April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Hier ook slobberbroek en pyjamajas nog aan. Hoef niet weg, dus houd ik ook lekker zo. ;)

Wij hadden de naam al van begin af aan, maar manlief twijfelde halverwege nog even en toen hadden we juist besloten dat het Wybe werd en bleef en nu twijfel ik af en toe even. Verspreken doe ik niet, want iedereen mag de naam weten. :)

Ow ja, Lynn, nog mooi gemaakt die dingen. Kruikenzak vind ik ook erg origineel en mooi.

Pien, geen idee of laminaat nog wat gaat worden. Kom ik eind van de middag wel op terug. ;)

Benauwdheid is gelukkig over. Nog wel af en toe wat hartkloppingen, maar idd, hoort erbij. (Benauwdheid trouwens ook als beeb met zijn billen bij mijn longen en maag ligt.)

Nou, ik ga weer wat doen. Hubbie is ook op en al bezig. Doei..........

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zo Pientje, dan sta je ook raar te kijken als ze je bellen i.v.m de geboorte van je dochter ;) En dan je schoonmoeder nog niet geloven ook....
    Ik kan me wel voorstellen dat het raar voelt dat als je geen MK had gehad je nu 38 wkn zou zijn.....of dat de kleine er zelfs al zou zijn.....gek idee he?

Verspreken van naam: ik zou willen dat ik me kon verspreken, dan zou het betekenen dat we al een naam hadden! En dat hebben we dus nog niet......aaarghh....Ik vind een jongensnaam zo lastig en laten wij nu net weer een jochie krijgen ;) Maar dat probleem hadden we bij Tim ook en we hebben Tim pas Tim genoemd toen ie op mijn buik lag. We kwamen er gewoon niet uit en toen ie geboren was vond ik het wel een 'Tim' .

Wwjc: je hubbie ook al druk bezig? Hier is vriendlief ook al druk de deur aan het schuren. Hij had in principe alles geschilderd, maar de deur is niet zo mooi geworden. Dus nu maar weer schuren en opnieuw doen.....Balen, anders hadden we het bedje vast neer kunnen zetten enzo....Jullie ook succes ;)

Het is wel koud, maar heerlijk buiten! Lekker een dik uur met de honden in het bos gewandelt, heerlijk!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, hebben opgeruimd, ik ook zover ik kan. Maar hubbie wil niet vandaag laminaat leggen. Wil hij wo gaan doen tussen 10 en 16u. (Hoop dat dat gaat lukken, maar goed....) Nu heb ik dus nog 3 dagen om boven helemaal schoon te maken (soppen en zuigen) en misschien vast wat dingen uit de kast halen, zodat we die wo niet zoveel leeg hoeven te ruimen. (Scheelt tijd nl.) Wel jammer dat we vloer niet vandaag gaan doen, maar kan mannetje niet dwingen....

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wij ook opruimweekend, gister zolder opgeruimd en meteen naar stort gebracht. Vandaag allerlei kleine frutsels op aan het ruimen.
    Wat verzamel je toch veel bij elkaar zeg!
    Steeds komen we dingen tegen die je ooit bewaard hebt van dat kan nog makkelijk zijn.
    Nou, vandaag zijn we heel makkelijk en kan het meteen richting kliko!

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat een opruimwoede overal :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb van mezelf altijd al een opruim/weggooi tik. Wat in de weg staat en niet meer gebruikt wordt moet gewoon weg. En me vriend is precies het tegenovergestelde die wil alles bewaren maar dan ook echt die kan niks weggooien net een hamster is het :)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    NOu, het lijkt wel of mij man nesteldrang heeft. Word echt gek van hem :oops:
    Dan vliegt hij weer daar naar toe, dan weer de andere kant op. Wil ineens het hele huis aanpakken. In stapjes mag ook wel van mij :)
    Maar ja, hij doet tenminste iets en dat kan ik niet altijd zeggen. Dus ga toch maar weer helpen voordat hij ineens weer stopt.
    Doei!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Dames om heel lastig te doen...ik heb nu een nieuw schilderijtje af! alleen hij zit niet vast nog niet vast geplakt....met de simpele rede....dat mijn schilderij lijstjes anders sneller op zijn!

geef aub je ongezouten meing...ik kan heel goed krietiek hebben...graag wel met argumenten dan!

9. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Wat verschrikkelijk schattig! ;) ;) ;)

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @lynn: ik vind die spullen echt allemaal héél mooi ! en nijntje is echt heel schattig.
    @imd: Dean zijn haren zijn echt wel mooi hoor, mooi mannetje hoor met grote blauwe ogen :) heeft Rhune ook die mag gelukkig donderdag ook nr de kapper want ik kan bijna staartjes maken :)
    @wwjc: hier ook last van hartkloppingen en benauwdheid, ik heb er ook vooral s"avonds last van als ik te plat in de zetel lig bijvoorbeeld. ben ook echt heel kortademig.

hier ook een man die bezig is aan de babykamer :) ga zo blij zijn als alles echt af is! hopelijk kunnen we volgende week nog eens een keer gaan zwemmen want daar heb ik zo zin in

hier ook soms steken beneden. ook zo een raar druk gevoel. net alsof ik heel stijf ben in die spieren beneden :( herkend iemand dit?

zit ook nog in piama dus zal me eens gaan douchen.

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hij is wel 'zoet' , Lynn, maar voor een meisje vinden veel mensen dat volgens mij wel leuk.....

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha...ja echt een meisjes ding he...ik ga nu winnie proberen....kijken of die goed lukt...want ik vind wel...de gezichten moeten echt lijken anders is het meteen niet meer mooi! bedankt..voor jullie reacties..

13. Amom, en? al druk bezig? misschien op handen en voeten achter je zoontje aan zijn speelgoed opruimen haha

Pientje, haha grappig dat jij word gebeld. hoe kan dat nou, ze zullen toch wel een telefoonnummer hebben? gezellig dat er zo'n babyboom is in de straat.

naam/geslacht verspreken: geen last van gelukkig! ik denk iedere keer 10 keer na als ik het over de baby heb. Ik wil het zo graag als verassing houden. Manlief heeft zich ook nog niet versproken!

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Amom :D Jeej..Fijn zeg dat het goed is..ondanks de stuit..Enne ook een JONGEN Gefeliciteerd.. ;)
    Lynn Echt leuk die schilderijtjes.. :D Past alleen niet zo goed bij onze inrichting.. ;) ..Nijntje is ook lief..Succes met Pooh!!
    PientjeHaha..Wat grappig.. :) Vruchtbaar straatje daarzo.. :D Wel gezellig lijkt me.
    PriscillaGoed gegroeid wederom.. :D

Ik heb me idd al wel 2 keer versproken.. :) Komt dat hubbie en ik het thuis ook steeds zeggen als we het over de beeb hebben..Vind het niet zo erg heb er lekker om gelachen.. ;)

K ga zo een frisse neus halen met de kids..Manlief is les geven.. :(

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Amom; fijn dat alles goed is!

Hier is alles goed, al herken ik mijzelf niet terug soms.
    Gister begon in in de Karwei te huilen omdat ik niet wist welke gordijnrails er moesten komen voor de gordijnen..:rolleyes:

Echt ook iets om in huilen uit te barsten dus. :confused: ;)

Ik probeer me ook wel in te houden, maar de laatste paar weekjes lukt het niet zo goed meer...
    Herkenbaar?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    agosie danielle...hormoontjes...haha...lekker janken als je moet huilen....al die mensen weten waarom...haha..

hier weer eentje af...zelfde verhaal niet vast geplakt op het doek....staat in mijn album

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Gister was heel druk maar wel gezellig. Ik heb het toch niet kunnen laten en heb toch wel wat gelopen. Vooral omdat echt iedereen achter elkaar binnenkwam en ik heb koffie/thee en taart staan doen. En daarna na drank. Na 1.5 uur eindelijk zitten, tja dat voel je wel…maar het viel me toch mee… Kaas/worst samen met schoonzus gedaan en man heeft daarna telkens drank gedaan. De soep en broodjes had andere schoonzus gedaan dus dat was wel fijn….Om half 9 was iedereen weg…
    Vandaag is man naar Feyenoord dus ik ben heerlijk alleen. Heb in bad gelegen en net een uurtje op de bank geslapen…lekker rustig dus…

@Kraampakket : Is gister geleverd, inderdaad ook na bellen want dat had anders niet goed gegaan!
    @Verspreken geslacht: Ja gister dus tegen 2 vrienden :) ! Gelukkig hoorde verder niemand het en wonen zij nogal ver weg…..maar zo stom! Nog aan niemand de naam gelukkig!
    @Imd : sorry bedoelde inderdaad AMOM…Lachen dat knippen van je zoon, maar het ziet er goed uit hoor!
    @ligging : Ja ik denk dat mijn meisje ook nog met haar hoofd boven ligt, maar toch voel ik dat ze veel beweegt, alsof en nog veel ruimte is om te koppeltje duiken. Ik wil liever ook geen draaipoging, maar ook geen stuitbevalling, maar keizersnee eigenlijk ook niet! Waar is de zaklantaren :) :rolleyes: ? Dinsdag weer naar VK…
    @wwjc : Ik had gisternacht ineens onwijze snelle en harde hartslag, midden in de nacht! Eng gevoel hoor!
    @Lynn : Heel crea hoor. Ik hoop dat verkopen een beetje lukt!
    Doei allemaal!

O ik ga nu weer buikfoto plaatsen...

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    duidelijke groei coto!

Ja hier de ramen gelapt, buiten geveegd en alle hondenpoep uit de ren gehaald, en onze site bijgewerkt (was heel karwei ook met nieuwe foto's van Dean enzo) poehee nu heb ik het echt megazuur dus ga even wat innemen en op de bank zitten... ben beetje moe (moet nog wel nieuwe weekfoto maken)

19. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Pientje...nee we hebben ook geen minuut ge twijfelt, ik vond de jongens naam toch leuker als de meiden naam,(man zijn keuze) dus toen we hoorde dat het een jongen was vond ik het eigenlijk wel heel leuk!!
    Vroeg me gewoon af wat andere deden...

Lynn wat crea weer vooral nijntje vind ik lieffff....!

Huilen....ow daar heb ik vande week ook last van gehad!om een klein dingetje!!!

Nesteldrang ....krijg er geen genoeg van, blijf dingen zoeken, en houd alles bij en opgeruimd, dus verveel me snel de laatste dagen! ;)

Amom...fijn dat alles goed gaat!En een jongen wat leuk... :)

Ik ga eten doeiii

20. ik vond de naam van het andere geslacht juist wat leuker, maar die bewaren we wel voor de volgende :p

Deel Deze Pagina