wil niet altijd hetzelfde maken...ook eens wat anders maar weet zo even niets...

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow jeej, dat vind ik altijd heel lastig.
    Ik ben zo iemand die ook nooit met de mode meegaat en zelf alleen draagt, koopt wat ie zelf mooi vind. (haha, zoals Winnie de Pooh)

Maar ik weet wel dat Woezel en Pip nu idd erg in is. (Vooral voor baby's) Maar ik vind juist het tijdloze nijntje wel leuk.
    Hmmm, heb je niets aan hè. :(

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oei lastig zeg ja \, dat oud hollandse is ook erg in (met ruitjes, ouderwetse dingetjes zeg maar) kan je niet op aanvraag een paar schilderijtjes doen?

Woezel en pip is wel erg in op het moment , maar Nijntje BLIJFt gewoon een hot item, Disney hmmm zijn wel liefhebbers voor denk ik maar zou ik zelf dan weer te standaard vinden..

Ik zal er eens over brainstormen Lynn is altijd lastig!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    haha thanx meiden...en ik kan zelf beter op aanvraag doen...maar mensen willen altijd graag vb zien...maar ik denk dat ik gewoon een paar hele andere dingen maak...zoals een nijntje...en een woezel en pip....en dat oudhollandse...ja vind ik ook altijd leuk....

ik heb een vogelhuisje gemaakt waar we een nacht lampje van maken....ik ga er NU foto's van in zetten!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Het houdt je van de straat hè. Je bent voorlopig nog wel even bezig. Wel leuk werk!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik ga NU een foto maken...hahaha...

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ga je in je eigen album plaatsen? Is nl laatste wat ik nog ga kijken, dan ga ik naar bedje toe.

Edit: :) Ik zie dat je ze nog moet maken. Ik zie ze morgen ofzo dan wel.

Trusten !

11. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    cool! wat superorigineel nog nooit zoiets gezien dus ik ben erg nieuwsgierig. Je kan evt zelf een site aanmaken met je voorbeelden e.d. en op marktplaats e.d. adv zetten met een paar voorbeelden en prijzen..

WIe weet kan je van een leuke hobby nog wat leuks extraas verdienen!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    haha ze staan erin...is goed wwcj

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goodmorning!

Imd, ik vind dat de coupe van Dean erg meevalt hoor! Lekker bekkie heeft ie en dat maakt alles goed.
    Grappig dat zijn haar zo groeit......Tim is mega blond dus dat zie je al bijna niet en het groeit ook niet bepaald snel. Ik heb hem onlangs een klein beetje geknipt, voor het eerst!

Lynn, wat leuk dat je zo crea bent! Ik vind dat schaapje wel leuk (ik wil schaapies op zijn babykamer) alleen zou ik net een andere kleurcombi willen. Ik heb net bedacht om zelf iets te knutselen maar als dat niet lukt kom ik zeker even bij je terug als je het idd ook op aanvraag gaat doen....

wwjc, succes met het kamertje. En ze zeggen idd dat hartkloppingen wel redelijk 'normaal' zijn, maar het lijkt me toch wel wat eng in combinatie met die benauwheid.....kan misschien niet zoveel kwaad, maar ik kan me voorstellen dat het ook niet lekker voelt!

Ik ga zo eens even met de honden wandelen.....het heeft volgens mij weer gevroren, bah!
    Ik wil zon!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Het heeft inderdaad gevroren brrrr!

Lynn leuk zeg al die spulletjes :D

WWJC ik heb het ook hartkloppingen en benauwdheid vooral na het eten. Maar ook als ik rustig zit of lig. Het hoort er inderdaad bij. (jmmr genoeg)

15. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Goedemorgen,

Idd het is koud!brrrr....vannacht goed geslapen...

Lynn wat ben jij crea...!Leuk hoor...

Hebben jullie ook dat je je bijne doet verspreken met de naam van de kleine?Ikke wel al een paar keer gehad bijna...
    En vroeg me af , wnt wij hebben de naam al van dag 1 of er iemand is die nog steeds twijfelt of al verandert heeft!

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Verspreken kan hier moeilijk want haar naam is al bekend :D! Maar heb er nog geen 1 seconde over getwijfeld en hem ook niet verandert. Dit is gewoon de naam die het moet zijn haha :D zijn er al helemaal aan gewend! Nu moet de kleine meid zelf nog komen en dan is het hele plaatje compleet.

*hoezo ongeduldig*

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja heb ook weleens gelezen dat als ze in volkomen stuit liggen (en al in het bekken) dat het best wel moeilijk is om nog te draaien, omdat ze niet zo goed kunnen afzetten met hun voetjes...maar je weet maar nooit ;)
    Bij onze vk krijg je standaard een echo met 36/37 weken om te checken of de beeb niet in stuit ligt.
    Dus bij jou zeker geen overbodige luxe om dat nog eens te checken.

Imd zie niks raars aan Dean's kapsel hoor :)

Lynn leuk hoor, erg crea, zou idd ook gewoon wat standaard voorbeeldjes maken, kunnen mensen kiezen.

Wwjc en gaat lamintaat leggen nog wat worden vandaag?

MiniUs succes met je schaap maken :)

Ramoontje nee geen moeite met verspreken en ook geen twijfels over de naam, vind em erg leuk :)
    Jullie wel getwijfeld dan?

Gister paste mijn schoonmoeder op, toen belde de kraamzorg, maar niet voor een intake, maar voor de geboorte van ons dochtertje Isa :)
    Dus schoonmoeder zei, nou sorry maar hier is nog geen baby geboren, schoondochter moet nog ff.
    Die vrouw beetje geïrriteerd, ze geloofde mijn schoonmoeder niet.
    Half uur later stonden ze op de stoep. hahaha.
    Toen we thuis kwamen zagen we bij de overburen roze slingers, dus ik denk dat hun dochtertje Isa heet :)
    Dat is de 4e baby in 3 weken tijd in onze straat en er volgen er nog zeker 2.
    Deed me wel beseffen dat als ik geen mk had gehad, ik nu ruim 38 weken zou zijn...

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Lynn, leuk hoor! Erg knap.

Ik heb me al een keer versproken maar ik weet niet zeker of die persoon dat toen heeft opgemerkt. Heb maar net gedaan of er niets aan de hand was.

Ik heb niet meer getwijfeld aan de naam. Voor mijn gevoel zou het ook heel raar zijn om het nu nog te wijzigen. We noemen haar al 12 weken zo...

Volgens mij had ik van de week ook al iemand gelezen die steken had van onder (zeg maar) en dat het antwoord toen was dat het al met het indalen te maken had?

Nou hier ook af en toe van die felle steken, moet dan gewoon even stil gaan staan.

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn: super leuk ! Leuk dat je zo crea bent !
    Ramoontje: geen moeite met verspreken hoor, nou noemen wij haar naam ook bewust niet. Ook niet als we met z'n tweetjes zijn, juist om versprekkingen te verkomen. Wij hadden eerst een andere naam maar toen we bij de 20 wk echo wisten dat het echt een meisje ging worden hebben we de naam toch weer verandert en nu nog geen moment van twijfel gehad.

Heb vanacht zo vreselijk gedroomt, bah echt niet leuk. Ik was een vreselijke moeder en mijn moeder bemoeide zich er steeds mee en zij maar dat ik alles fout deed en ik zag er ook uit als ma flodder... Vind dat dromen steeds minder leuk worden hoor...

Ga nu maar lekker douchen en lekker joggingbroek aan vandaag, het is tenslotte lekker zondag ! Fijne dag meiden !

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    allemaal heel erg bedankt voor de complimenten...ik ga gewoon lekker verder met proberen.....en we zien wel....ze hoeven niet verkocht te worden he...dus das helemaal ideaal...en ik weet van mijzelf...dat ik na de bevallling toch geen zin heb...haha..dan ben ik weer te druk met mijn nieuwe "hobby"zoontje opvoeden en verzorgen hahaha...

over de naam verspreken....mijn moeder weet de naam perongeluk....(maakte ons niets uit) maar die was een bon aan het zoeken in mijn lade maar daar lag ook het geboorte kaartje met de naam....
    Verder zeg ik de naam niet zo veel....

benauwd...ja das vervelend...heb er vooral smorgens last van als ik opsta dan ligt ie hoog....
    en hartkloppingen heb ik altijd wel...maar daar ben ik niet zo bang voor....

Pientje gefeliciteerd met de geboorte van je overburens dochtertje...en zal ik je vertellen dat ik dan over jou straat heb gedroomt....hahaha...ik kwam in een straat waar super veel baby's waren geboren.; maar ook vele vertelde met een bord dat ze zwanger waren haha...

Share This Page